ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ & Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ


Από το ρωμαλαίο site του ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΑΠΟΛΟΓΗΤΗ


Ο λόγος δημιουργίας αυτής της σελίδας είναι η ύπαρξη διάφορων παιχνιδιών με «παράξενο» περιεχόμενο και με περισσότερη «παράξενη» αιτία δημιουργίας τους. Μπορεί τα παρακάτω παιχνίδια να είναι κάπως παλιά αλλά είναι χαρακτηριστικά του τι μπορεί να βρεθεί στην αγορά λογισμικού. Αρκετά από αυτά έχουν κωδικοποιηθεί και σε έκδοση GL, ώστε να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες των σύγχρονων καρτών γραφικών 3D.
 Παρακάτω θα παρουσιαστούν ορισμένα περίεργα στοιχεία, τα οποία εμφανίζονται σε διάφορα παιχνίδια και κατόπιν είτε ξαναεμφανίζονται και στις επόμενες εκδόσεις τους ή σε παιχνίδια που δεν έχουν καμία σχέση με τον αρχικό κατασκευαστή. Τα περισσότερα αφορούν την εταιρία ID (μετάφραση: ταυτότητα ) και τα παιχνίδια της όπως Doom I, II, Quake I,II,III ή αφορούν εταιρίες που έφτιαξαν παιχνίδια για λογαριασμό της ID όπως η Raven με το Hexen και Heretic ή το παιχνίδι Duke Nukem 3D της 3D Realms.


ΠΑΙΧΝΙΔΙ DOOM



Όλα ξεκινάνε από την έκδοση Shareware (διαφημιστική) του Doom, η οποία έχει κυκλοφορήσει και στην έκδοση 1.666. Διαβάζοντας το «Read me» αρχείο που την συνοδεύει, ξαναβρίσκει ο αναγνώστης αυτόν τον αριθμό (666) στο όνομα ενός αρχείου που η εταιρία προτείνει να διαβαστεί, το DMFAQ666.TXT. Τον ξαναβρίσκει κανείς, επίσης, στο αρχείο Manual.doc (που βρίσκεται στην έκδοση ‘Shareware' του παιχνιδιού Quake), σαν θέμα απαντήσεως της εταιρίας σε ερώτηση του κοινού. Συγκεκριμένα σε ερώτηση για το αν η εταιρία έχει καμιά σχέση με σατανιστές, απαντάει πως όχι, παραδέχεται όμως ότι της αρέσουν οι πεντάλφες και το νούμερο 666!. Το παιχνίδι επίσης έχει βγει σε 7 εκδόσεις με την τελευταία να είναι η 6.666 και όχι η 7.
 Σίγουρα όποιος γράφει αυτό το νούμερο συνεχώς δεν είναι και αυτομάτως Αντίχριστος, αλλά η επανάληψη αυτού του νούμερου σε βαθμό μανίας (levels, addons κ.α.) προκαλεί κάποιες σκέψεις ως προς τα κίνητρα της συνεχιζόμενης αναφοράς του.
  Όταν σταματήσει κανείς να παίζει την Shareware έκδοση του Doom και βγει σε περιβάλλον Dos ή στα Windows, εμφανίζεται μία κόκκινη οθόνη και παρακαλεί τον παίχτη να αγοράσει το παιχνίδι και παίζοντας το, να σώσει την Γη από τους κολασμένους. Λέει όμως, ότι είτε την αγοράσει είτε όχι, κατά πάσα πιθανότητα θα πάει στην κόλαση (!) γι’ αυτό καλύτερα να το αγοράσει για να ξέρει πώς να βγει. Το παιχνίδι ουσιαστικά είναι ένα πέρασμα μέσα από την κόλαση για να σώσει ο παίχτης τη γη αλλά ο καθείς μπορεί να είναι επιφυλακτικός ως προς τους σκοπούς του.


Ανάποδος σταυρός - πόρτα στο αναφερόμενο ηλεκτρονικό παιχνίδι.
Περνώντας μέσα στο παιχνίδι DOOM και σε πίστες πού δεν περικλείονται στην «Shareware» έκδοση, αντικρίζει ο περιφερόμενος ορισμένες φορές κάτι πόρτες κόκκινες που έχουν σχήμα σταυρού. Μόνο που έχουν ανάποδο σχήμα. Πιο συγκεκριμένα το πιο επίμηκες μέρος του σταυρού δείχνει προς τα πάνω ενώ το μικρότερο προς τα κάτω. Η ερώτηση που θα μπορούσε να κάνει κάθε προγραμματιστής στον εαυτό του είναι το κατά πόσο θα μπορούσε να είχε ασχοληθεί στην ζωή του με την επιμέλεια παραγωγής ενός τέτοιου προγράμματος (DOOM), δηλαδή με SPRITES και GRAPHICS, αν δεν του άρεσε έστω και κατά ένα ελάχιστο αυτό που κάνει. Το ότι τους άρεσε αυτό που έκαναν οι προγραμματιστές, φαίνεται στο τέλος του παιχνιδιού Doom II. Η τελική οθόνη κατά την έξοδο στο Dos αναφέρει ότι «ελπίζουμε να σας αρέσει το παιχνίδι μας όπως εμάς μας άρεσε όταν το φτιάχναμε. Αν δεν σας αρέσει τότε κάποιο πρόβλημα έχετε και είστε και παράξενος, αφού το παιχνίδι μας, αρέσει σε όλους τους φίλους σας».
 Επίσης μέσα στον τρισδιάστατο κόσμο του παιχνιδιού, θα παρατηρήσει κανείς και σταυρούς σπασμένους στα δύο, σαν textures επάνω σε τοίχους. Θα δει επίσης και εσταυρωμένους ανθρώπους οι οποίοι είναι κομμένοι από την μέση και κάτω. Θα δει πάρα πολλές πεντάλφες ή ανάποδους αστέρες. Ως γνωστόν οι ανάποδοι αστέρες (αυτοί που πέφτουν δηλαδή αντιπροσωπεύουν τον πεσόντα άγγελο - Σατανά. Ακόμη, δεν λείπουν οι τραγοκεφαλές, ένα άλλο σύμβολο του σατανισμού. Ειδικά η μεγαλύτερη υπάρχει στην τελευταία πίστα του παιχνιδιού DOOM II η οποία αποκαλείται Face of Sin (πρόσωπο της αμαρτίας).
Οι σατανιστές, ως γνωστόν, «χτυπάνε» τα σύμβολα του Χριστιανισμού παρουσιάζοντας τα αλλοιωμένα (π.χ. σπασμένοι σταυροί, εσταυρωμένοι που τους λείπουν χέρια ή πόδια ή το κεφάλι). Αναρωτιέται κανείς, ποιος ζωγράφος έως τώρα έχει ζωγραφίσει την κόλαση (περιβάλλον Doom), περικλείοντας στον πίνακά του σπασμένους σταυρούς και «κομμένους» εσταυρωμένους. Αυτό είναι που θα αντικρίσει κάποιος, όταν πάει στην Κόλαση; Περνώντας λοιπόν μέσα στην τραγοκεφαλή, ενεργοποιώντας ένα cheat code (κώδικα ζαβολιάς) που επιτρέπει να διαπερνά ο παίχτης τους τοίχους, θα φανεί το κεφάλι του Romero (προγραμματιστή doom) καρφωμένο πάνω σε ένα πάσσαλο.
  Ανούσιο να ειπωθεί πως ψάχνοντας και άλλο λίγο και συγκεκριμένα στο Internet θα βρει ο ενδιαφερόμενος πολλές πίστες add-on (επιπρόσθετες) για το DOOM I & II, για τις οποίες οι κατασκευαστές τους, γράφουν ότι είναι μυημένοι στο σατανισμό κ.λ.π και δίνουν συγχαρητήρια στην ID για το πόσο κακιά (evil) είναι. «Μπράβο τους».
 Η ίδια εταιρία άλλωστε προγραμμάτισε ένα add-on (επιπρόσθετη πίστα) για το DOOM II, το οποίο ονομάζεται Osiris με περιβάλλον αρχαίο Αιγυπτιακό. Ο Osiris ήταν «μέσα» σε έναν τράγο ο οποίος ήταν αφιερωμένος στον «δημιουργό» του κόσμου…. Μανία με τους τράγους αυτή η εταιρία.

  

ΠΑΙΧΝΙΔΙ 'HEXEN'


Τα παιχνίδια με την ονομασία Hexen (Έξεν) αντλούν την ετυμολογία τους από τον Έξι.
Παιχνίδι της εταιρίας Raven, για λογαριασμό της ID, της εταιρίας που προγραμμάτισε και πούλησε το DOOM: γράφοντας «SATAN» (σατανάς) κατά την ώρα του παιχνιδιού ο παίχτης εισάγεται σε «GOD MODE» (το αναφέρει στο πάνω μέρος της οθόνης), γίνεται δηλαδή Θεός και συνεπώς παίζει ως άτρωτος στο παιχνίδι. Αποτελεί δηλαδή έναν Secret Cheat Code (κρυφό κώδικα για ζαβολιά στο παιχνίδι). Με άλλα λόγια τα παιδιά που κάθε φορά παίζουν αυτό το παιχνίδι και θέλουν να είναι «άτρωτα», αναγκάζονται από κάποιο αρρωστημένο μυαλό να πληκτρολογούν «SATAN».
Η ίδια εταιρεία Raven προγραμμάτισε και το παιχνίδι Heretic (αιρετικός) για λογαριασμό ξανά της ID. Παρουσιάζονται μέσα σε αυτό αρκετές φορές ανάποδοι σταυροί.


 ΠΑΙΧΝΙΔΙ 'HEXEN ΙΙ'


Σε αυτό το παιχνίδι, συνέχεια του προηγούμενου, λαμβάνουν χώρο πάλι ορισμένα συμβολικά «εικονικά» και μυστικιστικά γεγονότα. Δεν λείπουν και από εδώ οι πεντάλφες. Επίσης σε μερικές τοιχογραφίες εικονίζονται τα ανάποδα-αντίθετα αυτών που αποτελούν τις Αγιογραφίες. Συγκεκριμένα αντί Άγιοι να εξοντώνουν «Δράκους & Σατανάδες» όπως στις Αγιογραφίες, αντιθέτως εικονίζονται τραγοπόδαρες σατανομορφές να εξοντώνουν Άγιους ή πιστούς.


Οι πρώτοι 4 μεγάλοι «κακοί» που πρέπει να εξοντωθούν από τον παίχτη στο τέλος των πρώτων 4 επιπέδων του παιχνιδιού, είναι οι 4 καβαλάρηδες των 7 σφραγίδων της Αποκάλυψης του Ιωάννη (Λευκός, Ερυθρός, Μέλας, Ωχρός). Κάνοντας την υπόθεση ότι αυτή η εξόντωσή των 4 καβαλάρηδων αποτελεί συμβολικό και όχι τυχαίο γεγονός (πράγμα το οποίο μας το επιτρέπει η συσχέτιση μεταξύ όλων των παιχνιδιών αυτής της σελίδας) μπορούμε να πούμε ότι η σημασία αυτής της ενέργειας (εξουδετέρωσης 4 καβαλάρηδων προφητείας) μπορεί να έχει δύο ερμηνείες:
 1. Η εξόντωσή τους αποτελεί έναν εξορκισμό έναντι των δυστυχιών της προφητείας και δηλαδή αφαιρώντας τον πόλεμο (2ος Ερυθρός ίππος), την πείνα (Μέλας 3ος ίππος) και τον θάνατο (4ος Ωχρός ίππος) από την ιστορία του ανθρώπινου γένους, μετατρέπεται αυτή σε μια αιώνια ευτυχία για τον κάθε άνθρωπο. Αλλά παραβλέπεται σε αυτήν την υπόθεση, ότι αφαιρείται (νικιέται από τον παίχτη του παιχνιδιού) και ο 1ος Λευκός ίππος με το σπαθί, που σύμφωνα με τους ερμηνευτές της Αποκάλυψης αποτελεί την έλευση του νικητή Ιησού Χριστού έναντι των αδίκων, σκοτεινών και κακών δυνάμεων που δρουν στον κόσμο. Άρα πρέπει να αναζητηθεί άλλη εξήγηση και συγκεκριμένα η κάτωθι η οποία ευσταθεί περισσότερο και επιβαρύνεται και από τα πιο κάτω στοιχεία που παρουσιάζονται στο παιχνίδι.
2. Η εξόντωση των 4 ίππων της Αποκάλυψης δεν αποτελεί εξορκισμό αλλά ΑΡΝΗΣΗ και ΑΝΑΙΡΕΣΗ της προφητείας και δηλαδή συμβολική κίνηση καθαίρεσής της. Η καθαίρεση της προφητείας αποτελεί γενικότερα και άρνηση και καθαίρεση προς το πρόσωπο του Θεού, εφόσον ο Ιωάννης αφηγείται ότι ο Θεός του παρουσίασε τα μέλλοντα.
 Η άρνηση της προφητείας και ιδίως του άσπρου καβαλάρη (Ιησού Χριστού) συμπληρώνεται και από το εξής γεγονός το οποίο λαμβάνει χώρα στο πρώτο επίπεδο του παιχνιδιού. Μέσα στο αρχικό λοιπόν επίπεδο (Level), υπάρχουν αρκετοί κακοί οι οποίοι επιτίθενται στον παίχτη. Υπάρχουν επίσης διάφορα αντικείμενα τα οποία μπορούν να καταστραφούν από τον τελευταίο με τα όπλα που διαθέτει. Την καταστροφή αυτών των αντικειμένων μαθαίνει πολύ γρήγορα ο χρήστης - παίχτης εφόσον μέσα σε αυτά κρύβονται διάφορα άλλα αντικείμενα που δίνουν στον παίχτη ενέργεια, δύναμη κ.λ.π.
Υπάρχει όμως και ένας ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ εικονικός χαρακτήρας (ζωντανός και όχι αντικείμενο π.χ. καρέκλες, τραπέζια κ.λ.π.) και ο οποίος είναι ένα ζώο, το αρνί. Παρουσιάζεται σε αρκετά σημεία άλλοτε μόνο του, άλλοτε σε κοπάδια 3-4 ζώων. Σχεδόν πάντοτε βρίσκεται στην πορεία του παίχτη μέσα στον 3σδιάστατο χώρο και βελάζει συνεχώς ώστε να προδίδεται η παρουσία του. Είναι φυσικά άκακο και η ζωή του ή η παρουσία του ουδεμία σχέση έχει με τη εξέλιξη του παιχνιδιού. Σημειωτέον ότι κανένα άλλο άκακο ζώο δεν παρουσιάζεται στο παιχνίδι π.χ. αγελάδα, σκύλος κ.α.
Ο χρήστης - παίχτης ανυποψίαστος για την συμβολική κίνηση που αποτελεί αυτή, μαθαίνει πολύ γρήγορα να σκοτώνει όλα τα αρνιά που βρίσκονται στο εικονικό διάβα του. Μαθαίνει να σκοτώνει τα αρνιά γιατί αυτός είναι και ο σκοπός αυτών των παιχνιδιών. Ένα τρισδιάστατο «Shoot ‘em up» (πυροβόλησε ότι υπάρχει). Ο έμπειρος παίχτης γνωρίζει πολύ καλά περί τίνος γίνεται λόγος εδώ.
Επιστρέφοντας την αναφορά στο αρνί - αμνός, θα πρέπει ο καθείς να έχει υπ’ όψη του, ότι ο κάθε «μελετημένος» Χριστιανός γνωρίζει περίτρανα τι συμβολίζει ο αμνός. Συμβολίζει τον Χριστό (αμνός του Θεού)· διότι ήλθε στον κόσμο ο Μέγιστος για να θυσιαστεί σαν δούλος, ώστε μετά θάνατον να αναστηθεί και να αποδείξει την Θεότητά του.
Ίσως κάποιος θεωρήσει αυτά υπερβολές. Μπορεί... αλλά η πράξη της εξολόθρευσης των αρνιών - αμνών που παρουσιάζονται στο πρώτο επίπεδο (level) έχει μεγαλύτερη συμβολική αξία όταν διαλέξει ο παίχτης σαν χαρακτήρα, με τον οποίο θα συμμετέχει στο παιχνίδι, το μάγο (το παιχνίδι έχει 4 χαρακτήρες: πολεμιστής, σταυροφόρος, κλέφτης και μάγος). Διαλέγοντας λοιπόν τον μάγο ο θάνατος του αρνιού - αμνού είναι ιδιαίτερα συμβολικός και πραγματοποιείται ως εξής χρησιμοποιώντας το πρώτο μαγικό (spell) (βλ. εικόνα κάτωθι):

 Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΜΝΟΥ

Παιχνίδι «χέξεν 2» (εσκεμμένο)

Κλικ για μεγέθυνση

Συγκρότημα μουσικής χέβυ μέταλ (εσκεμμένο)

Μπιλ Κλίντον

(μάλλον τυχαίο;)


  Αριστερά: Ο παίχτης - μάγος σχηματίζει με το δεξί του χέρι ένα σύμβολο, που πανταχόθεν είναι αποδεχτό ως το σύμβολο του κεφαλιού του Σατανά. Έχοντας ανοιχτό το βιβλίο του στο 1 μαγικό (spell), όπου διαφαίνεται ολοκάθαρα μια κόκκινη πεντάλφα μες τον μαγικό της κόκκινο κύκλο, εξαπολύει την μαγική βολή που θα σκοτώσει το αρνί. Αυτό σημαίνει συμβολικά : «ο Σατανάς σκοτώνει τον Χριστό».
Μπορεί να συλλογισθεί κανείς:
- γιατί να υπάρχει αυτός συμβολισμός στο παιχνίδι;
- γιατί αυτό το παιχνίδι το έφτιαξαν κάποιοι οι οποίοι δεν διατίθενται φιλικά προς το πρόσωπο του Ιησού Χριστού και το δημιούργησαν κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι μια μορφή μυστικιστικής μαγικής τελετουργίας που επαναλαμβάνεται από χιλιάδες παίχτες και οι οποίοι συμμετέχουν σε αυτό εκούσια ή ακούσια.

   

ΠΑΙΧΝΙΔΙ QUAKE


 Αριστερά: Στην έκδοση Shareware (διαφημιστική), εμφανίζεται ένα κείμενο στην οθόνη και με λίγα λόγια προσκαλεί τον παίχτη να αγοράσει το παιχνίδι. Αν δεν το έχει κάνει τότε, σύμφωνα με την εταιρία, το έχει κλέψει από κάποιο φίλο του και κατά συνέπεια ο Θεός θα τον τιμωρήσει. Αναφέρει επίσης στον παίχτη να μην ξεχνά ποτέ, ότι η συγκεκριμένη εταιρία τον αγαπάει σχεδόν όσο και ο Θεός! (Αλήθεια, ποιά σχέση μπορεί να έχει ο Θεός με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τέτοιας μορφής; )
Δεξιά: Στο Quake δεν λείπουν καθόλου οι ανάποδοι αστέρες-πεντάλφες (που είναι το σήμα του τράγου-σατανά, του αστέρος που πίπτει δηλαδή) όπως είναι γεμάτο με αυτές και το Doom II. Επίσης στο Quake Ι υπάρχουν σε κάποιο σημείο του παιχνιδιού τρεις πλάκες στο δάπεδο, οι οποίες έχουν σχεδιασμένο πάνω τους το πρόσωπου ενός ανθρώπου που φέρει ακάνθινο στεφάνι στο κεφάλι του. Αυτές τις πλάκες πρέπει να τις πατήσει ο παίχτης (να περπατήσει δηλαδή πάνω τους) για να ανοίξει κάποια πόρτα η οποία επιτρέπει τη συνέχεια του παιχνιδιού. Το νόημα και ο συμβολισμός της παραπάνω πράξης είναι ξεκάθαρο, αν σκεφτεί κανείς πως μόνο Ένας θεάνθρωπος έμεινε γνωστός στην παγκόσμια ιστορία για το ακάνθινο στεφάνι Του.

Αυτή η ενέργεια (βλ. άνωθι στιγμιότυπα) στο εικονικό περιβάλλον του παιχνιδιού είναι ανάλογη με την καταπάτηση του σταυρού με:
1. Τις σόλες παπουτσιών και ιδίως αρβύλων που παρουσιάστηκαν πριν μερικά χρόνια, ακόμη και πολύ επώνυμων εταιριών που είχαν σχηματισμένους στο πέλμα τους σταυρούς (φαίνονται για Χ αλλά είναι + · δηλαδή έχουν ορθή γωνία παρά τον πλάγιο προσανατολισμό τους, για αποπροσανατολισμό των αγοραστών). Αρκετά από αυτά τα είδη σόλας μάλιστα είχαν γιγαντιαίους σε αναλογίες σταυρούς. Μερικά χρόνια αργότερα επανεμφανίστηκαν πλέον ορισμένα από τα εν λόγω υποδήματα με ευδιάκριτα πλέον Χ-πέλματα και όχι σταυρούς. Μάλιστα εν έτη 2000 παρουσιάστηκαν άρβυλα του στρατού με τις εν λόγω σόλες.
2. Τα χαλιά που παρουσιάστηκαν σε υποκατάστημα της αγγλικής τράπεζας Barcley’ s στην Ελλάδα και είχαν κεντημένους επάνω τους σταυρούς. Μετά από διαμαρτυρίες αποσύρθηκαν (άγνωστο σε ποιο βαθμό επιτεύχθηκε αυτό).
  Και τα 2 αυτά γεγονότα - σχέδια είχαν σαν απώτερο σκοπό το «πάτημα» του σταυρού από όλους τους πολίτες εκούσια και ακούσια, ως μια μορφή μαγικής αντιχριστιανικής πράξης.


ΠΑΙΧΝΙΔΙ QUAKE III ARENA


Αριστερά: Η τραγοκεφαλή ως σύμβολο στο παιχνίδι Quake I
Δεξιά: Στον τοίχο στο κόκκινο πανί η τραγοκεφαλή στο παιχνίδι Quake III.

Έως και εδώ, σε ένα παιχνίδι δηλαδή που υποτίθεται σκοπός είναι ο παίκτης να επιβιώσει σε μια αρένα στην οποία συμμετέχουν άλλοι χρήστες από το διαδίκτυο, υπάρχει ένας μεγάλος ανάποδος σταυρός πάνω σε ένα τοίχο στην πρόσοψη ενός κτιρίου. Οι πεντάλφες μαζί με τις τραγοκεφαλές κυριαρχούν σε πολλούς τοίχους ως textures (γραφικά επένδυσης). Γιατί αλήθεια; Τι σχέση μπορεί να έχουν εδώ; Ομορφαίνουν άραγε την αρένα;
Το σύμβολο των παιχνιδιών της σειράς Quake έχει το σχήμα της τραγοκεφαλής αλλάζοντας κάθε φορά μόνο τον λατινικό αριθμό Ι, ΙΙ, ΙΙΙ·  ο οποίος αριθμός στο συγκεκριμένο σύμβολο αναπαριστά το οστέινο κρανίο του τράγου, ενώ το «U» αναπαριστά τα κέρατα του. Δηλαδή η έκδοση Quake I, αναπαρίσταται περίπου από το Ελληνικό γράμμα πσι (Ψ), όπου η κάθετη γραμμή είναι το νούμερο της έκδοσης, ως οστέινο κρανίο του τράγου, και το U τα κέρατα.


ΠΑΙΧΝΙΔΙ Duke Nukem 3D


Αριστερά: Duke Nukem 3d
Δεξιά: Ο σταυρός του μαρτυρίου ανάποδα. Μια σατανιστική ανατροπή - αντίθεση των συμβόλων του Χριστιανισμού

 Σε αυτό το παιχνίδι υπάρχει μία παράξενη σύνδεση με το παιχνίδι Doom. Συγκεκριμένα στην 3η πίστα και μέσα στην εκκλησία, όταν πατηθεί ένα κουμπί, ο σταυρός του «Ιερού» γίνεται ανάποδος. Θέλει προσοχή για να «καταλάβει» κανείς τι συμβαίνει. Μόλις ο σταυρός γίνει ανάποδος επιτρέπεται στον παίχτη η είσοδος στο Ιερό που είναι κρυφή περιοχή. Αφού σκοτώσει ο τελευταίος το «τέρας» που βρίσκεται μέσα σε στο ιερό (!) και προχωρήσει λίγο πιο μέσα, θα βρει το πτώμα του πρωταγωνιστή του Doom και θα ακουστεί η φράση «Doing space marine again» [μτφρ: πεζοναύτης του διαστήματος είμαι πάλι]. Ακριβώς ότι γίνονταν στο Doom δηλαδή, εφόσον ο ήρωας του ήταν πεζοναύτης του διαστήματος (space marine). Μα θα αναρωτηθεί κανείς, τι σχέση μπορεί να έχει το ένα παιχνίδι με το άλλο, εφόσον οι εταιρίες παραγωγής του λογισμικού είναι διαφορετικές; Και τί σχέση έχουν πάλι οι ανάποδοι σταυροί με το διάστημα και τους εξωγήινους; (περιβάλλον Duke Nukem). Εκτός και αν όλοι οι «κακοί» εξωγήινοι έχουν μια δόση σατανισμού.
Ίσως η εταιρία που έφτιαξε το Duke Nukem να προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την δημοτικότητα του Doom. Κάνοντας αυτό όμως αποδέχεται και τα μηνύματα που το Doom περνάει στο ευρύ κοινό των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Για το Duke Nukem 3D έχει λεχθεί πως σ’ άλλα σημεία του παιχνιδιού υπάρχουν κάποια χειρότερα πράγματα. Δεν είναι εύκολο να βρεθούν καθώς πρόκειται για «Secret Areas», περιοχές δηλαδή κρυμμένες στο παιχνίδι που ο παίκτης πρέπει να ανακαλύψει με την παρατηρητικότητα του και που πολλές φορές δεν έχουν σχέση με την αποπεράτωση του παιχνιδιού.


ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ




ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΩΝ


Ανάποδοι σταυροί, τραγοκεφαλές, πεντάλφες, σπασμένοι σταυροί και το κεφάλι του Ιησού που πρέπει να το πατήσει κανείς 3 φορές (αριθμός ίσος με τα μέλη της Αγίας Τριάδος ) για να συνεχίσει να συμμετέχει στο παιχνίδι, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι αυτού του παζλ που λέγεται αντιχριστιανική κακόβουλη προπαγάνδα, για να μην ειπωθεί Σατανισμός στην ηλεκτρονική του μορφή. Γιατί αν υποθέσει κανείς ότι αυτές οι κινήσεις (πάτημα κεφαλιού Ιησού 3 φορές) δεν είναι σε μια εικονική πραγματικότητα η καταπάτηση-βεβήλωση του Ιησού ή Σατανισμός, τότε πως αλλιώς μπορεί να εκφραστεί ο τελευταίος σε ένα εικονικό περιβάλλον;
Σημείωση: Στο σημείο του παιχνιδιού Quake που βρίσκονται οι 3 πλάκες με την προσωπογραφία του Ιησού και τις οποίες πρέπει να πατήσουμε για να συνεχίσουμε το παιχνίδι, είναι έντεχνα κρυμμένο ώστε να μην διαφαίνεται πολύ καλά τι γίνεται. Οι 3 πλάκες δηλαδή, βρίσκονται σε ένα διάδρομο που είναι πολύ σκοτεινός και δεν φαίνεται καθαρά πιο πρόσωπο πατάμε ενώ περπατάμε μέσα στο τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον. Στα στιγμιότυπα που θα δείτε στην σελίδα στιγμιότυπων (screenshots) έχει αυξηθεί πάρα πολύ τo Gamma Correction ώστε το πρόσωπο αυτό να φαίνεται πιο καθαρά (άνθρωπος ματωμένος στο κεφάλι με ακάνθινο στεφάνι).

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΩΝ




 

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ


Όλα τα άνωθι στοιχεία μπορεί να δείχνουν ότι κάτι υπάρχει από πίσω από τα συγκεκριμένα παιχνίδια και ότι δεν έγιναν μόνο για να διασκεδάζουν τα παιδιά του κόσμου. Ίσως υπάρχει πονηρός σκοπός από πίσω από τη «βιτρίνα». Και για να λέγεται η αλήθεια το Quake και το Doom έχουν σίγουρα πάρα πολύ πονηρό σκοπό. Δεν αποκλείεται τα παιχνίδια αυτά να αποτελούν ένα τρόπος μύησης της νεολαίας στα σύμβολα του σατανισμού. Τα παραπάνω παιχνίδια από μόνα τους αποτελούν μια προσβολή - εξύβριση των Χριστιανικών ιδανικών και συμβόλων.
  Ίσως σε κάποιους ή πολύ περισσότερους να αρέσουν αυτά τα παιχνίδια. Μπορεί. Σάμπως και η Heavy Metal δεν αρέσει σε πολλούς; Αλλά σε αρκετά τραγούδια της εν λόγω μουσικής, υπάρχουν έντονες βρισιές και βλασφημίες προς την Αγία Τριάδα. Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει να καταλαβαίνει κανείς και να εισέρχεται στα ενδότερα από αυτά που πουλάνε μερικοί. Αν ένας κρεοπώλης πουλήσει μια φορά σάπιο κρέας την επόμενη φορά πρέπει να είναι ο πελάτης πιο προσεκτικός για τις αγορές του από τον ίδιο κρεοπώλη. Και σίγουρα δεν πρόκειται να πει και τα καλύτερα λόγια για τα προϊόντα του. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ: ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΧΙΝΔΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ!
Τί γίνεται όμως με τα παιδιά του Γυμνασίου-Λυκείου; Αυτά τα παιδιά πώς θα προφυλάξουν την πίστη τους αν όχι τα ιδανικά τους;  Το κριτικό πνεύμα στις νεαρές ηλικίες είναι ελαφρά ανεπτυγμένο. Τα εξωτερικά μηνύματα δημιουργούν πρότυπα που πολλές φορές είναι τελείως λανθασμένα. Πώς είναι δυνατόν τα παιδιά της Ελλάδας, να βομβαρδίζονται με τέτοια μηνύματα και εικόνες; Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά εκείνη την ομάδα παιδιών στην Αμερική που «παίρνοντας» πρότυπα από το παιχνίδι Doom, (τα ίδια αυτά, μετά τις δολοφονίες και την σύλληψή τους ομολόγησαν ότι έπαιζαν DOOM μετά μανίας), ντύθηκαν με καμπαρτίνες, έκρυψαν κάτω από αυτές τις κοντόκανες καραμπίνες τους (όπλο στάνταρτ του Doom) και πήγαν σχολείο να σκοτώσουν τους συμμαθητές τους. Κατάφεραν δηλαδή ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ Ο,ΤΙ ΒΙΩΣΑΝ ΣΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ! Αν αυτό δεν είναι ο κώδωνας του κινδύνου όσο αναφορά το λογισμικό (Software) τότε τι άλλο μπορεί να είναι; Εξ άλλου, πλέον η αλματώδη διάδοσή των υπολογιστών, αντικαθίστανται οι τηλεοράσεις ως διαμορφωτές γνώμης, συμπεριφοράς, προτύπων, μόρφωσης και πληροφόρησης. Προσοχή λοιπόν!
  

ΠΗΓΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ


Λογισμικό
1. Doom I & II
2. Quake I & III
3. Heretic I
4. Hexen I & II
5. Duke Nukem 3D


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κι η μουσική από τούτα τα παιχνίδια ήταν το κάτι άλλο...

Σου κολλούσε το μυαλό και ήταν ιδιαίτερα απελπιστικής μορφής (το Doom ιδιαιτέρως) λες και δεν υπάρχει συνέχεια στη ζωή… μελαγχολική θα έλεγα ή τρόμου, η οποία έδενε με τα παιχνίδια τραγικά…

Σατανικός συνδυασμός… από σατανικά μυαλά...