ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Μήνυμα του Κώστα Γανωτή

Από τη σελίδα στο Facebook, που είναι αφιερωμένη σε αυτόν, κείμενό του της 12ης Φεβρουαρίου 2019:

" Αγαπημένοι μου μακρινοί φίλοι, που γεμίσατε το χώρο στο διαδίκτυο κάτω απ΄ τα δικά μου γραπτά, ένα μεγάλο ευχαριστώ έχω να απαντήσω σε όλους σας αν και δεν είμαι εγώ ο σωστός αποδέκτης των φιλικών σας μηνυμάτων αλλά η ωραία ιδέα που σχηματίσατε για εμένα και φοβάμαι ότι κι εγώ φταίω, ο Θεός να με συγχωρέσει.
Με τα μηνύματά σας είδα κάποια συγκεκριμένα πρόσωπα που υπάρχουν μέσα στο νέφος αυτών, που αναζητώ στην προσευχή μου ! Να σας απαντήσει ο Θεός εύχομαι και είμαι βέβαιος ότι θα σας απαντήσει, αν τα μηνύματά σας κατευθύνονται αδιάκοπα στον ιστότοπο της μεγάλης Αγάπης του.
Όσοι από εσάς, αγαπημένοι μου, έχετε πνευματικούς είστε μακάριοι και να τους επισκέπτεστε συχνότερα. Εγώ δεν βλέπω και δεν ακούω καλά και δεν μπορώ να διαβάσω καλά και έγκαιρα τα μηνύματά σας. Θα κάνω εκτενέστερη την προσευχή μου για όλους σας.
 
Ήθελα να σας κάνω και λίγο το δάσκαλο, αγαπητοί μου, καθώς μου αναφέρατε πολλάκις επίκαιρα ζητήματα. Θα ήθελα να σας συμβουλέψω να μη νομίζετε ότι μας κυβερνούν οι πολιτικοί μας, ούτε να πιστεύετε ότι μας βλάφτουν οι εχθροί μας. Είμαστε η κληρονομιά (η προίκα) της Κυρίας Θεοτόκου. Και ποιος άλλος μπορεί να μας κυβερνήσει ή να μας βλάψει εκτός από εμάς τους ίδιους ; Ποιός θα μπορούσε να μας στερήσει την ελευθερία της προσευχής ;
Κοιτάξτε σας παρακαλώ τα στατιστικά του δημογραφικού θέματος της Ελλάδας και θα ιδείτε ότι σε κάποια χρόνια δεν θα γεννιέται κανένα Ελληνόπουλο. Προσπαθήστε να πιστέψετε ότι κάθε μέρα στην Ελλάδα τερματίζονται επίτηδες εγκυμοσύνες και εξοντώνονται πάνω από χίλια (ναι, χίλια) βρεφάκια από τους ίδιους τους γονείς τους. Ποιός Σουλτάνος, ποιός Χίτλερ έκανε τέτοια σφαγή στην πατρίδα μας ; 
 
Κι έπειτα όλα τα διαζύγια, όλοι οι πληγωμένοι γάμοι με τα πληγωμένα παιδιά, όλες οι επιφανειακές και κούφιες σχέσεις.
Τί παραδείγματα αγάπης δίνουμε εμείς οι δάσκαλοι, εμείς οι γονείς ;
Ένας λαός, που απομακρύνει τα παιδιά του, δεν μπορεί να αγαπήσει με τέτοια ένταση και διάθεση αυτοθυσίας, ώστε να υπερασπιστεί ούτε έδαφος, ούτε πατρίδα, ούτε ονόματα, ούτε τίποτα. Γι’ αυτό όσοι στεναχωριόμαστε για τα πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντικά και άλλα τέτοια θέματα, δεν κοιτάμε την αιτία όλων αυτών των προβλημάτων.
Στο βωμό της κοσμικής επιτυχίας λησμονήσαμε την πίστη μας, λησμονήσαμε την ιστορία μας και συνεχίζουμε να λησμονούμε τα παιδιά μας και τα κάναμε ανίκανα να εμπιστευτούνε την αγάπη. 
 
Ο Θεός έχει φυτέψει τους σπόρους ορθόδοξης πίστης και εθνικής συνείδησης. Στο χέρι μας είναι να τους καλλιεργήσουμε. Κι αυτό το χωραφάκι με τον υπέρλαμπρο ήλιο του, τα γαλανά νερά ολόγυρά του, τις εκκλησιές, τους αγίους και τους πιστούς του πάντα θα ανθίζει και θα σκορπά τη μυρωδιά του.
Και το θαύμα δεν πρέπει να το περιμένουμε αλλά να το πραγματώνουμε με προσευχή, εγκράτεια και πράξεις-παραδείγματα αγάπης καθημερινά, που η θέρμη τους θα αναζωπυρώνει κι άλλες τρεμάμενες φλογίτσες κι άλλες καρδιές, που αγωνιούν για ζεστασιά ψυχής και πίστης.
Πιστέψτε με, παρακαλώ ότι σας αγαπώ όλους και όλες.
Συγχωρέσετέ με, που σας έκανα να με τιμάτε περισσότερο από ότι αξίζω. Να εύχεστε για μένα και τη σύζυγό μου καλήν απολογία. Χαίρετε. "
 
Και αυτό, αντί στεφάνου:
 
Αντί για στεφάνια σας παρακαλούμε
- να ενισχύσετε την περιβαλλοντική οργάνωση ΑΝΙΜΑ, που πολύ αγάπησε μέσω των παιδιών του,
με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς
Eurobank 0026-0052-21-0101152035,
IBAN GR46 0260 0520 0002 101 0115 2035
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5037-055201-578,
ΙΒΑΝ GR79 0172 0370 0050 3705 5201 578
(Δικαιούχος Σύλλογος Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής)
paypal info@wild-anima.gr
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: