ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Παράκληση προσευχής για έγκυο, και για όλο τον κόσμο...


Γράφει η Έλενα, του ιστολογίου Τι και Πώς

 
Τόση φλόγα, τόσος πόνος, τόση ελπίδα

Στο πολυδιαβασμένο θέμα Ο Γιάννης της Παναγιάς έλαβα το παρακάτω σχόλιο, το οποίο κάνω θέμα για να ζητήσω τις προσευχές σας γι' αυτή την τόσο πιστή γυναίκα.
Το δημοσιεύω αυτούσιο, με μόνες κάποιες ορθογραφικές διορθώσεις (δικαιολογημένες από την συναισθηματική της φόρτιση).
Αγαπημένη και άγνωστη αδελφή μας, να θυμάσαι πως ο Κύριος μας αγαπάει ακόμη και μέσα από τις δοκιμασίες (ή κυρίως μέσα από αυτές, λένε κάποιοι) και να έχεις την απαντοχή σου σ' Αυτόν.
Οι γιατροί κάνουν και λάθη. Ο Θεός ΠΟΤΕ!
Σε έχουμε όλοι στις προσευχές μας.
Αγαπημένοι φίλοι, θυμήθηκα τώρα πως ο Άγιος Πορφύριος έλεγε στα πνευματικά του παιδιά να έχουν μια συγκεκριμένη ώρα κοινής προσευχής, όπου κι αν βρίσκονταν ο καθένας.
Έχω το "θράσος" να προτείνω να κάνουμε το ίδιο για την αδελφούλα μας.
Ανεξάρτητα με τις προσευχές μας σε άλλες χρονικές στιγμές, ας προσευχόμαστε γι' αυτή και τα διδυμάκια της ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ στις 11.00
Όπου κι αν βρισκόμαστε, ό,τι κι αν κάνουμε δεν είναι δύσκολο να την θυμηθούμε με ένα "Κύριε, ελέησον την δούλη Σου" ["Ν": και άλλο ένα, παρακαλώ, για όλες τις γυναίκες που προσπαθούν ν' αποχτήσουν παιδί και για το σύζυγό τους, για όλες τις εγκύους, όλα τα μωρά κι όλα τα ορφανά του κόσμου - και μήπως υπάρχει κανείς (πιστός ή "άπιστος") που δε χρειάζεται επειγόντως το έλεός Του;].
Τόσα "Κύριε ελέησον" μαζεμένα, θα κάνουν καλή "δουλειά".
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ο Κύριος να σας ευλογεί και η Κυρά μας να σας σκεπάζει.
Τόση φλόγα, τόσος πόνος, τόση ελπίδα... σε ένα σχόλιο. 


Το σχόλιο:

"Καλησπέρα. Είχα πολλά θαύματα παλαιότερα εγώ και η οικογένεια μου από τον πατέρα Ιωάννη!!
Λοιπόν ενάμισι χρόνο προσπαθούσα για παιδάκι και τελικά μένω τον Νοέμβριο...Η χαρά δεν κράτησε πολύ παλινδρόμησε τον Φεβρουάριο....Έπαθα ένα μεγάλο σοκ!!!
Τον Απρίλιο πάω στον πατέρα Ιωάννη κλαίγοντας γι αυτό που μου συνέβη...με σταυρώνει στην κοιλιά με το σταυρό του Παΐσιου και μας ρωτάει΅πως λένε τον άντρα σου;
Απαντάω ΑΝΤΩΝΗ!
Μου λέει " μην στεναχωριέσαι η Παναγία θα σας χαρίσει παιδιά... του χρόνου τέτοιο καιρό θα έρθετε εδώ με ΤΑ ΑΝΤΩΝΑΚΙΑ σας!!!!
Μη με ξεχάσετε όμως. Να έρθετε!!!
Έφυγα με μια αγαλλίαση και χαρά... πίστεψα τα λόγια του... και προσπαθούσα να καταλάβω γιατί είπε "αντωνάκια"...
Και να το θαύμα......είχαμε 2 επαφές μετά την απόξεση..μια 27 Απριλίου και μια 1 Μαΐου!!
Κάνω τεστ και βγαίνει θετικό!!!!!!!!!!!!έπαθα σοκ!! Ενώ πριν προσπαθούσα ενάμιση χρόνο, λόγω ορμονών... τώρα έμεινα με 2 επαφές... και το θαύμα συνεχίζεται...
Πάω στον γιατρό 2 Ιουνίου και μου λέει δίδυμα!!!!!!!!!!!
Ήμουν σίγουρη.
Ανατρίχιασε όλο μου το σώμα με αυτό που μου συνέβη!!
Λέει έχετε ιστορικό, λέω όχι..ε μου λέει τώρα θα έχετε!!!
Κλάμα από χαρά. Τι θαύμα Θεέ μου! Τι άγιος άνθρωπος!!
Αλλά ο διάβολος θέλησε να κλονίσει την πίστη μου...μου έφερε τρελή αιμορραγία..
Και ο γιατρός δεν βλέπει να μεγαλώνουν οι σάκοι, ούτε καρδιακή λειτουργία.
Μου έκλεισε ραντεβού για απόξεση. Όλα τελείωσαν, λέει!!!
Αλλά εγώ έχω μια φλόγα μέσα μου.
Δεν ήταν τυχαία όλα αυτά. Πιστεύω σε αυτά !!!
Έτσι αποφάσισα να μην πάω στο ραντεβού και να περιμένω λίγο καιρό ακόμα.
Ίσως να έγινε καθυστερημένη σύλληψη...ή να έγινε αργά ο διαχωρισμός του ωαρίου!!!!
Είμαι μάλλον 6 εβδομάδων, φοβάμαι να τα καταδικάσω. Άλλωστε ήταν ένα θαύμα από την αρχή!!
Έχω μεγάλη ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά, άσχετα με το που ο γιατρός τα έχει καταδικασμένα.....
Εγώ ελπίζω. Δεν γίνεται να έπεσε έξω ο πατέρας Ιωάννης!!!"


Κλείνω με παραπομπή στα:

Το κελί μας διανυκτερεύει - Ποιοι προσεύχονται για μας απόψε; 
Τα "Δάκρυα της Παναγίας", σχέδια αυτοκτονίας & πώς κάνουν εμπόριο οι Αγιορείτες...
Γίνε κι Εσύ Πολεμιστής του Φωτός
Θεραπεία της μοναξιάς (ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ...)
ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΗ ΝΥΧΤΑ…
ΕΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ !

Πόνος και Φως
(ενότητα)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραίο πράμα αυτός ο συντονισμός στην προσευχή!Ωραία, κάθε βράδυ στις 11¨00 ας εκπέμπουμε λοιπόν στην ίδια συχνότητα...

lambros είπε...

Να ναι ευλογημένο.Μέχρι να τα πιάσεις στα χέρια σου υπομονή.Ο Κύριος ξέρει καλύτερα.Εμείς θα κάνουμε πάντως ένα κόμπο αλλά κι εσύ Χαιρετισμούς και Παρακληση,μικρή ή μεγάλη.Αν δεν τα κάνεις ήδη εννοείται.
Του Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής.Στα Χέρια Του όλα.

Ανάξιος είπε...

Αν μου επιτρέπεται να προσθέσω,ο αγαπημένος μου Άγιος Ελευθέριος είναι προστάτης των εγκύων,οπότε με τον παρακλητικό του κανόνα και λίγο κομποσχοίνι στο όνομά του,σίγουρα θα βοηθήσει!Καλή δύναμη και καλή προσευχή :)