Οι γονείς έδωσαν την άδεια να πάνε στην εκκλησία, αλλά όχι να κοινωνήσουν!...
Η ελληνική κοινωνία «βυθίζεται» ολοένα και περισσότερο στην παράνοια, καθώς δύο περιστατικά που έλαβαν χώρα τα τελευταία 24ωρα επιβεβαιώνουν ότι κάτι δεν πάει καλά.
Στην Κρήτη ο Προϊστάμενος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου ζήτησε προκαταρκτική εξέταση αναφορικά με το περιστατικό με μαθητές Δημοτικού που πήγαν στην εκκλησία και κοινώνησαν, χωρίς την άδεια των γονέων.
Συγκεκριμένα, σε εξηγήσεις κλήθηκαν από τον προϊστάμενο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου Μανώλη Μπελαδάκη οι δάσκαλοι και η διευθύντρια του δημοτικού σχολείου, μαθητές του οποίου μετέβησαν μετά των δασκάλων σε εκκλησία της πόλης για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών και εν τέλει κοινώνησαν χωρίς να έχει προηγηθεί συγκατάθεση των γονιών για τη μετάληψη παρά μόνο για εκκλησιασμό.
Οι γονείς δεν θεώρησαν αυτονόητο ότι η συγκατάθεσή τους για εκκλησιασμό ισοδυναμεί και με συγκατάθεση για μετάληψη των παιδιών και εξαιτίας της πανδημίας ανησύχησαν.
Το περιστατικό που δημοσιοποιήθηκε από την εφημερίδα «Νέα Κρήτη» απασχόλησε όλη τη χώρα. Ο προϊστάμενος της Πρωτοβάθμιας ξεκαθαρίζει, μεταξύ άλλων, ότι άλλο ο εκκλησιασμός και άλλο η συμμετοχή στη μετάληψη.
Μάλιστα,
ο ίδιος έχει κινήσει τη διαδικασία της προκαταρκτικής εξέτασης στο
πλαίσιο της οποίας οι τρεις εκπαιδευτικοί πέρασαν το κατώφλι της
Πρωτοβάθμιας και έδωσαν σε πολύ φορτισμένο κλίμα εξηγήσεις, και τώρα
καλούνται να καταθέσουν και γραπτώς, εν είδει υπομνήματος, τα όσα
συνέβησαν. ["Ν": !!! Το ιστολόγιό μας, από την ταπεινή του θέση, στηρίζει, αλλά και συγχαίρει τους αδελφούς εκπαιδευτικούς & παρακαλεί τους γονείς να συνετιστούν και να θελήσουν πραγματικά το καλό των παιδιών τους].
Οι γονείς πάντως πληροφορήθηκαν ότι τα παιδιά τους κοινώνησαν κατά τον εκκλησιασμό όταν πήγαν να τα παραλάβουν από το σχολείο κατά τη λήξη της σχολικής ημέρας.
Οι εξηγήσεις των εκπαιδευτικών
Σύμφωνα με την εκδοχή των εκπαιδευτικών, που είναι εμβολιασμένοι, όπως διαβεβαιώνει ο κ. Μπελαδάκης, επελέγη η Τρίτη 1η Φεβρουαρίου για εκκλησιασμό στη μνήμη των Τριών Ιεραρχών που τιμάται στις 30 Ιανουαρίου, γιατί εκείνη την ημέρα γίνονται οι δηλώσεις στην πλατφόρμα edupass των θετικών και αρνητικών σελφ τεστ.
Φέρονται οι εκπαιδευτικοί να παραδέχτηκαν ότι η γραπτή συναίνεση των γονέων αφορούσε μόνο τον εκκλησιασμό και δεν είχε προσχεδιαστεί η μετάληψη των μαθητών.
Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Μπελαδάκη τα δύο τμήματα μετρούν 47 μαθητές.
Οι γονείς των 32 μαθητών συναίνεσαν για τον εκκλησιασμό και τα παιδιά με τους δασκάλους μετέβησαν στην εκκλησία όπου δεν υπήρχε κόσμος ένεκα καθημερινής παρά μόνο 3-4 γέροντες.
Όταν έφτασε η ώρα και ο ιερέας βρέθηκε στην «Ωραία Πύλη» και κάλεσε τους πιστούς να μεταλάβουν, δύο κορίτσια σηκώθηκαν για να πάρουν σειρά.
Η δασκάλα φέρεται να ρώτησε τα κορίτσια γιατί σηκώθηκαν και τότε το ένα της αποκρίθηκε ότι η μάνα του του είπε αφού θα πάει στην εκκλησία να κοινωνήσει.
Η ενέργεια του κοριτσιού παρακίνησε και άλλα παιδιά, και σύμφωνα με όσα υποστήριξαν οι δάσκαλοι στην Πρωτοβάθμια τα ρώτησαν αν το γνωρίζουν οι γονείς τους και αν έχουν προετοιμαστεί για αυτό (δηλαδή αν είχαν νηστέψει).
Οι ερωτήσεις αυτές απέτρεψαν ορισμένα παιδιά και εν τέλει κοινώνησαν περίπου τα μισά δηλαδή τα 16 που πήγαν στην εκκλησία.
Έρευνα για τον καθηγητή που απέβαλε (;) αγόρι που πήγε με φούστα στο σχολείο
Έρευνα διέταξε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, για το περιστατικό στο Μουσικό γυμνάσιο στο Ίλιον, όπου καθηγητής του σχολείου απέβαλε μαθητή της Α΄ Γυμνασίου, επειδή εμφανίστηκε στο σχολείο φορώντας φούστα.
Όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης «διετάχθη έρευνα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες, όπου και αν υπάρχουν, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία».
Ο γενικός γραμματέας πραγματοποίησε σύσκεψη με την Διευθύντρια του σχολείου και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, όπου δόθηκε διαβεβαίωση ότι στο σχολείο εξομαλύνθηκε η κατάσταση. Από το υπουργείο μεταφέρθηκε ότι το μοντέλο που προωθείται «είναι το σχολείο να είναι δημοκρατικό, και να το διέπουν αρχές ισότητας και ίσων ευκαιριών» και υπογραμμίστηκε ότι θα διερευνηθεί, αν δημιουργήθηκαν οι συνθήκες που δεν ευνοούν στο εν λόγω σχολείο, τις ίσες ευκαιρίες.
«Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν κάποιες ευαισθησίες για να χειριστούν τέτοιου είδους θέματα αλλά και γνώσεις», λένε στο υπουργείο Παιδείας και για το λόγο αυτό περίπου 80.000 εκπαιδευτικοί έχουν επιμορφωθεί, προκειμένου να ανταποκριθούν στα προγράμματα αγωγής υγείας και στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες.
Στα σχολεία υπάρχει ένας προτεινόμενος από το Ινστιτούτο εκπαιδευτικής Πολιτικής Κανονισμός, ο οποίος βασίζεται στην κείμενη νομοθεσία και στον οποίο βασίζονται διάφορες σχολικές λειτουργίες.
Ο καθηγητής
O καθηγητής, σύμφωνα με καταγγελία γονέα μόλις αντίκρισε τον μαθητή, άρχισε να τον προσβάλει, προκαλώντας τις αντιδράσεις των συμμαθητών του: «Το σκηνικό έγινε Τρίτη μεταξύ ενός καθηγητή και ενός μαθητή της 1η Γυμνασίου. Το παιδί αν θέλει ή αισθάνεται κορίτσι είναι δικαίωμα του και δεν αφορά κανέναν πέρα από εκείνο και την οικογένεια του. Ο καθηγητής, σύμφωνα με τα παιδιά, έκανε ξεφτίλα το παιδί μπροστά σε όλη την τάξη. Έφτασε στο σημείο να το αποκαλέσει: «Nτροπή της κοινωνίας» ["N": Εννοείται ότι αποδοκιμάζουμε το χαρακτηρισμό. Αυτοί που σήμερα φαίνονται "ντροπή" της κοινωνίας, αύριο ίσως να σώσουν την κοινωνία - εκτός των άλλων, πόσοι άλλοι μπορεί να έχουν ευθύνη για κάτι που (δικαίως ή αδίκως) μας σκανδαλίζει;]. Το έβγαλε έξω από την τάξη και το έστειλε στο γραφείο της διεύθυνσης. Ειδοποιήθηκαν μέχρι και οι γονείς του παιδιού που πήγαν στο σχολείο και όπως ήταν φυσικό ζήτησαν εξηγήσεις».
Οι συμμαθητές
Η κατάσταση στο σχολείο, όπως είπε και η Διευθύντρια στο υπουργείο Παιδείας είναι ομαλή. Τα παιδιά του σχολείου προς συμπαράσταση στον συμμαθητή τους από χθες εμφανίζονται στο σχολείο ντυμένα τα αγόρια, ως κορίτσια και τα κορίτσια, ως αγόρια.
Ο πρόεδρος του 15μελούς του μουσικού σχολείου υπογράμμισε τα εξής: «Στο σχολείο μας έγινε συμβάν το οποίο λύθηκε ενδοσχολικά. Υπήρχε ένα παιδί, το οποίο ήρθε στο σχολείο με φούστα και κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας, ένας καθηγητής τον βρήκε στο προαύλιο κάνοντάς του σχόλιο για την φούστα. Το σχόλιο που αναφέρθηκε και στο διαδίκτυο και που ισχύει ήταν η κουβέντα του καθηγητή προς το παιδί ότι είσαι η ντροπή της κοινωνίας. Αυτό το περιστατικό λύθηκε ενδοσχολικά και η σχολική μας κοινότητα το αντιμετώπισε. Καταρχάς να πούμε ότι δεν υπήρξε τσακωμός μεταξύ του παιδιού και του καθηγητή. Απλά ο καθηγητής βλέποντας το παιδί πήγε εκεί να του μιλήσει, λέγοντας του και αυτήν την άσχημη κουβέντα. Επειδή διαβάσαμε διάφορα πράγματα που δεν ισχύουν, όπως παράδειγμα, ότι το παιδί αποβλήθηκε, τιμωρήθηκε και πως έφυγε από το σχολείο μας, έχω να πω ότι δεν ισχύει τίποτα από αυτά, το θέμα λύθηκε όμορφα μέσα στο σχολείο και όλα είναι καλά».
Ένα μικρό κέρασμα από την καλύβα μας, μήπως πάνε κάτω τα φαρμάκια, με τη χάρη του Χριστού μας:
Περί της θείας κοινωνίας των μαθητών:
Ένα μυστήριο που μας κυνηγάει από παιδιά
Για τον μαθητή (συνάνθρωπο - αδελφό, παιδί μας) με τη φούστα:
Τι εύχομαι να είχα ακούσει από έναν ιερέα για την ομοφυλοφιλία...
Τι έχει να προσφέρει η Εκκλησία στους ομοφυλόφιλους;
«Δεν είμαι η αμαρτία μου» - Ένας ορθόδοξος χριστιανός της Αμερικής για την ομοφυλοφιλία
Omofylofilia.gr - Μια εναλλακτική για την ομοφυλοφιλία
Ο ολοκληρωτισμός της παγκοσμιοποίησης (και το φύλο)
Η ομοφυλοφιλική κατήχηση στα σχολεία της Δύσης
Μεγαλώνουν τα παιδιά τους και σαν αγόρια και σαν κορίτσια
Ομοφοβία και τσανσφοβία στο Δημοτικό Σχολείο;
Η αμαρτία (χωρίς ηθικισμούς)
Αυτογνωσία
Ζήσε πέρα από τα όρια!
ΕΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ!
Ο νέος που καταράστηκε το Θεό
Φρικιά στην Εκκλησία!
Ο πολιτισμός της νεκροκεφαλής
Το σύνδρομο της Κόλασης
Γιατί πολλά παιδιά και έφηβοι παρουσιάζουν αυτοκτονική συμπεριφορά;
Εφηβεία και αναζήτηση του Θεού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου