ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Η Παναγία του Τιχβίνσκ (ταινία κινουμένων σχεδίων)

Μια εξαιρετική ταινία κινουμένων σχεδίων για μικρούς ΚΑΙ μεγάλους, με μια αληθινή ιστορία από την πανέμορφη και χιονισμένη Ρωσία.
Πότε θα δούμε κι από την ελληνική τηλεόραση τέτοια κινούμενα σχέδια; Το εύχομαι.
Απολαύστε την.





Σημείωση στο YouTube: Πολλές ευχαριστίες στην Ευγενία Τελιζένκο για την μετάφραση. Επεξεργασία από την Ενορία 40 Εκκλησιών της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
Δες και μια παρόμοια πανέμορφη ταινία για τον άγιο Σεραφείμ του Σάρωφ. 

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, φίλε μου...
μόνο που ...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΔΙΟΤΙ...Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΣΑΤΑΝΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΕΙ
Μ Ο Ν Ο ΜΑΓΙΛΙΚΙΑ...
ΜΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
ΠΕΤΑΜΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!

ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ είπε...

Με λύπη μου, είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω. Ας προσέξει λοιπόν κάθε τηλεθεατής (κι εγώ μέσα σ' αυτούς) τις επιλογές του, για τον ίδιο και την οικογένειά του.
Αυτό είναι ένα καλό του Διαδικτύου, ότι σου δίνει άμεση πρόσβαση σε καλές δουλειές, σαν αυτήν. Κι εδώ φυσικά χρειάζεται ΔΙΑΚΡΙΣΗ, γιατί είναι γεμάτο υποπροϊόντα παθών, λίαν επικίνδυνα!
Όπως και νά 'χει λοιπόν, ΠΡΟΣΟΧΗ (αλλά και προσευχή). Λέω το αυτονόητο, αλλά όλοι χρειάζεται να ακούμε και να λέμε τα σωστά, για να μην ξεχνιόμαστε, φίλτατοι μπλογκοναύται.
Καλοτάξιδοι.

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Το μπλογκοναύται και πολύ πρώτοοοο!

Αλλά...οι νεκροί για τον κόσμο, αγαπημένο μου, δεν πρέπει να βλέπουμε τυφλεόραση!

Εγώ ξέρω κάτι νεκρούς για το Θεό, και μάλιστα νεότατους και ωραιότατους που ωστόσο τη ρουφιάνα την τυφλεόραση δεν την έχουνε σπίτι τους, για να μην τους αλλοτριώνει, μου εξηγούνε...

Διότι σε ερωτώ...είσαι μέσα στην κατάνυξη, έχεις διαβάσει ας πούμε τους Χαιρετισμούς στην Παναγία.

Μετά λες, ας δω ένα δελτίο ειδήσεων, ανοίγεις...δεν έχει ξεκινήσει ακόμα...λες...ας κάνω ένα μικρό ζάπινγκ...το κάνεις και πές και πέφτεις σε διάφορα αντίχριστα θεάματα...

-Πού πάει μετά η κατάνυξη εκ των χαιρετισμών;

-Περίπατο πάει, πάει περιστέρι μου!

Γι αυτό σου λέω...ΠΕΤΑ ΤΗ ΤΗ ΡΟΥΦΙΑΝΑ!

ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω, αδελφή!

Ανώνυμος είπε...

Η ταινία είναι εκπληκτικά υπέροχη!! Φίλε συγχαρητήρια για το upload! Συνέχισε!

citizenbasil είπε...

Ωραία ανάρτηση. Την δημοσιεύω στο blog μου. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!