ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

H ανάσταση του Μάρτυρα του Ιεχωβά Ονήσιμου Ελευθεριάδη


Το πνευματικό οδοιπορικό ενός Μαρτυρα του Ιεχωβά που βαφτίστηκε ορθόδοξος χριστιανός στις 7 Φεβρουαρίου 2011. Δημοσιεύεται στο πολύ ενδιαφέρον & ΑΦΑΝΑΤΙΣΤΟ blog Αντιαιρετικός.
Ευχόμαστε ο Χριστός να τον καθοδηγήσει στην αγιότητα. Οι πρεσβείες όλων των αγίων να τον συνοδεύουν. Καλώς ήρθες, αδελφέ μας!

Από την μέρα που κατάλαβα τον εαυτό μου και γνώρισα το ευαγγέλιο, ΠΟΤΕ δεν μπόρεσα να συνταυτιστώ και να αποδεχθώ, τις διδασκαλίες της εταιρείας «Σκοπιά»...

Όπως ξέρουν οι αναγνώστες του Αντιαιρετικού και των άρθρων της αυτοβιογραφίας μου, βασανίστηκα πάρα πολύ, από παιδί, σωματικά και πολύ περισσότερο, ψυχολογικά, για να δεχθώ τα αντίχριστα και βλάσφημα δόγματα, τα οποία θέλουν Τον Κύριό μου και Θεό μου Ιησού Χριστό, έναν "δούλο" του...θεού της Σκοπιάς.

Η Βάπτισή μου, είναι το μεγαλύτερο και σοβαρότερο, σπουδαιότερο βήμα στην ζωή μου.

Έγινα ολοκληρωμένος άνθρωπος, ή μάλλον ΤΩΡΑ έγινα άνθρωπος.

Θα ρωτήσει κάποιος:  "πριν τι ήσουν;"

Και απαντώ: Πριν την Δευτέρα 7/2/2011 ήμουν απλώς μια ανθρώπινη ύπαρξη δίχως σκοπό και δίχως νόημα στην ζωή,
με λίγα λόγια δεν ζούσα, επιβίωνα αλλά δεν ζούσα!

Ξέρω ότι οι αμαρτίες μου πρό της βαπτίσεως δεν ισχύουν.
Ξέρω ότι είμαι μέλος του σώματος και της εκκλησίας Του Θεού, την οποία απέκτησε με το ίδιο Του το Αίμα.
 
«Προσέχετε λοιπόν εις εαυτούς και εις όλον το ποίμνιον, εις το οποίον το Πνεύμα το Άγιον σας έθεσεν επισκόπους, διά να ποιμαίνητε την εκκλησίαν του Θεού, την οποίαν απέκτησε διά του ιδίου αυτού αίματος.» Πράξεις των Αποστόλων 20:28.

Όσα να πω και ότι και αν γράψω, δεν θα μπορέσω να περιγράψω σε καμία περίπτωση, τα ουράνια συναισθήματα την αγαλλίαση και την τρυφερή αγκαλιά Του Κυρίου, που ανοίγει για να δεχθεί τον άνθρωπο, που έρχεται σε Αυτόν, και για τον οποίο ήρθε και θυσιάστηκε, και σταυρώθηκε στον φρικτό Γολγοθά.

Η αρχή έγινε όταν ο αδελφός και φίλος Χρήστος – ιδιοκτήτης  του «Αντιαιρετικού» – με έφερε σε επαφή με τον πατέρα Σεραφείμ Ζαφείρη, ο οποίος μετά από στοργικές νουθεσίες και συμβουλές, τηλεφώνησε και μου συνέστησε να επισκεφθώ τον οικείο δεσπότη της περιοχής μου.

Έτσι και έπραξα, πήρα την απόφαση και πήγα στην μητρόπολη όπου και επισκέφτηκα τoν Σεβασμιότατο.
Αντίκρισα έναν άγιο και σεβάσμιο γέροντα, ο οποίος με αγκάλιασε με τόση στοργή και αγάπη, που δεν με έχει αγκαλιάσει έτσι ούτε ο πατέρας μου.

Μέσα στην σέκτα ανατράφηκα με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο.
Διδάχτηκα πως η εκκλησία είναι η «Βαβυλώνα» και οι ιερείς, είναι τα όργανα του Σατανά.
Για το Άγιο Όρος διδάχτηκα πως είναι το άντρο του διαβόλου.

Αυτή η εικόνα δεν είχε καμία σχέση με τον Δεσπότη μου, ο οποίος για μένα είναι ο πατέρας μου πλέον.
Αν θελήσω κάτι, ξέρω ότι η αγκαλιά του θα είναι ανοιχτή για μένα, κάτι που δεν βρήκα στον βιολογικό μου πατέρα.

Στην συνέχεια ο Σεβασμιότατος με έστειλε στον εφημέριο της ενορίας μου, ο οποίος είναι καθηγητής Θεολόγος και υπεύθυνος για τις αιρέσεις στην μητρόπολη, καθώς και πνευματικό παιδί του ιδίου του Σεβασμιοτάτου.

Έτσι βρήκα τον πνευματικό μου, τον ιερέα που με κατήχησε και με βάπτισε, και με την χάρη Του Κυρίου θα με παντρέψει, και θα βρίσκεται στην ζωή μου, σαν πατέρας, φίλος, και πνευματικός διδάσκαλος.

Ζω ένα προσωπικό θαύμα, και όπως και κάθε θαύμα, δεν είναι εύκολο να περιγραφεί και να ειπωθεί με λόγια.

Για ένα είμαι σίγουρος, για την αγάπη μου στον Κύριό μου και Θεόν μου Ιησού Χριστό!

Σαν ορόσημο στην ζωή μου, έχω τα λόγια Του Ιερού Ευαγγελίου:

 «Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους. Διότι εισεχώρησαν λαθραίως τινές άνθρωποι, οίτινες ήσαν παλαιόθεν προγεγραμμένοι εις ταύτην την καταδίκην, ασεβείς, μεταστρέφοντες την χάριν του Θεού ημών εις ασέλγειαν, και αρνούμενοι τον μόνον δεσπότην Θεόν και Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν.» Ιούδα 1:3,4.

Ο μόνος Δεσπότης και Θεός και Κύριος, είναι Ο Ιησούς Χριστός.

Τον Ιησού Χριστό μισεί ο σατανάς, και κατευθύνει ανθρώπους, που μάχονται την Θεότητα Του Κυρίου μας.
Χρέος κάθε πιστού Ορθόδοξου Χριστιανού, είναι να γνωρίζει την πίστη του, και να μάχεται ενάντια στην βλασφημία και την ασέβεια προς Το Άγιο Πρόσωπο Του Κυρίου μας.

Ο Αντίχριστος βρίσκεται πρό των πυλών, υπάρχουν αυτοί που προετοιμάζουν τον δρόμο του, και αυτοί δεν είναι άλλοι από αυτούς που πολεμούν Τον Ιησού Χριστό Τον Κύριό μας.
Όταν μπήκα στο βαπτιστήριο και ένιωσα το νερό να καλύπτει το σώμα μου, αισθάνθηκα σαν να βρίσκομαι μέσα στην κοιλιά της μάνας μου, και πρόκειται σε λίγο να αντικρύσω τον κόσμο.

Τι άλλο θα μπορούσε να είναι απαλότερο από την αγκαλιά Του Σωτήρα μου, μέσα στην Ιερή κολυμβήθρα;

Ο άνθρωπος χωρίζει από την ύλη, και δέχεται το Θείο δώρο, που του δίνει την βεβαιότητα, πως τώρα είναι μέλος, στο σώμα Της Εκκλησίας Του Ιησού Χριστού.

Ο Πνευματικός μου που με αγκάλιασε και με φίλησε, με καλοδέχτηκε και μου είπε με τρεμάμενη από την συγκίνηση φωνή:

«Παιδί μου τώρα είσαι ένας άγγελος, καθαρός από κάθε αμαρτία!»

Και ξέσπασε σε λυγμούς στην αγκαλιά μου...

Είναι μεγάλη η χαρά και η τιμή που έχω, να φορώ τον σταυρό, που μου κρέμασε στον λαιμό ο νονός μου.
Θέλω να αισθάνομαι τον Τίμιο Σταυρό, όσο πιο κοντά γίνεται στο σώμα μου.

Αυτό το σύμβολο της πίστης μας, που δυναμώνει κάθε Ορθόδοξο Χριστιανό, που κάποτε με είχαν διδάξει να μισώ.

Τον Σταυρό Του Κυρίου, που κάποτε μου είχαν βάλει στην παιδική ψυχή μου, τόσο μίσος, που έβλεπα Σταυρό και ήθελα να τον φτύσω, να τον σπάσω, να τον ποδοπατήσω.

Δεν υπάρχει σέκτα στον κόσμο, που να δείχνει τέτοια δαιμονική περιφρόνηση και απέχθεια προς τον Τίμιο και ζωοποιό Σταυρό, όσο οι μάρτυρες της «Σκοπιάς».

Στα έντυπά τους, κατά τρόπο αυθαίρετο, ανιστόρητο και διαστρεβλωτικό, αρνούνται τον χαρακτήρα και την παραδεδομένη μορφή τού Τιμίου Σταυρού και τον εξεικονίζουν ως ένα κάθετο δοκάρι, πάνω στο οποίο κρεμάστηκε ο Χριστός.

Αναφερόμενοι στο Σταυρό, τον χαρακτηρίζουν ως "πάσσαλο" και "ξύλο βασανισμού" ή "ξύλο εκτέλεσης".

Είναι, μάλιστα, τέτοια η αποστροφή τους, που δε δίστασαν να αντικαταστήσουν την λέξη Σταυρός με τη φράση "ξύλο τού βασανισμού", και το ρήμα σταύρωσαν με το "κρέμασαν" και σε αυτή τη χιλιαστική Μετάφραση Νέου Κόσμου της Αγίας Γραφής,
που δημιούργησε η εταιρεία «Σκοπιά».

Αυτό το ανίερο κατασκεύασμα, που ονομάζουν, Μετάφραση Νέου Κόσμου, (ας μας πούν ποιός είναι ο νέος κόσμος, και ποιοί θα κατοικούν σε αυτόν;) ας σημειωθεί, ότι αποτελεί κυριολεκτικώς, την πλέον βάναυση και χείριστη αλλοίωση του κειμένου της Αγίας Γραφής που έχει υπάρξει στην παγκόσμια ιστορία.

Επιπλέον, για τους μάρτυρες της Σκοπιάς, η χρήση τού σταυρού στη λατρεία θεωρείται ειδωλολατρία.

Ακόμα βουΐζουν τα αυτιά μου από την πλύση εγκεφάλου της σέκτας του Μπρούκλιν: "Ο Σταυρός είναι το πιό μισητό σύμβολο, το όπλο που σκότωσαν Τον Χριστό"

Αγαπητοί μου αδελφοί, ποιά θα μπορούσε να είναι αισχρότερη ύβρης, εναντίον Του Τιμίου Σταυρού Του Κυρίου μας;

«Διότι περιπατούσι πολλοί, τους οποίους σας έλεγον πολλάκις, τώρα δε και κλαίων λέγω, ότι είναι οι εχθροί του σταυρού του Χριστού.» Φιλιππησίους 3:18

Και ερωτώ το αυτονόητο:
Ποιοί είναι οι εχθροί Του Σταυρού Του Χριστού;
 
Και τι να πω για την Εκκλησία; Καθώς πέρασα την πόρτα του ναού και μπήκα για πρώτη φορά στήν ζωή μου, στο εσωτερικό, έμεινα άφωνος!
Γαλήνεψε το πνεύμα μου, έμεινα ακίνητος για μερικά λεπτά, να κοιτάζω γύρω μου, το εσωτερικό του ναού...τις εικόνες τις τοιχογραφίες τον τρούλλο...ένα δέος ασύλληπτης ειρήνης και ψυχικής γαλήνης με κυρίεψε και ένοιωθα όλο μου το σώμα να μουδιάζει, και να έρχονται δάκρυα χαράς στα μάτια... ουράνια, Θεία συναισθήματα, που το ανθρώπινο μυαλό δεν μπορεί να χωρέσει, και η γλώσσα δεν μπορεί να περιγράψει με λόγια!

Μεγάλωσα με την διδαχή, πως η Ορθόδοξη Εκκλησία (κυρίως), είναι η Βαβυλώνα, που σε λίγο θα καταστραφεί από το κραταιό χέρι του Ιεχωβά, και θα πληρώσει για όλα τα δεινά που προκάλεσε στους δούλους του (Μάρτυρες της Σκοπιά), και θα καταστραφεί, και ο αρχηγός της ο σατανάς, και θα φυλακιστεί για χίλια χρόνια, καθώς θα λάβουν την κυριαρχία της γής οι Μάρτυρες της Σκοπιάς, όταν ο πλανήτης θα είναι σπαρμένος, από τα πτώματα όλων όσων δεν υποτάχθηκαν στή κυριαρχία της εταιρείας  Σκοπιά, μετά την μάχη του Αρμαγεδδώνα.

Χαρακτηριστικά ένας μάρτυρας της Σκοπιάς μου έλεγε ότι:

"Δεν με νοιάζει το πότε θα πεθάνω, για ένα μόνο πράγμα παρακαλώ τον Ιεχωβά, να είμαι ζωντανός για να δω με τα ίδια μου τα μάτια, την καταστροφή της Ορθόδοξης Εκκλησίας (Βαβυλώνα) στο Αρμαγεδδώνα!"

Δεν χρειάζεται η δική μου μαρτυρία για όλες αυτές τις διδασκαλίες, είναι ήδη γραμμένες από την εταιρεία Σκοπιά, και είναι γνωστές στον κόσμο.
Εγώ απλώς διηγούμαι ταπεινά, χωρίς ίχνος αντιπάθειας (πρός τα θύματα), τα όσα έχω βιώσει στην ζωή μου.

Ευχαριστώ όλα τα Ορθόδοξα πρόσωπα, τα οποία με έχουν βοηθήσει στον ανηφορικό δρόμο της εξόδου μου από την σέκτα.

Προτρέπω όλους όσους διαβάζουν αυτό το άρθρο, και δεν έχουν λάβει το Άγιο Βάπτισμα, να βρούν έναν πνευματικό, να κατηχηθούν, και να κάνουν το θέλημα Του Κυρίου.

Να ενταχθούν στο σώμα Της Εκκλησίας Του Ιησού Χριστού, και τότε θα ανοίξουν οι πνευματικοί οφθαλμοί, και θα δουν την Αγιότητα και το μεγαλείο της Ορθοδοξίας μας.

Ένας σοβαρός λόγος για τον οποίο θα έπρεπε να σκεφτούν σοβαρά αυτή την προτροπή, όσοι δεν έχουν βαπτιστεί Ορθόδοξοι Χριστιανοί, είναι το γεγονός ότι, εγώ που τα λέγω όλα αυτά, τα έζησα στην ζωή μου, αποτελούν προσωπικά βιώματα και είναι χαραγμένα βαθιά στην καρδιά μου.

Δεν αναφέρομαι σε κάτι που μου είπαν ή που άκουσα, αλλά όπως ο απόστολος Παύλος, άλλοτε στους καιρούς της αγνοίας μου, υπήρξα επικριτής της Εκκλησίας Του Θεού.

Ποτέ δεν πίστευα ότι θα ερχόμουν σε αυτό το σημείο, πράγματι αυτό που έγινε στην ζωή μου αποτελεί ένα αληθινό θαύμα για εμένα, και αυτό το γνωρίζουν πάρα πολύ καλά, όλοι όσοι γνωρίζουν τον πρότερο βίο μου.

Πάνω από όλους και από όλα, η μέγιστη τιμή, ανήκει Στον Κύριο της δόξης, Τον Σωτήρα μας, Κύριο μας, και Θεό μας, Ιησού Χριστό!

Με την χάρη του Κυρίου έκανα και εγώ, το θέλημα Του:

"Ο Ιησούς, ελάλησε προς αυτούς, λέγων· Εδόθη εις εμέ πάσα εξουσία εν ουρανώ και επί γης. Πορευθέντες λοιπόν μαθητεύσατε πάντα τα έθνη, βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος,  διδάσκοντες αυτούς να φυλάττωσι πάντα όσα παρήγγειλα εις εσάς· και ιδού, εγώ είμαι μεθ' υμών πάσας τας ημέρας έως της συντελείας του αιώνος. Αμήν." Ματθαίος 28:18 - 20. 

Στους Μάρτυρες του Ιεχωβά που ίσως διαβάσουν αυτό το post, προτείνω αυτό τον ιστότοπο. Έτσι θα δουν και πώς τους βλέπουμε εμείς οι ορθόδοξοι (οι πραγματικά σοβαροί και μελετημένοι ορθόδοξοι), αλλά και γιατί ΟΧΙ ΜΟΝΟ παραμένουμε ορθόδοξοι χριστιανοί, αλλά και πιστεύουμε ότι η Ορθοδοξία είναι Η ΙΔΙΑ με την πρώτη Εκκλησία (των αποστολικών χρόνων - που ποτέ δεν "αποστάτησε") και τους προσκαλούμε να ανακαλύψουν αυτή την αγία Εκκλησία με το να γίνουν κι αυτοί ορθόδοξοι. Για να καταλάβουν τι είδους ανθρώπους διαμορφώνει η Ορθοδοξία, ας δουν εδώ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η αγάπη των αδελφών μου εν Χριστώ με συγκινεί αφάνταστα!
Ευχαριστώ Τον Κύριο και Θεό μου Ιησού Χριστό.
Ευχαριστώ Την μάνα μας Ορθόδοξη Εκκλησία, και όλους όσους με ζέσταναν με την γνήσια Χριστιανική αγάπη τους.


Ονήσιμος Ελευθεριάδης.

Ανώνυμος είπε...

Αυτά είναι τα Πραγματικά Θαύματα του Θεού. Η Μεταστροφή του Ανθρώπου από την Πλάνη στην Μία και Μόνη Αλήθεια. Ο θεός να Φωτίσει και Άλλους Ανθρώπους που είναι Μακριά από την Μόνη Αλήθεια και Βρίσκονται σε Πλάνη.