ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022

Το πιο παράδοξο (;) θαύμα του αγίου Λουκά του Ιατρού

Η αποκατάσταση των ακρωτηριασμένων δαχτύλων του μικρού πιανίστα Ναζάρ Στανιντσένκοφ


Η φωτο από αυτή την ανάρτηση στα ρωσικά, με τον Ναζάρ 23 ετών. Δυστυχώς το βίντεο έχει πέσει. 

*****

Το διαβάζουμε σε περίληψη από αφήγηση του ίδιου σε ραδιοφωνική εκπομπή:

«Πριν από επτά χρόνια πήγα στην θάλασσα για να παραθερίσω στην γιαγιά μου και κάποια μέρα βγήκα από το σπίτι για να παίξω, δεν πρόσεξα και η πόρτα έκλεισε και μου έπιασε μέσα τα δάχτυλα. Μου κόπηκαν οι ονυχοφόροι φάλαγγες. Εγώ έκλαιγα και φώναζα «μου κόπηκαν τα δάχτυλα, πώς θα ξαναπαίξω πιάνο;». Πήγαμε στο νοσοκομείο και ο γιατρός δεν μπορούσε να κάνει κάτι, απλώς έραψε τα τραύματα. 

Μετά από λίγες μέρες μια γιαγιά μας μίλησε για τον άγιο Λουκά. Πήγαμε στην Συμφερούπολη, προσκυνήσαμε τα λείψανα του αγίου, εγώ πήρα λάδι και εικόνα του αγίου και κάθε βράδυ προσευχόμουν, άγιε Λουκά δεν ξέρω τι θα κάνεις, εγώ θέλω να ξαναπαίξω πιάνο, εσύ γιατρός, θα ξέρεις. Έβαζα κάθε βράδυ την εικόνα και το λάδι στο χέρι μου. Έπειτα από ένα μήνα τα δάχτυλα ξαναφύτρωσαν, βγήκαν και τα νύχια, άρχισα πάλι το πιάνο. Σε πέντε μήνες έδωσα εξετάσεις στο πιάνο και πήρα το πρώτο βραβείο. Ευχαριστώ τον άγιο Λουκά για το μεγάλο αυτό δώρο που καθόρισε την ζωή μου».

Θα παραθέσω δύο βίντεο με αφηγήσεις του νεαρού, πλέον, μουσικού. Στο πρώτο δυστυχώς δεν ακούμε τη φωνή του, αλλά μόνο τη μετάφραση, αν και βλέπουμε την εικόνα του. Στο δεύτερο όμως ακούμε και τον ίδιο - με λεπτομέρειες - και τη μεταφράστρια. Είναι κάπως παλαιότερο, τέσσερα χρόνια από το περιστατικό. Η αναφορά στο γεγονός αρχίζει από το 13.38΄΄, ενώ η αφήγηση του ίδιου από το 16.15΄΄. 

 

 

Δύο αναρτήσεις στα ρωσικά για το περιστατικό:

 
Βεβαίως το περιστατικό δεν το είδαμε εμείς και ένα θαύμα έχει το μειονέκτημα ότι, εκείνος που το έχει ζήσει, δεν μπορεί να το "αποδείξει" στους άλλους (αν και στο 1ο βίντεο βλέπουμε και κάποιο ιατρικό έγγραφο, κατάλληλο για τους ρωσόφωνους αδελφούς μας βέβαια).
Ωστόσο η αυτομαρτυρία αυτή, τόσο στα ελληνικά όσο και στα ρωσικά, θεωρούμε ότι έχει κάτι να πει, αν μη τι άλλο, σε κάθε καλοπροαίρετο ερευνητή.
Ας είναι βοηθός μας ο άγιος Λουκάς, και όλοι οι άγιοι του Θεού, σε πιστούς και "απίστους"...
 
Άρθρα για τον άγιο Λουκά (εορτάζει στις 11 Ιουνίου): 

Εικ. από αυτό το αφιέρωμα (αγγλικά)

Δεν υπάρχουν σχόλια: