ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Αποκλείστηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Τζούντο επειδή έκανε το σταυρό του πριν από παιχνίδι στους Ολυμπιακούς Αγώνες!

 
Μαρία Ασμαφυλίδου Γκέργκη

«Πριν από 15 μέρες έλαβα την απόφαση με την οποία έχω αποκλειστεί για 5 μήνες από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Τζούντο για παραβίαση των θρησκευτικών της κανόνων. Συγκεκριμένα, επειδή έκανα τον σταυρό μου πριν μπω σε παιχνίδι στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Έχω αποκλειστεί απ’ όλα τα τουρνουά, καμπ και αγώνες προετοιμασίας.
Ο Θεός μου έδωσε τα πάντα, τόσο σε προσωπικό επίπεδο, όσο και στην καριέρα μου και για μένα είναι τα πάντα και είμαι περήφανος γι’ αυτό. Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει σε καμία περίπτωση. Δόξα σ’ Αυτόν και Σε ευχαριστώ για όλα.
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ».
 
Ο Σέρβος αθλητής Nemanja Majdov αρνήθηκε να απολογηθεί που έκανε το σταυρό στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, αφού, όπως ισχυρίστηκε, η Διεθνής Ομοσπονδία Τζούντο τον απέκλεισε από όλους τους αγώνες και τα στρατόπεδα εκπαίδευσης για πέντε μήνες.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: