ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Dear Mr. Hawking - Αγαπητέ κ. Hawking



Dear Mr. Hawking - and all major Physics teachers,

One does not believe in God IN ORDER TO interpret the origin of the universe; rather, one interprets the universe as a creation by God, BECAUSE God reveals Himself to a great many people, in every era.

The SCIENCE OF DISCOVERING GOD (which was an unknown thing in the western world after 1054 A.D.) is as valid as the science that researches the universe or the one that researches the human soul or human society. To get just a tiny idea of the topic, please click here & here.

With honour and respect to our great Physicist and brother,
From one who is Dead to the world (an Orthodox Christian)




Αγαπητέ κ. Hawking - και όλοι οι μεγάλοι διδάσκαλοι της Φυσικής,

Στο Θεό δεν πιστεύουμε ΓΙΑ ΝΑ μπορέσουμε να ερμηνεύσουμε την προέλευση του σύμπαντος, αλλά ερμηνεύουμε το σύμπαν ως δημιούργημα ενός Θεού ΕΠΕΙΔΗ ο Θεός αποκαλύπτει τον εαυτό Του σε πάρα πολλούς ανθρώπους όλων των εποχών.

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (που είναι άγνωστη στο δυτικό κόσμο μετά το 1054 μ.Χ.) είναι τόσο έγκυρη όσο και η επιστήμη που ερευνά το σύμπαν ή εκείνη που ερευνά την ανθρώπινη ψυχή ή την ανθρώπινη κοινωνία. Για να πάρετε μια ελάχιστη ιδέα περί του θέματος, κάντε κλικ εδώ και εδώ, παρακαλώ.

Με τιμή και σεβασμό προς το μεγάλο φυσικό και αδελφό μας,
ένας Νεκρός για τον κόσμο (ορθόδοξος χριστιανός).

2 σχόλια:

Dim Tza είπε...

Η σύγχρονη επιστήμη αναζητά την απόδειξη της ύπαρξης του Θεού. Και την αναζητά μέσα στο σύμπαν.
Ο Θεός ως δημιουργός του σύμπαντος είναι έξω και πέρα από τους νόμους, τους περιορισμούς και οποιαδήποτε αναγκαιότητα διέπει ότι υπάρχει μέσα σε αυτό. Το σύμπαν, δηλαδή ο χωροχρόνος, ξεκινά από την δημιουργική αγάπη του Θεού και δεν περιέχει τον Θεό. Το σύμπαν άρχεται από τον Θεό και όχι ο Θεός από το σύμπαν.
Γιαυτό για τον Θεό δεν χρησιμοποιείται από τον ευαγγελιστή Ιωάννη ο όρος "υπάρχει", που σημαίνει "βρίσκεται κάτω από την αρχή-εξουσία" (παράβλεπε και τα: οι αρχές του τόπου, οι άρχοντες, αυτοί που έχουν την δύναμη και την εξουσία να αρχίζουν κάτι), αλλά ο όρος "ο Ών", η ενεργητική μετοχή του ρήματος "είναι".
Ο Θεός λοιπόν ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ως μέρος του σύμπαντος, αλλά ΕΙΝΑΙ ως δημιουργός του σύμπαντος. Γι' αυτό και όλη η επιστημονική αναζήτηση του Θεού είναι καταδικασμένη να αποτύχει, καθώς ξεκινά με ένα σημαντικότατο μεθοδολογικό σφάλμα.
Η επιστήμη δεν μπορεί να δει έξω από το σύμπαν, παρά μόνο να μελετήσει ότι βρίσκεται μέσα σε αυτό και υπακούει στους φυσικούς νόμους που το διέπουν.
Εύλογο το επόμενο ερώτημα: Πώς είμαστε βέβαιοι ότι ο Θεός νοιάζεται για μας και παρεμβαίνει στις ζωές μας και δεν παραμένει ένας απλός (και ίσως αδιάφορος) θεατής;
Απάντηση: Η εμπειρία των αγίων της ορθόδοξης εκκλησίας με τα θαύματα, τις θεραπείες, τις προφητείες και τις υπόλοιπες υπερφυσικές εκφάνσεις της Θεότητας μέσα στον φυσικό κόσμο, βεβαιώνουν την διαρκή και πλούσια παρουσία και αγάπη του Θεού στις ζωές μας. Το χάρισμα της προφητείας για παράδειγμα, είναι μετοχή στην θεϊκή ιδιότητα του άχρονου (ο Θεός είναι έξω από το χώρο και τον χρόνο, άρα όλος ο χώρος και ΟΛΟΣ ο χρόνος είναι απλωμένος μπροστά Του ως ΠΑΡΟΝ). Ο άγιος μετέχοντας της θεότητας και παίρνοντας ως δώρο από το Θεό την όραση του χωροχρόνου από την οπτική του Θεού, βλέπει τα πάντα ως παρόν. Έτσι καταγράφει ως προφητεία, ΟΧΙ σκέψεις, εκτιμήσεις, προβλέψεις και λοιπές ανθρώπινες διανοητικές διεργασίες, ΑΛΛΑ την Μαρτυρία του ως αυτόπτης και αυτήκοος παρατηρητής των γεγονότων, σε οποιαδήποτε χωρική περιοχή του σύμπαντος και οποιαδήποτε χρονική στιγμή (παρελθόν, παρόν και μέλλον) και αν συμβαίνουν. Ο Μωυσής περιγράφει την δημιουργία του σύμπαντος, οι Προφήτες την ιστορία του Ισραήλ και την έλευση του Μεσσία-Χριστού, ο άγιος Ιωάννης ο ευαγγελιστής την Ιστορία του κόσμου στην Αποκάλυψη, και σύγχρονοι άγιοι μικρότερα ή μεγαλύτερα γεγονότα που πρόκειται να συμβούν.
Αν οι αστροφυσικοί είχαν την παραμικρή ιδέα από ορθόδοξη θεολογία, θα την δίδασκαν ως μια ακόμη επιστημονική μεθοδολογία γνώσης του φυσικού κόσμου, και μάλιστα εμπειρική, όπως η οικονομία, η κοινωνιολογία και η ιατρική.

Χρόνια πολλά σε όλους.

ΥΓ. Τα Χριστούγεννα είναι ένα μεγάλο μυστήριο, καθώς ο Θεός εισέρχεται μέσα στο σύμπαν, υπακούοντας στους νόμους που το διέπουν, αλλά ταυτόχρονα διατηρεί την Θεότητα με τρόπο που δεν γίνεται αντιληπτή ως συνεχή και βέβαιη κατάσταση.


off the record
Συγχωρείστε μου την πολυλογία. Αν σε κάτι δεν ακριβολογώ θεολογικά διορθώστε το. Δεν είμαι θεολόγος αλλά μαθηματικός και πληροφορικός.
Αν πάλι θέλετε να χρησιμοποιήσετε μέρος ή το σύνολο του σχολίου οπουδήποτε αλλού μπορείτε να το κάνετε χωρίς να δώσετε διευκρινίσεις προέλευσης.
Χρόνια πολλά και ο Θεός μαζί μας.
(στις δύσκολες μέρες που έρχονται)

ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ είπε...

Σας ευχαριστώ για το εύστοχο σχόλιό σας και τη σεμνότητά σας. Ελπ να μη σας πειράζει που ανέβασα ολόκληρο το σχόλιο.
Εύχομαι χρόνια πολλά και ευλογημένα σε σας και τους οικείους σας, και σε όλο τον κόσμο.