ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Η μήνυση κατά του Πειραιώς Σεραφείμ & τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων


Αφίσα (όχι αληθινή προφανώς) ότι "αναζητείται ο Πειραιώς Σεραφείμ". Από το ιστολόγιο Πατρινάκι. Κουτί μου ήρθε, όταν έψαχνα για φωτογραφία. Ας είναι καλά.


Η είδηση (από εδώ):

Μήνυση κατά του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για τα όσα είπε περί ομοφυλοφιλίας

Μήνυση κατά του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για τα όσα είπε την Παρασκευή στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούριου, περί ομοφυλοφιλίας, κατέθεσαν το Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι και το Athens Pride.
Ο Μητροπολίτης αναζητείται από την Ασφάλεια, προκειμένου να συλληφθεί στο πλαίσιο του αυτοφώρου, όπως μετέδωσε η εκπομπή «Αποκαλυπτικά».
Σύμφωνα με τον κύριο Γ. Κουνάνη,  στέλεχος του ΕΠΣΕ, η μήνυση κατατέθηκε επειδή τα λεγόμενα και οι απόψεις του κυρίου Σεραφείμ, αναπαράγουν το μίσος και τον φυλετικό ρατσισμό.
«Η ομοφυλοφιλία είναι μια τραγωδία! Μια σεξουαλική τραγωδία! Είναι ψυχοπαθολογική εκτροπή», σχολίασε μεταξύ άλλων ο Σεραφείμ την Παρασκευή.
Όταν συνέκρινε τους ομοφυλόφιλους με τους παιδεραστές και τους κτηνοβάτες, η Κατερίνα Καινούργιου αντέδρασε: «Τι λέτε τώρα; Πώς μπορείτε να λέτε κάτι τέτοιο; Μα συγκρίνετε την ομοφυλοφιλία με την παιδεραστία και την κτηνοβασία;».
Η κατάσταση ξέφυγε λίγη ώρα αργότερα, όταν ένας εκπαιδευτικός επενέβη στη συζήτηση. Εξοργισμένος, ο μητροπολίτης πέταξε ακουστικά και μικρόφωνα και αποχώρησε…

Η είδηση από τη σελίδα του greekhelsinki.wordpress:
Την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017 με πρωτοβουλία του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ), το ΕΠΣΕ, το Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας Athens Pride, η Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας (ΟΛΚΕ), οι ΛΟΑΤ ΑμεΑ και το Blender Patras υπέβαλαν ηλεκτρονικά στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ την ακόλουθη μήνυση κατά του Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ για ομοερωτοφοβικές και αντισημιτικές δηλώσεις του στο τηλεοπτικό σταθμό Ε την ίδια ημέρα. Από την απάντηση που έστειλε στις μηνύτριες οργανώσεις το Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ, η οποία αναπαράγεται στη συνέχεια μαζί με την ανταπάντηση των οργανώσεων, συνάγεται πως και τη φορά αυτή το Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ προχώρησε σε εφαρμογή της αυτόφωρης διαδικασίας, την οποία είχε ενεργοποιήσει στην ανάλογη μήνυση κατά του Κώστα Πρέκα (η οποία είχε τότε αγνοηθεί από την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. και τον προϊστάμενο Υπουργό οι οποίοι για την παράλειψη αυτή μηνύθηκαν). Και αυτή τη φορά η ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. αγνόησε την παραγγελία για αναζήτηση στα όρια του αυτοφώρου που έκανε το Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ. Είναι ξεκάθαρο πως κυβέρνηση και διωκτικές αρχές δεν επιθυμούν τη συστηματική και χωρίς διακρίσεις εφαρμογή του αντιρατσιστικού νόμου εκτός από τις περιπτώσεις που τον επικαλούνται επιλεκτικά για λόγους που δεν έχουν καμιά σχέση με το κράτος δικαίου (όπως στην περίπτωση κατά του Αρτέμη Σώρρα).


"Ν": Κάτω από αυτή την ανάρτηση, σε σχόλιο, διαβάζουμε μια συνοπτική παρουσίαση του θέματος από πλευράς των υποστηρικτών της ομοφυλοφιλίας:

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ!!!
ΝΑ ΔΙΩΧΘΕΙ ΠΟΙΝΙΚΩΣ Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 196 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΟΣ ("ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ") ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ!!!

Αναδημοσιεύουμε πάλι παλαιότερο σχόλιό μας, διότι, εν προκειμένω, εμπίπτει και η περίπτωση του Σεβ. Πειραιώς και ελπίζουμε κάποια στιγμή, επιτέλους, να επεμβεί η αρμοδία Εισαγγελική Αρχή και να επιβάλει την έννομη τάξη, η οποία, μπροστά στα μάτια όλων των Ελλήνων Πολιτών, παραβιάζεται δημόσια και απροκάλυπτα από μερικούς φορείς της εκκλησιαστικής εξουσίας, χωρίς, δυστυχώς, να προκαλεί, μέχρι σήμερα, ουδεμία εισαγγελική παρέμβαση εις βάρος τους, όπως θα έπρεπε.
Ισχύει, τελικώς, ή όχι η Συνταγματική Αρχή της Ισονομίας για όλους τους Έλληνες Πολίτες; Ισχύει ο Ποινικός Κώδικας για όλους ή κάποιοι εξαιρούνται; Ισχύει ή όχι το Άρθρο 196 του Ποινικού Κώδικος που έχει θεσπιστεί στα μέσα περίπου του περασμένου αιώνος, από το 1950; Και τότε, γιατί δεν επεμβαίνει ο Εισαγγελεύς, διαπιστώνοντας την επανειλημμένη δημόσια και προκλητική παράβαση του ποινικού αυτού άρθρου από Μητροπολίτες που αποθρασύνονται εναντίον των Νόμων της Ελληνικής Δημοκρατίας και ασκώντας τις δέουσες ποινικές διώξεις για παράβαση του Άρθρου 196 του Ποινικού Κώδικος ("Περί Καταχρήσεως Εκκλησιαστικού Αξιώματος");
Οι επίμαχες δημόσιες δηλώσεις του Σεβ. Πειραιώς παρουσιάζουν και παρρησιάζουν αναμφισβήτητα ρατσιστικό περιεχόμενο το οποίο προσβάλλει μια ομάδα συμπολιτών μας, αναφερόμενο στην ερωτική τους προτίμηση, με ακατανόμαστους και υποκειμενικούς υβριστικούς χαρακτηρισμούς, οι οποίοι αναπόφευκτα προκαλούν ή διεγείρουν σε εχθροπαθή, ή ταυτόν ειπείν, "ρατσιστική" αντιμετώπισή τους εκ μέρους των ελλήνων συμπολιτών τους, δηλαδή, με άλλα λόγια, παράγουν ή αναπαράγουν το ρατσισμό στην ελληνική κοινωνία.
Συνεπώς, δεδομένου ότι η άσκηση της ρατσιστικής βίας δε θεωρείται μόνο ως σωματική (άσκηση σωματικής ρατσιστικής βίας) εναντίον του αντικειμένου της, με πρόκληση σωματικών κακώσεων ή τραυμάτων σ' αυτό, αλλά και ως ψυχική (άσκηση ψυχικής ρατσιστικής βίας), υπό την έννοια της πρόκλησης ψυχικών κακώσεων ή τραυμάτων (ηθικός και κοινωνικός στιγματισμός), τέτοιες δημόσιες δηλώσεις θρησκευτικών λειτουργών δεν ενεργοποιούν ποινικά μόνο τον αντιρατσιστικό νόμο εις βάρος τους, αλλά προπαντός το Άρθρο 196 του Ποινικού Κώδικος "Περί Καταχρήσεως Εκκλησιαστικού Αξιώματος", το οποίο, πράγματι, ως προς το περιεχόμενό του, διαπιστώνεται "πλησιέστατο" προς την αντιρατσιστική νομοθεσία:
Ν. 1492/1950 ("Ποινικός Κώδικας")
Άρθρο 196
"Ο θρησκευτικός λειτουργός που κατά την ενάσκηση των έργων του ή δημόσια και με την ιδιότητά του προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε εχθροπάθεια κατά της πολιτειακής εξουσίας ή άλλων πολιτών τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών".
Με βάση το κείμενο και το περιέχομενο του άρθρου 196 του ποινικού κώδικος, ο νόμος μιλάει για δύο εξίσου εγκλήματα πρόκλησης ή διέγερσης των ελλήνων πολιτών σε εχθροπάθεια διαπραττόμενα υπό του θρησκευτικού λειτουργού, είτε ειδικώς "κατά της πολιτειακής εξουσίας", είτε γενικώς "κατά άλλων πολιτών".
Εν προκειμένω, θίγεται αναμφισβήτητα η δεύτερη περίπτωση, της πρόκλησης ή διέγερσης σε εχθροπάθεια "κατά άλλων πολιτών" και συγκεκριμένα κατά των ομοφυλοφίλων συμπολιτών μας.
Και δεδομένου ότι οι όροι "εχθροπάθεια" και "ρατσισμός" είναι συνώνυμοι, διότι αμφότεροι σημαίνουν επακριβώς "εχθρική στάση και συμπεριφορά κατά άλλων πολιτών ή ανθρώπων", διαπιστώνεται σαφώς σύνδεση του εν λόγω άρθρου του ποινικού κώδικος με την αντιρατσιστική νομοθεσία.
Βάσει του άρθρου αυτού, διώκονται ποινικά όλοι ανεξαιρέτως οι λόγω ή έργω "ρατσιστές" μητροπολίτες, οι οποίοι, με την ιδιότητα του θρησκευτικού λειτουργού και το κύρος που εμπνέει στις λαϊκές μάζες των ελλήνων πολιτών το αρχιερατικό τους αξίωμα, είτε κατά την ενάσκηση των έργων τους, δηλαδή, με από άμβωνος εμπρηστικά κηρύγματα ρατσιστικού περιεχομένου, είτε δημόσια, δηλαδή, με δημόσιες ρατσιστικές δηλώσεις και τοποθετήσεις, ή άλλες τέτοιου είδους συναφείς ενέργειες, προκαλούν ή διεγείρουν σαφώς τους έλληνες πολίτες σε εχθροπάθεια κατά άλλων ελλήνων συμπολιτών τους και εν προκειμένω, κατά των ομοφυλοφίλων ελλήνων συμπολιτών τους, προσπαθώντας να εμποδίσουν την ελεύθερη και συνταγματικά κατοχυρωμένη άσκηση των ανθρωπίνων, σεξουαλικών, εν τοιαύτη περιπτώσει, δικαιωμάτων τους.
Και εν προκειμένω ο Ποινικός Κώδικας είναι σαφέστατος και τιμωρεί εξίσου και την "πρόκληση" και τη "διέγερση" σε εχθροπάθεια, δεδομένης της ειδοποιού διαφοράς μεταξύ τους, ότι, δηλαδή, ως "πρόκληση", θεωρείται απλά η υποβολή της εχθροπαθούς στάσης ή συμπεριφοράς, ενώ, ως "διέγερση", η αποδοχή της υποβληθείσης τοιαύτης από τον προκληθέντα και η ανάλογη προσαρμογή και εφαρμογή της από το υποκείμενό του, σε σχέση με το αντικείμενο της εχθροπαθείας.
Και στη μεν περίπτωση των ομοφυλοφίλων, η εχθροπάθεια αυτή εκδηλώνεται κυρίως ως εχθροπαθής αντίδραση στην επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και του ομοφυλοφιλικού γάμου ("σεξουαλικός ρατσισμός"), ενώ, στην περίπτωση της μουσουλμανικής θρησκευτικής μειονότητος, ως εχθροπαθής, επίσης, αντίδραση στην ανέγερση του μουσουλμανικού τεμένους ("θρησκευτικός ρατσισμός").
Αν συνδέσει κανείς λογικά και φιλολογικά τον όρο και τη φράση "εχθροπάθεια κατά άλλων πολιτών", ο οποίος αναφέρεται στο εν λόγω ισχύον άρθρο 196 του Ν. 1492/1950, με τον συνώνυμο όρο "ρατσισμός", δεδομένου ότι ο ρατσισμός ορίζεται ακριβώς ως "εχθρική στάση και συμπεριφορά κάποιων πολιτών ή ανθρώπων εις βάρος άλλων συμπολιτών ή συνανθρώπων τους", για συγκεκριμένους λόγους, με άλλα λόγια, δηλαδή, ως "εχθροπάθεια" κάποιας συγκεκριμένης μορφής, αντιλαμβάνεται σαφώς γιατί το συγκεκριμένο άρθρο, όπως είπαμε, βρίσκεται πολύ κοντά στην αντιρατσιστική νομοθεσία και για ποιο λόγο η ισχύς του μπορεί να επεκταθεί "κατά αναλογία" από τους εκκλησιαστικούς και στους πολιτικούς δημόσιους άρχοντες και να συμπεριληφθεί στα πλαίσια της αντιρατσιστικής νομοθεσίας, με βαρύτερη ποινή από την μέχρι τριών ετών ήδη προβλεπόμενη φυλάκιση, η οποία θα συνεπάγεται και την έκπτωσή τους από το οιοδήποτε δημόσιο αξίωμα, πολιτικό ή εκκλησιαστικό, κατέχουν.
Στον ίδιο χώρο βλέπουμε και αυτό το σχόλιο, που θεωρώ χαρακτηριστικά δογματικό και το δημοσιεύω ως σχετικό παράδειγμα:
Δεν ξερει που να κρυψει την ντροπη της η Αγιωτατη Εκκλησια της Ελλαδος...Αντι να αδραξει την σπανιωτατη ευκαιρια που ακουσιως της παρεσχε ο Μητροπολιτης Πειραιως με την απροσδοκητη κριση υστεριας που υπεστη ενωπιον χιλιαδων τηλεθεατων και να τον θεσει τυπικα σε προσωρινη διαθεσιμοτητα περισωζοντας ετσι εστω και θεατρινιστικα το βαρυτατα τετρωμενο κυρος της, ετηρησε σιγην ιχθυος - ο κρισιμος χρονος των 60 ωρων παρηλθε κι αποδειχθηκε πανηγυρικα οτι γι αυτην την εκκλησια δεν υπαρχει ουτε ιερο ουτε οσιο στο χωρο του Δημοσιου Βιου.... Θελει ομως να εχει λογο για τα δημοσια θεματα - με το αζημιωτο βεβαια των ιδιοτελων συμφεροντων της ....
Και τώρα, παρακαλώ, τα σχόλιά μας.

Για να είμαστε ακριβείς, ο μητροπολίτης Πειραιώς έχει δίκιο στους χαρακτηρισμούς του για την ομοφυλοφιλία (θα εξηγηθούμε επ' αυτού φυσικά). Αν ο ίδιος διέπεται από ρατσισμό (που δεν το πιστεύω) και αν είχε δίκιο που πήρε ανάποδες, ας το κρίνει ο αναγνώστης. Είναι άλλο θέμα αυτό (που τον αφορά προσωπικά), και άλλο η ουσία των λόγων του, που μας αφορά όλους και προπαντός τους ομοφυλόφιλους...
Ας έχουν, παρακαλώ, όλοι υπόψιν ότι η αγανάκτηση μελών της Εκκλησίας (κληρικών ή απλών χριστιανών) για το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας, δεν οφείλεται στην ύπαρξη των ομοφυλόφιλων, αλλά στην ενορχηστρωμένη και κατευθυνόμενη προπαγάνδα ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική ερωτική συμπεριφορά και ως τέτοια πρέπει να καθιερωθεί και να γίνει αποδεκτή. Όταν δηλαδή ο Πειραιώς ή άλλοι αγανακτούν, η αγανάκτησή τους στοχεύει στους προπαγανδιστές της ομοφυλοφιλίας και όχι στους απλούς ομοφυλόφιλους, γι' αυτό και η αγανάκτηση αυτή δεν έχει καμία σχέση με "ομοερωτοφοβία" ή ρατσισμό. 

Ο ισχυρισμός αυτός (ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική ερωτική συμπεριφορά) είναι ψευδής. Πάταξον μεν, άκουσον δε. Τον ύψωσαν ως σημαία οι ομοφυλόφιλοι LGBT+ ακτιβιστές, τον χρησιμοποιεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων ως ένα από τα άφθονα όπλα της κατά του ανθρώπου (για τη διάλυση της κοινωνίας και τη μετατροπή των ανθρώπων σε αριθμούς) και τον καταπίνουν (συγχωρέστε με) οι απλοί άνθρωποι, κυρίως οι ομοφυλόφιλοι φίλοι και αδελφοί μας, που βρίσκουν έτσι μια δήθεν δικαίωση των ερωτικών τους προτιμήσεων...
Στην πραγματικότητα, ισχυρίζομαι, η ομοφυλοφιλία είναι διαταραχή του σεξουαλικού προσανατολισμού, και γι' αυτό το λόγο έχει ομοιότητες με τη ζωοφιλία (την ερωτική ζωοφιλία εννοώ, που αν καταλήξει σε σεξουαλική πράξη γίνεται και κτηνοβασία), την παιδοφιλία, τη νεκροφιλία κ.τ.λ. Ναι, έχει δίκιο ο π. Σεραφείμ σε αυτό.
Κανείς δεν παραβλέπει ότι η παιδοφιλία είναι έγκλημα με ολέθριες συνέπειες για το θύμα - όμως η αιτία αυτού του εγκλήματος είναι ότι ο παιδόφιλος πάσχει από ένα είδος διαταραχής. Δεν ελκύεται ερωτικά από ενήλικες. Λόγοι; Τραυματικές καταστάσεις ασφαλώς.
Από ηθική άποψη ασφαλώς η παιδοφιλία είναι βαρύτατη αμαρτία, και δεν συγκρίνεται με την εκούσια ερωτική σχέση δύο ενηλίκων του ίδιου φύλου. Από ψυχιατρική άποψη όμως είναι παρόμοια κατάσταση.
Το ίδιο και η νεκροφιλία, η ζωοφιλία που αναφέραμε (δεν έχει σχέση με την απλή αγάπη προς τα ζώα) κ.τ.λ. Αυτά τα δύο ακόμη είναι ταμπού και σοκάρονται οι αναγνώστες που βλέπουν να συγκρίνονται με την ομοφυλοφιλία (η οποία, ενώ θα έπρεπε επίσης να σοκάρει, με την πλύση εγκεφάλου που δεχόμαστε θεωρείται πλέον κάτι λογικό και "φυσιολογικό"). Όμως η ομοιότητα είναι ιατρική, όπως είπαμε.
Ως τεκμήρια γι' αυτό προσάγω τα παρακάτω posts, με τοποθετήσεις επιστημόνων:

Ομοφυλοφιλία, Αμερικανική Ψυχιατρική Εταιρεία & Παραφιλίες (ή Σεξουαλικές Παρεκκλίσεις) Το άρθρο που αποτελεί το 2ο μέρος αυτού του post, κατά τη γνώμη μας, προσφέρει μια διαφωτιστική σύγκριση της ομοφυλοφιλίας με τις λοιπές σεξουαλικές διαταραχές ("λοιπές" λέμε εμείς, γιατί εδώ η ομοφυλοφιλία γενικά τίθεται σε ιδιαίτερο κεφάλαιο, αν και κάποια στοιχεία υπάρχουν σε όλη την έκταση του άρθρου). Η σύγκριση αυτή θεωρούμε πως επιβεβαιώνει ότι πολλά στοιχεία που διαπιστώνονται για τις παραφιλίες (σεξουαλικές παρεκκλίσεις) υπάρχουν και στην ομοφυλοφιλία και κλονίζεται έτσι - αν δεν καταρρίπτεται εντελώς - ο μύθος ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι σεξουαλική διαταραχή, αλλά "φυσιολογική παραλλαγή της σεξουαλικότητας", όπως ισχυρίζονται οι ομοφυλόφιλοι ακτιβιστές, αλλά και άλλοι, ακόμη και ψυχοθεραπευτές, επηρεασμένοι, όπως ταπεινά νομίζουμε, από μια κακώς εννοούμενη "πολιτική ορθότητα".

Αιτιολογία της γυναικείας ομοφυλοφιλίας
Ιατρικά δεδομένα για την ομοφλοφιλία
Διαταραχή τηs ταυτότηταs του φύλου στα παιδιά και παιδιατρική αντιμετώπιση
 
Η ζωοφιλία ετοιμάζεται κι αυτή να ακολουθήσει το δρόμο που χαράζουν οι ομοφυλόφιλοι ακτιβιστές, για να καθιερωθεί ως αποδεκτή ερωτική προτίμηση. Προσκρούει ακόμη στο επιχείρημα (όχι ότι κάποιος ερωτευμένος με ζώο είναι ψυχικά ασθενής, αλλά) ότι το ζώο δεν μπορεί να αρνηθεί την ερωτική συνεύρεση με τον άνθρωπο, άρα κάθε σχετική πράξη είναι βιασμός!...
Για τους παιδόφιλους ως ανθρώπους, αν θέλετε, μπορείτε να διαβάσετε την ταπεινή χριστιανική μας προσέγγιση εδώ. Φοβάμαι όμως ότι ο Χριστός υπερβαίνει σκανδαλωδώς ακόμη και τους πλέον ένθερμους υποστηρικτές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων...
Επίσης, προσκαλώ σε μια βόλτα στα posts:
Ηθικισμός; Όχι, ευχαριστώ!
Η αμαρτία (χωρίς ηθικισμούς)
Υπέρ των αμαρτωλών

«Δεν είμαι η αμαρτία μου» - Ένας ορθόδοξος χριστιανός της Αμερικής για την ομοφυλοφιλία

Τι εύχομαι να είχα ακούσει από έναν ιερέα για την ομοφυλοφιλία... Τι έχει να προσφέρει η Εκκλησία στους ομοφυλόφιλους;
 
Τέλος, ένα τελευταίο κέρασμα:

Ο πανεπιστημιακός Δημήτρης Πατέλης για την προώθηση της ομοφυλοφιλίας (& οι σχετικές αντιδράσεις)
Omofylofilia.gr - Μια εναλλακτική για την ομοφυλοφιλία

Άντε και πίστεψα - τώρα τι κάνουμε;

Νομίζω, αρκετά είπαμε και ακόμη περισσότερα δώσαμε σε παραπομπές (links). Ο Θεός ας μας φωτίζει όλους. Όλοι χρειαζόμαστε μετάνοια, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Εύχομαι όλα αυτά να χρησιμεύσουν ως αφορμές για ωφέλιμο προβληματισμό. Αμήν.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: