ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Tι είναι γύρω μας και μας ζητά;

Από tromaktiko

Από το κακό στο χειρότερο βλέπω να πηγαίνουμε και δεν μπορώ να φανταστώ που θα φτάσουμε ακόμη. Είμαι 18 χρονών και πλέον τα τελευταία χρόνια που έχω ανοίξει τα μάτια μου το μόνο που βλέπω γύρω μου είναι η δυστυχία σε όλο της το μεγαλείο...
Γιατί να υπάρχουν τέτοια άσχημα πράγματα γύρω μας; Είμαστε άνθρωποι και οι πρόγονοι μας ήθελαν και ξεκίνησαν να φτιάξουν μια ενωμένη κοινωνία(=ευδαιμονία για όλους). Έμαθα για την παρρησία και την ισότητα και τώρα που βγαίνω από το σχολείο δεν μου χρησιμεύει πουθενά να τα έχω ως αξίες. Έχουν χαθεί. Υπάρχει περίπτωση να μην είναι πλέον αργά για την ''σωτηρία"; Αλλά τι λέω; Αυτό το ψάχνω στην Ελλάδα; Ίσως πρέπει να με δει κάποιος ψυχίατρος....

Πιο πέρα αν ορθώσω το βλέμμα μου το ίδιο θα δω. Να σκοτώνονται τόσοι αθώοι άνθρωποι για το συμφέρων μερικών, πόλεμος για το πετρέλαιο. Γιατί; Για το πετρέλαιο και το κέρδος που θα βγάλει ένα κράτος και στη συνέχεια κάπου μονότονα θα καταλήξουν; Για να γίνει ένας η λίγοι παραπάνω άνθρωποι(αν αξίζουν να λέγονται έτσι) πλούσιοι εις βάρος του συνανθρώπου τους που υποφέρει από την πείνα, την λειψυδρία, τις αρρώστιες που δημιουργούν ''κάποιοι'' για την μείωση του πληθυσμού κλπ.

Έχουμε αφήσει τα πράγματα στα χέρια λάθος ανθρώπων, που από τη λάμψη του εύκολου χρήματος, κοιτάνε τον εαυτό τους και να κουκουλώσουν μερικά πράγματα που αφορούν μια ολόκληρη κοινωνία και όχι μόνο αυτούς.

Ανοίξτε τα μάτια της ψυχής σας, πριν να είναι πολύ αργά... Μόλις είδα αυτό το βίντεο με έπιασαν τα κλάματα... Όχι τόσο για αυτά που έβλεπα, αλλά για αυτά που δεν μπορώ να κάνω για να βοηθήσω... Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό στην Uganda της Αφρικής...

Αντέχεις να βλέπεις δίπλα σου έναν Άνθρωπο να μην έχει που να κοιμηθεί, να φάει, να μην μπορεί να ΖΗΣΕΙ και να μην βοηθάς; Στα μάτια ενός μικρού αθώου παιδιού βλέπεις τη αλήθεια με μεγάλα γράμματα ''ΒΟΗΘΕΙΑ''.


Δεν υπάρχουν σχόλια: