Δεν νομίζετε ότι είναι αντιφατικό να στηρίζει ο Χριστός το «Ζήτω η αμφιβολία», όπως γράφετε, και να λέει «μακάριοι οἱ μὴ ἰδόντες καὶ πιστεύσαντες»; Δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να δεχόμαστε άκριτα ό,τι λέγεται από ανθρώπους με εμφανή πάθη, ακόμη και κληρικούς, αλλά ότι ο τίτλος φαίνεται υπερβολικός.
Αληθώς ανέστη. Η παρατήρησή σας καλή. Θα πω τη γνώμη μου: Την αμφιβολία του αποστόλου Θωμά ο Χριστός τη στήριξε, εμφανίζοντάς του τον εαυτό του. Έτσι, στηρίζει την αληθινή αγωνία και δίψα για την αλήθεια, όπως βλέπουμε και στο τελευταίο link του post (5 άνθρωποι που ήθελαν να δουν...). Οι μη ιδόντες και πιστεύσαντες είναι μακάριοι, γιατί είναι αγνοί στην ψυχή και έδειξαν εμπιστοσύνη στο λόγο του Χριστού, των αποστόλων και των αγίων, χωρίς αμφιβολία. Το ένα δεν βλέπω να αποκλείει το άλλο. Μήπως δεν είναι μακάριοι εκείνοι που μέσα από το καμίνι των αμφιβολιών, ερεύνησαν και είδαν την αλήθεια, φτάνοντας έτσι στο Χριστό; Είναι κι αυτοί, αφού βρίσκονται στο δρόμο της αγιότητας. Έτσι; Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσο για τον τίτλο... αυτός είναι δικός μου. Ευχαριστώ.
2 σχόλια:
Χριστός ανέστη.
Δεν νομίζετε ότι είναι αντιφατικό να στηρίζει ο Χριστός το «Ζήτω η αμφιβολία», όπως γράφετε, και να λέει «μακάριοι οἱ μὴ ἰδόντες καὶ πιστεύσαντες»; Δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να δεχόμαστε άκριτα ό,τι λέγεται από ανθρώπους με εμφανή πάθη, ακόμη και κληρικούς, αλλά ότι ο τίτλος φαίνεται υπερβολικός.
Αληθώς ανέστη.
Η παρατήρησή σας καλή. Θα πω τη γνώμη μου:
Την αμφιβολία του αποστόλου Θωμά ο Χριστός τη στήριξε, εμφανίζοντάς του τον εαυτό του. Έτσι, στηρίζει την αληθινή αγωνία και δίψα για την αλήθεια, όπως βλέπουμε και στο τελευταίο link του post (5 άνθρωποι που ήθελαν να δουν...).
Οι μη ιδόντες και πιστεύσαντες είναι μακάριοι, γιατί είναι αγνοί στην ψυχή και έδειξαν εμπιστοσύνη στο λόγο του Χριστού, των αποστόλων και των αγίων, χωρίς αμφιβολία. Το ένα δεν βλέπω να αποκλείει το άλλο.
Μήπως δεν είναι μακάριοι εκείνοι που μέσα από το καμίνι των αμφιβολιών, ερεύνησαν και είδαν την αλήθεια, φτάνοντας έτσι στο Χριστό; Είναι κι αυτοί, αφού βρίσκονται στο δρόμο της αγιότητας. Έτσι;
Αυτή είναι η γνώμη μου. Όσο για τον τίτλο... αυτός είναι δικός μου.
Ευχαριστώ.
Δημοσίευση σχολίου