ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Ο Μόνος που ακούει προσευχές


Η Κίνα θρηνεί. Η Ιταλία θρηνεί. Θρηνεί και η Ισπανία. Θρηνεί όλη η Ευρώπη, θρηνεί και η Ελλάδα μας, που τόσο πολύ έχει υποφέρει τα τελευταία 10 χρόνια της κρίσης. Θρηνεί ο Κόσμος όλος, από την Πανδημία του φονικού κορονοϊού covid-19.
Οι Ιταλοί φαίνεται πως άργησαν να πάρουνε μέτρα, άργησαν πολύ... δυστυχώς. Σήμερα βράδυ άνοιξα τον υπολογιστή και είδα τις ειδήσεις απ’ την γειτονική χώρα. Αρνητικό ρεκόρ νεκρών, 919 νεκροί σε μία μέρα, συνολικά 9.134 (!!!) νεκροί και ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί δραματικά, παίρνοντας τον τίτλο της Γενοκτονίας. Γιατί αυτό που συμβαίνει είναι αληθινή Γενοκτονία στους γείτονές μας. Και αυτό με θλίβει, με θλίβει πολύ. Έχω την αίσθηση ότι αυτό θλίβει και τον Θεό.

«Μα αλήθεια, Θεέ μου, πού Είσαι... κράζω... δεν Ακούς;»

«Ακούω!» μου απαντά «και θλίβομαι και ’Γω»…

Μου μίλησε ή είναι απλά μία παραίσθηση;

28 νεκροί στην Ελλάδα. Τα πράγματα θα χειροτερέψουν. Είναι βέβαιο, γι’ αυτό θα πρέπει να τηρήσουμε τα προληπτικά μέτρα που μας ζητάει ο κ. Τσιόδρας και ο ΕΟΔΥ. Μην κάνουμε του κεφαλιού μας.
Και φυσικά να μην ξεχνάμε να προσευχόμαστε στον Θεό, όχι μόνο για μας, αλλά για όλους όσους μας αγαπούν και όσους μας εχθρεύονται.
Γιατί αυτό σημαίνει Χριστιανός. Να δίνει την αγάπη του σε όλους, χωρίς διακρίσεις, αγάπη θυσιαστική.

Στον Θεό θα προσευχηθώ, γιατί ο Θεός είναι μεγάλος και είναι Θεός που ακούει προσευχές. Πολλές φορές ο Θεός, εκτός από Αγάπη, είναι και Δικαιοσύνη, και ίσως τα άσχημα που συμβαίνουν να είναι αποτέλεσμα αυτής της δικαιοσύνης, που εμείς προκαλέσαμε. Εμείς κολαζόμαστε δεν μας κολάζει ο Θεός, γιατί το κακό είναι κάτι άγνωστο και μακρυά από Αυτόν.

«Θεέ μου, ξέρω ότι με ακούς, γι’ αυτό σε παρακαλώ ,μην μας εγκαταλείψεις, εσύ, Θεέ μου, που είσαι ο Μόνος που ακούει Προσευχές».

Βασίλης Ταβουλάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: