Η Πρόοδος (εφημερίδα των Σερρών)
Μία πολύ επιτυχημένη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το απόγευμα
στο PHILIPPOS XENIA HOTEL, από την Ένωση Πολυτέκνων Ν. Σερρών «Ο ΑΓΙΟΣ
ΛΟΥΚΑΣ Ο ΙΑΤΡΟΣ» υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Σερρών και
Νιγρίτης και συνδιοργανωτές τον Σύλλογο Τριτέκνων Π.Ε. Σερρών «Η ΕΛΠΙΔΑ»
και των Σύλλογο Προστασίων Εμβρύων «Η ΑΓΙΑ ΕΜΜΕΛΕΙΑ».
Η εκδήλωση αφορούσε τα νέα σχολικά προγράμματα που ήδη έχουν αρχίσει να
εφαρμόζονται από πέρσι στα σχολεία όλων των βαθμίδων και έχουν να
κάνουν με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών η οποία πλέον θα
αρχίσει να διδάσκεται από το Νηπιαγωγείο! Θα μαθαίνουν τα μικρά παιδιά
όλες τις μορφές οικογένειας, τη διαφορετικότητα στον σεξουαλικό
προσανατολισμό, την επιλογή φύλου και πολλά άλλα.
Κεντρική ομιλήτρια της εκδήλωσης ήταν η ιατρός, συγγραφέας και
συνεργάτης του κινήματος «Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά» κ. Παναγιώτα
Χατζηγιαννάκη και η ομιλία της είχε θέμα: «Τα Σχολικά προγράμματα
Συμπεριληπτικής Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης και οι συνέπειες του
“Oμόφυλου Γαμου” πάνω στα παιδιά και την κοινωνία μας».
Την εκδήλωση προλόγισε ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Πολυτέκνων «Άγιος
Λουκάς ο ιατρός» κ. Στέφανος Στεφανάκης, εκπαιδευτικός, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν ο πρόεδρος του Συλλόγου Πολυτέκνων «ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός»
κ. Ξενοφων Μπεριντζής, ο πρόεδρος του Συλλόγου Τριτέκνων «η Ελπίδα» κ. Νικόλαος Παπανίκος και ο πρόεδρος
του Συλλόγου Προστασίας Εμβρύων «Η Αγία Εμμέλεια» κ. Βασίλειος
Αραμπατζόγλου.
Στην άκρως ενδιαφέρουσα ομιλία της η κ. Χατζηγιαννάκη βασιζόμενη σε
επιστημονικές μελέτες, στατιστικά στοιχεία και στην ύλη των νέων
σχολικών προγραμμάτων ανέλυσε διεξοδικά τη νέα ιδεολογία που επιδιώκεται
να επικρατήσει μέσω της «Σεξουαλικής Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης» σε
όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Μάλιστα όπως είπε, «γίνεται μεγάλη προσπάθεια από υπεύθυνους του
Υπουργείου Παιδείας να εισάγουν τα προγράμματα αυτά με αριστοτεχνικό
τρόπο και πολύ διπλωματία από το Νηπιαγωγείο, ώστε να αποδομηθεί
συστηματικά η παραδοσιακή οικογένεια, καταργώντας όχι μόνο ηθικές αξίες
αλλά την έννοια του φυσιολογικού και εξισώνοντας και προωθώντας την
“διαφορετικότητα” στον γάμο και την σεξουαλική ζωή με κάθε τρόπο, με την
σεξουαλική ποικιλότητα και τα σεξουαλικά δικαιώματα των παιδιών.
Για τον λόγο αυτόν τόνισε «είναι απαραίτητο οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να είναι ενημερωμένοι». Τον Μάιο του 2020, είπε μεταξύ άλλων «ήρθε στην Δημόσια Διαβούλευση ένα νομοσχέδιο για την εισαγωγή των δεξιοτήτων στα Σχολεία, μια εκ των οποίων ήταν και εκείνη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Θα γινόταν μέσα από εργαστήρια και όχι ως ανεξάρτητο μάθημα και θα ξεκινούσαν τα εργαστήρια από το Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό και το Γυμνάσιο.
Η ένταξη
της συμπεριληπτικής σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην εκπαίδευση είναι η
επιθυμία της πολιτείας, ώστε να αλλάξουν οι παραδοσιακές αντιλήψεις της
κοινωνίας για θέματα οικογένειας, προσωπικών σχέσεων και φύλων και να
χρησιμοποιηθεί το σχολείο ως ένας μοχλός προώθησης νέων τύπων
προγραμμάτων τα οποία θα σχετίζονται με τις μελλοντικές μορφές
οικογένειας. Οι γονείς που ενημερώθηκαν αντέδρασαν έντονα, ωστόσο το
Υπουργείο προχώρησε το 2022-23 στην ένταξή τους στο κανονικό πρόγραμμα
των Σχολείων, οπότε τώρα είναι η δεύτερη χρονιά φέτος, που εφαρμόζονται
αυτά τα προγράμματα. Η ύλη αυτή των προγραμμάτων πρέπει να είναι
συμπεριληπτικού τύπου και έχει στόχο να καταρρίψει τις παραδοσιακές
αξίες που μέχρι τώρα προωθούσε η διδακτέα Σχολική Ύλη».
Συγκεκριμένα, τόνισε, «έχει βαλθεί να ξεριζώσει ό,τι σταθερό και
λογικό υπάρχει στην βιολογία του φύλου και στην ταυτότητα του ανθρώπου,
στην οικογένεια και να δώσει νέες ιδέες βασισμένες σε ανυπόστατες
αλήθειες σε σοφίσματα και επιστημονικές διαστρεβλώσεις».
Όμως, τι υποστηρίζουν οι σεξουαλικές δεξιότητες και τι είναι η ιδεολογία του φύλου;
«Η ιδεολογία του φύλου και τα σεξουαλικά δικαιώματα» υπογράμμισε η κ.
Χατζηγιαννάκη, «υποστηρίζουν σε γενικές γραμμές: την πρώιμη έναρξη της
σεξουαλικής δραστηριότητας του παιδιού, την επιλογή του φύλου, την
ρευστότητα φύλου, σεξουαλικό πειραματισμό, έλεγχο γεννήσεων , ομόφυλες
οικογένειες, αποδέσμευση από την κανονική έκφραση της σεξουαλικότητας
και εξίσωση της πορνείας με τις άλλες μορφές εργασίας.
Για την προώθηση αυτής της ύλης το 2010 η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας με
την βοήθεια του Γερμανικού Υπουργείου Υγείας έβγαλαν μία έκθεση που
λέγεται Standards for Sexuality Education in Europe για τα πρότυπα
σεξουαλικής εκπαίδευσης στην Ευρώπης, προωθητής των οποίων είναι μία ΜΚΟ
η οποία έχει εισχωρήσει μέσα στο Ελληνικό Υπουργείο και αποτελείται
από δάσκαλους και καθηγητές οι οποίοι υποστηρίζουν την ομοφυλοφιλία και
λέγεται «το Πολύχρωμο Σχολείο». Ήδη από τότε και πριν ψηφιστεί ο
ομόφυλος γάμος, το Πολύχρωμο Σχολείο είχε βάλει στην ιστοσελίδα του, ότι
προωθεί τον ομόφυλο γάμο. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και ένας
άλλος ανάλογος οδηγός ο οποίος βγήκε το 2018 από την UNESCO «η διεθνής
τεχνική καθοδήγηση για την σεξουαλική αγωγή» . Ωστόσο διευκρινίζεται
και με μεγάλη σαφήνεια μέσα στα εγχειρίδια της UNESCO ότι είναι
δικαίωμα κάθε χώρας, εάν αυτά θα τα αποδεχτεί και σε ποιο μέτρο θα τα
εφαρμόσει στα δικά της σχολικά προγράμματα.
Πάρα πολλά κράτη δεν τα υιοθέτησαν όμως δυστυχώς, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η πατρίδα μας τα δέχτηκαν» υπογράμμισε η ομιλήτρια.
«Για να μπορέσουν όμως να τα προωθήσουν μέσα στα εθνικά προγράμματα
δημιουργήθηκαν οι καλούμενοι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης μέχρι το 2030 και
μέσα από τους στόχους 3,4 και 5 που είναι υγεία ,ισότητα στην
εκπαίδευση και ισότητα των φύλων προωθούνται αυτές οι αρχές της
ιδεολογίας του φύλου , μέρος των οποίων είναι και η προώθηση του
ομόφυλου γάμου.»
Ας δούμε όμως ενδεικτικά τι περιέχουν αυτά τα προγράμματα, σύμφωνα με όσα ανέφερε η κ. Χατζηγιαννάκη.
Ηλικία 0-4 ετών: Μαθαίνουν ότι υπάρχουν «διαφορετικές μορφές αγάπης
και σχέσεων , ποικιλότητα στις σχέσεις στην οικογένεια, περιέργεια για
το δικό τους σώμα και το σώμα των άλλων παίζοντας τον γιατρό, τα παιδιά
μαθαίνουν από μικρά να ακούν το σώμα τους , να εμπιστεύονται τα ένστικτά
τους, αναφέρουν για τον αυνανισμό της πρώιμης παιδικής ηλικίας, το
μικρό παιδί να μένει μόνο του και να έχει ευχαρίστηση από το άγγιγμα
του δικού του σώματος. Όλα αυτά γράφοτναι μέσα στα βιβλία και
αναφέρονται σε παιδιά 3- 4 ετών! Επίσης, εξερεύνηση τα ταυτότητα ς
φίλου, ευχαρίστηση από το άγγιγμα του άλλου, διάφορες μορφές
οικογένειας, διάφοροι τρόποι για να γεννηθεί ένα παιδί … τα παιδιά σ
αυτή την ηλικία αρχίζουν να μαθαίνουν ότι έχουν τα εξής δικαιώματα: να
κάνουν ερωτήσεις για την σεξουαλικότητα, να ερευνούν τις ταυτότητες
φύλου, να είναι περίεργα για την γυμνότητα καθώς και για το σώμα τους».
Ηλικία 4-6 ετών: «όλα τα προηγούμενα συν επαυξημένα για για τις
ομόφυλες σχέσεις, αποδοχή της διαφορετικότητας, δικαίωμά της επιλογής
στο φύλο, διδάσκονται τα παιδιά την χρήση της σεξουαλικής γλώσσας».
6-9 ετών: «τα παιδιά μαθαίνουν για την αναπαραγωγική λειτουργία, την
δυνατότητα επέμβασης στην γονιμότητα, δηλαδή τι σημαίνει αντισύλληψη,
την ανάγκη για ιδιωτικότητα, γάμο, διαζύγιο, συγκατοίκηση, καθώς και
να ασκούν κριτική στον ρόλο των κοινωνικών συνιστωσών πιάνω στην
σεξουαλική τους επιθυμία.
Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό γιατί κοινωνικές συνιστώσες εννοούν
την εκκλησία, τους γονείς, τις παραδόσεις… και θα διδάσκουν στα παιδιά
να ασκούν κριτική στις κοινωνικές συνιστώσες».
9-12 ετών: «τώρα τίθεται το ερώτημα στα παιδιά, και το δίλημμα να
πάρουν μία συνειδητή απόφαση! Να έχουν ή να μην έχουν σεξουαλικές
εμπειρίες; Ομόφυλες ή ετερόφυλες; Θα μάθουν να διεκδικούν τα σεξουαλικά
τους δικαιώματα, τις ανεπιθύμητες συνέπειες του μη ασφαλούς σεξ ,
εγκυμοσύνες κλπ. ψυχολογικά προβλήματα, και τα διδάσκουν από που θα
λάβουν βοήθεια αν χρειαστούν. Πουθενά δεν συνιστάται να λαμβάνουν
βοήθεια από τους γονείς! Αντίθετα, εάν δεν επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι
και καταπατούνται τα καλούμενα σεξουαλικά δικαιώματα των παιδιών ή
όποιος τα καταπατά είναι εχθρός του παιδιού ακόμη κι αν πρόκειται για
γονέας. Για το παιδί σε ακραίες περιπτώσεις επιλαμβάνεται ο νόμος και
παίρνει το παιδί από το σπίτι των γονιών του αφού καταπατούνται τα
σεξουαλικά του δικαιώματα που αυθαίρετα τα έχουν εντάξει στα βασικά
ανθρώπινα δικαιώματα!»
12-15 ετών: «Τις δυνατότητες επέμβασης στο σώμα τους, οι δυσάρεστες
επιπτώσεις μιάς εγκυμοσύνης, η εγκυμοσύνη στα ομόφυλα ζευγάρια, και πώς
πραγματοποιείται, αντισύλληψη, υπογονιμότητα, άμβλωση και πρώτη
σεξουαλική εμπειρία. Σ αυτή την ηλικία των 15 ετών θα πρέπει το παιδιί
να αποκαλύψει στο περιβάλλον του εάν θέλει να κάνει αλλαγή στην
σεξουαλική του ταυτότητα! Όταν αυτή είναι διαφορετική από την
βιολογική!»
Από 15 ετών και πάνω: «μαθαίνουν όλα τα παραπάνω συν την γενετήσια
συνεύρεση με πληρωμή δηλαδή μαθαίνουν για την πορνεία, η οποία είναι
και αυτή ένα επάγγελμα όπως τα άλλα, μία κοινωνική παροχή υπηρεσιών!
Και πρέπει να τονιστεί ότι το παιδί δεν μπορεί να πάρει απαλλαγή από
αυτό το μάθημα, γιατί η οδηγία είναι να μην περιορίζεται σε ένα μάθημα,
αλλά ο κάθε καθηγητής, ασχέτως μαθήματος να διαθέτει λίγο χρόνο για να
προωθεί αυτήν την ύλη… δηλαδή να μην υπάρχει για το παιδί, κανένας
τρόπος διαφυγής….».
Στην συνέχεια η ομιλήτρια αναφέρθηκε παραθέτοντας στατιστικά στοιχεία,
για τις χώρες όπου ήδη ισχύουν αυτά τα προγράμματα όπως η Σουηδία (ήταν
η πρώτη χώρα) η Αγγλία , η Ολλανδία η Αμερική κ.λ.π. και στις οποίες τα
αποτελέσματα αυτής της αγωγής είναι καταστροφικά!
Τελειώνοντας το πρώτο μέρος της ομιλίας της διερωτήθηκε: «τελικά είναι επιστήμη ή ιδεολογία;
Από ότι καταλάβαμε λοιπόν, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση που ήδη άρχισε
να γίνεται στα παιδιά μας, δεν υποστηρίζει ούτε την ετερόφυλη σχέση,
ούτε την μονογαμία, ούτε την πιστότητα στον γάμο, ούτε γάμο μεταξύ άνδρα
και γυναίκας , δεν σέβεται καθόλου τα δικαιώματα των γονέων, και
αποδομεί όλες τις συνιστώσες που ασκούν μία αγωγή στα παιδιά, δηλαδή
θρησκευτική πίστη, παράδοση, πρόνοια του νόμου, ηθικά κριτήρια, ούτε
υπάρχει φυσικά σεβασμός στην αγέννητη ζωή.»
Στο δεύτερο μέρος της ομιλίας της η κ. Χατζηγιαννάκη αναφέρθηκε στον
γάμο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών που μόλις ψηφίστηκε και στην χώρα μας
και τελειώνοντας την εισήγησή της σημείωσε ότι «δυστυχώς, η
νομιμοποίηση της ομόφυλης ένωσης προσθέτει κύρος, δίνει δικαιώματα ,
κατευθύνει συνειδήσεις , παραδειγματίζει , διαφημίζει, και μετατρέπει
μία προσωπική υπόθεση στείρας ερωτικής συγκατοίκησης σε ευθύνη και
υπόθεση όλης της κοινωνίας. Και σιγά σιγά με τα χρόνια θα υπάρξει
εξοικείωση με την νέα κατάσταση όπως σε τόσα άλλα πράγματα, και φυσικά
θα διδάσκεται στα σχολεία ως κάτι φυσιολογικό.»
Μετά το τέλος της εισήγήσεως της, τον λόγο πήρε ο εκπρόσωπος του
Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ.κ. Θεολόγου, π. Φίλιππος Καρκάνης, ο
οποίος δήλωσε ότι πρέπει να προβληματιστούμε πολύ με όλη αυτή την
κατάσταση. Να μιλήσουμε και να εξηγήσουμε στα παιδιά μας, γιατί μόνο
εμείς μπορούμε να τα διδάξουμε σωστά «και πρέπει να καταλάβουμε πλέον
πως η μόνη προστασία μας είναι ο Θεός, να ζητήσουμε το έλεός του και να
μην φοβόμαστε τίποτα. “ει ο Θεός μεθ΄ημών, ουδείς καθ΄ημών…” συμπλήρωσε.
Στην συνέχεια ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου