ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Βρουβογιάννης, ένας ευσεβής λυράρης



Σημείωμά του (από εδώ):

"Ευχαριστώ τον Θεό που μου χάρισε αυτό το θείο δώρο που λέγεται ζωή, όσο κι αν είναι καμιά φορά το κόστος. Επίσης τον ευχαριστώ για το ιδιαίτερο δώρο που μου έκανε στο επίγειο μου ταξίδι, να γεννηθώ στην Κρήτη και να ζήσω τη χάρη και το μεγαλείο της Ορθοδοξίας και συνάμα της κρητικής παράδοσης. Ευχαριστώ και συγχωρώ τους γονέους μου, που δεν είναι πια στη ζωή, και μου μετέφεραν στην ψυχή, τη φλόγα της παραδοσιακή μουσικής και συνάμα της ορθοδοξίας με τον πιο πιτήδιο τρόπο αλλά και όχι μόνο.
Με αγάπη και σεβασμό αφιερώνω τα ακούσματα και τα μηνύματα που περιέχει αυτό το έργο σε όλους τους συνανθρώπους μου. Ιδιαίτερα το αφιερώνω εις μνήμην αυτών που πρόσφεραν αγωνιστικά, εκτελέστηκαν από διάφορους κατακτητές και θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση του τόπου μας. Επίσης, σε αυτούς που θυσιάστηκαν και συνεχίζουν να θυσιάζονται και να προσφέρουν υπέρ της ορθοδοξίας και του ανθρώπινου πόνου.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στους βορεινούς πρόποδες του Ψηλορείτη και συνεχίζω να ζω στο ιστορικό χωριό που λέγεται Λιβάδια με επίσημη ύπαρξη εφτακοσίων χρόνων, που πιστοποιεί ο ιερός ναός της Παναγίας που είναι και χτισμένος το 13ο αιώνα μ.Χ και απεικονίζεται στο εσώφυλλο του cd. Κατάγομαι από τις πρώτες οικογένειες που κατοικούσαν στο χωριό και ονομάζονται "Σωπασήδες".
Ευχαριστώ που συμμετείχαν στο δισκογραφικό μου κάλεσμα: ... ("Ν": δείτε τα ονόματα στο link). Καλή ακρόαση!"

Βρουβογιάννης, Μάρτης '07

Δεν υπάρχουν σχόλια: