Σάββατο 29 Ιουνίου 2024

Εγχειρίδιο διαστροφής από τον ΠΟΥ: Νόμιμη η παιδεραστία από τα θρανία!

 


Άρθρο της Μαρίας Δεναξά

ΝΙΚΗ (από Ρωμιό)

«Τα αγόρια μπορούν να αγαπήσουν άλλα αγόρια», «Τα αγόρια μπορούν να γίνουν κορίτσια αλλάζοντας φύλο», «Η ευχαρίστηση της σεξουαλικής επαφής μέσω του πρωκτού και του κόλπου», «Στο ζήτημα των ΛΟΑΤΚΙ+, εξήγησε τη σημασία κάθε γράμματος, προσθέτοντας ότι μπορείς να αλλάξεις φύλο και να πάρεις αναστολείς για να μπλοκάρεις την καθυστέρηση των πρωτογενών και δευτερογενών χαρακτηριστικών του φύλου, όπως είναι τα γένια και οι τρίχες»…

Αυτά είναι μερικά παραδείγματα, που είναι συγκεντρωμένα σε έναν πίνακα που εξηγεί τι πρέπει να διδάσκεται σε παιδιά ηλικίας 4 – 6 ετών, στο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα γαλλικά σχολεία, που βασίζεται στα περίφημα «πρότυπα του ΠΟΥ», που φέρονται να έχουν υιοθετηθεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο από πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους η Γαλλία, η Κύπρος ή οι σκανδιναβικές χώρες, και αντλούνται από το έργο κάποιου Άλφρεντ Κίνσεϊ και των συνεργατών του, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από την ανάπτυξη της ιδέας της θετικής σεξουαλικότητας στα πολύ μικρά παιδιά, ακόμη και στα μωρά, «που θεωρούνται ικανά να βιώσουν σεξουαλική ευχαρίστηση».

Σε μια εποχή που το ζήτημα των βασικών γνώσεων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης που (δεν) αποκτώνται γίνεται ολοένα και πιο ανησυχητικό σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ορισμένοι διεθνείς και ευρωπαϊκοί θεσμοί αποφάσισαν να προωθήσουν την… απρόσμενη προτεραιότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης… από τη γέννηση! Ενώ η ευαισθητοποίηση και η βοήθεια των παιδιών να ανακαλύψουν τη σεξουαλικότητά τους είναι θεμελιώδεις ενέργειες, το πνεύμα και η μέθοδος με την οποία πρέπει να γίνεται αυτή η μύηση είναι εξ ίσου σημαντικοί παράγοντες, όπως και ο καθορισμός της ηλικίας που πρέπει να πραγματοποιείται. Σε διαφορετική περίπτωση, οι κίνδυνοι της πρώιμης σεξουαλικοποίησης των παιδιών, και μάλιστα από ημερών, είναι πολύ πραγματικοί.

Όμως το πρόγραμμα και οι κατευθυντήριες γραμμές που εκδίδονται πάνω στο σημαντικό αυτό ζήτημα, από φορείς όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) συνίστανται ξεκάθαρα στη σεξουαλικοποίηση των παιδιών από τη γέννησή τους, στο όνομα μιας ψευδοεπιστήμης, ζητώντας την υποστήριξη των εκπαιδευτικών, αλλά και όλων των επαγγελματιών που εργάζονται στις δομές κοινωνικοποίησης της παιδικής ηλικίας.

Η απόλυτη υποταγή στον ΠΟΥ

Από την εποχή λοιπόν της πανδημίας, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δηλώσει σχεδόν απόλυτη υποταγή στον ΠΟΥ. Ευρωπαίοι ηγέτες, ανάμεσά τους και ο Πρόεδρος Μακρόν τον Μάιο του 2022, έχουν τονίσει πως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας πρέπει να τύχει αμέριστης υποστήριξης, γιατί «είναι ο μόνος νόμιμος θεσμός που μπορεί να εγγυηθεί την καθολική ασφάλεια της υγείας και να μας επιτρέψει συλλογικά να έχουμε μια συντονισμένη, ενιαία και υποστηρικτική αντίδραση».

Έτσι, εκτός του ότι οι ευρωπαϊκές συνεισφορές προς τον οργανισμό κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού σχεδόν διπλασιάστηκαν, η ευρωπαϊκή ηγεσία ακολουθεί τυφλά τις συστάσεις του ΠΟΥ και οι ευρωπαϊκές χώρες που συνδέονται με συμβάσεις μαζί του πρέπει να εφαρμόζουν αυστηρά τις πολιτικές του.

H εξαπάτηση με το ζήτημα των «σεξουαλικών δικαιωμάτων»

Για να γίνει αντιληπτό τι ακριβώς συμβαίνει στα γαλλικά σχολεία κι ενδεχομένως στα σχολεία κι άλλων ευρωπαϊκών χωρών, από το Νηπιαγωγείο (προδημοτική εκπαίδευση) μέχρι και την τελευταία τάξη του Λυκείου, η οργάνωση «Mamans Louves» («Μαμάδες Λύκαινες») παρουσίασε 46 συγκεκριμένες περιπτώσεις διδασκαλίας σεξουαλικής αγωγής, αλλά και ενέργειες, που δεν είναι προσαρμοσμένες στην ηλικία των μαθητών και αναφέρθηκαν από παιδιά, τις οικογένειές τους και τους εκπαιδευτικούς τους.

Για παράδειγμα, υπάρχουν αναφορές για το κάλεσμα σε προνηπιακές τάξεις συλλογής βιβλίων πάνω στην ταυτότητα των φύλων. Το κάλεσμα χαρακτηρίζεται ως «πράξη περηφάνειας», στο πλαίσιο της εντατικοποίησης της προπαγάνδας υπέρ της κοινότητας LGBT+ στα σχολεία. Κατά τη διάρκεια της φοίτησης στο Νηπιαγωγείο, νήπια έχουν μάθει για την αυτοϊκανοποίηση, την πρόληψη της σεξουαλικής κακοποίησης, για την παρενόχληση της «πριγκήπισσας» Κέβιν, ενώ από την ηλικία των τριών εκτός από παραμύθια έχουν ήδη ακούσει ιστορίες για τρανς άτομα.

Η νεράιδα που «αλλάζει τα κοριτσάκια σε αγοράκια»

Στην πρώτη τάξη του Δημοτικού, σε συνεδρίες σεξουαλικής αγωγής, οι μαθητές ενημερώθηκαν πως ένα μικρό κορίτσι μπορεί να γεννηθεί με ένα «κουτί» ή ένα «ζιζί» κι ότι μπορεί να έχει «ευχαρίστηση» και από τα οπίσθια. Παράλληλα, «πρωτάκια» φέρεται να έμαθαν τα χρώματα στα αγγλικά της κοινότητας LGBT+ χρησιμοποιώντας… κυλόττες και ενημερώθηκαν για την νεράιδα που «αλλάζει τα κοριτσάκια σε αγοράκια»…

Στη δευτέρα τάξη, οι μαθητές διδάχτηκαν για το πως παράγεται μεταξύ άλλων το σπέρμα, «τις κινήσεις που πρέπει να γίνονται κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής», «την ιδεολογία του φύλου σε όλες του τις μεταλλάξεις…». Αυτά είναι μερικά σοκαριστικά παραδείγματα που αναφέρθηκαν από τα ίδια τα παιδιά σχετικά με το τι είδαν και τι έμαθαν από τις συνεδρίες σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα σπουδών του σχολείου τους.

Σε μεγαλύτερες τάξεις, όπως, για παράδειγμα, στο Γυμνάσιο, διδάσκονται τι είναι η απομίμηση του φαλλού (κοινώς δονητής) και πως χρησιμοποιείται, ενώ στο Λύκειο, μεταξύ άλλων, οι μαθητές μπορούν να διδαχτούν τις διάφορες σεξουαλικές στάσεις στο πέρασμα των χρόνων…

Ανοίγει ο δρόμος για τη σταδιακή αποδοχή της παιδοφιλίας

Μελετώντας τους «Kανόνες για τη σεξουαλική αγωγή στην Ευρώπη» που δημοσιεύθηκαν από τον Που το 2010 και τη «Διακήρυξη των σεξουαλικών δικαιωμάτων» της Διεθνούς Ομοσπονδίας Προγραμματισμένης Γονιμότητας (IPPF), στην οποία βασίζεται ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, μπορεί κανείς να διαπιστώσει πως συγχέονται τα πάντα, χωρίς ποτέ να εξετάζεται η παιδική ψυχοσύνθεση ή η προστασία του παιδιού.

Κι όμως, αυτά είναι τα δυο βασικά κείμενα, τα οποία υποτίθεται πως είναι συμβουλευτικά, αλλά στην πραγματικότητα αποτελούν τα πρότυπα για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία, στην Ευρώπη.

Όπως υποστηρίζουν ψυχολόγοι και παιδοψυχίατροι, «αν και τα παιδιά έχουν αισθήσεις, δεν έχουν σεξουαλικότητα σε πολύ μικρές ηλικίες. Συνεπώς, το να βλέπουν εικόνες σεξουαλικής φύσης ή να γίνεται αναφορά στην ενήλικη σεξουαλικότητα με χυδαίο σχεδόν τρόπο θα μπορούσε να οδηγήσει σε σεξουαλικό εθισμό, παρορμητική συμπεριφορά ή παραβατικότητα».

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εξετάζεται να καθιερωθούν τουλάχιστον τρεις συνεδρίες σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα ευρωπαϊκά σχολεία τον χρόνο. Κάποιες χώρες, όπως είναι η Γαλλία και η Κύπρος, τις έχουν ήδη συμπεριλάβει στο εκπαιδευτικό τους σύστημα. «Αν ωστόσο το μελλοντικό τους περιεχόμενο αντλείται από τις συστάσεις του ΠΟΥ -που, όπως φαίνεται, συμβαίνει-, ο οποίος επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από διάφορες ιδεολογίες, ενδέχεται η διδακτική ύλη να έχει αντίκτυπο στη συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των πολύ μικρών παιδιών και θα μπορούσαν να αλλοιωθούν οι αντιλήψεις τους», προειδοποιεί η ειδική σύμβουλος Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης Σοφί Οντουζέ, η οποία βασίζεται στο έργο ιατρών που ειδικεύονται στην παιδική και εφηβική ηλικία, όπως ο διάσημος παιδοψυχίατρος Μορίς Μπερζέ ή ο παιδίατρος Ρεζίς Μπρουνό.

Ορισμένοι επιστήμονες υποστηρίζουν πως «τα πρότυπα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης του ΠΟΥ δεν είναι τίποτα άλλο από την ανάπτυξη της σεξουαλικής δυναμικής του παιδιού» με τη βοήθεια των ενηλίκων, οι οποίοι θα πρέπει να τα βοηθήσουν για τον σκοπό αυτό. Η επικινδυνότητα μιας τέτοιας σχέσης είναι πως το παιδί θα μπορούσε να συναινέσει στο σεξ με έναν ενήλικα, καθώς, σύμφωνα με τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, το σεξουαλικό δικαίωμα είναι το δικαίωμα στη σεξουαλικότητα για όλους, χωρίς διακρίσεις ηλικίας ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Από μόνο του, αυτό το γεγονός ανοίγει την πόρτα στη σταδιακή αποδοχή της παιδοφιλίας, ως μιας κανονικής κατάστασης, από τη στιγμή που τα παιδιά θα μαθαίνουν πως είναι σεξουαλικά όντα από τα γεννοφάσκια τους κι έχουν σεξουαλικό προσανατολισμό…


Ότι «υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι, και τα δύο ή τίποτα απ’ τα δύο» μαθαίνουν και στην Ελλάδα

Την ώρα που τα παιδιά στην Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες βρίσκονται μπροστά στον κίνδυνο της πλήρους σεξουαλικής συγχύσεωςστην Ελλάδα οι μαθητές του Δημοτικού ακολουθούν κατά πόδας, καθώς «το φύλο, η έκφραση φύλου, ο ερωτικός/ σεξουαλικός προσανατολισμός και το βιολογικό φύλο (όπως αποδόθηκε κατά τη γέννηση) δεν είναι δίπολα άλλα συνεχή φάσματα»!

Ιδού τι έγραφε η «Εστία της Κυριακής» στο πρωτοσέλιδο της 3ης Δεκεμβρίου 2023: «Τα παιδιά Δ’-Ε’-ΣΤ’ Δημοτικού καλούνται να αμφισβητήσουν ακόμη και την έννοια του βιολογικού φύλου, καθώς “υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι, και τα δυο ή τίποτα απ’ τα δυο”!. Σύμφωνα με το υλικό για την ενότητα “Προχωρώντας Μπροστά- Πολύχρωμο Σχολείο”, στο Εργαστήριο 6 με τίτλο “Το πολύχρωμο τρένο” σκοπός είναι: “Οι μαθητές/-τριες να εξερευνήσουν τις έννοιες της ταυτότητας φύλου και της έκφρασης φύλου – Να βοηθήσει τους/ τις μαθητές/-τριες να κατανοήσουν διαφορές μεταξύ της ταυτότητας φύλου, ερωτικού σεξουαλικού προσανατολισμού και βιολογικού φύλου (όπως αποδόθηκε κατά τη γέννηση) – Να βοηθήσει τούς/τίς μαθητές/-τριες να καταλάβουν ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι, και τα δυο ή τίποτα απ’ τα δυο. Να βοηθήσει τους/τις μαθητές/-τριες να καταλάβουν ότι το φύλο, η έκφραση φύλου, ο ερωτικός/ προσανατολισμός και το βιολογικό φύλο (όπως αποδόθηκε κατά τη γέννηση) δεν είναι δίπολα άλλα συνεχή φάσματα”».

«Καλημέρα, παιδιά» αντί για «καλημέρα, αγόρια και κορίτσια»!

Στο εγχειρίδιο εκπαιδευτικού – ελεύθερη επιλογή ονόματος – αντωνυμίας φύλου – τουαλέτες από το παιδί, στην σελίδα 9 (ομοίως οδηγός του εκπαιδευτικού, σελ. 141), στην ενότητα «προσωπική έκφραση και χρήση γλώσσας», οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αποκαλούν το παιδί όπως του αρέσει και να αποφεύγουν να αναφέρονται στο φύλο σε ερωτηματολόγια ή αιτήσεις! Μάλιστα το «μητέρα» και το «πατέρας» αντικαθίστανται από το «κηδεμόνας» ή «γονέας»!

Ιδού τι ακριβώς αναφέρεται: «Σεβαστείτε την ταυτότητα φύλου των παιδιών κάθε στιγμή. Πάντα να απευθύνεστε στα παιδιά χρησιμοποιώντας το όνομα της αρεσκείας τους (και την αντωνυμία φύλου) και επιτρέψτε σ’ αυτά να ντύνονται ανάλογα με τις επιλογές τους (στα πλαίσια της ευπρέπειας) καθώς και να κάνουν χρήση της τουαλέτας στην οποία αισθάνονται πιο άνετα.

»Ενθαρρύνετε και προάγετε ρητά μια συμπεριληπτική στάση απέναντι στον τρόπο που εκφράζεται το κάθε παιδί. Αυτό θα είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς τα trans παιδιά, που δεν ταυτίζονται με τα κυρίαρχα πρότυπα φύλου, ότι το περιβάλλον τους εκτιμά και τους αποδίδει ίση άξια με τα υπόλοιπα παιδιά.

»Χρησιμοποιείτε συμπεριληπτική γλώσσα. Χαιρετάτε την τάξη με τρόπο όπως “καλημέρα, παιδιά” αντί για “καλημέρα, αγόρια και κορίτσια”. Προτιμάτε τις λέξεις “γονείς/γονέας” και/ή “κηδεμόνας” από “μητέρα” και “πατέρας”, έτσι ώστε να απευθύνεστε και σε ένα εύρος διαφορετικών μορφών οικογένειας.

»Όπου είναι δυνατόν, αποφεύγετε να περιλαμβάνετε το φύλο ως κατηγορία σε ερωτηματολόγια ή αιτήσεις. Όταν κάτι τέτοια απαιτείται, προτιμήστε να δώσετε μια ακόμα επιλογή ως κατηγορία για συμπλήρωση με την ονομασία “άλλο”».

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ

Από τη ΝΙΚΗ:

Από εμάς:

Βοηθώντας τα παιδιά μας να τα βγάλουν πέρα με την «Ιδεολογία των φύλων». Τα χρόνια του  Δημοτικού Σχολείου, Γυμνασίου και Λυκείου .

Βελούδινος ολοκληρωτισμός και σεξουαλική αγωγή

Σεξουαλική αγωγή ή οικογενειακή αγωγή;

Σεξ στην εφηβεία

Σεξουαλική «αγωγή» μέσω πορνογραφίας – Οι επιπτώσεις στα παιδιά 

"Γιατί σταμάτησα να βλέπω πορνό"

Μην είσαι sexy… 

Έφηβοι, έρωτας, σχέσεις και γάμος... Αναζητώντας την αγάπη, την αιωνιότητα και τη ζωή!

Η πιο sexy απ' όλες...

Πέτρος & Παύλος - Άγιοι Πάντες - Άγιοι Απόστολοι...

 


29 Ιουνίου: των αγίων αποστόλων Πέτρου & Παύλου

Βιογραφία αποστόλου Πέτρου
 
Πέτρος, ο Αρνητής που Αγάπησε

Η διδασκαλία του αποστόλου Πέτρου για το Χριστό (σε αντιπαραβολή με τη διδασκαλία του Ισλάμ γι' Αυτόν)

 

Ο εναγκαλισμός των αγίων αποστόλων Πέτρου και Παύλου (από εκεί η εικ. - οι δύο άγγελοι κρατούν το μέσο με το οποίο θανατώθηκε καθένας από τους δύο αποστόλους) 
 
Βιογραφία αποστόλου Παύλου

Αγάπη, ελευθερία και δουλεία στον απόστολο Παύλο
 
Ο απόστολος Παύλος και οι γυναίκες

Μήπως ο Παύλος έκαψε τη Ρώμη;


Παύλος, το χριστιανικό ανάλογο του Μωάμεθ

Paul, the Christian equivalent to Mohammed

Ο απόστολος των δακρύων

Ο απόστολος Παύλος στην Ελλάδα (σε μορφή δισέλιδου κόμικ)

Собор славных и всехвальных 12-ти апостолов

30 Ιουνίου: Η Σύναξη των 12 αποστόλων
 
Οι απόστολοι που θυσιάστηκαν για την πίστη τους

Το κήρυγμα των αποστόλων (αγίου Κοσμά του Αιτωλού)

Δείτε και την ενότητά μας: Πρωτοχριστιανισμός 

Ολόκληρη η Καινή Διαθήκη (& εδώ σε νεοελληνική μετάφραση)


Η αγιότητα ένα «λησμονημένο όραμα».Αέναη επΑνάσταση

Κυριακή των Αγίων Πάντων 2024

Οι άγιοι πάντες και τα παιδιά μας

Αγιότητα, ένα λησμονημένο όραμα

Οι άγιοι και η εποχή μας

Πώς προσεγγίζουμε τους αγίους 

Πρόσωπο και αγιότητα

 Η έννοια της αγιότητας στην Ορθόδοξη Εκκλησία
 
 
 
 
ΑΓΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΠΡΕΣΒΕΥΣΑΤΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΠΙΣΤΩΝ & "ΑΠΙΣΤΩΝ"...

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024

Παρακράτος Pride!

 

ΝΙΚΗ

Το καθεστώς Μητσοτάκη δείχνει για άλλη μια φορά το αληθινό του πρόσωπο. Χορηγεί το δικαίωμα του "συνέρχεσθαι" a la cart, με γνώμονα ποιος είναι αρεστός στην νεοταξική ατζέντα του και ποιος όχι [1].

Εισβολές σε σπίτια απλών πολιτών και αναίτιες συλλήψεις, μάς γυρίζουν πίσω σε χρόνια σκλαβιάς. Ένας οικογενειάρχης θα κρατείται επί τέσσερις μέρες, μέχρι να δικασθεί τη Δευτέρα, επειδή κάλεσε τον κόσμο να συγκεντρωθεί σε περίκλειστο χώρο, στο προαύλιο της Εκκλησίας της Αγίας Σοφίας Θεσσαλονίκης. Ντροπή!

Μετά από την βίαιη σύλληψη του Νεκτάριου Μικκιού, ενός οικογενειάρχη που εμφορείται από παραδοσιακές αρχές και αξίες, ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ Δημήτρης Νατσιός μεταβαίνει αυτήν τη στιγμή στο Αστυνομικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης για να συναντηθεί και να συμπαρασταθεί στον συλληφθέντα (εδώ).

[1"Ν"] Θεσσαλονίκη: Απαγόρευση συγκεντρώσεων κατά του Europride από την ΕΛΑΣ!

ΕΛ.ΑΣ: Απαγόρευση συγκέντρωσης της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας Παμμακεδονικών Ενώσεων «Κοινό των Μακεδόνων» κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών

Διότι: To Pride και το καρναβάλι έγιναν οι πιο λαμπρές «εθνικές» μας εορτές

Συνέντευξη του Νεκτάριου Μικκιού, λίγες μέρες νωρίτερα, για τη συγκέντρωση και την απαγόρευσή της

Οι δηλώσεις του προέδρου της ΝΙΚΗΣ έξω από το Αστυνομικό Μέγαρο της Θεσσαλονίκης (από εδώ):

 

***

Νικόλαος Παπαδόπουλος

Ἐκκλησία καί Πολιτεία στήν ἐποχή τῆς Μεγάλης Ἐπανεκκίνησης (ημερίδα)

ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ
Ἐκκλησία καί Πολιτεία στήν ἐποχή τῆς Μεγάλης Ἐπανεκκίνησης
ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 - 17.00
Ἀμφιθέατρο OTEAcademy, Πέλικα & Σπάρτης 1. Μαρούσι 15122.

 

Επισημαίνουμε ότι ο ομιλητής κ. Γ. Αποστολάκης είναι βουλευτής Επικρατείας της ΝΙΚΗΣ.

Περί ΝΙΚΗΣ & Νέας Τάξης Πραγμάτων

Περί ΝΙΚΗΣ & woke ατζέντας

Ασπασία Κουρουπάκη (ΝΙΚΗ): Για την αποκατάσταση των διωχθέντων υγειονομικών

Τι συμβαίνει με το ζήτημα της αποκατάστασης των υγειονομικών που τέθηκαν σε αναστολή επειδή δεν εμβολιάσθηκαν;

 

Sportime

Επίσημη ερώτηση κατέθεσε η βουλευτής Ασπασία Κουρουπάκη προς τον υπουργό Υγείας, για την αποκατάσταση των υγειονομικών που τέθηκαν σε αναστολή λόγω μη εμβολιασμού τους έναντι του COVID-19.

«Επανερχόμαστε στο φλέγον ζήτημα της αποκατάστασης των υγειονομικών που τέθηκαν σε αναστολή επειδή δεν εμβολιάσθηκαν έναντι του COVID-19. Η παράταση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού (δια του ν.4917/22) και οι συνέπειες του μη εμβολιασμού (του ν.4820/21 του οποίου παρατάθηκε η ισχύς), εφόσον δεν πραγματοποιήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο “επαναξιολόγηση” των υγειονομικών δεδομένων», είναι, όπως προκύπτει από την αρ.2332/22 απόφαση του ΣτΕ, παράνομη», σημειώνει η βουλευτής του Β1 Βορείου Τομέα Αθήνας, με φόντο ερώτησή της προς τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη.

«Ζητάμε να μάθουμε αν έλαβε ποτέ χώρα η επαναξιολόγηση των υγειονομικών δεδομένων που προέβλεπαν οι ως άνω νόμοι και ποιος ο αριθμός των υγειονομικών που είχαν τεθεί σε αναστολή», αναφέρει η βουλευτής της ΝΙΚΗΣ, Ασπασία Κουρουπάκη, σε ανάρτησή της στη σελίδα της στο Facebook.

Όλο το κείμενο της ερώτησης (από εδώ)

Αθήνα, 24 Ιουνίου 2024
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι – Σπυρίδωνα Γεωργιάδη

Θέμα: Αποκατάσταση υγειονομικών που τέθηκαν σε αναστολή δυνάμει της απόφασης 2332/2022 ΣτΕ

Όπως είναι γνωστό, εν μέσω πανδημίας, κάποιοι υγειονομικοί δεν εμβολιάσθηκαν έναντι του COVID-19, για διάφορους λόγους, με συνέπεια να τεθούν σε αναστολή εργασίας το οποίο επέφερε μια σειρά από θέματα τόσο στους ίδιους και τις οικογένειές τους. Μέρος της σχετικής νομοθεσίας ακυρώθηκε από το Σ.τ.Ε. θεωρώντας παράνομη τη διοικητική πράξη. 

Συγκεκριμένα: Στην παράγραφο 8 του άρθρου 206 του νόμου 4820/2021 ορίστηκε αρχικώς ότι η επιβαλλόμενη με τη διάταξη αυτή υποχρέωση εμβολιασμού στο ανωτέρω προσωπικό επαναξιολογείται έως την 31.10.2021. Στη συνέχεια, με το άρθρο 94 του νόμου 4850/2021 (ΦΕΚ Α 208/5-11-2021) προβλέφθηκε ότι η παράγραφος 8 του άρθρου 206 του νόμου 4820/2021 περί της επαναξιολογήσεως της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού SARS-CoV-2, για επιτακτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, τροποποιείται ως προς την ημερομηνία της επαναξιολογήσεως, η οποία ορίστηκε η 31.12.2021. Ακολούθησε ο νόμος 4876/2021 (ΦΕΚ Α 251/23-12-2021), στο άρθρο 1 παράγραφος 2 του οποίου ορίστηκε ότι η ισχύς της παραγράφου 8 του άρθρου 206 του νόμου 4820/2021 περί επαναξιολόγησης της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού παρατείνεται έως την 31.03.2022.

Τέλος, ο νόμος4917/2022 (ΦΕΚ Α΄ 67/31-03-2022) προέβλεψε στο άρθρο δεύτερο παράγραφος 2 ότι η ισχύς της παραγράφου 8 του άρθρου 206 του νόμου 4820/2021 περί επαναξιολόγησης της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού παρατείνεται έως και την 31.12.2022. Στην συνέχεια, με την απόφαση 2332/2022 του Γ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ακυρώθηκε η διοικητική πράξη πρόσληψης νέων υγειονομικών υπαλλήλων στη θέση εκείνων οι οποίοι θα έχαναν τη θέση τους στο δημόσιο σύστημα υγείας λόγω άρνησης να υποβληθούν σε εμβολιασμό με το σκεπτικό ότι ότι η παράταση της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού (διά του νόμου 4917/2022), καθώς και οι συνέπειες που προβλέπονταν (στον παλαιότερο ν. 4820/2021, του οποίου παρατάθηκε η ισχύς), σε περίπτωση μη εμβολιασμού, ανάμεσα στις οποίες και η απώλεια της θέσης μετά την παρέλευση δήλου διαστήματος, είναι παράνομη, από τη στιγμή που δεν πραγματοποιήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο «επαναξιολόγηση» των υγειονομικών δεδομένων. 

Για αυτόν άλλωστε τον λόγο έχουν αρχίσει να δημοσιεύονται δικαστικές αποφάσεις που επιδικάζουν σε υγειονομικούς τους μισθούς της περιόδου που τέθηκαν σε αναστολή 1.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω ερωτάσθε:

1) Έλαβε ποτέ χώρα αυτή η περίφημη επαναξιολόγηση των υγειονομικών δεδομένων που προέβλεπαν οι ανωτέρω νόμοι; Αν όχι για ποιον λόγο;

2) Ποιος είναι ο συνολικός αριθμός των υγειονομικών που είχαν τεθεί σε αναστολή δυνάμει του άρθρου 206 παράγραφοι 2, 3, 6και 8 του νόμου 4820/2021;

3) Ποιο είναι το συνολικό ύψος της μισθολογικής δαπάνης που εξοικονόμησε το Ελληνικό Δημόσιο θέτοντας σε αναστολή τους υγειονομικούς δυνάμει της ανωτέρω διατάξεως.

4) Πόσοι από τους υγειονομικούς που τέθηκαν σε αναστολή δυνάμει των ανωτέρω διατάξεων προσέφυγαν στην δικαιοσύνη στα διοικητικά δικαστήρια ουσίας ή στα εργατικά δικαστήρια διεκδικώντας τις αποδοχές που στερήθηκαν από την ημερομηνία που τέθηκαν σε αναστολή έως την επαναφορά τους στην υπηρεσία;

5) Το χρονικό διάστημα στο οποίο τέθηκαν σε αναστολή οι υγειονομικοί δυνάμει του άρθρου 206 παράγραφοι 2, 3, 6 και 8 του νόμου 4820/2021 προσμετράται στην υπηρεσιακή εξέλιξή και στην θεμελίωση συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων τους, και αν όχι, για ποιον λόγο;

6) Έχει πρόθεση η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας να αποκαταστήσει τους υγειονομικούς που τέθηκαν σε αναστολή δυνάμει των ανωτέρω διατάξεων ενόψει της απόφασης 2332/2022 του Γ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας ως προς τις μισθολογικές τους αξιώσεις, τον χρόνο υπηρεσιακής εξέλιξης και την θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος;

7) Πόσοι από τους εργαζομένους υγειονομικούς νόσησαν από covid-19 από το Μάρτιο του 2020 έως την 31-8-2021, πριν δηλαδή την επιβολή του υποχρεωτικού εμβολιασμού στους υγειονομικούς και πόσοι από την 1-9-2021 έως την 31-12-2022 όπου ίσχυσε το μέτρο της αναστολής;

Η Βουλευτής
Ασπασία Ιωάννη Κουρουπάκη
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β1' ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ

1 Ενδεικτικά βλ ΠρΑθ 365/2023 https://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomologia/MPrAth%20365.2023.htm

Συμπλήρωμα

Περί ΝΙΚΗΣ & υγειονομικών

Όλες οι Ερωτήσεις της ΝΙΚΗΣ στη Βουλή (δέκα ανά σελίδα)

Της ίδιας: Ασπασία Ι. Κουρουπάκη – ΝΙΚΗ: «Αντικίνητρα στις εμβρυοκτονίες» και «αποκατάσταση του σεβασμού στις οικογενειακές αρχές και τις ορθόδοξες παραδόσεις».

Πόσο κόστισε στον Έλληνα φορολογούμενο η συμμετοχή μας στην προώθηση της woke υποκουλτούρας (Eurovision);

Ειδήσεις και άρθρα για την Ασπασία Κουρουπάκη από το Sportime

Ασπασία Κουρουπάκη (Βουλευτής ΝΙΚΗΣ): Το κράτος παρακολουθεί τον αριθμό των εκτρώσεων & τις αιτίες που οδηγούν σ' αυτές;

 


 

Αθήνα, 20 Ιουνίου 2024
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: Τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνη - Σπυρίδωνα Γεωργιάδη &
Την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Στατιστικά στοιχεία για τεχνητή διακοπή κυήσεως

Πολλές γυναίκες αποφασίζουν να διακόψουν την κύηση για λόγους που ανάγονται σε οικονομική αδυναμία και στην έλλειψη υποστήριξης από το περιβάλλον τους. 

Με δεδομένο ότι το δημογραφικό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Έθνος, επιθυμούμε να μας ενημερώσετε για τα εξής:

1) Υπάρχει κάποιος επίσημος κρατικός φορέας στον οποίο έχει ανατεθεί η καταγραφή ανά έτος του αριθμού των τεχνητών διακοπών κυήσεως (είτε από δημόσια νοσοκομεία είτε από ιδιωτικά ή και από ιδιώτες), καθώς και οι λόγοι (υγείας, κοινωνικοί, οικονομικοί, άλλοι) που οδηγούν σε αυτήν την επιλογή;

Σε περίπτωση που υπάρχει τέτοιος φορέας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για τα στατιστικά δεδομένα των τριών περασμένων ετών.

2) Σε περίπτωση που δεν γίνεται σχετική καταγραφή των τεχνητών διακοπών κυήσεων, προτίθεται το Υπουργείο Υγείας να δημιουργήσει τέτοιο μηχανισμό παρακολούθησης των σχετικών στατιστικών δεδομένων ήτοι του αριθμού των τεχνητών διακοπών κυήσεων και των λόγων που οδήγησαν σε αυτές;

3) Προβλέπεται η κάλυψη των τεχνητών διακοπών κυήσεων από δημόσια ταμεία; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις; Πόσες τέτοιες περιπτώσεις τεχνητών διακοπών κυήσεων καλύφθηκαν από δημόσια ταμεία και ποιο ήταν το συνολικό κόστος τους τα τρία προηγούμενα έτη;

Η Βουλευτής
Ασπασία Ιωάννη Κουρουπάκη
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β1' ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ

Πηγή: ιστοσελίδα της Βουλής (το κείμενο)

Όλες οι Ερωτήσεις της ΝΙΚΗΣ στη Βουλή (δέκα ανά σελίδα)

Της ίδιας: Ασπασία Ι. Κουρουπάκη – ΝΙΚΗ: «Αντικίνητρα στις εμβρυοκτονίες» και «αποκατάσταση του σεβασμού στις οικογενειακές αρχές και τις ορθόδοξες παραδόσεις».

Πόσο κόστισε στον Έλληνα φορολογούμενο η συμμετοχή μας στην προώθηση της woke υποκουλτούρας (Eurovision);

Ασπασία Κουρουπάκη (ΝΙΚΗ): Για την αποκατάσταση των διωχθέντων υγειονομικών

Ειδήσεις και άρθρα για την Ασπασία Κουρουπάκη από το Sportime

Ακόμη, από τη ΝΙΚΗ:

Σκέψεις για την Ημέρα του Αγέννητου Παιδιού

Η ΝΙΚΗ για το πρόβλημα των αμβλώσεων

*****

Ενότητα στο ιστολόγιό μας για τις εκτρώσεις

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024

Άγιος Σαμψών ο Ξενοδόχος, ο πατέρας των νοσοκομείων: ένας φιλάνθρωπος και ανάργυρος ιατρός και ιερέας (27 Ιουνίου)

Μια επίσκεψη αγάπης εδώ, παρακαλώ!

  

Τοιχογραφία του Αγίου Σαμψών και του Αγίου Αριστείδη του Φιλοσόφου
στον Ιερό Ναό Παναγίας Γιατρίσσης Αρτέμιδος Αττικής.

(Από την ανάρτηση).

 

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024

Μαμά για Σπίτι: ένα ιστολόγιο που αξίζει να γνωρίσουμε!

 

Μια πρόσκληση για επίσκεψη και περιήγηση εδώ παρακαλώ:

https://mamagiaspiti.gr/

 


"Είμαι η Κατερίνα, μαμά, σύζυγος, δικηγόρος, συγγραφέας, crafter και πολλά πολλά ακόμα! Εδώ μοιράζομαι τις σκέψεις μου, την καθημερινότητά μου, τους προβληματισμούς μου, χειροτεχνίες και συνταγές. Τελικά μοιράζομαι τον εαυτό μου! Καλώς ήρθατε!" more

*****

"Αν αναρωτιέσαι ποια είναι στ' αλήθεια η Μαμά για σπίτι, γιατί άρχισε να γράφει στο ιστολόγιο, πότε ξεκίνησε, τι είναι αυτό που της δίνει έμπνευση, πώς γράφτηκε το βιβλίο της και πολλά ακόμα, τότε δες αυτό το βίντεο. Θα γνωρίσεις την Κατερίνα με τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς και τις αμφιβολίες της για όλο αυτό το εγχείρημα. Η αγαπημένη Σοφία Χατζή και η ζεστή οικογένεια των εκδόσεων Θύρα με φιλοξένησαν στην εκπομπή Αποτυπώματα και κάναμε μια ειλικρινή και ζεστή συζήτηση για αυτήν εδώ την γωνίτσα και για πολλά ακόμα!"

ΜΑΜΑ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ Κατερίνα Δ.Χ. (YouTube)

 


Τρίτη 25 Ιουνίου 2024

Θεσσαλονίκη: Απαγόρευση συγκεντρώσεων κατά του Europride από την ΕΛΑΣ!

 


e-radio

Φωτο από τη Σερβία (από την ανάρτηση)

«Φρένο» σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας πολιτών που αντιδρούν στο Europride, η οποία είχε προγραμματιστεί στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο, ημέρα της «πανευρωπαϊκής παρέλασης υπερηφάνειας», βάζει η Ελληνική Αστυνομία.

Με σύνθημα «Η πόλη του Αγίου Δημητρίου λέει ΟΧΙ στη διάλυση της Οικογένειας!», οι διοργανωτές καλούσαν σε διαμαρτυρία στις 12.30 στην πλατεία Αγίας Σοφίας, ωστόσο με ανακοίνωσή της η αστυνομία απαγορεύει τόσο τη συγκεκριμένη συγκέντρωση όσο και κάθε είδους αντίστοιχη στο κέντρο της πόλης.

Συγκεκριμένα, ανακοινώθηκε ότι με απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσσαλονίκης απαγορεύεται η πραγματοποίηση συνάθροισης το Σάββατο 29-06-2024 και ώρα 12:30, με σημείο συγκέντρωσης την πλατεία Αγίας Σοφίας και ακολούθως πορεία μέσω των οδών Αγίας Σοφίας, Τσιμισκή, Λ.Σοφού, Εγνατίας, με κατάληξη στο Άγαλμα Βενιζέλου, πρωτοβουλία ιδιωτών και με κάλεσμα για ανοιχτή σε όλους πορεία διαμαρτυρίας κατά του Europride 2024.

Παράλληλα, απαγορεύεται κάθε σχετική με αυτήν συνάθροιση-πορεία από την 06:00 ώρα της 29-06-2024 έως την 24:00 ώρα της 29-06-2024 εντός της περιοχής του δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς «από την πραγματοποίηση της εν λόγω συνάθροισης-πορείας στον ορισθέντα τόπο και χρόνο ή σχετικής συνάθροισης-πορείας εντός των ως άνω τοπικών και χρονικών οριοθετήσεων, α) επαπειλείται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια λόγω πιθανής διάπραξης σοβαρών εγκλημάτων, ιδίως κατά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας, της ιδιοκτησίας και της πολιτειακής εξουσίας και β) απειλείται σοβαρά η διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, της κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών και της λειτουργίας των υποδομών και κοινωφελών εγκαταστάσεων στις συγκεκριμένες περιοχές».

Ν: Συμπληρώνω:

Θα είναι όνειδος για την Θεσσαλονίκη, την πόλη του Αγίου Δημητρίου, μια τέτοια ηθική εκτροπή!
 
 
Του Νίκου Παπαδόπουλου, βουλευτή Β' Θεσσαλονίκης της ΝΙΚΗΣ

Η Ευλογημένη Πόλις του Μεγαλομάρτυρος, Μυροβλήτου και Προστάτου της Αγίου Δημητρίου, ταράζεται εκ θεμελίων από έναν ισχυρότατο σεισμό περίπου 7 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ διάρκειας 20″ δευτερολέπτων!

Εκείνη λοιπόν τη νύχτα του τρόμου, η όμορφη Θεσσαλονίκη έζησε τραγικές ώρες μετά τον μεγάλο σεισμό, και στη συνέχεια την ίδια νύχτα, μετά από δεκάδες μικρότερους μετασεισμούς, ώσπου να ξημερώσει, οι Θεσσαλονικείς έμειναν έξω από τα σπίτια τους. …Για να αντικρύσουν την επόμενη μέρα το μέγεθος της ζημιάς. Εκτός από την πολυκατοικία της πλατείας Ιπποδρομίου που κατέρρευσε – περίπου 30 συμπολίτες μας σε αυτήν και άλλοι 30 σε όλη την Θεσσαλονίκη έχασαν τη ζωή τους – όλα τα κτήρια της πόλης στάθηκαν όρθια αλλά “πληγωμένα”.

Στις πλατείες της Θεσσαλονίκης, καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας 20ης Ιουνίου, ξημερώματα της 21ης Ιουνίου, από τα χείλη των πολιτών ακουγόταν μια φράση..

“Είδαμε τον Άγιο Δημήτριο να τρέχει γύρω από τα τείχη τής πόλης με το άλογο του την ώρα του σεισμού”.. Μια φράση που ειπώθηκε πολλές φορές από πολλούς Θεσσαλονικείς!

Την επόμενη ημέρα κυκλοφόρησε τουρκική εφημερίδα, που στο πρωτοσέλιδο της ως πρώτο θέμα ήταν η δήλωση Τούρκου σεισμολόγου, ο οποίος ανέφερε ότι η Θεσσαλονίκη με τέτοιο χτύπημα του Εγκέλαδου που υπέστη, θα έπρεπε να είχε ισοπεδωθεί, αλλά σώθηκε χάρη στον Άγιο Δημήτριο, τον πολιούχο της!!

Ερχόμαστε τώρα εμείς οι Θεσσαλονικείς, 46 χρόνια μετά, στις 21 Ιουνίου 2024, την ίδια ημέρα της τραγικής εμπειρίας του σεισμού, την ημέρα που ο Άγιος Δημήτριος έκανε το θαύμα του και γλίτωσε την πόλη από την απόλυτη καταστροφή, να “υποδεχθούμε” στην “καρδιά” τής πόλης μας εκδηλώσεις που είναι προσβλητικές της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και του Αγίου Ονόματος του Τριαδικού μας Θεού…. Η Θεσσαλονίκη θα τιμήσει την μεγαλύτερη ηθική εκτροπή που ο κ. Μητσοτάκης με την κυβέρνηση του και τους ομοϊδεάτες του έκανε νόμο την αμαρτία κόντρα στην ανθρώπινη φύση!

Αντί να κάνουμε εκδηλώσεις και ολονύκτιες αγρυπνίες επί 9 συνεχόμενες ημέρες με τις Ευλογίες της Εκκλησίας μας, να ευχαριστήσουμε τον Άγιο Δημήτριο για την αγάπη του στην πόλη μας, και την Παναγία μας, αντί να δοξολογήσουμε τον Άγιο Τριαδικό μας Θεό για το Έλεος του, που μας χάρισε παράταση χρόνου Μετανοίας.. Εμείς τι ετοιμαζόμαστε να κάνουμε; Παρελάσεις και πανηγύρια σατανικής υπερηφάνειας στο όνομα τής δήθεν ελευθερίας…και μάλιστα με ευρωπαϊκές διαστάσεις..Ήταν να γίνει αυτή η 9ημερη “γιορτή” αμαρτίας το καλοκαίρι του 2020 αφού είχε προαποφασιστεί από το 2017 στην Σουηδία, αλλά ακυρώθηκε τότε λόγω κορωνοϊού! Αλλά όπως πάντα στη ζωή.. “Άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων άλλα δε Θεός κελεύει”.

Ας μην ξεχνάνε οι διοργανωτές και αυτοί που τους το επιτρέπουν, ότι η Θεσσαλονίκη είναι πόλη πολλών Αγίων και Μαρτύρων της Πίστεως που την διαφυλάττουν, και πως μια τέτοια εκδήλωση δε μπορεί να γίνει χωρίς να το επιτρέψει ο Θεός!

Θα είναι όνειδος για την Θεσσαλονίκη, την πόλη του Αγίου Δημητρίου, μια τέτοια ηθική εκτροπή! Εμείς, ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί, έχουμε χρέος να γονατίσουμε με καρδιακή ταπείνωση μπροστά στον Χριστό, να παρακαλέσουμε τον Άγιο Δημήτριο να εμποδίσει αυτήν την εκδήλωση της πολύχρωμης αμαρτίας να υλοποιηθεί!

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-Βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης

   
 
Ραφαήλ Καλυβιώτης (ΝΙΚΗ): Ρε, δεν ντρέπεστε; Τον άγιο Δημήτριο στο Pride;

Ήρωες Ιερείς στον Μακεδονικό Αγώνα. Τα βασανιστήριά τους δεν είχαν τελειωμό!

 

Orthodoxia news agency

Δεν χρειάζονται επεξηγήσεις, ούτε εισαγωγές που να δικαιολογούν την παράθεση στοιχείων για τα μεγάλα εθνικά γεγονότα. Ένα μόνο, η εκκλησία έπαιζε πάντα καθοριστικό ρόλο στον αγώνα της Πατρίδας και της Λευτεριάς.
Κοντά σ’ αυτούς που ηγούνταν στον Αγώνα, στις Μητροπόλεις, στα Μοναστήρια, στους Ναούς, κινού­νταν μια στρατιά από Ιερείς, μάρτυρες της Χριστιανικής πίστης, που έδωσαν μέσα σε μύριες ταλαιπωρίες, κινδύνους και στερήσεις, όλη τους την ψυχή, αρκετοί και την ζωή τους για να σώσουν την Μακεδονία.

Παρακάτω αναφέρονται ονόματα που διέσωσε η Ιστορία. Ο χρόνος και η έρευνα έφεραν και φέρνουν στο φως πολλά ακόμα ονόματα, γιατί η μελέτη του Μακεδονικού Αγώνα είναι μεγάλη.

Το 1902 ο Άγγλος Γενικός Πρόξενος στη Θεσσαλονίκη, δίνει σε έκθεσή του την εικόνα της εποχής:

«Η δολοφονία, γράφει, είναι το κυριώτερο όπλο των κομιτατζήδων. Δεν υποχωρούν προ ουδενός. Οι Έλληνες είναι κυρίως τα θύματά τους. Κατά χιλιάδες φονεύθηκαν τα τελευταία χρόνια».

Την άλλη χρονιά, το 1903, δημοσιεύθηκε η Βρετανική Κυανή Βίβλος, που συνοψίζει την δράση των Κομιτατζήδων ως εξής:

«Αθώων και αόπλων εκβιάσεις. Ληστείαι, δολοφονίαι ανδρών και γυναικών. Ανελεήμονα βασανιστήρια και κατακρεουργήσεις ιερέων, διδασκάλων και ιατρών, εμπρησμοί Ναών. Αναρχική δυναμίτιδα εναντίον παντός φίλου της τάξεως και του νόμου. Καταστροφές περιουσιών Χριστιανών Ορθοδόξων, αλλά και Μουσουλμάνων. Γενική τρομοκρατία, πλημμύρα αίματος με σφαγές και απαγωγές».

Έτσι έβλεπαν οι ξένοι την κατάσταση στη Μακεδονία και τα δεινοπαθήματα του λαού της.

Κύριος στόχος των Κομιτατζήδων ήταν οι στυλοβάτες της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης, οι Έλληνες ιερείς. Πάνω από διακόσιοι, λένε οι μαρτυρίες, βρήκαν οικτρό θάνατο στον Αγώνα.

Στο Νερέτι, το 1902, ο γενναίος και ατρόμητος ιερέας παπα-Κωνσταντίνου, ενώ πήγαινε στον «δεκατιστή» να παραδώσει 60 λίρες φόρο του χωριού, στο δρόμο τον έπιασαν οι κομιτατζήδες, του πήραν τις λίρες και το ρολόι, του έκοψαν τις φλέβες, τρύπησαν το σώμα του με μαχαιριές και τον αποτελείωσαν πυροβολώντας τον.

Τον παπα-Ηλία από την Ποσδίβιστα, το 1902, τον συνέλαβαν, του έκοψαν τα χέρια, τα πόδια, τα αυτιά, του έβγαλαν τα μάτια και τέλος τον αποκεφάλισαν.

Στο Ρόκοβο, το 1903, σκότωσαν τον ιερέα και τον δάσκαλο. Στην Προκοπάνα, μετά από φρικτά βασανιστήρια, σκότωσαν επίσης τον ιερέα και τον δάσκαλο. Στο Κρουσοράτι τον ιερέα κι ένα ξάδελφό του. Στο Σκρα έσφαξαν τον παπα-Γιώργο Τσάντσο. Στην Μπραδίβιτσα τον παπα-Χρήστο. Στην Τζουμαγιά τον ιερέα παπα-Γιάννη (οι παραπάνω ιερείς αναφέρονται στο βιβλίο «Παύλος Μελάς», της Ναταλίας Μελά).

Ο Πομόλεφ, όταν στο Λέχοβο ξέφυγε από τα χέρια του ο ηρωικός Καβαλιεράτος, σκυλιάζοντας από το κακό του, για να εκδικηθεί συνέλαβε τον παπα-Γιώργη Ζήκο, γέρο 70 χρονών και τον γιο του Δημήτρη. Τους τυράννησε απάνθρωπα. Μα ούτε ο παπάς, ούτε ο γιος του, που ήταν και ανάπηρος από βόλι Βούλγαρου στο πόδι, πρόδωσαν το παραμικρό. Τότε το θηρίο, ξερρίζωσε τα γένεια του γέροντα, του ‘κοψε τα μαλλιά. Απείλησε τον γιο του. Μα πάλι δεν πήρε λέξη. Αφηνιασμένος από το κακό του, διέταξε να τους θάψουν ζωντανούς. Έβαλε πατέρα και γιο κι έσκαψαν μόνοι τον τάφο τους. Τους τοποθέτησαν μαζί, τους σκέπασαν με χώμα ως τον λαιμό. Δύο μερόνυχτα τυραννίστηκαν. Ο γέρος δεν τράβηξε τα μάτια από τον γιο του, να τον παρηγορεί και να του δίνει θάρρος. Πρώτος ο γιος λυτρώθηκε. Ύστερα ο πατέρας.

Το φρικτό μαρτύριο αναστάτωσε την περιοχή, έκανε κάθε ελληνική καρδιά να ματώσει. Δεν άφησε μάτι αδάκρυτο.

***

Μια άλλη στυγερή δολοφονία, που προκάλεσε φρίκη και αποτροπιασμό στον Ελληνισμό, ήταν του παπα-Δημήτρη από το Στρέμπενο. Ο παπα-Δημήτρης ήταν ένας από τους πιο ψυχωμένους ιερείς. Από τότε που ήρθε στην Καστοριά ο Μητροπολίτης Γερμανός βρισκόταν σε στενή επικοινωνία μαζί του. Όταν ο Μητροπολίτης τον ρώτησε ποιον έκρινε κατάλληλο για να ορίσει αρχηγό στα μέρη τους, αδίστακτα ο παπα-Δημήτρης σύστησε τον ανεψιό του, τον λεβέντη Βαγγέλη Γεωργίου, γνωστό ως Στρεμπενιώτη. Ο ίδιος οδήγησε στην Καστοριά, στη Μητρόπολη, τον Βαγγέλη. Ο Μητροπολίτης ενθουσιάστηκε από την λεβεντιά και το γενναίο φρόνημα του νέου. Το ίδιο ενθουσιάστηκε αργότερα και ο Ίων Δραγούμης, όταν ήρθε στη Μακεδονία κι έγραφε στον πατέρα του: «αν σε κάποιον ήθελα να μοιάσω, είναι ο Βαγγέλης Στρεμπενιώτης»….

Οι εθνομάρτυρες παπα-Δημήτρης από το Στρέμπενο Καστοριάς με τους δύο γιους του Γεώργιο και παπα-Δημήτρη. Κοντά τους αναθάρρευαν οι χωρικοί και ένιωθαν ασφαλείς.

Οι Βούλγαροι, που ήξεραν τη δράση του τολμηρού ιερωμένου, από τους πρώτους τον είχαν ξεγραμμένο, γιατί στεκόταν εμπόδιο στα σχέδιά τους. Μα εκείνος δεν φοβόταν κανένα. Πήγαινε συχνά στην Καστοριά, έδινε πολύτιμες πληροφορίες στον Δεσπότη, έπαιρνε τις εντολές του και ήταν ένας βασικός σύνδεσμος. Οι χωρικοί, βλέποντας τη θαρραλέα δράση του, κοντά του αναθάρρευαν και ένιωθαν ασφαλισμένοι. Έμεναν πιστοί στο Πατριαρχείο και αρνούνται το Σχίσμα.

Αρχές Νοεμβρίου του 1902, ο παπα-Δημήτρης πήγε πάλι στην Καστοριά να συναντήσει τον Δεσπότη. Έμεινε μερικές μέρες και στις επτά του μηνός ξέσπασε άγρια θύελλα στα μέρη εκείνα. Χιόνια, βοριάδες, κρύο, σκοτάδι.

-Θα φύγω, είπε.

-Δεν είναι φρόνιμο να φύγεις απόψε, με τέτοιο καιρό, αποκρίθηκε ο Δεσπότης.

-Ακριβώς ετούτος ο καιρός είναι για μένα προστασία, Σεβασμιώτατε, απάντησε εκείνος. Με τέτοια αντάρα ποιος τριγυρνά στις ερημιές; Δεν θα συντύχω κανέναν από δαύτους.

Κι ο αντρειωμένος ιερέας ξεκίνησε. Πάλαιψε με τα στοιχεία της φύσης όλη νύχτα κι ήταν πια κοντά στο χωριό, πριν από τα ξημερώματα. Μα εκεί που έφτανε με ανακούφιση, να αναπαυθεί στη ζεστή γωνιά του σπιτιού του, άξαφνα, μέσα στο σκοτάδι που τον έζωνε, ξεπετάχτηκαν οι φονιάδες. Ρίχτηκαν στον σεβαστό γέροντα και τον κατακομμάτιασαν. Πνιγμένο στο αίμα του, τον βρήκαν τα ξημερώματα αγωγιάτες που περνούσαν από εκεί. Τον έφεραν στο χωριό, στους δικούς του, που όταν τον αντίκρυσαν, σπάραξαν στον θρήνο. Η είδηση διαδόθηκε σαν αστραπή. Όλοι μούδιασαν από τη φρίκη. Έχαναν τον καλό τους προστάτη, τον πνευματικό τους πατέρα.

Ο νεώτερος γιος του, ο Νικόλας, μετά την κηδεία πήρε το δρόμο για την Καστοριά. Παρουσιάστηκε στον Δεσπότη Γερμανό, που ήταν απαρηγόρητος για το χαμό του ηρωικού ιερωμένου. Τον δέχτηκε σαν παιδί του. Ο Νικόλας τον παρακάλεσε, σαν μάθημα για τους άνομους και τιμή για τον πατέρα του, να χειροτονήσει εκείνον ιερέα με το όνομά του, παπα-Δημήτρη και να τον βάλει στη θέση του.

Συγκινημένος ο Μητροπολίτης τον χειροτόνησε αμέσως. Το θάρρος και το γενναίο φρόνημα του γιου, σκόρπισε στις ψυχές των Ελλήνων παρηγοριά και ανάταση.

Ο άλλος γιος του αδικοχαμένου παπα-Δημήτρη, που βρισκόταν στην Αθήνα, σαν έμαθε τη δολοφονία του πατέρα του, κατατάχτηκε στο πρώτο Σώμα που συγκροτήθηκε εκεί για τη Μακεδονία. Ήρθε και πολέμησε ηρωικά. Έλαβε μέρος στις πιο σκληρές και επικίνδυνες μάχες, ώσπου έδωσε τη ζωή του στον βωμό της Πατρίδας, την 20ή Ιουλίου 1905, στο χωριό Κέλλη της Φλώρινας.

Ο ανεψιός του, ο ξακουστός Βαγγέλης Στρεμπενιώτης, σε πολλές συμπλοκές και μάχες, πήρε το αίμα του θείου του πίσω, ώσπου έπεσε κι αυτός σε δόλια ενέδρα και χάθηκε άδικα. Έτσι, ολόκληρη η οικογένεια του ηρωικού παπα-Δημήτρη, δόθηκε θυσία για την λευτεριά της Μακεδονίας.

***

Κι οι θυσίες των ιερέων, που αυτούς κατά κύριο λόγο είχαν στο μάτι οι Βούλγαροι, συνεχίζονταν. Ο άγριος βοεβόδας Σαντάσκυ, στο χωριό Τραπεζίτσα Σερρών, έσφαξε με τα ίδια του τα χέρια τον ιερέα…

Άλλος αποτρόπαιος βοεβόδας, ο Γιουβάν-Καρασούλι, στο χωριό Κονοπλάτι Σερρών, μπήκε με τους οπαδούς του στην εκκλησία, που λειτουργούσε ο Έλληνας ιερέας. Τον άρπαξε από τα μαλλιά, τον ανάγκασε να σκύψει στην Αγία Τράπεζα και εκεί επάνω, με την σπάθα του τον αποκεφάλισε.

Τότε γύρισε στον Σχισματικό παπά που τον ακολουθούσε και τον διέταξε να λειτουργήσει. Εκείνος φόρεσε τα άμφια του σφαγμένου Έλληνα ιερέα και, δίπλα στο πτώμα του, συνέχισε την λειτουργία σαν τίποτε να μην είχε συμβεί, ενώ το εκκλησίασμα είχε παγώσει από φόβο και φρίκη.

Τέτοιοι Χριστιανοί ήταν οι Βούλγαροι. Άγιες Τράπεζες, Άγιες Εικόνες, Σταυροί, Άμφια, Δισκοπότηρα, άνθρωποι, είχαν αξία μόνο αν ήταν στα χέρια τους. Στα χέρια των ορθοδόξων Ελλήνων ήταν για πέταμα, για σφάξιμο!….

*Από το βιβλίο «Η Εκκλησία στο Μακεδονικό Α­γώνα» της Ρούλας Παπαδημητρίου, που κυκλοφόρησε το 1991

(Από τις σελίδες του βιβλίου 29-34).

Το γενέσιο του Προδρόμου, οι άγιοι Νεομάρτυρες της Κρήτης & μερικές υπενθυμίσεις από προηγούμενο Ιούνιο...

Μια πρόσκληση:

Οι άγιοι Νεομάρτυρες της Κρήτης και άλλοι άγιοι στις 23 Ιουνίου (εικ.)

Εκκλησία της Κρήτης και Επανάσταση του 1821


Τα γενέθλια του Προδρόμου και το θερινό ηλιοστάσιο (& γενικότερο αφιέρωμα στον Τίμιο Πρόδρομο)

Τα γενέθλια του Προδρόμου, των παιδιών μας & τα δικά μας...

Μερικοί νεομάρτυρες (επίκαιροι όσο ποτέ;), μεταξύ των οποίων και έφηβοι

 *****

Άγιος Μάρτυς Μέδικος του Οτρίκολι, ο Ανάργυρος Ιατρός (26 Ιουνίου)

Αναμνήσεις από το τέλος Ιουνίου 2022: