ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Ήρθε!

Εκείνος που περιμέναμε, ήρθε.
Εκείνος που προανάγγειλαν οι προφήτες. Εκείνος που λαχταρούσαν όλοι οι λαοί, όλες οι θρησκείες, όλοι οι άνθρωποι, ήρθε.
Καλώς όρισες, Αγαπημένε!
Σε περιμένει ο αδελφός μου, να γιατρέψεις τις πληγές του, να δυναμώσεις την αγάπη του, ν' ανάψεις τη φλόγα του, να φωτίσεις το σκοτάδι του.
Σε περιμένω κι εγώ, να γεμίσεις την καρδιά μου με Σένα και την αγάπη Σου. Την αγάπη, για την οποία μίλησες, για την οποία πέθανες, την οποία διακήρυξες ως το κατεξοχήν χαρακτηριστικό του Θεού, το κατεξοχήν χαρακτηριστικό Σου.
Ναι, έλα, Κύριε Ιησού, Φίλε μου, Αδελφέ μου, Συνάνθρωπέ μου, Δημιουργέ μου, Θεέ μου.

Αδελφέ μου άνθρωπε, αναγνώστη αυτών των ερωτικών γραμμών, Εκείνος ήρθε και σε περιμένει. Έγινε ένας από μας, για να ενωθούμε μ' Αυτόν και να μας κάνει σαν Αυτόν. Σε περιμένει. Ξέρω πως το λαχταράς, πως Τον λαχταράς, έστω κι αν το κρύβεις από πόνο ή απελπισία ή εγωισμό, γεννημένο από το φόβο της αδυναμίας και του πόνου...
Μπορείς να πας κοντά Του. ΑΝ το θέλεις - προσκαλεί, δεν αναγκάζει. Αν ανάγκαζε, δε θα ήταν Αυτός που είναι, δε θα ήταν Γιος Εκείνου, του οποίου είναι Γιος, δε θα ήταν Αυτός που επιθυμώ, Αυτός που λαχταρώ, Αυτός που αγαπώ.
Αλλά είναι.
Πήγαινε, αν θέλεις, και δες Τον. ΕΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ, έτσι σε περιμένει.
Πού και πώς θα Τον συναντήσεις, θα μάθεις (την άποψή μου) ανοίγοντας τα links που σου δίνω σ' αυτό το post.
Ίσως δε συμφωνείς πως θα τον βρεις εκεί. Δεν πειράζει, Εκείνος περιμένει. Ίσως τον βρεις άλλη στιγμή. Αλλά, αν θέλεις, αξίζει να κάνεις το πρώτο βήμα.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ, είτε "πιστεύεις" είτε όχι.

Διάβασε, αν θέλεις, κι ένα φοβερό λόγο του αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου για τη Γέννηση του Χριστού (εδώ!).


Νομίζω πως θα σ' ενδιαφέρουν τα posts:
Το Super Deal τών Χριστουγέννων
Στιγμές αγιότητας τριών καθημερινών ανθρώπων
Πέντε άνθρωποι που ήθελαν πραγματικά "να δουν"
Η επιστημονική έρευνα για το Θεό
Τα πνεύματα των νεκρών κι εμείς


Και μερικά posts χριστουγεννιάτικα:





4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνώ απλά πως "ήρθε για όλες τις θρησκείες". Για όλους τους ανθρώπους ναι. Χρόνια Πολλά σε σένα και έτη πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Αδελφέ μου υπέροχη δουλειά! Ο γεννηθείς Χριστός μας να σε δυναμώνει, και να ευλογεί κάθε σου ενέργεια!
Ευλογημένη συνέχεια να έχεις!

ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ είπε...

Ευχαριστώ. Επίσης.
Ο Κύριος ήρθε για όλες τις θρησκείες - όχι για να τις καταξιώσει, αλλά για να λυτρώσει τους πλανημένους και να εκπληρώσει την προσδοκία των δικαίων.
Η "προσδοκία των εθνών" (βιβλική φράση για τον Ιησού Χριστό) υπήρχε σ' όλες τις θρησκείες με τη μορφή του σπερματικού λόγου. Το link που δίνουμε στη συγκεκριμένη φράση οδηγεί στο πλούσιο κείμενο του καθηγητή Λ. Φιλιππίδη που καταγράφει πλήθος τέτοιων αναφορών.
Εξυπακούεται ότι όλα αυτά τα νοούμε ορθοδόξως και όχι συγκρητιστικά, ούτε οικουμενιστικά.
Είναι λοιπόν μια πρόσκληση για τους ανθρώπους όλων των θρησκειών, ναι, να πλησιάσουν το Θεό εν Χριστώ και όχι από "άλλους" δρόμους που αλλού -και όχι σ' Αυτόν- οδηγούν.
Σας ευχαριστώ για την παρατήρησή σας. Έτη πολλά και ευλογημένα.

Ανώνυμος είπε...

eyxaristoyme