Του Ανδρέα Χριστοφόρου
Το Μυστικό των Ελλήνων και όλων των Ορθοδόξων Λαών.
Όταν ένας αμαρτάνει γίνεται οδός μεταφοράς της αρνητικής ενέργειας του πειρασμού στον Κόσμο ολόκληρο.
Ενθαρρύνεται
ο διάβολος ότι κατακτά τον Κόσμο ολόκληρο και καυχιέται στον Χριστό,
ότι ο Άνθρωπος και ο Κόσμος ανήκουν σε αυτόν και όχι στον Θεό.
Όταν ένας αγιάζεται γίνεται φορέας και μεταφορέας της Ζωής της Αγίας Τριάδος στον όλο Άνθρωπο και στον Κόσμο.
Ο Αγιασμός επαναφέρει τον αγιαζόμενο στην αληθινή του μορφή, που είναι η Εικόνα του Τριαδικού Θεού.
Επειδή έχουμε όλοι την ίδια Φύση, την Ανθρώπινη, ο ένας που αγιάζεται αγιάζει δυναμικά τον όλο Άνθρωπο.
«Ένας για όλους και όλοι για τον ένα»
Αγιάζεται όμως και όλη η Δημιουργία, όλος ο Κόσμος, διότι είμαστε φτιαγμένοι από χώμα και νερό.
Όταν
ένας αγιάζεται, προσφέρει τον εαυτό του, ως μαγιά που αγιάζει την
Ανθρώπινη Φύση και τον Κόσμο και την επαναφέρει ξανά στον Τριαδικό Θεό.
Ξανά, διότι με την αμαρτία, έχει προσφέρει τον εαυτό του, την Ανθρώπινη Φύση και τον Κόσμο στον διάβολο.
Οι
Έλληνες παραλάβαμε τον Χριστό και την Εκκλησία από τους Αγίους
Αποστόλους Παύλο και Βαρνάβα στην Κύπρο πρώτα και μετά από τον Απόστολο
Παύλο και τους μαθητές του σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια σε όλο τον
Κόσμο.
Από
τότε το Ελληνικό Γένος απανταχού σε όλο τον Κόσμο, προσφέρει με τους
Αγίους και τους αγιαζόμενους στην Ορθόδοξη Εκκλησία, τον Αγιασμό.
Όσοι άλλοι Λαοί και Γένη παρέλαβαν από τους Έλληνες τον Χριστό και την Εκκλησία συνεχίζουν και αυτοί προσφέροντας τον αγιασμό.
Αυτό είναι το Μυστικό των Ελλήνων μετά Χριστόν:
Ο
Αγιασμός, δηλαδή η ένωση των δημιουργημάτων, του Ανθρώπου και του
φυσικού Κόσμου με τον Δημιουργό, που είναι ο Τριαδικός Θεός της Αγάπης.
Η
επαναφορά της Αγάπης, της Ειρήνης, της Αρμονίας και της ισορροπίας στον
Άνθρωπο και τον Κόσμο όπως τον δημιούργησε από την Αρχή ο Τριαδικός
Θεός.
Προ Χριστού ως Γένος Ελληνικό προσφέραμε την Γνώση του Κόσμου με τις επιστήμες ["Ν": τη φιλοσοφία, δηλ. την απαρχή της επιστήμης].
Μετά
Χριστόν προσφέρουμε διά του Αγιασμού μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία την
Γνώση του Δημιουργού μας, του Πατρός και του Υιού και του Αγίου
Πνεύματος, του Τριαδικού Θεού.
Ο
Ναός της Αγίας Σοφίας ως ο κατεξοχήν χώρος Αγιασμού της Ορθοδοξίας ανά
τους αιώνες, αλλά και ως παγκόσμιο αρχιτεκτονικό κάλλος, ενώνει την
προσφορά των προ και μετά Χριστόν Ελλήνων στον Κόσμο.
Συμπλήρωμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου