ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 14 Αυγούστου 2021

«Ώστε υπάρχουν ακόμη αναστάσιμοι άνθρωποι;»


 

Προσκυνητής / Ηλιαχτίδα (εικ. από εδώ)

Σήκωσα κάποτε το τηλέφωνο, 20 μέρες μετά το Πάσχα, και είπα: «Χριστός Ανέστη» αντί για «εμπρός». Και απαντάει ο άλλος:
– Τι λες παιδί μου; Τι είναι εκεί;
– Σπίτι είναι…
– Τι είσαι εσύ;
– Τι είμαι; Άνθρωπος…
Είχε κάνεις λάθος στο τηλέφωνο αυτός. Άλλον ήθελε να πάρει και άλλο νούμερο πήρε και του έκανε μεγάλη εντύπωση και είπε:
– Τι λες βρε παιδί μου; Υπάρχουν άνθρωποι ακόμη, οι οποίοι κρατούνε αυτήν την ωραία παράδοση;
Μου είπε το όνομά του, δικηγόρος κ.λ.π.
– Ξέρω 'γώ. Μου φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμη…
– Γι’ αυτό δεν μας βούλιαξε ακόμη ο Θεός. Διότι υπάρχουνε άνθρωποι ακόμη…

Δημήτριος Παναγόπουλος, Ιεροκήρυκας 

"Ν": Για τον άγιο αυτό άνθρωπο του Θεού (που πέρασε κι εκείνος από τους δικούς του πειρασμούς) αξίζει να διαβάσετε στην ανάρτησή μας Δύο ιδιαίτεροι σύγχρονοι διδάσκαλοι της Ορθοδοξίας.

Διαβάστε επίσης, αν θέλετε:

Ηθικισμός στην Ορθοδοξία; Όχι ευχαριστώ!
Η αμαρτία (χωρίς ηθικισμούς)

ΕΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ!
ΖΗΣΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ!
Αυτογνωσία
Γίνε κι Εσύ Πολεμιστής του Φωτός
Είσαι ο άνθρωπός μου;
Ελεωνόρα Ζουγανέλη, "Έλα!" - Σαν προσευχή του μοντέρνου ανθρώπου...
Προσευχές από τους «τελειωμένους»...

Η θρησκεία της χαράς - Γελαστοί άγιοι
H παρεξηγημένη αγιότητα
Άγιος Πορφύριος: Κανείς δεν μπορεί να φθάσει στον Θεό, αν δεν περάσει απ’ τους ανθρώπους
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: