ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

"Πώς τα προλαβαίνεις όλα με 4 παιδιά και δουλειά; Αντέχεις;..."




Αμφοτεροδέξιος

Πώς τα προλαβαίνεις όλα
με 4 παιδιά και δουλειά;
Αντέχεις;
Είναι οι ερωτήσεις
που μου κάνετε οι πιο πολλοί....
Όχι δεν τα προλαβαίνω όλα.
Ναι, όμως αντέχω...
Και θα άντεχα αν είχα και άλλα παιδιά...
όπως απάντησα σε μια κοπέλα...
Είναι το τι θέλει η κάθε γυναίκα...
Αν ήθελα να έχω ένα πεντακάθαρο
και συμμαζεμένο συνέχεια σπίτι,
όχι δεν θα προλάβαινα,
αλλά δεν θα άντεχα κι άλλο...
Θέλω να είμαι ήρεμη
και αυτό το πετυχαίνω
με άπλυτα πιάτα στην κουζίνα,
με παιχνίδια και ρούχα πεταμένα
από δω και από εκεί
και εγώ να παίζω με τα παιδιά μου...



Θέλω να είμαι ήρεμη και αυτό το πετυχαίνω,
όταν η μικρή Μαριάμ κοιμάται
και έχω να κάνω πολλές δουλειές,
αλλά εγώ προτιμώ να διαβάσω το πνευματικό μου βιβλίο
(όσο κι αν πολλοί με κοροϊδεύουν
για τα πνευματικά Χριστιανικά βιβλία),
γιατί σε αυτά βρίσκω τον εαυτό μου
και την ηρεμία μου!
Θέλω να είμαι ήρεμη
και αυτό το πετυχαίνω
ξυπνώντας την Κυριακή στις 6
για να πάω εκεί που βρίσκω ηρεμία,
θαλπωρή,
αισιοδοξία,
ελπίδα.
Να πάω στην εκκλησία
(κι ας ακούω συχνά το "θεούσα έγινες;")
ενώ στο σπίτι μου υπάρχουν 4 παιδιά
και πολλές δουλειές...
Γι'αυτό, ναι αντέχω,
γιατί προσπαθώ να βλέπω αλλιώς την καθημερινότητα μου,
θέλω και προσπαθώ να είμαι πιο χαλαρή
και χωρίς εντάσεις...
Άλλαξε και εσύ τον τρόπο που σκέφτεσαι
και θέλεις όλα να είναι στην εντέλεια
και θα δεις πόσο ήρεμη θα είσαι...
Όλα χρειάζονται μέτρο...
Ναι!
Σκουπίζω,
σφουγγαρίζω,
ξεσκονίζω,
συμμαζεύω,
αλλά μέχρι εκεί...
Καλημέρα!!!!

Γράφει η Φωτεινή Τελλιδου Βασματζή

Δεν υπάρχουν σχόλια: