ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

2 Μαΐου: Γιορτάζει η Ματρωνίτσα μου, η αόμματη αγία

Από την Έλενα, του Τι & Πώς (με τις ευχές μας)

Γιορτάζει σήμερα η φιλενάδα μου η Ματρωνίτσα, η αόμματη αγία από την Ρωσία και -κατά τύχη αγαθή- είναι και η γενέθλια μέρα της κόρης μου.
Κερνάω και για τις δύο αγαπημένες.
Η Ματρωνίτσα πάλι εδώ κι ας γιόρταζε και ας είχε επισκέψεις......Ξύπνησα το πρωί, μετά από έναν ταραγμένο ύπνο, μέσα στα νεύρα και γεμάτη ανησυχία, για μια επίσκεψη στο γιατρό.
Ως συνήθως, της λέω "έλα και σύ".
Στα δύσκολα την παίρνω μαζί μου, στα εύκολα την "ρίχνω".
Είπα και της Μάνας νάρθει και των Φίλων μου (ο Άη Νεκταράκης μου, χαμογέλασε και -μάλλον στην κίνηση να σηκωθεί νάρθει- μου φάνηκε πως κινήθηκε το πανωκαλύμαυχό του).


Η κοίμηση της Αγίας

Κουστωδία πήγαμε στο γιατρό και φυσικά, όλα ήταν καλά. Αλίμονο αν δεν ήταν, με τόσα μέσα που έβαλα...
Κέρασμα της Ματρωνίτσας -για την γιορτή της- τα αποτελέσματα, κέρασμα και η βόλτα με την Μερόπη στους ανοιξιάτικους δρόμους, το γέλιο του εγγονού μου του Παντελή-Ραφαήλ που στραφτάλισε στο μεσημέρι, κέρασμα και η ανεξήγητη χαρά μου και η διάθεση-βελούδο που μου ξαστέρωσε τις συννεφιές.
Να έχουμε τις μεσιτείες σου φιλενάδα μου και να μας αξιώνεις να σε φωνάζουμε όσο οι καιροί θα δυσκολεύουν.
Εσύ που έζησες σε μιαν άθεη πατρίδα, ξέρεις απ' αυτά.
Συμπόνεσέ μας και πες του Αφέντη Χριστού, να μας ελεήσει και να μας λευτερώσει.

(Διαβάστε επίσης: Η Ματρωνίτσα & Μπορεί και απλώς ένα θαύμα.....
Κι από τα φτωχικά κεράσματα του "Νεκρού":
Αγία Ματρώνα η αόμματη (2 Μαΐου 1952) (από εκεί το βίντεο - έχει κι άλλο)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πλήθη προσκυνητῶν κατέκλυσαν τὸ Ἱ.Μετόχιον Ἁγ.Παντελεήμονος Κοκκιναρᾷ Πεντέλης τὸ βράδυ τῆς Τρίτης 1η πρὸς Τετάρτη 2α Μαΐου ἐπὶ τῇ πανηγυρικῇ Ἀγρυπνίᾳ πρὸς τιμὴν τῆς Ὁσίας μητρὸς ἡμῶν Ματρώνης τῆς Ρωσίδος, ἀομμάτου καὶ θαυματουργοῦ.

Στὸ Ἱ.Μετόχιον φυλάσσεται ἱ.εἰκόνα τῆς Ὁσίας καθὼς καὶ ἀπότμημα τοῦ ἱεροῦ της Λειψάνου, τὰ ὁποῖα ἐτέθησαν σὲ προσκύνηση ἀπὸ τοὺς πιστούς.

Κατὰ τὴν Ἱ.Ἀγρυπνία χοροστάτησε ὁ Καθηγούμενος τῆς κυριάρχου Ἱ.Μονῆς Ἀσωμάτων Πετράκη, Θεοφ.Ἐπίσκοπος Θαυμακοῦ κ.Ἰάκωβος - ὁ ὁποῖος ὁμίλησε καταλλήλως ἀναφερθεὶς στὸν βίο τῆς Ἁγίας στὰ πλαίσια τοῦ ἀναστασίμου χαρακτῆρος τῆς περιόδου - συμπαραστατούμενος ἀπὸ τοὺς πατέρες τοῦ Ἱ.Μετοχίου καὶ ἄλλους ἱερεῖς.

Μετὰ τὸ πέρας τῆς πανηγυρικῆς Ἀγρυπνίας παρατέθηκε ἀπὸ τὸν Μετοχιάρη Ἀρχιμ.Ὀνούφριο Κωστόπουλο καὶ τὴν συνοδία του κέρασμα σὲ ὅλους τοὺς προσκυνητές, καὶ διανεμήθηκαν ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἄρτους καὶ τὸ κόλλυβο τῆς Ἁγίας καὶ ἄνθη κατὰ τὴν συνήθεια, ἀπὸ τὰ ἀναρίθμητα ποὺ προσέφεραν οἱ πιστοί, καὶ τὰ ὁποῖα ἡ Ἁγία ὑπεραγαποῦσε.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χριστός Ανέστη!
Σας ευχαριστώ για τις ευχές.
Είθε να έχετε τις πρεσβείες της Ματρωνίτσας και όλων των αγίων.