ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Απ' το προσωπικό ιστολόγιο του Πρωθυπουργού


Ανεβάζω το παρακάτω ποστάκι, που μου έστειλε αδελφικός φίλος. Το ανεβάζω με πίκρα, που ο πρωθυπουργός της πατρίδας μου, χώρας αγίων κάθε ηλικίας, φύλου και εποχής, ακόμη και σημερινών, κατάντησε τόσο χαμηλά, ώστε ανεβάζει στο προσωπικό blog του άρθρα μανιασμένων αντιχριστιανικών blogs. Τι να πω; Όλα σουβλάκι τα κάναμε τελικά. 
Λοιπόν, να το βράσω και το Μνημόνιο και το ΔΝΤ και την ανάκαμψη της Οικονομίας (αν τη θέλει αληθινά κάποιος πολιτικός "μας") και την υπουργό Παιδείας με το "Νέο Λύκειό" της (άλλαξε ο Μανολιός για να υπηρετεί την παραπαιδεία και τις πολυεθνικές αλλιώς... δηλ. πιο δουλοπρεπώς) κ.τ.λ. ΔΕΝ έχω πια τίποτα, ούτε πατρίδα ούτε κυβέρνηση ούτε τίποτα. Το ξέραμε κι από πριν, μα δυστυχώς επιβεβαιώνεται κάθε μέρα.
Κρίμα τη χαρά που είχα όταν ανέβασα αυτό το post; Βέβαια ο Θεός δεν ξέρεις πώς ανοίγει δρόμο σωτηρία για τον καθένα και αυτό εύχομαι κι εγώ και για τον πρωθυπουργό και για όλους.
Δεν έχω τίποτα είπα; Λάθος: έχω το Χριστό μου, τους αγίους μου και τους αδελφούς και φίλους μου. Με αυτούς θα πορευτώ. Δόξα τω Θεώ. Αλλά τα παίρνω πότε πότε για την κατάντια μας, μετά από 2000 χρόνια Ορθοδοξίας!...
Μήπως είμαι υπερβολικά αυστηρός; Και πού να ξέρει ο πρωθυπουργός -ή ο κάθε πολιτικός- τι είναι η Ορθοδοξία και, πολύ περισσότερο, γιατί να είναι πεπεισμένος πως η Ορθοδοξία είναι η Αλήθεια; Μήπως η δική μας Εκκλησία (ή ο καθένας από μας) ασχολήθηκε ποτέ να του εξηγήσει, αν όχι να του αποδείξει κι έτσι να τον πείσει, για όλα τα παραπάνω; Πολύ φοβάμαι πως όχι.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. Μακαριώτατε, Πατέρες, Μητέρες, αδελφοί, έχετε/έχουμε δουλειά. Οι ξένες επιρροές κάνουν πάρτυ, επειδή εμείς κοιμόμαστε. Καλό είναι να ΞΥΠΝΑΜΕ σιγά σιγά, να σώσουμε, με τη χάρη του Θεού, και τον εαυτό μας, άλλά και τους πολιτικούς μας και τη χώρα.
Το post είναι από το Θεοπρόβλητο.

BULLS HIT EMMONES 

 

  Το βάθυ κράτος παντός καιρού που μισεί την Ελλάδα και την Χριστιανική πίστη (για να επιβάλλει την δική της) νομοθετεί για την Παιδεία, ελέγχει τα ΜΜΕ και τις εκδόσεις, ελεγχει το διαδύκτιο και την ναυτιλία, λειτουργεί ως μεγαλορουφιάνος και καταδότης, εμπορευεται τα ανθρωπινα δικαιώματα ως εντολοδόχος, πρεσβεύει ξενα συμφεροντα σε βάρος της Ελλαδας, παραχαράσσει την ιστορία, αποσταθεροποιεί την περιοχή, παρακολουθεί πολιτικούς και δικαστές, προωθεί νέους κομματικους σχηματισμους και ότι κάτσει, δημιουργεί ανίερες συμμαχίες για να πετύχει τους στόχους της, προωθεί τους Δημάρχους της και τους Δημοτικους της συμβούλους, μισεί οτιδήποτε θα μπορούσε να αποτελέσει συνεκτικό ιστό με το παρελθόν της χώρας και μεταξύ των πολιτών της, προωθεί τον πολιτιστικό κατακερματισμό και επιβάλλει την ατζέντα της Νεάς Ταξης, προσποιείται το Άθεο ενω είναι μόνο Αντιχριστιανικό, χρησιμοποιεί αριστερίστικη ρητορική ενω είναι βαθύτατα Νεοφιλελεύθερο για να εξαπατησει τους αριστερους. Ειναι το βαθυ κρατος που ενίοτε στελεχωνει και το ρηχό.

Τόσο ρηχό δηλαδή που ο Πρωθυπουργός δεν ντρεπεται να αναπαραγει την αντιχριστιανική του υστερία στην επίσημη ιστοσελίδα του αποκαλώντας των Αγιο Κοσμα τον Αιτωλό μεντιουμ προς τέρψιν των Εβραιων αφεντικών του.

1 σχόλιο:

Σάββας είπε...

Αδυνατώ να πω το οτιδήποτε...Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον μας