Αυτή η κίνηση είναι όμορφη και κομψή. Κάνει ωστόσο ένα λάθος. Δεν συντάσσεται υπό τη σημαία της ΝΙΚΗΣ.
Είναι διαπιστωμένο πως το πολιτικό σύστημα αδιαφορεί πλήρως για τη βούληση του λαού. Η μόνη λύση είναι η ανατροπή του. Και για την ανατροπή αυτή έχουν γίνει βήματα. Τα βήματα αυτά έχουν γίνει μέσω της ΝΙΚΗΣ. Συνεπώς, κάθε κίνηση κατά του συστήματος που δεν καταλήγει σε πρόσκληση υποστήριξης και ψήφου προς τη ΝΙΚΗ, ρίχνει άσφαιρα.
Χωρίς πολιτική δράση δεν θα αλλάξει η κατάσταση. Καλέστε το λαό να στηρίξει μαζικά τη ΝΙΚΗ, κάντε την κυβέρνηση, και τότε, ναι, υπάρχει ελπίδα. Εδώ βλέπουμε πρόσωπα που (πάρα πολύ κακώς!) αποχώρησαν από τη ΝΙΚΗ. Και τώρα προσπαθούν να αγωνιστούν από νέα μονοπάτια, πάλι απ' την αρχή. Πάλι με φωνές, διαμαρτυρίες, υπογραφές και τα ίδια διαρκώς. Αυτό είναι μεν χρήσιμο, αλλά χωρίς στήριξη της ΝΙΚΗΣ αποπροσανατολίζει τον κόσμο, τον απομακρύνει από τη ΜΟΝΗ λύση: να ανατρέψει το καθεστώς με την ψήφο του.
Ευχαριστώ για την κατανόηση. Ο Χριστός μαζί μας.
Θεόδωρος Ι. Ρηγινιώτης
Ν: Συμπληρώνουμε:
Σε αυτή τη δημοσίευση, η Κίνηση αιτιολογεί την ίδρυσή της γράφοντας:
(...) Λείπει από το προσκήνιο, όσων αγωνίζονται κατά της νέας ταυτότητας και του Προσωπικού Αριθμού, ένας ενωτικός φορέας που
θα είναι υπεράνω όλων των κομμάτων που (προς τιμήν τους) έχουν
τοποθετηθεί κατά των μέτρων αυτών. Ένας φορέας που θα είναι υπεράνω και
των θρησκευτικών και των λοιπών κοινωνικών συσσωματώσεων που επίσης
τοποθετούνται αρνητικά αλλά και υπεράνω κάθε μεμονωμένης ενέργειας και
δράσης.
Ένας τέτοιος φορέας που θα αναλάβει να ενοποιήσει και να
συντονίζει τον διασπασμένο σήμερα αγώνα δεν μπορεί να έχει κομματική
προέλευση. Τα κόμματα από τη φύση τους λειτουργούν διαιρετικά,
έστω και με τις καλλίτερες προθέσεις. Ούτε ένα σωματείο μπορεί να
προσφέρει τέτοια ενωτική δράση.
Πρέπει να ιδρυθεί κάτι καινούριο στο οποίο όλοι επιβάλλεται να
υποταχθούμε [Ν: μάλλον εννοεί "να υπαχθούμε"]. Στον φορέα αυτόν θα πρέπει και τα κόμματα, τα σωματεία και
κάθε άλλη οργάνωση να προστρέξουν και να βοηθήσουν. Ενωτικά και
δημοκρατικά. Το πράγμα θέλει συζήτηση και οργάνωση. Δυο χρόνια τώρα στην
κυριολεξία κοιμόμαστε.
Ν: Κατ' αρχάς, δεν κοιμόμαστε. Η ΝΙΚΗ έχει διοργανώσει πλήθος εκδηλώσεων ανά την Ελλάδα, έχει τοποθετηθεί στα κανάλια (και στη Βουλή φυσικά), έχει καταθέσει πρόταση νόμου, έχει εκδώσει και κυκλοφορήσει 16σέλιδο έντυπο (& ηλεκτρονικό), έχει προσφύγει στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και πηγαίνει για το Συμβούλιο της Επικρατείας. Όμως όλα αυτά (όπως και κάθε συλλογή υπογραφών ή πιθανά συλλαλητήρια κλπ) δεν ρίχνουν καθεστώτα. Για να πέσει το καθεστώς ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ, που θα κατεβεί στις εκλογές, θα υπερψηφιστεί από τον ελληνικό λαό και θα κυβερνήσει, ξεκαθαρίζοντας και ανορθώνοντας τη χώρα μας!
Αυτός και μόνον αυτός είναι ο λόγος που οι συντελεστές της ΝΙΚΗΣ (έχοντας και ευλογία, αλλά και προτροπή, σοβαρών πνευματικών - ας το πούμε κι αυτό!) δημιούργησαν πολιτική κίνηση με μορφή κόμματος που κατέβηκε και θα κατεβαίνει στις εκλογές.
Πόσο δύσκολο είναι να το αντιληφθούν αυτό όσοι μιλούν με τέτοια ευκολία για φορέα "υπεράνω όλων των κομμάτων", ότι ένας τέτοιος φορέας "δεν μπορεί να έχει κομματική προελευση"; Όχι, αδέρφια, η ΝΙΚΗ δεν είναι "κόμμα", είναι η Επανάσταση που περίμενες, που περίμεναν οι πρόγονοί μας και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τώρα τη βλέπουμε να συντελείται. Εσείς, βάζοντάς την στο ίδιο τσουβάλι με "τα κόμματα", αντί να πείτε: "ΟΛΟΙ ΨΗΦΟ ΣΤΗ ΝΙΚΗ! ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΥΤΕΡΩΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ!", απλώς χτυπάτε σπαθιές στον αέρα. Αφού δεν το καταλαβαίνετε, τι να κάνουμε; Θα το δείτε στο μέλλον.
Παρακάτω γράφουν:
Η συλλογή των 500.000 και άνω υπογραφών αντίρρησης θα είναι ένα μεγάλο πολιτικό μέσο πίεσης. Κάτι ανάλογο με αυτό που πέτυχε η Μαρία Καρυστιανού με
τη συλλογή 1.500.000 υπογραφών. Όσο πιο πολλές υπογραφές συγκεντρώσει
και ο φορέας, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η διαπραγματευτική του δύναμη
έναντι της Κυβέρνησης και των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Αρκεί ο
λόγος μας να είναι σοβαρός και ενωτικός με τις περισσότερες πολιτικές
και κοινωνικές δυνάμεις. Πολλοί θα σπεύσουν, ακόμη και για κομματικά
οφέλη, να μας υποστηρίξουν. (...)
Στόχος θα είναι: Όσο πιο πολλές υπογραφές, πάνω από 1.000.000
ανθρώπων, ώστε να εξαναγκασθεί η Κυβέρνηση να σεβαστεί με νομοθετική πρωτοβουλία τους 1.000.000 πολίτες που στηρίζουν το αίτημα για εναλλακτική και μη υποχρεωτική πιστοποίηση.
Ν: Δηλαδή ΤΙ πέτυχε η καθ' όλα άξια και πράγματι ηρωίδα Μαρία Καρυστιανού; Ενοχλήθηκε η κυβέρνηση στο παραμικρό; Κουνήθηκε έστω και ένα φύλλο από το δέντρο του καθεστώτος; ΤΙ πέτυχαν τα παλλαϊκά συλλαλητήρια αγανάκτησης για το έγκλημα των Τεμπών;
Το ίδιο που πέτυχε το δημοψήφισμα του 2015 για το Μνημόνιο, το ίδιο που θα πετύχει το "1.000.000 υπογραφές" που ονειρεύεστε: ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Αυτό το 1.000.000 υπογραφές είναι χρήσιμο να συγκεντρωθεί και το ευχόμαστε ολόψυχα! Προτρέπουμε μάλιστα όλους τους αναγνώστες αυτής της ανάρτησης να υπογράψουν. Αλλά θα έχει πραγματικό αποτέλεσμα ΜΟΝΟ αν αύριο γίνουν 1.000.000 ΨΗΦΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ. Και τότε όντως, με τη βοήθεια του Θεού, θ' αλλάξουν τα πράγματα. Σας παρακαλώ, όσοι αγαπάτε αυτή τη χώρα και πιστεύετε εις Χριστόν, ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
*****
Η ιδρυτική διακήρυξη της Κίνησης:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ «ΕΞΟΔΟΣ»
Από την ιστοσελίδα της
Ἡ ὑποχρεωτική ἐπιβολὴ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καὶ ψηφιακῆς ταυτότητας
στοὺς Ἕλληνες πολῖτες μᾶς φέρνει ἀντιμέτωπους μὲ μιὰ ἱστορικὴ εὐθύνη.
Ἀντιλαμβανόμενοι τὸν μεγάλο κίνδυνο, ἀποφασίσαμε νὰ προχωρήσουμε σὲ μιὰ
ἑνωτικὴ κίνηση ἀνθρώπων καλῆς προαίρεσης, μὲ κοινὸ σημεῖο τὴν ἐγρήγορση
καὶ ἐπαγρύπνηση, τὸν προβληματισμὸ καὶ τελικὰ τὴν ἄρνησή μας στὴν
ἐπιβολὴ τῶν ψηφιακῶν μέσων ἐλέγχου τῶν πολιτῶν.
Δὲν ἀρνούμαστε τὴ χρησιμότητα τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας. Διαβλέπουμε,
ὅμως, τοὺς κινδύνους ποὺ ἐλλοχεύουν ἀπὸ τὴν ἐργαλειοποίησή της καὶ
ἀφοροῦν στὸν περιορισμὸ τῆς ἐλευθερίας τῶν ἀνθρώπων. Γι΄ αὐτὸ κρούουμε
τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου σὲ κάθε σκεπτόμενο πολίτη. Ἡ εἴσοδος στὴν
ψηφιακὴ ἐποχὴ μπορεῖ μὲν νὰ προσφέρει περισσότερη εὐκολία καὶ ταχύτητα
στὴν ἐξυπηρέτηση, ἀλλὰ μὲ μαθηματικὴ ἀκρίβεια ὁδηγεῖ στὸ φακέλωμα καὶ
στὴ δημιουργία ἐλεγχόμενων καὶ γι’ αὐτό ἐξαρτημένων πολιτῶν, παντελῶς
ἀδύναμων ἀπέναντι σὲ ὅσους θὰ κατέχουν τὰ προσωπικὰ δεδομένα καὶ τὸν
ψηφιακὸ φάκελό τους.
Μὲ κλειδὶ τὸν προσωπικὸ ἀριθμό, ἡ ἑνοποίηση ὅλων τῶν ἀρχείων καὶ ἡ
διασύνδεσή τους, ἐκτὸς ἀπὸ ἐργαλεῖο ἐξυπηρέτησης τῶν πολιτῶν, ὅπως
προπαγανδίζεται, καθίσταται ὅπλο πανίσχυρο στὰ χέρια τῶν κυβερνήσεων,
τῶν τραπεζῶν, τῶν funds καὶ ὅποιου ἄλλου μπορεῖ νὰ ἔχει πρόσβαση στὰ
δεδομένα ἑκατομμυρίων πολιτῶν.
Μάλιστα σὲ αὐτὴ τὴ διαδικασία ἀπόκτησης προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, πού
ἰδιαίτερα πρόωρα ἔσπευσαν νά τόν εἰσαγάγουν στήν Ἑλλάδα, καλοῦνται νὰ
εἰσέλθουν ὑποχρεωτικὰ ἕως τὸν Αὔγουστο τοῦ 2026 καὶ τά στελέχη τῶν
ἐνόπλων δυνάμεων ὡς καί τῶν σωμάτων ἀσφαλείας, τά ὁποῖα εἶχαν μέχρι
σήμερα ὡς μέσο ταυτοποίησης τὴν ὑπηρεσιακή τους ταυτότητα. Τὸ γεγονὸς
αὐτὸ δείχνει ὅτι οἱ ὑπεύθυνοι γιὰ τὴν ἐπιβολὴ αὐτῆς τῆς ὑποχρεωτικότητας
στόχο ἔχουν νὰ ἀπαγορεύσουν αὐταρχικῶς τὶς ἐξαιρέσεις σὲ αὐτὴ τὴ μαζικὴ
ψηφιακὴ καταγραφή.
Σὲ μιὰ ταραγμένη διεθνῶς ἐποχή, ποὺ καὶ οἱ πόλεμοι πλέον διεξάγονται
ἠλεκτρονικά, μὲ παρακολουθήσεις καὶ συνεχεῖς διαρροές προσωπικῶν
δεδομένων ἀπὸ «ἀσφαλεῖς» πλατφόρμες, ἡ ψηφιακὴ συγκέντρωση ἑνοποιημένων
τῶν δεδομένων ὅλων τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν, ἀποτελεῖ καὶ ἐθνικὸ κίνδυνο,
ἐκτὸς ἀπὸ οὐσιαστικὴ κατάλυση τῆς δημοκρατίας καὶ τῶν ἀτομικῶν
δικαιωμάτων τῶν πολιτῶν.
Παράλληλα δὲ μὲ τὶς ποικίλες τεχνικές, νομικὲς καὶ διοικητικὲς
παραμέτρους τοῦ ὅλου θέματος, ὑπάρχουν καὶ οἱ βαθύτερες διαστάσεις του.
Γι’ αὐτὸ καὶ εἶναι κρίσιμο νὰ συνυπολογίσουμε τὶς πνευματικές,
θεολογικὲς καὶ ἀνθρωπολογικὲς ἐπιπτώσεις ποὺ συνεπιφέρει ἡ καθολικὴ καὶ
ὑποχρεωτικὴ ἐφαρμογὴ τοῦ Π.Α. καὶ τῆς ἠλεκτρονικῆς παρακολούθησης. Ἡ
ψηφιακὴ ταυτοποίηση καὶ ἡ ἀριθμοποίηση τοῦ προσώπου ἐγείρουν, πέραν τῶν
ἄλλων, καὶ σοβαρὰ θεολογικὰ ζητήματα, ποὺ ἀπασχολοῦν πολλοὺς ἀπὸ τοὺς
ἀντιδρῶντες πολῖτες ἐντὸς καὶ ἐκτὸς συνόρων. Μᾶς θυμίζουν καθεστὼς πού
προφητεύεται στήν Ἀποκάλυψη τοῦ εὐαγγελιστῆ Ἰωάννη, ἀλλὰ καὶ τὰ ὅσα
προαναγγέλλει ὁ πολὺ ἐπίκαιρος ἅγιος Παΐσιος στά «Σημεῖα τῶν καιρῶν».
Τὸ διακύβευμα εἶναι πολὺ σοβαρό, γιὰ νὰ ἀνεχτοῦμε καὶ αὐτή τήν
«καινοτομία» ἀδιαμαρτύρητα. Δὲν πρόκειται ἁπλῶς γιὰ ἕνα τεχνικὸ ἢ
διοικητικὸ ζήτημα, ἀλλὰ γιὰ ἀλλοίωση τῆς ἴδιας τῆς βιοθεωρίας καὶ τῆς
ἀνθρωπολογίας μας, ὅπως σφυρηλατήθηκε μέσα στὴν ρωμαίικη παράδοσή μας.
Πρόκειται γιὰ τὴν ἑκούσια καὶ συνειδητὴ ἀντιστράτευση στὴν ἴδια τή
φυσικὴ νομοτέλεια, στὶς προδιαγραφὲς μὲ τὶς ὁποῖες ὁ ἄνθρωπος εἶναι
πλασμένος ἀπὸ τὸν Δημιουργό του.
Τὸ ψηφιακὸ συγκεντρωτικὸ σύστημα ἐλέγχου, μὲ τὸ προσωπεῖο τῆς
εὐκολίας καὶ τῆς ἄνεσης, ἐπιβάλλει τὴν ἀνθρώπινη νέκρωση καὶ τὸν
ὁλοκληρωτισμό. Ἄντιστρατεύεται στὸ αὐτεξούσιο τοῦ ἀνθρώπου καὶ
προσβάλλει τὴν ἱερότητα καὶ μοναδικότητα τοῦ προσώπου. Μᾶς εἰσάγει σὲ
ἕνα καθεστὼς ἀνελεύθερο, ἀπάνθρωπο, αὐταρχικὸ καὶ ἀντιδημοκρατικό. Μᾶς
δεσμεύει καὶ μᾶς ὁδηγεῖ πολιτικὰ καὶ πνευματικὰ αἰχμαλώτους στὰ δεσμὰ
μιᾶς ἠλεκτρονικῆς δικτατορίας. Ἀλλοτριώνει τὸ ἐθνικό, πολιτισμικὸ καὶ
πολιτιστικό μας οἰκοδόμημα, μὲ τὴν εἰσαγωγὴ ἀρχῶν καὶ ἰδεῶν ξένων πρὸς
τὴ μακραίωνη παράδοσή μας, διαβρώνοντας τὴν ἑλληνορθόδοξη ὑπόστασή μας
καὶ ἀλλοιώνοντας τὴν ἐκκλησιαστική μας συνείδηση.
Ἐνώπιον αὐτῆς τῆς ἀπειλῆς, κληρικοί, μοναχοί καὶ λαϊκοί, ὡς ἕνα σῶμα,
συνήλθαμε καὶ ἱδρύσαμε τήν «Πανελλήνια Κίνηση κατά τοῦ Ψηφιακοῦ
Ὁλοκληρωτισμοῦ». Ἡ κίνησή μας μὲ τὴν ἐπωνυμία «ΕΞΟΔΟΣ» ἔχει σκοπὸ τὴν
ἀντίσταση σὲ αὐτὴ τὴν ἐπιβολὴ τῆς συστηματικῆς ψηφιοποίησης τῆς ζωῆς
μας. Εἶναι καὶ θὰ παραμείνει ἀνεξάρτητη ἀπὸ πολιτικὰ κόμματα καὶ ἄλλες
σκοπιμότητες. Βεβαίως, σεβόμαστε καί χαιρετίζουμε τὸν ἀγῶνα ἐκείνων τῶν
κομμάτων καὶ πολιτικῶν προσώπων ποὺ ἐναντιώνονται στὴ φυλακὴ τῆς
ψηφιακῆς ταυτότητας καὶ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ. Ἐκτιμοῦμε, ὅμως, ὅτι
μόνο μιά πανελλήνια, ὑπερκομματική, ἑνωτική καὶ ἀκηδεμόνευτη κίνηση
μπορεῖ νά ἀναλάβει ἀποτελεσματικά ἐπί τοῦ πεδίου τὸ ἐγχείρημα τῆς
ὀργάνωσης καὶ κοινωνικῆς ἔκφρασης, ὅσων εἶναι ἀντίθετοι στὸν ταχύτατα
προωθούμενο ψηφιακὸ ὁλοκληρωτισμό. Ἐπιθυμοῦμε ἡ κίνηση αὐτὴ νὰ
συμπεριλάβει ὅλους τοὺς Ἕλληνες πολῖτες ποὺ προβληματίζονται καὶ
ἐπαγρυπνοῦν γιὰ τὴν ἐλευθερία τους, τὴν ἰδιοπροσωπία τους, τὰ ταυτοτικά
τους χαρακτηριστικά, τὶς παραδόσεις καὶ τὰ πιστεύματά τους, ἀνεξάρτητα
ἀπὸ τὸν πολιτικὸ χῶρο στὸν ὁποῖο ἀνήκουν. Στὸ σημεῖο ποὺ ἔχουμε φτάσει,
δὲν ἔχουμε περιθώρια γιὰ διχασμοὺς καὶ πολιτικὲς διαμάχες. Δὲν ἔχουμε
περιθώρια γιὰ διαχωρισμοὺς ἀνάμεσα σὲ θρησκευόμενους καὶ θρησκευτικὰ
ἀδιάφορους.
Καλοῦμε, λοιπόν, ὅλους τοὺς πολῖτες, χωρὶς κομματικὲς ταυτότητες καὶ
ταμπέλες, νὰ ἀντισταθοῦν στὴν ἐπιβολὴ τοῦ ψηφιακοῦ φακελώματος. Τοὺς
καλοῦμε νὰ ἐνημερωθοῦν γιὰ τοὺς κινδύνους τῆς ψηφιακῆς ταυτότητας καὶ
τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ μέσα ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα τῆς «Κίνησης κατὰ τοῦ
ψηφιακοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ» μὲ τὴν ἐπωνυμία «ΕΞΟΔΟΣ», eksodos.gr.
Τοὺς καλοῦμε νὰ συνταχθοῦν μαζί μας στὸν ἀγῶνα καὶ νὰ προσφέρουν ὅπως
μποροῦν σὲ αὐτὴ τὴν ἱστορικὴ πρόκληση ποὺ μᾶς φέρει πρὸ τῶν εὐθυνῶν μας.
Παράλληλα, ὡς πολῖτες ἀξιώνουμε ἀπό τὴν κυβέρνηση νὰ ἀποσύρει τὸν
προσωπικὸ ἀριθμὸ καὶ τὶς ψηφιακὲς ταυτότητες, ἐπιδεικνύοντας ἔστω καὶ
τὴν ὕστατη στιγμὴ ψῆγμα δημοκρατικότητας καὶ ἐνδιαφέροντος γιὰ τὶς
ἐλευθερίες καὶ τὰ δικαιώματα τῶν πολιτῶν. Εἰδ΄ ἄλλως, νὰ παρέχει
ἐναλλακτικὲς μορφὲς ταυτοποίησης καὶ ἐξυπηρέτησης στοὺς ἀντιρρησίες
συνείδησης ποὺ δὲν θὰ παραλάβουν τὶς ταυτότητες καὶ τὸν προσωπικὸ
ἀριθμό, ὅπως προβλέπονται ἀντίστοιχες ἐξαιρέσεις σὲ ἄλλους ἀντιρρησίες
συνείδησης.
Ἐν κατακλεῖδι οἱ τρεῖς βασικοί στόχοι μας εἶναι:
- Ἐνημέρωση καὶ εὐαισθητοποίηση τοῦ λαοῦ γιὰ τοὺς κινδύνους ἐλέγχου
καὶ ἀπώλειας τῶν ἐλευθεριῶν μας ἀπὸ τὸν ὑποχρεωτικὸ ψηφιακὸ
μετασχηματισμὸ τοῦ δημόσιου καὶ ἰδιωτικοῦ βίου καὶ ἐν προκειμένῳ ἀπὸ τὴν
ψηφιακὴ ταυτότητα καὶ τὸν προσωπικὸ ἀριθμό.
- Ὀργάνωση μαζικῆς ἀντίστασης κατὰ τῆς ὑποχρεωτικῆς ἐπιβολῆς τους,
προβάλλοντας τὴ δίκαιη ἄρνηση καὶ ἀντίρρησή μας διά συλλογῆς ὑπογραφῶν
καί ἄλλων ὑπεύθυνων δράσεων.
- Ἀντιπροσώπευση ὅλων ὅσοι θὰ συστρατευθοῦν μὲ τὴν Κίνησή μας ἐνώπιον
κρατικῶν ἀρχῶν γιὰ τὴν ὑποβολὴ τοῦ αἰτήματος νὰ ἀποσυρθεῖ ἐπὶ τοῦ
παρόντος ἡ ὑποχρεωτικὴ ἀπονομὴ καὶ χρήση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ ὡς μόνου
μέσου ταυτοποποίησης στὸ δημόσιο τομέα καὶ νὰ παραμείνει ἡ δυνατότητα
ταυτοποίησης μὲ τοὺς τομεακοὺς κωδικοὺς ποὺ μέχρι τώρα χρησιμοποιοῦμε.

Διοικοῦσα ἐπιτροπή:
Ἀρχιμ. Ἀθαν. Ἀναστασίου, προηγ. Ἱ.Μ. Μεγάλου Μετεώρου
Πρωτ. Ἰωάννης Φωτόπουλος, ἐφημ. Ἱ.Ν. Ἁγίας Παρασκευῆς Ἀττικῆς
Μοναχός Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, Ἱ.Μ. Ὁσίου Ἀρσενίου
Γεώργιος Ἀποστολάκης, ἐ.τ. Ἀντιπρόεδρος Ἀρείου Πάγου
Δημήτριος Χιωτακάκος, Δρ. Πληροφορικῆς & Τηλεπικοινωνιῶν
Χαράλαμπος Ἄνδραλης, δικηγόρος παρ’Ἀρείῳ Πάγῳ
Φώτιος Πάλλας, ἐκπ/κός φιλόλογος
Ιδρυτικά Μέλη της Πανελλήνιας Κίνησης «ΕΞΟΔΟΣ»
- Ἀρχιμ. Γρηγόριος Κωνσταντάρας, Ἡγούμενος Ἱ. Ἡσ. Ὁσίου Ἰωάννου Ρώσσου, Ἱ.Μ. Κασσανδρείας
- Ἀρχιμ. Εὐλόγιος Ἀθανασιάδης, Ἡγούμενος Ἱ.Μ. Μεταμορφώσεως Σωτῆρος Σοχοῦ, Ἱ.Μ. Λαγκαδᾶ
- Ἀρχιμ. Θεόκλητος (Ἰάκωβος) Μπόλκας, Προηγούμενος Ἱ.Μ. Ἁγ. Ἀρσενίου Καππαδόκου, Ὀρμύλια Χαλκιδικῆς
- Ἀρχιμ. Μακάριος Ἰακωβάκης, Ἡγούμενος Ἱ.Μ. Ἁγ. Νικολάου Σιαμάδων, Ἱ.Μ. Σταγῶν & Μετεώρων
- Ἀρχιμ. Παῦλος Ντοῦρος, Ἱεροκήρυξ Ἱ.Μ. Κίτρους, Κατερίνης & Πλαταμῶνος
- Πρωτ. Ἀντώνιος Μπουσδέκης, Ἐφημέριος Ἱ.Ν. Ἁγ. Νικολάου Νικαίας
- Πρωτ. Εὐστάθιος Ἀθανασόπουλος, Ἐφημέριος Ἱ.Ν. Ἁγ. Ἄννης Κηφισίας
- Πρωτ. Εὐθύμιος Μουζακίτης, Ἐφημέριος Ἱ.Ν. Ἁγ. Γεωργίου Διονύσου
- Μοναχός Δοσίθεος, Ἱ.Μ. Ἁγίας Σκέπης Παραποτάμου, Ῥοδόπολις Σερρῶν
- Μοναχή Μακρίνα, Ἱ.Μ. Προφήτου Ἠλιού Κάτω Ποροΐων
- Μοναχή Ὑπομονή, Ἱ.Μ. Προφήτου Ἠλιού Κάτω Ποροΐων
- Δημήτριος Ἀθανασίου Τσεργούλας, Συνταξιοῦχος Ἰδιωτικός Ὑπάλληλος
- Νικόλαος Βαξεβανίδης, Ἐλεύθερος Ἐπαγγελματίας
- Δημήτριος Καμπόσης, Ἐκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Ἐκπαίδευσης
- Μιχαήλ Ἀλεβῖζος, Ἐκπαιδευτικός Τεχνικῆς Ἐκπαιδεύσεως
- Κωνσταντῖνος Φάρος, Ἀξιωματικός ἐ.ἀ.
- Ἠλίας Σκυλοδῆμος, Ἀξιωματικός ἐ.ἀ.
- Ἄννα Ἀναγνωστοπούλου, Ἐλεύθερος Ἐπαγγελματίας
Τη διακήρυξη προσυπογράφουν:
- Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ξηροποτάμου Ἀρχιμανδρίτης Ἰωσήφ καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
- Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Δοχειαρίου Ἀρχιμανδρίτης Ἀμφιλόχιος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
- Ὁ Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Καρακάλλου Ἀρχιμανδρίτης Φιλόθεος καί οἱ σύν ἐμοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
- Ἱερομόναχος Ἀρσένιος μετά τῆς συνοδείας αὐτοῦ, Ἱερόν Κουτλουμουσιανόν Κελλίον «Παναγούδα»
- Γαβριήλ Μοναχός, Ἱερόν Κουτλουμουσιανόν Κελλίον Ὁσίου Χριστοδούλου