ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

ΝΙΚΗ: Ίσως ήρθε η ώρα οι Ολυμπιακοί Αγώνες να γυρίσουν εδώ, στην πατρίδα τους

Τελετή Ολυμπια...woke αγώνων

ΝΙΚΗ

Η «τελετή» έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 στο Παρίσι υπήρξε ο διασυρμός και η δύση του δυτικού πολιτισμού. Ένα σύμφυρμα από τσίρκο, γκέι πράιντ και γιουροβίζιον στα χειρότερά της, αυτή η «τελετή» διέπραξε διπλό έγκλημα απέναντι στον ευρωπαϊκό πολιτισμό.

Κατά πρώτον, αποτέλεσε με αρχαιοελληνικούς όρους ύβρη, υποβιβάζοντας τις αξίες του Ολυμπισμού -το «εὖ ἀγωνίζεσθαι», την ευγενή άμιλλα, την αριστεία, τον αλληλοσεβασμό- σε ένα φτηνό διονυσιακό πανηγυράκι με κομπάρσους αδιευκρίνιστου φύλου.

Κατά δεύτερον, σε όρους χριστιανικής παράδοσης, διέπραξε μία κεκαλυμμένη βλασφημία του Μυστικού Δείπνου, δηλαδή της παράδοσης του ιερότερου μυστηρίου της Πίστης μας. Η Γαλλία, δυστυχώς, επέλεξε από την ιστορία της να κρατήσει και να υπερτονίσει το γεγονός ότι στάθηκε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που γύρισε την πλάτη στον Χριστό, ώστε να θεοποιήσει τον «ουμανισμό» με το μασονικής έμπνευσης, άψυχο και παραπλανητικό τρίπτυχο «ελευθερία-ισότης-αδελφότης». Συνεπής με αυτήν την ντροπιαστική πλευρά της ιστορίας της, η σημερινή woke Γαλλία επεχείρησε να «διαφωτίσει» την οικουμένη με ένα εκτυφλωτικό σκοτάδι. Ευχόμαστε η Ευρώπη να ξυπνήσει από τον εφιαλτικό επιθανάτιο λήθαργό της.

Αν έβλεπε αυτήν την τελετή ο Κωστής Παλαμάς, θα προτιμούσε να σιωπήσει με ένα θλιμμένο βλέμμα στη γη, παρά να γράψει εκείνους τους στίχους του Ύμνου των Ολυμπιακών αγώνων:

«Ἀρχαῖο Πνεῦμα ἀθάνατον, ἁγνὲ πατέρα

τοῦ ὡραίου, τοῦ μεγάλου καὶ τ' ἀληθινοῦ,

κατέβα, φανερώσου κι ἄστραψε ἐδῶ πέρα

στὴ δόξα τῆς δικῆς σου γῆς καὶ τ' οὐρανοῦ.»

Ίσως ήρθε η ώρα η Ολυμπιακή Επιτροπή να αναλάβει την περιφρούρηση του Ολυμπιακού ιδεώδους μακριά από οποιεσδήποτε ιδεολογικές ατζέντες. Αν δε μπορεί να το κάνει, καλύτερα ας αφήσει οι Ολυμπιακοί αγώνες να γυρίσουν σε μία ταπεινότερη αλλά ειλικρινέστερη εκδοχή τους, εδώ στην πατρίδα που γεννήθηκε το Ολυμπιακό ιδεώδες.

Με το βλέμμα να απομακρύνεται από την παρωδία της έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων, ευχόμαστε στους Ελλαδίτες και Κύπριους αθλητές μας να αριστεύσουν στους αγώνες και να διακριθούν για το ήθος τους. 

"Αυτή η άθλια πανήγυρις δεν έχει καμία σχέση με το Ολυμπιακό Πνεύμα"

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης
του Δημοκρατικού Πατριωτικού
Κινήματος "ΝΙΚΗ"


Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σημαίνουν Φως, σημαίνουν Πολιτισμό. Τους Ολυμπιακούς Αγώνες εμπνεύστηκαν οι Παμέγιστοι αρχαίοι Έλληνες μεταλαμπαδεύοντας το αθλητικό πνεύμα και την ευγενή άμιλλα στα πέρατα της γης.

Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να προσβάλλει εκείνους που εμπνεύστηκαν και έδωσαν πνοή στα Μεγάλα Ιδεώδη που συμβολίζουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες.

Τόλμησε όμως αυτήν την προσβολή, ο ολίγιστος σημερινός (ακόμη) Πρόεδρος της Χριστιανικής (ακόμη) Γαλλίας Emmanuel Macron εχθές κατά την Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024!
Μέσω της παρουσίασης της έναρξης, σηματοδοτήθηκε η κατάρρευση των διαχρονικών μηνυμάτων των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά ταυτόχρονα ο υπάλληλος του διεθνούς τραπεζίτη Ρότσιλντ (Εμανουέλ Μακρόν) προώθησε και το τέλος της Χριστιανοσύνης στη Γαλλία.

Οργή προκάλεσε σε όλο τον πλανήτη η μυστήρια μαύρη φιγούρα χωρίς πρόσωπο που κυριάρχησε σε όλη τη διάρκειά της τελετής, μεταφέροντας τη φλόγα μέσα από γνωστά σημεία του Παρισίου, με αναφορά στον Άρχοντα του Σκότους - Κακού από τον Πόλεμο των Άστρων. Ο "Σκοτεινός Πατέρας" ως βασικός λαμπαδηδρόμος, σηματοδότησε τη Woke Ατζέντα των "Πεφωτισμένων" για την προώθηση της έλευσης του Αντιχρίστου.
Επίσης, μεγάλη αποστροφή, προκάλεσε, η προώθηση της Ατζέντας ΛΟΑΤΚΙ+ με ασεβείς παρουσίες ομοφυλοφίλων που χαριεντίζονταν μεταξύ τους. Ένα κακόγουστο θέαμα αυστηρά ακατάλληλο για ανηλίκους.

Επιπλέον, εξόργισε τους Χριστιανούς όλου του πλανήτη το αντιχριστιανικό και προσβλητικό μήνυμα που θέλησαν να περάσουν με την "πειραγμένη" αναπαράσταση του Μυστικού Δείπνου του γνωστού πίνακα του DaVinci και την τουλάχιστον ατυχή σύνδεσή της με τα Συμπόσια του Διονύσου.

Αυτή η άθλια πανήγυρις - παρωδία Έναρξης Ολυμπιακών Αγώνων που συγκλονισμένη παρακολούθησε η υφήλιος δεν έχει καμία σχέση με το Ολυμπιακό Πνεύμα.
Αντί της αρετής δοξάστηκε η ανωμαλία.
Αντί της ευγενούς άμιλλας υμνήθηκε η ανθρώπινη ψυχασθένεια.
Ο Ολυμπισμός κατασυκοφαντήθηκε, η φιλοσοφία του χλευάστηκε, τα Ολυμπιακά Ιδεώδη θάφτηκαν.

Ο Ολυμπισμός σαν φιλοσοφία ζωής σκοπό έχει να καλλιεργήσει υγιείς και ηθικές αξίες και να διαπαιδαγωγήσει ηθικά τον σύγχρονο άνθρωπο.

Χθες στη Γαλλία του Emmanuel Macron καταρρακώθηκαν, βιάστηκαν βιαίως όλο το Ολυμπιακό Κίνημα και τα Ιδεώδη του, ατυχώς, ατυχέστατα με την παρουσία του τής Ελλάδος Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της συζύγου του να μην αντιλαμβάνονται, ή να μη θέλουν να αντιληφθούν, τι συντελείται και χασκογελώντας ευχαριστημένοι. Εκτός και αν συμπλέει, ο Π/Θ Κυριάκος Μητσοτάκης και η Κυβέρνησή του, με τα τερατουργήματα που παρουσιάστηκαν και τα μηνύματα που μεταδόθηκαν κατά την Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024.

Τέλος, είναι τεράστια η απόσταση της χθεσινής Τελετής Έναρξης στο Παρίσι σε σχέση με την αντίστοιχη Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004!

Καταδικάζουμε απερίφραστα αυτήν την προσπάθεια μετάλλαξης της ανθρώπινης οντότητας, του Ολυμπιακού Ιδεώδους και της Πίστης των Χριστιανικών Λαών.

Παρίσι 2024, "Μυστικός Δείπνος" του Ντα Βίντσι & "Συμπόσιο των Θεών" του Γιαν φαν Μπάιλερτ...

Παναγιώτης Ασημακόπουλος 

 
Για τους "ωωω, μα τα ιδεώδη της Γαλλικής Επανάστασης, πόσο ακροδεξιοί, φασίστες και Χριστιανοταλιμπάν είστε όσοι βλέπετε σάτιρα του Μυστικού Δείπνου στην τελετή έναρξης στο Παρίσι; Είναι ο πίνακας "Συμπόσιο των Θεών"! Ω, πόσο άσχετοι είστε! Δεν ξέγετε από αγτ (art)"!
Πάμε λοιπόν.
Το πρώτο έργο είναι ο πασίγνωστος Μυστικός Δείπνος του Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Είναι τοιχογραφία που φιλοτεχνήθηκε το 1495. Βρίσκεται στην τραπεζαρία του μοναστηριού Santa Maria delle Grazie (Παναγία της Χάριτος) στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Για να το δείτε, θα πρέπει να κάνετε κράτηση δύο μήνες πριν, να πληρώσετε εισιτήριο 15 ευρώ και θα έχετε 10 λεπτά της ώρας μαζί με πολλά ακόμη άτομα του γκρουπ σας μέχρι να περάσει το επόμενο.
Το δεύτερο έργο είναι το "Συμπόσιο των Θεών" του, σύμφωνα με τους κριτικούς τέχνης, μέτριου Ολλανδού ζωγράφου Γιαν φαν Μπάιλερτ (Jan Hermansz van Bijlert). Φιλοτεχνήθηκε το 1635, βρίσκεται σε ένα μικρό, ιδιωτικό μουσείο στο Ντιζόν της Γαλλίας, όπου το εισιτήριο για όλο το μουσείο κοστίζει 3 ευρώ και μπορείτε να το επισκεφτείτε χωρίς κράτηση.
(Για να μη λέτε ότι δεν σάς δίνω και ταξιδιωτικές πληροφορίες... 😁)
Στο έργο του Μπάιλερτ, όποιος δεν έχει σοβαρό πρόβλημα όρασης, βλέπει τα εξής:
Ο ζωγράφος κράτησε τις βασικές θέσεις και τις στάσεις σώματος των προσώπων του Μυστικού Δείπνου, βάζοντας άλλα πρόσωπα που παραπέμπουν σε θεότητες του Δωδεκάθεου. Υπάρχει ακόμη και αυτό το αινιγματικό V ανάμεσα στον Χριστό και στη φιγούρα στα δεξιά του από την τοιχογραφία του Ντα Βίντσι, που έχει πυροδοτήσει τόσες θεωρίες, με πιο γνωστή τη θεωρία που εκμεταλλεύτηκε (πλουτίζοντας) και ο Dan Brown.
Πάνω από το τραπέζι του Δείπνου - Συμποσίου πετάνε στρουμπουλούδικα αγγελάκια που παραπέμπουν ευθέως στη δυτική, χριστιανική, ζωγραφική απεικόνιση των αγγέλων.
Η παρουσία των στρατιωτών με Ισπανική στρατιωτική ενδυμασία παραπέμπει ευθέως στον αγώνα ανεξαρτησίας των Ολλανδών κατά των Ισπανών εισβολέων στα χρόνια του ζωγράφου και συνδέεται με τη σύλληψη του Ιησού από τους Ρωμαίους αμέσως μετά το Μυστικό Δείπνο.
Μπροστά από το τραπέζι υπάρχει ένας Σάτυρος που χορεύει οργιαστικά και ο καθιστός Βάκχος που ετοιμάζεται να απολαύσει το σταφύλι του άνωθεν. Το παγώνι πίσω από την πλάτη του Βάκχου είναι σύμβολο αθανασίας στο Χριστιανισμό.
Αν λοιπόν, ω διαφωτισμένοι, πούμε εμείς οι πλεμπαίοι και άσχετοι με την τέχνη, ότι οι Γάλλοι διοργανωτές του κιτς σατίρισαν το Μυστικό Δείπνο, τον οποίο είχε νωρίτερα πειράξει και ο Ολλανδός ζωγράφος, είμαστε εντάξει; Τα βρήκαμε;
Τώρα το αν έστω ένας από τους διοργανωτές είχε στο μυαλό του τον πίνακα του Ολλανδού, που υπάρχει απλά ανάμεσα σε πολλούς εκεί στο μικρό μουσείο, ας μείνει μια διερώτηση...
 
Και η... Ένωση Αθέων
 

Πόσο μπροστά αυτή η Ένωση Αθέων!!
Τρώτε τη σκόνη της, Γαλλάκια.... 🤣🤣🤣
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: