ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 30 Απριλίου 2022

Ο Σταμάτης Κόκοτας για τον άγιο Ευμένιο Σαριδάκη


Ο Σταμάτης Κόκοτας εξομολογείται και συγκινεί: «Έζησα το θαύμα με τον Άγιο των λεπρών»

msn.com

Μία απίστευτη εμπειρία που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε εξομολογείται ο Σταμάτης Κόκοτας σε συνέντευξή του... 

«Είμαι ευτυχής που ο ιερέας αυτός αγιοποιήθηκε. Οσα είδα και έζησα στο νοσοκομείο πριν από αρκετά χρόνια και όσα έχω πει για το θαύμα που συντελέστηκε ισχύουν στο ακέραιο! Εγώ δεν λέω ποτέ πράγματα που δεν ισχύουν».

Με αυτά τα λόγια ο Σταμάτης Κόκοτας εξομολογήθηκε το θαύμα που έζησε ο ίδιος σε δημόσιο νοσοκομείο το 1996 με τον άγιο Ευμένιο, ο οποίος πρόσφατα αγιοποιήθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Τότε, ο αγαπημένος τραγουδιστής, σε τηλεοπτική εκπομπή, είχε μιλήσει για το θαύμα που είχε βιώσει και είχε δει να συντελείται. Φανερά συγκινημένος, είχε μιλήσει τότε για το θαύμα που ο ίδιος έζησε μπροστά στα μάτια του εκείνη την εποχή.

«Είμαι σε κάποιο νοσοκομείο και υπάρχει ένα παιδάκι στο διπλανό δωμάτιο, το οποίο ψυχομαχεί. Είναι έτοιμο να πεθάνει, βγαίνουν έξω η μητέρα του, ο πατέρας του, οι φίλοι του και κλαίνε όλοι. Παραπέρα είναι ένας ιερωμένος, ένας καλόγερος, ένας γέροντας. Πηγαίνω και του λέω: “Πάτερ, δεν πας να διαβάσεις μια ευχή στο παιδάκι, μπας και κάνουμε τίποτα, να γίνει καλά;” Και πάει… δεν μπορώ να το πω από την ταραχή μου. Και το παιδάκι έγινε καλά. Το πιστεύετε; Ξέρετε ποιος σας το λέει; Ένας άνθρωπος που δεν πείθεται με τίποτα άμα δεν δει. Είναι μοναχός και είναι άγιος. Και λέγεται Ευμένιος» ήταν τα ανατριχιαστικά λόγια του Κόκοτα! Στην εκπομπή προκαλείται πανικός και ο μεγάλος ερμηνευτής επαναλαμβάνει αρκετές φορές πως δεν είναι θρησκόληπτος και είναι πολύ δύσπιστος.

Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ εκείνης της εποχής, ο πατέρας Ευμένιος ήταν εφημέριος στο Νοσοκομείο Λοιμωδών της Αγίας Βαρβάρας.

Από την εκπομπή εκείνη έχουν περάσει 26 ολόκληρα χρόνια και ο μεγάλος ερμηνευτής, έχοντας ήδη φτάσει τα 85 χρόνια του, μίλησε για το θαύμα που είχε βιώσει. Του αναφέρουμε ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο πρόσφατα αγιοποίησε τον μοναχό Ευμένιο, τον οποίο ο ίδιος είχε αναφέρει στην εκπομπή. Με συγκίνηση ο Σταμάτης Κόκοτας αναφέρθηκε στα δικά του συναισθήματα. «Έχουν περάσει πολλά χρόνια από εκείνη την εκπομπή. Όμως ό,τι έχω πει ισχύει στο ακέραιο. Εγώ δεν βγαίνω να μιλάω χωρίς να έχω ζήσει κάποια γεγονότα» είπε στην Espresso, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο συγκεκριμένο θαυμαστό περιστατικό και συνεχίζει. «Είμαι ευτυχής που ο ιερέας αυτός αγιοποιήθηκε και μπράβο τους γιατί ήταν πραγματικά άγια μορφή».

Για τον άγιο Ευμένιο Σαριδάκη, μια πρόσκληση εδώ, παρακαλώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: