Ο π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος (1931-1996) είναι ένας σύγχρονος Πατέρας της
Εκκλησίας, που αφιέρωσε τη ζωή του στην υπηρεσία των συνανθρώπων του.
Τοποθετημένος σε ειδικό πόστο από την Εκκλησία της Ελλάδος,
μελέτησε ιδιαίτερα τις θρησκευτικές σέχτες και παραθρησκευτικές οργανώσεις και
αποκάλυψε την ιδεολογία και τις μεθόδους πολλών απ’ αυτές. Οι μελέτες του έχουν
μεγάλη θρησκειολογική αξία, αν και ο ίδιος δεν τις συνέγραψε για ακαδημαϊκούς
λόγους, αλλά για την πνευματική υποστήριξη και βοήθεια των ανθρώπων.
Όπως ήταν φυσικό, μπήκε στο στόχαστρο και συκοφαντήθηκε από
τους σκοτεινούς κύκλους και από κρυφούς ή αφελείς υποστηρικτές τους.
Χαρακτηρίστηκε «φασίστας» από πραγματικούς φασίστες, ακόμη και τρελός και
μονομανής. Άντεξε αυτό τον πόλεμο, με τη βοήθεια του Θεού, ώς το τέλος της ζωής
του, που ήταν οσιακό και γεμάτο έγνοια και αγάπη για τον πλησίον ώς την τελευταία στιγμή.
Σύντομο βιογραφικό του (από εδώ)
Γεννήθηκε
στην Καζάρμα (Χαραυγή) Μεσσηνίας, το έτος 1931. Υπήρξε ο ενδέκατος και
τελευταίος γιός πολύτεκνης οικογένειας, μεταξύ εννέα γιών και δύο
θυγατέρων.
Ελαβε
την στοιχειώδη εκπαίδευση στην Καζάρμα και τη Γυμνασιακή στην Καλαμάτα.
Απεφοίτησε από τη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1957 και
απέκτησε διδακτορικό δίπλωμα στη Φιλοσοφική στην Μαγεντία. Υπηρέτησε ως
βοηθός στο Πανεπιστήμιο του Μύνστερ. Απέκτησε το διδακτορικό δίπλωμα στη
Θεολογική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Νυμφεύθηκε την Αντωνία Λέντς με την οποία απέκτησε τρείς γιούς.
Χειροτονήθηκε
διάκονος και πρεσβύτερος από τον Αρχιεπίσκοπο Θυατείρων και Μ.
Βρετανίας Αθηναγόρα, το έτος 1962, στην Στουτγάρδη και υπηρέτησε ως
εφημέριος στο Αννόβερο και Κολωνία. Επέστρεψε στην Ελλάδα το 1968 και
διορίστηκε εφημέριος στον Ι.Ν. Αγ. Τριάδος Αμπελοκήπων και στη συνέχεια
στην Αγ. Παρασκευή Αττικής, όπου υπηρέτησε ως την κοίμησή του.
Συγχρόνως
διορίσθηκε Γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής Αποδήμου Ελληνισμού και
το 1980 Γραμματεύς της Συνοδικής Επιτροπής επί των αιρέσεων. Διοργάνωσε
τους εξής τομείς δραστηριότητος: «Φροντιστήριο Στελεχών Εκκλησιαστικής
Προνοίας» 1968, «Σχολή Εθελοντών Διακονίας» 1971, «Φροντιστήριο
Αντιμετωπίσεως Αιρέσεων» 1976 και εξής.
Διατέλεσε:
Διευθυντής
του Γραφείου Ποιμαντικής Αντιμετωπίσεως των Αιρέσεων στην Αρχιεπισκοπή
Αθηνών, Διευθυντής της Υπηρεσίας Ενημερώσεως Διαλόγου και Πολιτισμού της
Αρχιεπισκοπής, Πρόεδρος του Πνευματικού Συμβουλίου της «Πανελληνίου
Ενώσεως Γονέων για την Προστασία του Ελληνορθοδόξου Πολιτισμού της
Οικογενείας και του Ατόμου», Πρώτος Αντιπρόεδρος του «Ορθόδοξου
Επιμορφωτικού Κέντρου Ενημερώσεως και Διαλόγου», Πρόεδρος του
Πνευματικού Συμβουλίου του Πνευματικού Κέντρου Αγίας Παρασκευής, Α΄
Αντιπρόεδρος του «Διορθοδόξου Συνδέσμου Πρωτοβουλιών Γονέων».
Ως
Γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής διοργάνωσε πληθώρα Κληρικολαϊκών
Συνάξεων, Συνεδρίων, Σεμιναρίων. Ημερίδων, Πανελλαδικών και Πανορθοδόξων
Συνδιασκέψεων, το «Σεμινάριο Πίστεως», το «Σεμινάριο Οικοδομής στην
Ορθοδοξία», το «Σεμινάριο Ορθοδόξου Πίστεως», το «Θεολογικόν
Σεμινάριον».
Συνέγραψε 40 βιβλία
ποικίλου ποιμαντικού περιεχομένου, που καλύπτουν τους τομείς της
ενοριακής δραστηριότητας, την οριοθέτηση της Ορθοδόξου Πίστεως και της
ποιμαντικής στρατηγικής της Εκκλησίας έναντι των ποικίλων αιρέσεων.
Συνέτασσε
με συνεργάτες τα Δελτία: «Μαρτυρία», «Πληροφορείν», «Δελτίον
Ενημερώσεως», «Δελτίον Επικοινωνίας». Πολλά άρθρα του δημοσιεύθηκαν στις
καθημερινές εφημερίδες και περιοδικά. Μίλησε σε πλείστες πόλεις της
Ελλάδας και σε Γυμνάσια και Λύκεια. Είχε δύο τακτικές εκπομπές στο
Ραδιοφωνικό Σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Συμμετέσχε
σε πλείστα Διεθνή Συνέδρια Πρωτοβουλιών Γονέων στο Εξωτερικό, σε
συνελεύσεις του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και Συνεδρίων Ανθρωπίνων
Δικαιωμάτων και σε συνέδρια αντιαιρετικού χαρακτήρα στη Ρωσία,
Βουλγαρία και Κύπρο.
Εξεδήμησε προς Κύριον την 2α Μαΐου 1996 έχοντας
αφιερώσει τη ζωή του στην Εκκλησία και έχοντας προσφέρει μεγάλες
υπηρεσίες στη στήριξη της Αλήθειας της Πίστεως και στο Ποιμαντικό έργο
της Εκκλησίας. Ένα περίπου έτος αργότερα τον ακολούθησε στην εκδημία και
η πρεσβυτέρα Αντωνία. Η πρεσβυτέρα υπήρξε γι' αυτόν πολύτιμη σύζυγος,
αξία μητέρα και αναντικατάστατη βοηθός στη ζωή, καλύπτοντάς τον σε όλους
τους τομείς, ώστε απερίσπαστος να μπορεί να επιδοθεί στο πράγματι
μεγάλο και ουσιαστικό Εκκλησιαστικό έργο του.
Διαβάστε εδώ ένα εκτενές αφιέρωμα στον π. Αντώνιο, που περιλαμβάνει και βίντεο από τηλεοπτικές εμφανίσεις του.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ
| |
Το
είδωλο πολλών ανθρώπων στο άμεσο παρελθόν ήταν η επιστήμη και η
ψυχολογία. Είχαν πιστέψει πως η επιστήμη θα έλυνε όλα τα εξωτερικά
προβλήματα...: Του π.Αντ.Αλεβιζόπουλου(+)
|
| |
| |
Σκοπός
της νηστείας δεν είναι η συντριβή τού σώματος, αλλά χαλιναγώγηση της
δυνάμεως της σάρκας ώστε ο ίππος των επιθυμιών να καταστεί
ευπειθής...Του π.Αντωνίου Αλεβιζόπουλου
|
|
|
| |
Αυτή
η «γνώση» στηρίζεται σε λαθεμένη ανθρωπολογία˙ όχι στην αληθινή εικόνα
του ανθρώπου, αλλά στην αντίληψη που ο όφις...Του π.Αντ. Αλεβιζόπουλου
(+)
|
| |
| |
π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου
|
|
|
| |
Στην περίπτωση που η λεγόμενη «θεοκρατία του Μπρούκλιν» κυριαρχούσε ...Του π.Α.Αλεβιζόπουλου
|
| |
| |
Ασχολήθηκε
με το θέμα της αστρολογίας στο βιβλίο του Εξαήμερος, ερμηνεύοντας το
Γεν. α' 14 (Και έστωσαν εις σημεία και εις καιρούς και εις ημέρας και
εις ενιαυτούς)
|
|
|
| |
π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:
ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ, ΓΚΟΥΡΟΥΪΣΜΟΣ, ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΑΘΗΝΑ 1997 – 4Η ΕΚΔΟΣΗ
|
| |
| |
Ο
άνθρωπος δεν μπορεί να γνωρίσει εκείνο που χαρακτηρίζει τη Θεία ύπαρξη
και την ξεχωρίζει από τα κτιστά δημιουργήματα· δεν μπορεί δηλαδή
...[24/11/2010]
|
|
|
| |
Ο
Κώστας ήλθε σε μας να ζητήσει βοήθεια. Ταυτόχρονα ήθελε να μιλήσει, να
προειδοποιήσει τους νέους για την απειλή του σατανισμού. Όμως...
|
| |
| |
Δίνουμε στη δημοσιότητα μία συγκλονιστική επιστολή, αληθινά πολύτιμη πνευματική παρακαταθήκη, που μας άφησε ο π. Αντώνιος ...
|
|
|
| |
Ο
Γκουρού μπορεί να είναι ανυπόληπτος ή μπορεί να είναι άγιος ο μαθητής
όμως πάντα τον αγαπάει και πιστεύει σ' αυτόν. Ο Γκουρού του ....
|
| |
| |
π ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΑΙΡΕΣΕΩΝ & ΠΑΡΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
|
|
|
| |
Πίσω
λοιπόν, από κάθε θρησκεία, χριστιανική, βουδιστική, μωαμεθανική,
ροδοσταυρική, θεοσοφική, αποκρυφιστική, κρύβεται η ίδια «Πηγή» και η
ίδια «Σοφία»...
|
| |
| |
Ο
Μαχαρίσι υπόσχεται στους οπαδούς του , με τα λεγόμενα SIDHA Courses,
εξουδετέρωση των φυσικών νόμων, ώστε να μπορεί κανείς να πετάξει χωρίς
καμία συσκευή ή και να σταματήσει...[28/3/2010]
|
|
|
| |
Οι
οπαδοί λατρεύουν τον Κρίσνα σαν την «ανώτατη προσωπική θεότητα» και
αφιερώνουν στην οργάνωση ολόκληρη τη ζωή τους. Συνείδηση του Κρίσνα
σημαίνει «Να σκέπτεσαι...[28/3/2010]
|
| |
| |
Το
ότι ο Θεός δεν δρα μηχανικά και «αυτοστιγμεί», όπως νομίζουν πολλές
νεoπροτεσταντικές και πεντηκοστιανές ομάδες, αποδεικνύεται ακόμη και από
...
|
|
|
| |
Όσοι
κηρύττουν τον διαλογισμό, χρησιμοποιούν το όνομα ή τη μορφή του Χριστού
ως διαλογιστικό αντικείμενο δίπλα σε οποιοδήποτε άλλο...
|
| |
| |
Εκδιώχθηκε
από τις ΗΠΑ και υστέρα από περιπλάνηση (ήλθε και στην Κρήτη)
εγκαταστάθηκε και πάλι στην ΡΟΟΝΑ. Το 1988 πήρε τον τίτλο «Βούδδας
...[27/3/2010]
|
|
|
| |
Σκοπός
της θεοσοφίας ήταν η μελέτη των πνευματιστικών φαινομένων. Όμως οι
στόχοι της διατυπώθηκαν στα ακόλουθα σημεία: Ενοποίηση των ανθρώπων
χωρίς φυλετικές ...
|
| |
| |
Η
Ορθόδοξη Εκκλησία πιστεύει πώς οι προσευχές και τα μνημόσυνα δεν
εξαναγκάζουν τον Θεό, ούτε βεβαιότητα σχετικά με τα αποτελέσματα ...
|
|
|
| |
Η
Εκκλησία δεν μπορεί να εκκοσμικεύσει το έργο της υπακούοντας σε
οποιεσδήποτε εξουσίες. Σε μια τέτοια περίπτωση οι απόστολοι δήλωσαν
ενώπιον ...
|
| |
| |
Το
αποκρυφιστικό αυτό σύστημα διακηρύσσει την δύναμη των αριθμών.
Ονομάζεται και αριθμοσοφία ή αριθμομαντική. Αναζητείται η αντιστοιχία
των ονομάτων, των ημερομηνιών...
|
|
|
| |
Μαθαίνει
το παιδί την πορεία ψυχικής απονέκρωσης, ν' αδειάζει από μέσα του όλους
τους λογισμούς, ώστε σιγά σιγά ν' αρχίσει το μάντρα ...
|
| |
| |
Η
Σχολή αυτή ιδρύθηκε το 1923 από την Αλίκη Μπέιλη και τον σύζυγο της
Φόστερ Μπέιλη, ύστερα από επιθυμία της «Πνευματικής Ιεραρχίας». Σκοπός
της ήταν η...
|
|
|
| |
Η
αληθινή αγάπη και κοινωνία μετά τού Θεού δεν μεθοδεύεται με διάφορες
τεχνικές. Δεν είναι αποτέλεσμα αυτομάτων διαδικασιών και μεθοδεύσεων.
Περνάει πάντοτε μέσα...
|
| |
| |
Ο
άνθρωπος στην προσπάθεια να αναζητήσει απόκρυφες δυνάμεις και να τις
χρησιμοποιήσει, απομακρύνεται από το χώρο της χάρης και τα πονηρά
πνεύματα...
|
|
|
| |
Κατά
την αρχή της κυριαρχίας του θα προσποιηθεί αγιότητα, λέγει ο Ιωάννης ο
Δαμασκηνός· όταν όμως κυριαρχήσει, θα καταδιώξει την Εκκλησία,
εκδηλώνοντας την πονηρία του...
|
| |
| |
Ο
αθλητής του Χριστού ποθεί την απόλυτη βίωση της εν Χριστώ κοινωνίας που
δεν βλέπει να ενσαρκώνεται εύκολα μέσα στον κόσμο. Έτσι αναζητάει στο
μοναχισμό την γνησιότητα ...
|
|
|
| |
Μεσσίας της κίνησης αυτής είναι ο Άγγλος μάγος Aleister Crowley (1875-1947). Το πραγματικό του όνομα ...
|
| |
| |
Πρώην θύμα αστρολογικής σχολής στην Αθήνα, κατέγραψε τη συγκλονιστική εμπειρία της· αφού πλήρωσε αρκετά εκατομμύρια με την ...
|
|
|
| |
Οι
μεγάλοι Πατέρες υπογραμμίζουν πως τέτοιες δοξασίες προέρχονται από την
ελληνική φιλοσοφική σκέψη και είναι ξένες προς την πίστη...
|
| |
| |
Οι
αστρολόγοι επικαλούνται επίσης τους Μάγους εξ Ανατολών και το αστέρι
της Βηθλεέμ. Στη Βαβυλώνα, λέγουν, γνώριζαν πως η αστρική Σύνοδος των
...
|
|
|
| |
Ο όρος «τετέλεσται» στο σταυρό τού Χριστού σημαίνει επιστροφή όλων των παιδιών τού Θεού και αυτό το ...
|
| |
| |
Ο
Χριστός δεν είναι μοναδικός στην ιστορία της ανθρωπότητας. Είναι ένας
«Γκουρού, όπως... ο Βούδας, ο Κρίσνα, ο Ράμα, ο Μαχαβίρ», οι οποίοι
«εγκατέστησαν ...
|
|
|
| |
Το
Άσραμ δεν είναι ένα μέρος, όπου Σαννυάσινς κάθονται τεμπέλικα και
μιλάνε για θεό ή Μπράχμαν όλη μέρα. Οι Σαννυάσινς εργάζονται αδιάκοπα
από το πρωί μέχρι το βράδυ...
|
| |
| |
ΚΙ
σημαίνει «δύναμη ζωής», θεϊκή δύναμη, που ρέει παντού. Αυτή η δύναμη,
λένε οι ομάδες αυτές, μπορεί να ανακαλυφθεί και να χρησιμοποιηθεί για
τους σκοπούς του ανθρώπου...
|
|
|
| |
Οι
συγκεντρωμένοι είχαν στραφεί προς το μέρος της και μουρμούριζαν ένα
ακατανόητο τραγούδι. Ο Νίκος την έσπρωξε μπροστά. Η Ελένη νόμιζε πως
βλέπει όνειρο...
|
| |
| |
Η
ομάδα αυτή, που δημιουργήθηκε κάτω από την επίδραση της Θεοσοφίας,
κηρύττει πως ολόκληρο τον κόσμο διαπερνούν επτά διαφορετικού χρώματος
...
|
|
|
| |
Οι
αποκρυφιστές που υποστηρίζουν ότι η Καινή Διαθήκη κηρύττει τη
μετενσάρκωση, επικαλούνται μερικά εδάφια της Γραφής. Το περιοδικό
"Παραψυχολογία"...
|
| |
| |
Πρόκειται
για Κοινότητα που αποτελεί βασικό κόμβο στο τεράστιο δίχτυ της
λεγόμενης «Νέας Εποχής». Η κοινότητα αυτή προβάλλεται σαν πρότυπο
ζωής...
|
|
|
| |
Κατά
τον Ωριγένη το δόγμα της μετενσωμάτωσης ή μετενσάρκωσης είναι ξένο και
ασυμβίβαστο με τη χριστιανική πίστη. Στο «Κατά Ματθαίον υπόμνημά» του
το...
|
| |
| |
Τα
Τρίγωνα δημιουργούν «ένα παγκόσμιο δίχτυ φωτός και καλής θέλησης», το
οποίο και διατηρούν. Το κάθε Τρίγωνο παρέχει τους
«αλληλοσυμπληρούμενους αγωγούς ή νήματα...
|
|
|
| |
Η
δραστηριότητα αυτή δημιουργήθηκε από την Μπέιλη το 1932, με σκοπό «την
εδραίωση ορθών ανθρωπίνων σχέσεων, μέσον της πρακτικής εφαρμογής της
καλής...
|
| |
| |
Το κεφάλαιο αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί μία απάντηση του μακαριστού πατρός...[18/7/2010]
|
|
|
| |
Ο κόπος του, ο μόχθος του, η μελέτη και η συγγραφή χιλιάδων σελίδων οικοδομής, η αγρυπνία, οι ατελείωτες ώρες ...
|
| |
| |
Ήταν ένας χαριτωμένος γέροντας, ένας «έγγαμος ασκητής», ένας σύγχρονος απολογητής ...
|
|
|
| |
Ο μακαριστός γέροντάς μας π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος, ένα πρωινό, δύο ημέρες πριν την κοίμησή του, είπε σε στενό συνεργάτη του...
|
| |
| |
Όλες
οι ομάδες, που εντάσσονται στη λεγόμενη Νέα Εποχή, κηρύττουν την
ενοποίηση των θρησκειών, γιατί, όπως υποστηρίζουν, όλες οι θρησκείες
...[4/8.2010]
|
|
|
|
1 σχόλιο:
Αιωνία η μνήμη αυτού, την ευχή του να έχουμε ...
Δημοσίευση σχολίου