ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Πόσοι φίλοι μου γιορτάζουν!...

.

24 του Σεπτέμβρη, άλλη μια αγαπημένη μέρα, όπου γιορτάζουν πολλοί μεγάλοι και καλοί φίλοι μου - πολλοί σπουδαίοι, γεμάτοι σοφία & Φως, αλλά στην καρδιά απλοί & ταπεινοί, φίλοι μας:
Η Παναγία η Μυρτιδιώτισσα, η ιστορική & θαυματουργή εικόνα της Παναγίας που βρέθηκε στα Κήθυρα,
η αγία Θέκλα η Πρωτομάρτυρας, μια κοπέλα που δε δείλιασε ν' ανατρέψει την καλοβολεμένη ζωή της, μα και ν' αντιμετωπίσει τη φωτιά και τα θηρία, για να μιλήσει στους συνανθρώπους της για το Χριστό,
ο άγιος Κόπρις, που γεννήθηκε σ' ένα σωρό κοπριές, την ώρα μιας εισβολής πειρατών, τον ανάθρεψε ο άγιος Θεοδόσιος ο Κοινοβιάρχης κι έφτασε σε μεγάλα ύψη πνευματικής προόδου,
ο άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης, ένας μεγάλος ορθόδοξος διδάσκαλος του πρώτου μισού του 20ού αιώνα, που πέρασε μέσ' από την απελπισία κι έφτασε ν' αντικρύσει το απίστευτα πράο και καλοσυνάτο πρόσωπο του Χριστού.


Αξίζει να τους γνωρίσεις, κάνοντας την αρχή μ' ένα κλικ! Έλα στο πάρτι μας - μπορεί να σκυλοβαρεθείς και να φύγεις, αλλά μπορεί και ν' αλλάξει η ζωή σου.
Για τον άγιο Σιλουανό ιδιαίτερα, δες κι ένα βίντεο - έκπληξη εδώ.
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα, όπου κι αν ταξιδεύεις, όποιος/όποια κι αν είσαι, ό,τι κι αν λαχταράς στη ζωή σου, αδελφή μου, αδελφέ μου.

ΥΓ. Άλλη μια από τις αγαπημένες μου μέρες (μια και μπήκες στον κόπο) μπορείς να δεις εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: