ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Πώς να αυτοκτονήσω;


Παρατήρησα απόψε ότι ανάμεσα στις αναζητήσεις, που φαίνεται να οδήγησαν κάποιους στη μπλογκονησίδα μας, βρίσκεται και μια ερώτηση με θέμα "πώς να αυτοκτονήσω".
Δεν ξέρω και δεν έχω τρόπο να μάθω ποιος αδελφός ή αδελφή μου έθεσε αυτή την ερώτηση. Αν, ωστόσο, διαβάζει αυτές τις γραμμές, τον/την ικετεύω να επισκεφτεί το παρακάτω άρθρο μας:

«Θα αυτοκτονήσω»: Μήνυμα προς απελπισμένους, που σκέφτονται την αυτοκτονία 

Ο Θεός μαζί σου, αδελφέ μου / αδελφή μου. Πώς να αυτοκτονήσεις, δεν ξέρω. Πώς να πεθάνεις - χωρίς να πεθάνεις, αλλά ζώντας αιώνια - ξέρω. Μπες και δες.
Και μετά, αν θέλεις, δες και:
"Νεκρός για τον κόσμο" τι σημαίνει;
Άντε και πίστεψα - τώρα τι κάνουμε;

Σ' ευχαριστώ.

ΥΓ. της 17.5.2017. Επειδή δεν είμαστε πια τόσο κοινωνικοί, αν θέλεις, μην επικοινωνήσεις μαζί μου (το πιθανότερο είναι ότι δε θα δω το μήνυμά σου). Απλά, φόρεσε ένα σακάκι και όπου δεις εκκλησία σταμάτα. Ή μίλα μ' αυτόν τον άνθρωπο.

Οι παρακάτω φωτο είναι από ένα παλιό ιστολόγιο (Ανέμων Πνοή), που καταργήθηκε, αλλά τις έχω κρατήσει. Ας είναι καλά, με τη χάρη της Παναγίας & του Τιμίου Σταυρού, η ψυχή που τις ανέβασε εκεί.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: