Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

Άγιος Γεώργιος ο Προσκυνητής, πρότυπο των Χριστιανών του μέλλοντος σ' έναν άστεγο και ανέστιο κόσμο!...

 1846 - 1916 Εορτάζει στις 17 Αυγούστου

 «Έλεγαν γι’ αυτόν ότι, εάν του έδιναν καμμιά ελεημοσύνη περισσότερη από ένα λέι, δεν ήθελε να την πάρει και με πραότητα τους έλεγε: ― Αγαπητοί, δώστε τα στους πτωχούς, διότι έτσι μας διέταξε ο Θεός...»

 

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ

Α) Η ζωή του

Ο πιστός λαϊκός χριστιανός Γεώργιος Λαζάρ είναι το πρότυπο του αληθινού Ρουμάνου προσκυνητή. Η ενάρετη γενικά ζωή του τον αναδεικνύει ένα μοναδικό φαινόμενο στην πνευματική ζωή της Εκκλησίας μας κατά την τελευταία αυτή εκατονταετηρίδα.

Ο γέρο-Γεώργιος Λαζάρ, όπως λέγεται μέχρι σήμερα, γεννήθηκε στην κοινότητα Σουγκάγκ της επαρχίας Άλμπα το έτος 1846. Όταν ήταν 24 ετών, οι γονείς του τον νύμφευσαν και τον άφησαν κληρονόμο της περιουσίας των. Και έζησε με την γυναίκα του περίπου 20 χρόνια, αφού ευλογήθηκε από τον Θεό με πέντε παιδιά. Ζούσε αγία χριστιανική ζωή, με ευσυνειδησία στην εργασία, με προσευχή, με νηστεία και ελεημοσύνη. Η ενασχόληση του ήταν η απόκτηση των αρετών.

Το έτος 1884 μετέβη να προσκυνήσει τον Πανάγιο Τάφο του Κυρίου και παρέμεινε στα μοναστήρια της ερήμου του Ιορδάνου και του Σινά επί ένα χρόνο. Ύστερα ασκήθηκε επί ενάμιση χρόνο στον Άθωνα [το Άγιο Όρος] και επέστρεψε στην πατρίδα του. Ακόμη έζησε πολλά χρόνια με την οικογένειά του και τακτοποίησε τα παιδιά του, ενώ το έτος 1890 αναχώρησε ως προσκυνητής για τα μοναστήρια της Μολδαβίας.

Αφού προσκύνησε όλους τους ιερούς Τόπους, εγκαταστάθηκε οριστικά στην πόλη Πιάτρα της περιοχής Νεάμτς. Εκεί κατοίκησε ο γέρο-Γεώργιος Λαζάρ σαν ένας αληθινός ερημίτης στο κωδωνοστάσιο του Μεγάλου Στεφάνου, που είναι στο μέσο της πόλεως, επί 26 χρόνια δηλ. μέχρι την μακαρία κοίμησή του. Εκεί περνούσε μόνος του με νηστεία και προσευχή, αψηφώντας τις διάφορες καιρικές συνθήκες.

Έτσι λοιπόν, δοξάζοντας με ευγνωμοσύνη τον Θεό, προεγνώρισε τον θάνατό του και ετελειώθη εν ειρήνη στο κελλί του, στις 15 Αυγούστου 1916, και ετάφη στο Κοιμητήρι της πόλεως. Το καλοκαίρι του 1934 τα λείψανά του τοποθετήθηκαν στο προαύλιο του μοναστηριού Βαρατέκ.


Β) Έργα και λόγοι διδασκαλίας

1) Ο πιστός χριστιανός Γεώργιος Λαζάρ ήταν στην ζωή του ένας άνθρωπος προσευχής. Πάρα πολύ συχνά διάβαζε το ψαλτήρι. Από τη μικρή του ηλικία το έφερνε πάντα μαζί του και μιμούμενος την ζωή των πατέρων της ερήμου διάβαζε πάντοτε τους ψαλμούς, μέχρι που τους έλεγε όλους από στήθους.

2) Επιθυμώντας πολύ να προσκυνήσει τον Πανάγιο Τάφο του Κυρίου, την άνοιξη του 1884 μ.Χ. έβαλε το Ευαγγέλιο και το ψαλτήρι στο ντορβά του, τακτοποίησε τις δουλειές του σπιτιού του, πήρε το ραβδί του στο χέρι και αναχώρησε για τα Ιεροσόλυμα. Μέχρι την Κωνστάντζα πήγε με τα πόδια και ύστερα με το πλοίο, ψιθυρίζοντας ακατάπαυστα τους ψαλμούς του Δαβίδ. Τέλος, όταν έφθασε στον Πανάγιο Τάφο, προσευχήθηκε με τόση πίστη και δάκρυα, ώστε προκάλεσε τον θαυμασμό στους πάντας. Και παρέμεινε στα Ιεροσόλυμα 40 ημέρες.

3) Έλεγαν αργότερα οι μαθητές του, ότι φλογιζόμενος από τον πόθο να γνωρίσει την άσκηση των μοναχών του Ιορδάνου, πήγε να προσκυνήσει όλα τα μοναστήρια της ερήμου της Ιουδαίας και της κοιλάδας του Ιορδάνου. Πρωτύτερα μετέβη με πολλούς προσκυνητές σ’ ένα φημισμένο ησυχαστή, που αγωνιζόταν στη σπηλιά του αγίου Ξενοφώντος. Ο ησυχαστής τότε έδινε τροφή σ’ ένα λιοντάρι στην είσοδο της σπηλιάς. Κατόπιν, αφήνοντας ελεύθερο για την έρημο το λιοντάρι, φώναξε με τ’ όνομά του τον γέρο-Γεώργιο, λέγοντάς του:

― Αδελφέ Γεώργιε, έλα και μη φοβάσαι. Εύχομαι να έχεις πάντα την πίστη σου προς τον Χριστό και την ακοή σου στα αυτιά του Κυρίου Σαββαώθ. Γνωρίζω την αγάπη σου και τον ζήλο της καρδιάς σου, με τον οποίο υπηρετείς τον Κύριο σε όλη τη ζωή σου. Λοιπόν, προσκύνησε για ένα διάστημα τα μοναστήρια της Παλαιστίνης με νηστεία και προσευχή και όταν το Άγιο Πνεύμα θα σε πληροφορήσει, έρχεσαι πάλι προς εμένα.

4) Με την ευλογία αυτού του ησυχαστή πέρασε ο γέρο-Γεώργιος στα μοναστήρια της Παλαιστίνης ένα χρόνο. Σε κάθε μοναστήρι παρέμεινε επί ένα μήνα. Την ημέρα βοηθούσε στο πότισμα των κήπων και την νύκτα διάβαζε το ψαλτήρι στην εκκλησίας και έλεγε την νοερά προσευχή. Κατόπιν αναχωρούσε σ’ άλλο μοναστήρι. Έτσι ασκήθηκε ο γέροντας στη νηστεία, την προσευχή και την σιωπή, άγνωστος σ’ όλους. Ύστερα επέστρεψε στον καλό του διδάσκαλο τον ησυχαστή.

5) Τον υποδέχτηκε με αγάπη ο ησυχαστής και τον ρώτησε:

― Αδελφέ Γεώργιε, πώς αισθάνεται το πνεύμα σου;
― Καλά, με την ευχή σου, πάτερ.
― Να ξέρεις, αδελφέ, ότι εσύ δεν είσαι καλεσμένος να γίνεις καλόγερος, αλλά θα κάνεις μια άσκηση δυσκολότερη από ένα μοναχό. Διότι θα ζήσεις πηγαίνοντας από τόπο σε τόπο με προσευχή, νηστεία και πολλή κακοπάθεια. Αλλά θα έχεις αδιάκοπα την μνήμη του Θεού. Η Χάρις του θα είναι πάντα μαζί σου και θα νικάς όλους τους πειρασμούς των δαιμόνων. Περιουσία στον κόσμο να μη αποκτήσεις. Να τιμάς τους ιερείς και τους μοναχούς, να συμβουλεύεις τους λαϊκούς, να βοηθάς όσο μπορείς τους πτωχούς, να προσεύχεσαι στην εκκλησία ημέρα-νύκτα και έτσι θα σωθείς.
― Και πώς θα μπορέσω να εκτελώ όλα αυτά, ενώ είμαι αδύνατος;
― Πήγαινε στην έρημο, όπου δεν υπάρχει ανθρώπινο πρόσωπο να σε δει και νήστευε 40 ημέρες. Και για την αδυναμία της φύσεως σου να πάρεις μαζί σου λίγο ψωμί και νερό. Αλλά να έχεις πολλή προσοχή, διότι πολλούς πειρασμούς και διαβολικές φαντασίες θα πάθεις. Όταν με το καλό τελειώσεις αυτές τις ημέρες θα λάβεις μεγάλη χάρι από τον Θεό και θα νικήσεις όλες τις παγίδες του πονηρού διαβόλου.


6) Αφού διαπέρασε ο καλός ασκητής τον Ιορδάνη μόνο με το Ευαγγέλιο και το ψαλτήρι στον ντορβά του, νήστεψε στην έρημο 40 ημέρες, με προσευχή αδιάλειπτη και με ενίσχυση στο σώμα πότε-πότε με λίγη τροφή. Αλλά αυτές τις ημέρες έπαθε πολλούς πειρασμούς. Μερικές φορές τον τρόμαζε ο εχθρός με φανταστικά θηρία και φαρμακερά φίδια. Άλλοτε τον ταλαιπωρούσαν με την πείνα, την δίψα, με τον καύσωνα και ιδιαίτερα με τα κουνούπια και με κάθε είδους έντομα. Όμως αυτός με την βοήθεια του Θεού απ’ όλα αυτά λυτρωνόταν.

Κάποια ημέρα του πέταξε ο εχθρός τον σκούφο που φορούσε, για να του θολώσει την προσευχή. Τότε αυτός υποσχέθηκε στον Θεό ότι θα ζήσει το υπόλοιπο της ζωής του με το κεφάλι ακάλυπτο. Μια άλλη ημέρα του πήρε τις αρβύλες και τις εξαφάνισε. Από τότε ο γενναίος αγωνιστής βάδιζε σ’ όλη την ζωή του ξυπόλυτος. Μια άλλη φορά του εμφανίστηκε ο σατανάς με την μορφή ανθρώπου, του έδειχνε και του έλεγε:

― Γέρο-Γεώργιε, βλέπεις την αυλακιά αυτή;
― Ναι, την βλέπω, απάντησε ο ασκητής.
― Είναι ευθεία;
― Ναι, είναι ευθεία.
Να! Έτσι είναι και η πίστη σου προς τον Θεό, του είπε ο εχθρός, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να τον ρίξει στο αμάρτημα της υπερηφάνειας.

Αλλά ο γέρο-Γεώργιος σφραγίσθηκε με το σημείο του Τιμίου Σταυρού, και ο διάβολος έγινε άφαντος από κοντά του.

7) Αφού συμπληρώθηκαν 40 ημέρες, ο γέρο-Γεώργιος επήγε πάλι στον ησυχαστή της ερήμου. Τότε ο ερημίτης τον ασπάσθηκε και του είπε:

― Αδελφέ Γεώργιε, επειδή νίκησες τον εχθρό και δεν σε πλάνησε με τις παγίδες του, ιδού σου δίνει ο Θεός το χάρισμα της καθαράς προσευχής και την πνευματική δύναμη στον αγώνα σου. Διότι σε όλη την ζωή σου θα βαδίζεις ξυπόλυτος και χωρίς καπέλο στο κεφάλι, αλλά ούτε από κρύο ούτε από ζέστη ούτε από ασθένεια θα υποφέρεις.

Κατόπιν ο γέρο-ασκητής έβαλε μετάνοια στον διδάσκαλό του, επέστρεψε στην Ιερουσαλήμ, προσκύνησε τον Πανάγιο Τάφο του Κυρίου, έλαβε τα Πανάχραντα Μυστήρια και αναχώρησε για το Άγιον Όρος του Άθωνος. Εδώ διέτριψε ακόμη ένα διάστημα, προσκυνώντας όλα τα ιερά σκηνώματα και αναζητώντας οσίους μοναχούς από τα κοινόβια και τις σπηλιές. Κατόπιν αφού πήρε απ’ όλους ευλογία, επέστρεψε στην οικογένειά του.

8) Έλεγαν οι μαθητές του ότι ο γέρο-Γεώργιος δεν έμεινε πολύ καιρό στο Σουγκάγκ, στην πατρίδα του. Αφού κανόνισε τις οικογενειακές του υποχρεώσεις, έφυγε ως προσκυνητής για τα μοναστήρια και τις σκήτες. Σκεπασμένος με μια προβειά, ξυπόλυτος, χωρίς σκούφο, με το ψαλτήρι στην μασχάλη και το ραβδί στο χέρι, ο καλός προσκυνητής μετέβαινε από χωριό σε χωριό, από μοναστήρι σε μοναστήρι, λέγοντας την καρδιακή ευχή και τους ψαλμούς του Δαβίδ. Την ημέρα οδοιπορούσε, ενώ το βράδυ έμενε σ’ ένα τόπο, κοντά στην εκκλησία του χωριού. Αφού αναπαυόταν μερικές ώρες, έμπαινε στην εκκλησία και προσευχόταν εκεί μόνος του με την νοερά προσευχή μέχρι το πρωί. Κατόπιν αναχωρούσε για πιο πέρα. Έτσι αγωνίσθηκε ο γέρο-Γεώργιος τρία χρόνια, διερχόμενος την Τρανσυλβανία και Μουντένια, προσευχόμενος στις εκκλησίες και τα μοναστήρια ως ένας αληθινός προσκυνητής της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.

9) Το έτος 1890 ο γέρο-Γεώργιος πήγε να προσκυνήσει και τα μοναστήρια της Μολδαβίας και παρέμεινε λίγο καιρό σε κάθε ένα τόπο. Κατόπιν εγκαταστάθηκε οριστικά στην εκκλησία του αγίου Ιωάννου του Βαπτιστού, που είναι στο χωριό Πιάτρα της περιοχής Νεάμτς, κτισμένη από τον ηγεμόνα Στέφανο τον Μέγα. Έζησε στο καμπαναριό της εκκλησίας 26 χρόνια με σκληρή άσκηση, ως ένας πραγματικός στυλίτης και ησυχαστής στο κέντρο της κοσμικής κοινωνίας, αγαπώμενος απ’ όλους και προσευχόμενος για όλους.

10) Η άσκηση του γέροντα Γεωργίου, κατά τις μαρτυρίες των μαθητών του αρχιμ. Μηνά και Πρωτοσύγκελου Δαμασκηνού Τροφίν από το μοναστήρι Νεάμτς, ήταν η εξής:

Το πρωί αναχωρούσε με το ραβδί στο χέρι και με το ψαλτήρι στην μασχάλη και πήγαινε σε μερικές οικογένειες που τον καλούσαν να τους επισκεφθεί, λέγοντας απέξω τους ψαλμούς. Από τα χρήματα που του έδιναν για ελεημοσύνη, αγόραζε πάρα πολλά ζεστά ψωμιά από τους φούρνους και το απόγευμα, όταν επέστρεφε, τα μοίραζε στους πτωχούς και ζητιάνους της πόλεως που τον περίμεναν μπροστά στο καμπαναριό. Σε μερικούς έδινε ψωμί, σε άλλους χρήματα, και δεχόταν όλους τους πιστούς με πολύ αγάπη. Κατόπιν ανέβαινε στο καμπαναριό μόνος του με το ψαλτήρι του. Εκεί ασχολείτο με την προσευχή του Ιησού μέχρι το βράδυ. Μετά την δύσι του ηλίου έτρωγε λάχανα βραστά και αναπαυόταν.

Στις 11 την νύκτα ο γέροντας κατέβαινε από τον πύργο, κλεινόταν μέσα στην εκκλησία και προσευχόταν εκεί μόνος, άγνωστος απ’ όλους, μέχρι τα χαράματα. Κατόπιν έβγαινε από την εκκλησία και πήγαινε να βρει χρήματα για να αγοράσει ψωμί για τους πτωχούς.

Το κωδωνοστάσιο του Ιερού Ναού Αγίου Στεφάνου, όπου έζησε για 26 χρόνια ο άγ. Γεώργιος ο Προσκυνητής.

11) Το ψαλτήρι ήταν το προσφιλέστερο βιβλίο της προσευχής του. Το ήξερε όλο απέξω και το έλεγε τακτικά κάθε ημέρα. Στον δρόμο απήγγελε τους ψαλμούς με φωνή δυνατή και αργά, λέγοντας:

― Τώρα ν’ αρχίσουμε, αγαπητοί, με την προσευχή του πρώτου καθίσματος. Αφού τελείωνε, πρόσθετε: Τώρα ας αρχίσουμε, αγαπητοί, με την προσευχή του δευτέρου καθίσματος! Έτσι συνέχιζε μέχρι τέλους το ψαλτήρι του. Κατόπιν μοίραζε ελεημοσύνες και ανέβαινε πάλι στον πύργο του.

12) Έλεγαν οι μαθητές του γέροντα ότι όλοι οι άνθρωποι της πόλεως και των περιχώρων τον γνώριζαν και ωφελούντο από την αγία ζωή του. Νέοι και γέροντες, πτωχοί και πλούσιοι, όλοι μαζί τον αποκαλούσαν από κοινού «Ο παππούς Γεώργιος». Όταν περνούσε από το χωριό ή τον δρόμο, μερικοί του ασπάζοντο το ψαλτήρι, άλλοι του έδιναν ελεημοσύνη για να προσεύχεται γι’ αυτούς, τα παιδιά σταματούσαν από τα παιγνίδια των, τα ζώα του κάμπου στέκονταν για λίγο λόγω της συρροής του κόσμου, ενώ τα σκυλιά ουδέποτε γάβγιζαν μπροστά του. Πολλοί χριστιανοί τον ξεπροβοδούσαν, πηγαίνοντας με ευλάβεια πίσω του και ακούοντας τους ψαλμούς που έψαλλε.

13) Έλεγαν οι μαθητές του γέροντα ότι η κατανυκτικότερη προσευχή του ήταν η νυκτερινή, την οποία έκανε στην εκκλησίας επί 30 χρόνια. Την τάξη αυτή την διατήρησε οπουδήποτε πήγαινε με πολλή ευλάβεια. Ήταν πύρινη η προσευχή του και την επιτελούσε μυστικά χωρίς να το γνωρίζει ο κόσμος.

14) Ο μαθητής του, ο πρωτοσύγκελος Δαμασκηνός Τροφίν από το μοναστήρι Νεάμτς, έλεγε τα εξής:

― Επειδή καταγόμουν από το ίδιο χωριό με τον γέρο-Γεώργιο, ερχόταν αυτός συχνά στο σπίτι μας. Μια ημέρα, τότε που ήμουν 15 ετών, είπε ο γέροντας στον πατέρα μου:

― Αγαπητέ, άφησε το παιδί να προσεύχεται στην εκκλησία μαζί μου.
― Το αφήνω, γέροντα Γεώργιε. Και πηγαίνουμε μαζί στην ηγεμονική εκκλησία του αγίου Ιωάννου.

Την νύκτα στις 11 άνοιγε την εκκλησία και εμείς την κλειδώναμε από μέσα. Εμένα μ’ έστελνε στο αναλόγιο να διαβάζω το Ωρολόγιο, ενώ αυτός έμενε στον νάρθηκα. Στεκόταν εκεί ακίνητος, ξυπόλητος στο πέτρινο δάπεδο, με τα χέρια υψωμένα και προσευχόταν επί δύο ώρες. Εγώ κοίταζα κρυφά να ιδώ πώς προσευχόταν, αλλά δεν καταλάβαινα τι έλεγε. Ύστερα έλεγε δυνατά μερικά καθίσματα του ψαλτηρίου, κατόπιν άφηνε το ψαλτήρι και σε κάθε άγιο του Ωρολογίου, έλεγε αυτή την σύντομη προσευχή:

― Άγιε οσιώτατε πάτερ…πρέσβευε τω Θεώ, υπέρ εμού του αμαρτωλού.

Στην συνέχεια άρχισε να μνημονεύει τους ανθρώπους που του έδωσαν ελεημοσύνες την προηγούμενη ημέρα, χωρίς να λησμονεί κανέναν, δεδομένου ότι τους μνημόνευε απέξω. Για κάθε ένα όνομα έκανε μια μετάνοια και έλεγε αυτή την προσευχή.

― Παναγία Τριάς, ελέησον τον τάδε, που ελέησε εμένα τον αμαρτωλό!

Κατόπιν έβαζε την προβιά, το ψαλτήρι και το ραβδί του στο αναλόγιο κοντά και άρχιζε να κάνει μετάνοιες με την ευχή του Ιησού περισσότερο από μια ώρα. Και όταν πλησίαζε να φωτίσει η ημέρα, ερχόταν κοντά μου και μου έλεγε:

― Τώρα άιντε να πηγαίνουμε, αγαπητέ!


15) Τον χειμώνα το χιόνι και οι παγετοί του έλειωναν τα γυμνά πόδια του ενώ το καλοκαίρι υπέφερε από την τρομερή ζέστη. Και όμως ο γέρο-Γεώργιος, καθώς έλεγαν οι πατέρες, δεν αρρώστησε ποτέ, διότι η Χάρις του Κυρίου ήταν πάντοτε μαζί του.

16) Όταν ήταν στην Τρανσυλβανία, ανέβηκε τον χειμώνα στα Καρπάθια όρη, στην σκήτη Ιλαμομιτσιοάρα. Όταν είδε ότι η εκκλησία δεν είχε θερμάστρα, είπε στον ηγούμενο:

― Πώς μένετε στην εκκλησία χωρίς φωτιά;
― Δεν έχουμε χρήματα να αγοράσουμε σόμπα, απάντησε ο ηγούμενος, θαυμάζοντας την άσκησή του. Τότε αμέσως ο γέρο-Γεώργιος αγόρασε μια σόμπα, εσωτερικά χτισμένη με πηλό, από την Σινάια, και την πήγε στην σκήτη.

17) Σαν πέρασε κάποτε από ένα χωριό σε καιρό χειμώνος, τον είδαν οι άνθρωποι ξυπόλυτο και του είπαν:

― Γέρο-Γεώργιε, θέλεις να σου αγοράσουμε εμείς ένα ζευγάρι τσαρούχια;
― Αφήστε, αγαπητοί, απάντησε ο γέροντας, διότι τα πόδια μου είναι πολύ ζεστά σαν τα δικά σας.

18) Σε κάθε μοναστήρι που επισκεπτόταν, έμενε μια εβδομάδα, κρατώντας το ιερό τυπικό του απαράλλακτο και ασχολούμενος με πνευματικές συνομιλίες με οσίους πατέρας. Τα προσφιλέστερα μοναστήρια που μετέβαινε ήταν: Η Μπιστρίτσα, το Νεάμτς, η Συχάστρια, η Σύχλα, η Αγαπία, το Βατάτεκ και το Νεκίτ.

19) Η φήμη της ασκήσεώς του είχε φθάσει μέχρι το άλλο μέρος των συνόρων της Μολδαβίας. Γι’ αυτό έρχονταν πολλοί να του ζητήσουν ωφέλιμες συμβουλές, άλλοι να τον παρακαλέσουν να προσευχηθεί γι’ αυτούς και άλλοι του ζητούσαν ελεημοσύνη. Και ο γέροντας, πράος στο πρόσωπο, γλυκύς στη φωνή, σοφός στα λόγια και ταπεινός στην καρδιά όλους τους ανέπαυε και τους οικοδομούσε πνευματικά.

20) Έρχονταν ακόμη στον γέρο-Γεώργιο νέοι από την Τρανσυλβανία και Μολδαβία που επιθυμούσαν να υπηρετήσουν τον Χριστό. Και αυτός, προικισμένος με το προορατικό χάρισμα, μερικούς τους έστελνε στα μοναστήρια της Μολδαβίας ή στο Άγιον Όρος, ενώ άλλους τους έστελνε στα σπίτια των. Τους περισσοτέρους από τους μαθητές του τους είχε στο μοναστήρι Νεάμτς, ενώ από τις μοναχές στα μοναστήρια Αγαπία και Βαρατέκ. Και όλα τα πνευματικά του παιδιά έγιναν αγιασμένοι μοναχοί.

21) Κάποτε τον ερώτησε ένας νέος από το Ζάρνεστ:

― Γέρο-Γεώργιε, θέλω να γίνω μοναχός. Σε ποιο μοναστήρι να πάω;
― Άκουσε, αγαπητέ, εάν θέλεις να σωθείς, πήγαινε εκεί όπου υπάρχουν πολλοί πειρασμοί.

22) Μία άλλη φορά, τον ερώτησε ο μαθητής του Δημήτριος Τροφίν από το Πιάτρα-Νεάμτς:

― Γέρο-Γέωργιε, αποφάσισα να πάω στο Άγιον Όρος. Τι συμβουλή μου δίνεις;
― Αγαπητέ, μην πηγαίνεις στο Άγιον Όρος. Μπορείς να είσαι και εδώ καλός μοναχός. Πήγαινε στην σκήτη Συχάστρια. Εκεί είναι ένας ενάρετος ηγούμενος και οι αδελφοί κάνουν μεγάλους πνευματικούς αγώνας. Τον άκουσε ο μαθητής και αξιώθηκε αργότερα να γίνει περίφημος Πνευματικός.

23) Άλλοι δύο μαθητές του γέροντα, ονόματι Ιωάννης και Κωνσταντίνος Παβαλούκα, που ήταν εργάτες από την κοινότητα Μπρέτσκου, τον ερώτησαν:

― Γέρο-Γεώργιε, θέλουμε να γίνουμε και οι δύο μοναχοί. Δωρίζουμε στα μοναστήρια και την περιουσία μας που αποτελείται από 500 πρόβατα. Σε ποιο μοναστήρι να πάμε;
― Αγαπητοί, πηγαίνετε στο μοναστήρι Νεάμτς. Εκεί θα βρείτε την σωτηρία σας.

24-25) Μερικές φορές αποσυρόταν στο μοναστήρι Συχάστρια, όπου ηγούμενος ήταν ένας από τους μαθητές του, ο πρωτοσύγκελος Ιωαννίκιος Μορόι. Την νύκτα προσευχόταν και διάβαζε το ψαλτήρι σ’ ένα απόκρυφο τόπο στο βουνό Τατσιουνε.

26) Κάποτε ανέβηκε ο γέρο-Γεώργιος στην σκήτη Σύχλα με πολλούς πατέρες από την Συχάστρια. Ο γέροντας πήγαινε μπροστά, λέγοντας μυστικά την νοερά προσευχή. Ξαφνικά σκόνταψε και κόντεψε να πέσει κάτω. Τότε στράφηκε προς τους πατέρας και τους είπε:

― Βλέπετε τι μου συνέβη; Λίγο μόνο άφησα την προσευχή και η Χάρις του Θεού αμέσως με άφησε. Κατέβηκα με την σκέψη μου εδώ κάτω στα γήινα και κινδύνευσα να πέσω. Γι’ αυτό ο νους πρέπει να είναι πάντοτε υψηλά στον Θεό.

27) Για την θαυμαστή εργασία της προσευχής δεν έλεγε τίποτε σε κανέναν. Μόνο στην μεγαλύτερη κόρη του, την Άννα, δίδαξε την νοερά προσευχή, όταν ζούσε με την οικογένειά του. Γι’ αυτή την ευχή έλεγε η κόρη του:

― Επαναλάμβανα πάντοτε την προσευχή «Κύριε Ιησού…» όπως με είχε διδάξει ο πατέρας μου αλλά δεν μπορούσα να την λέγω με προσοχή. Ο νους μου διασκορπιζόταν πάντοτε, αλλά δεν προσευχόμουν όλη την ημέρα. Γι’ αυτό ήμουν λυπημένη και παρακαλούσα τον Θεό να μου δώσει το δώρο της προσευχής. Κάποτε, περνώντας δίπλα από μια τρωΐτσα (ξύλινο προσκυνητάρι, το οποίο στηρίζεται σ’ ένα πάσσαλο, έχει στέγη και μέσα ένα μεγάλο σταυρό) προσκύνησα μπροστά της με πολλή πίστη. Εκείνη την στιγμή αισθάνθηκα ότι μια δύναμις μπήκε μέσα στην καρδιά μου. Από τότε ο νους μου κατέβηκε στην καρδιά και προσεύχομαι πάντοτε με ανέκφραστη χαρά και θερμότητα.

28) Έλεγαν οι μαθητές του γέροντα Γεωργίου, ότι κάποτε, όταν προσευχόταν κατά την συνήθειά του μέσα στην εκκλησία, του εμφανίστηκε ο σατανάς μπροστά του και τον ερώτησε με οργή:

― Τι κάνεις εσύ εδώ;
― Προσεύχομαι στον Θεό, απάντησε ο γέροντας ατάραχος. Καλά κάνεις, απάντησε ο εχθρός και εξαφανίσθηκε.

29) Μια άλλη φορά έλεγε ο γέροντας στους μαθητές του:

― Κάποια Κυριακή, όταν γύριζα από την εκκλησία, είδα στην ταβέρνα του χωριού πολλούς ανθρώπους να πίνουν και μεταξύ αυτών πολλούς διαβόλους, τους οποίους είχα δει και άλλη φορά σε διαφορετικό μέρος.

30) Έλεγαν γι’ αυτόν ότι, εάν του έδιναν καμμιά ελεημοσύνη περισσότερη από ένα λέι, δεν ήθελε να την πάρει και με πραότητα τους έλεγε:

― Αγαπητοί, δώστε τα στους πτωχούς, διότι έτσι μας διέταξε ο Θεός.

31) Κάποτε ήλθε σ’ αυτόν μια χήρα γυναίκα, και του είπε κλαίγοντας:

― Γέρο-Γεώργιε, είμαι μια χήρα γυναίκα, έχω πέντε παιδιά στο σχολείο και δεν έχω ούτε ένα λέι.
― Πόσα έχεις ανάγκη; Την ρώτησε ο γέροντας.
― Μου χρειάζονται εκατό λέι (400 δρχ.).

Τότε αυτός της έδωσε όλα όσα είχε πάρει ελεημοσύνη από τους ανθρώπους εκείνη την ημέρα.

32) Έλεγαν οι γέροντες συμπατριώτες του, ότι τον χειμώνα, οσηδήποτε παγωνιά και να είχε, ο γέρο-Γεώργιος βάδιζε αργά στον δρόμο με τους χιονοστροβίλους και τις χιονοστιβάδες απαγγέλοντας το ψαλτήρι απέξω. Όταν περνούσε δίπλα από αρτοποιεία, έμπαινε μέσα και πλησίαζε τα πόδια του στη φωτιά για να λειώσει ο πάγος από τα δάκτυλά του. Και κατόπιν αναχωρούσε προσευχόμενος.

33) Κάπου-κάπου τον ρωτούσαν οι μαθητές του:

― Πότε θα πεθάνεις, γέρο-Γεώργιε;
― Αγαπητοί, εσείς γνωρίζετε πότε; Όταν θα γίνει αναταραχή στον κόσμο, θα είναι μεγάλη εορτή και θα κτυπούν όλες οι καμπάνες της χώρας, τότε θα πεθάνω.

34) Στις 15 Αυγούστου 1916 μ.Χ., τότε που εορτάζουμε την Κοίμηση της Θεοτόκου, την ώρα που ο καμπανάρης της ηγεμονικής εκκλησίας του αγίου Ιωάννου στο χωριό Πιάτρα-Νεάμτς ανέβαινε στο καμπαναριό να κτυπήσει τις καμπάνες για την γενική επιστράτευση, ο γέρο-Γεώργιος Λαζάρ ήταν κατάκοιτος στο κελλί του με το ψαλτήρι δίπλα του. Εκείνη λοιπόν την στιγμή ο ευλαβέστατος προσκυνητής Γεώργιος παρέδωσε την ψυχή του στα χέρια του Ιησού Χριστού.

Συμπλήρωμα

Ο παππούς Ντόμπρι Ντόμπρεβ, ο ζητιάνος που βοηθούσε ορφανοτροφεία & μοναστήρια!...

Ο Φώτης του αθέατου δρόμου / Ο Φώτης μας καθ' οδόν προς τον Παράδεισο

Διά Χριστόν Σαλότητα και Αγιότητα  

Το Μανιφέστο του Αταίριαστου
H παρεξηγημένη αγιότητα   

Ελεωνόρα Ζουγανέλη, "Έλα!" - Σαν προσευχή του μοντέρνου ανθρώπου...
Miley Cyrus - ή: γιατί επείγει να ενταθεί η Ορθόδοξη Ιεραποστολή στο δυτικό κόσμο...

Μοναχός Μανασσής, ένας σύγχρονος διά Χριστόν σαλός άγιος του Ρεθύμνου
Η αγία Δόμνα του Τομσκ, που έμπαινε στις φυλακές για να βοηθήσει τους κρατουμένους 
 

Έτος 2030 μ.Χ. - και ένα σχόλιο!...

Θρήνος για την Ευρώπη!...

Το ιστολόγιο Προσκυνητής, που έχει προστάτη τον άγιο Γεώργιο Λαζάρ 

Θεραπευτικό σχήμα για πνευμονία από κορωνοϊό


"Ν": Οδηγίες από έμπειρο και καταξιωμένο γιατρό - δεν δημοσιεύουμε το όνομά του, αλλά και σε άλλες περιπτώσεις, που δημοσιεύονται ονόματα (π.χ.), αυτό δεν προσφέρει τίποτε στην εγκυρότητά τους. Κάθε ενδιαφερόμενος ας συζητήσει τα παρακάτω με γιατρό ή γιατρούς της εμπιστοσύνης του. Ευχαριστώ και ο Θεός μαζί σας/μας.

«Το θεραπευτικό σχήμα για πνευμονία από κορωνοϊό.

1) Syr. Dexaton 20ml (8mgr) πρωί, μετά το φαγητό (για 12 μέρες και μετά σταδιακή μείωση).

2) Tabl. Avelox 400 mgr, ένα χάπι το μεσημέρι, μετά το φαγητό, για 12 μέρες (3 κουτιά).

3) Amp. Clexan 4000 μονάδων. Υποδόρια στην κοιλιά. Μία κάθε μεσημέρι για 20 μέρες (10 κουτιά).

4) Tabl. Peptan 20 mgr, ένα χάπι πρωί, ένα βράδυ, 20 λεπτά προ φαγητού (όσες μέρες πέρνουμε Dexaton syr).

5) Tabl. Depon ή Panadol 500 mgr. κάθε 6 ή 8 ώρες, ανάλογα με τον πυρετό.

6) Καλό φαγητό. Προτίμηση πλούσια σούπα ή ψητό ψάρι, γάλα, γιαούτι, αβγά, κασέρι τυρί, πορτοκαλάδες φρέσκιες, τσάι, πολλά υγρά. Δύο λίτρα περίπου, ανάλογα με τον σωματότυπο.

Συμπυκνωτή οξυγόνου μέχρι ένδειξη 4. Μεγάλη φιάλη καθαρού οξυγόνου αν το οξύμετρο δείχνει κορεσμό οξυγόνου 90% ή και λιγότερο. Μετρητής καθαρού οξυγόνου 4 ή 5, ανάλογα με την τιμή του οξύμετρου.

Αυτή η αγωγή συν Θεώ θεραπεύει. Με αγάπη».

Αλμπέρτ Μπουρλά – «Γιατί επιλέξαμε το Ισραήλ και όχι την Ελλάδα» (για πειραματόζωο)


Η Γάτα (δες και Το Βήμα)

Σε ένα μακροσκελές δημοσίευμα των
Financial Times, ο Αλμπέρτ Μπουρλά επιβεβαιώνει τα όσα ξέραμε, ότι δηλαδή η Ισραηλινή κυβέρνηση έκλεισε συμφωνία μαζί του να προμηθευτεί πολλά εμβόλια ώστε ο Ισραηλινός λαός να γίνει το «πειραματόζωο» μαζικών εμβολιασμών προκειμένου να μελετηθεί η επιτυχία του εμβολίου του. Αυτό όμως που δεν ξέραμε, είναι ότι παραλίγο, αυτή η χώρα-πειραματόζωο να ήταν η Ελλάδα και φυσικά, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των πολιτών!

Τα πιο σημαντικά σημεία της συνέντευξης:

Η χώρα στην οποία η Pfizer θα προμήθευε πολλά εμβόλια ώστε να ξεκινήσει το πρώτο μαζικό πρόγραμμα εμβολιασμού στον κόσμο, τον Δεκέμβριο του 2020, προσφέροντας στοιχεία σε όλα τα υπόλοιπα κράτη, έπρεπε να είναι μικρή και να διαθέτει καλά συστήματα συγκέντρωσης στοιχείων.

Η Pfizer, και ο επικεφαλής της Αλμπέρτ Μπουρλά, είχαν κάποιες χώρες στο μυαλό τους. Η Ελλάδα ήταν μια επιλογή, αλλά το ηλεκτρονικό σύστημα ιατρικών αρχείων δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Ο Μπουρλά σκέφτηκε και τη Σουηδία, αλλά ανησυχούσε ότι αυτό θα ενοχλούσε άλλες χώρες της ΕΕ. Εκείνο που έπαιξε τον πιο καθοριστικό ρόλο στην τελική επιλογή του Ισραήλ ως χώρας στην οποία ξεκίνησε το πρόγραμμα ήταν, εξηγεί ο Μπουρλά σε συνέντευξή του στους «Financial Times», ο τότε πρωθυπουργός “Μπίμπι” Νετανιάχου. «Ενδιαφερόταν για τα πάντα, μάθαινε τα πάντα, με πήρε τηλέφωνο τριάντα φορές και ρωτούσε: Τι θα γίνει με τους νέους; Τι θα γίνει με τη νοτιοαφρικανική μετάλλαξη; Είμαι σίγουρος ότι το έκανε για τον λαό του, αλλά είμαι επίσης σίγουρος ότι σκεφτόταν πως θα τον ευνοούσε και πολιτικά», εξηγεί ο Μπουρλά, που είναι εβραϊκής καταγωγής. Βέβαια, οι ελπίδες του Νετανιάχου διαψεύστηκαν μια και δεν είναι πια πρωθυπουργός, όμως το αφεντικό της Pfizer επαινεί τον τρόπο με τον οποίο διεκδίκησε εκείνο που ήθελε.

Η συμφωνία έκλεισε με το Ισραήλ, η φαρμακευτική εταιρεία συμφώνησε να παράσχει όσα εμβόλια χρειάζονταν ώστε να εμβολιασθεί όλος ο πληθυσμός με αντάλλαγμα τη συγκέντρωση στοιχείων για τα αποτελέσματα του εμβολιασμού. Οι υγειονομικές Αρχές όλων των χωρών παρακολουθούν ακόμα τα στοιχεία που έρχονται από το Ισραήλ για την αποτελεσματικότητα των εμβολίων και για την πιθανότητα τρίτης ενισχυτικής δόσης.

Η Pfizer πρόσφατα ανακοίνωσε ότι αναμένει οι πωλήσεις του εμβολίου να φθάσουν τα 34 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αύξηση κατά 30% σε σύγκριση με τις προβλέψεις της πριν από τρεις μήνες. Αυτό δείχνει εν μέρει την προτίμηση των αρμοδίων σε όλο τον κόσμο για εμβόλια mRNA, κυρίως απέναντι στις νέες μεταλλάξεις. Ομως αυτή η αναντίρρητη επιτυχία για την Pfizer ήρθε με έναν βαρύ ίσκιο.

Όσον αφορά την τιμή των φαρμάκων, λέει ότι είναι έτοιμος για διαπραγματεύσεις με νομοθέτες «ούτως ώστε τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν να μειώσουν τους λογαριασμούς ασθενών αντί για τα ποσά που ξοδεύουν οι κυβερνήσεις σε δημόσια συστήματα υγείας και άρα στις μαύρες τρύπες των κρατικών προϋπολογισμών».

Πότε πιστεύει ότι θα τελειώσει η πανδημία; «Για τον αναπτυγμένο κόσμο… όλα θα αλλάξουν, ελπίζουμε, στο τέλος του χρόνου. Δεν ξέρουμε βέβαια τι θα γίνει εάν δεν εμβολιασθούν αρκετοί πολίτες, όχι λόγω διαθεσιμότητας εμβολίων αλλά επειδή διστάζουν. Υπάρχουν μεταλλάξεις, όπως η Δέλτα, που μεταδίδονται πολύ εύκολα. Εάν έχουμε πολλούς ανεμβολίαστους ίσως δυσκολέψει η κατάσταση. Αναφέρεται σε εκστρατεία της Ρωσίας να διασπείρει ψέματα για τα δυτικά εμβόλια. Όμως απέναντι στα άτομα που αντιτίθενται στον εμβολιασμό κρατά διαφορετική στάση. «Γνωρίζω πολύ καλά πως ό,τι κι αν πω θα θεωρήσουν ότι έχω προσωπικό όφελος με τα εμβόλια. Γι’ αυτό και αποφεύγω τα δημόσια σχόλια».

Μπα… μην ξαναπείς τέτοιο πράμα!

Πάντως και πλήρη απαλλαγή από ρόλο «πειραματόζωου» δεν το λες ότι έχουμε, καθώς η Ελλάδα ακολουθεί κατά πόδας την ανοησία της αγέλης του Ισραήλ!

Απίστευτη δήλωση Βασιλακόπουλου: Υπήρξε συμφωνία Ισραήλ με Pfizer να γίνει ο πληθυσμός πειραματόζωο!

Η Γάτα

Νέες απόψεις, ότι το εμβόλιο covid για τα παιδιά, είναι μια διαδικασία σαν όλα τα άλλα παιδικά εμβόλια, σύμφωνα με τον καθηγητή Λοιμωξιολογίας και μέλος της επιτροπής εμβολιασμών, Αθανάσιο Σκουτέλη και μια απίστευτη παραδοχή Βασιλακόπουλου που θα συζητηθεί.

Έτσι βλέπει ο Αθανάσιος Σκουτέλης ένα εμβόλιο που μόλις κυκλοφόρησε και το συγκρίνει με τα υπάρχοντα παιδικά εμβόλια ετών.

Τη σκυτάλη τρομοκρατίας παίρνει ο γνωστός τηλετρομοκράτης Θεόδωρος Βασιλακόπουλος πως έχουμε θρηνήσει τρία Ελληνόπουλα κάτω των 18 ετών, χωρίς να αναφέρει αν είχαν υποκείμενα νοσήματα.

Με τον Σκουτέλη επίσης να λέει, «Περιμένουμε να γεμίσουν οι ΜΕΘ για να οχυρωθούμε; Ενώ έχουμε το όπλο, το εμβόλιο να το προλάβουμε. Ειδικά τα εμβόλια των παιδιών είναι συνυφασμένα εδώ και χρόνια με την ασφάλειά τους. Δεν εμβολιάζουμε τα παιδιά για τους παππούδες που δεν εμβολιάζονται αλλά για τα ίδια. Αν μολυνθούν δεν ξέρουμε τι επιπλοκές θα τους αφήσει».

Η απίστευτη δήλωση Βασιλακόπουλου που θα μείνει στην Ιστορία

Να μην παρασύρετε ο κόσμος με ό,τι βλέπει να συμβαίνει στο Ισραήλ. Το Ισραήλ έχει κάνει μια ειδική συμφωνία με την Pfizer, να πάρει πάρα πολλές δόσεις από την αρχή από την εταιρεία και να τις χρησιμοποιήσει για να γίνουν ουσιαστικά πληθυσμιακές εργασίες, εργασίες στον πληθυσμό, για το τι πρέπει να γίνεται. Ως εκ τούτου το ότι ξεκινάει να γίνεται εμβολιασμός σε άτομα άνω των 60 με την τρίτη δόση, δεν σημαίνει ότι υπάρχουν τα επιστημονικά δεδομένα που απαιτούν κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι γίνεται το πείραμα εκεί, για να συλλέξουμε τα επιστημονικά δεδομένα. Μην ο κόσμος νομίζει ότι το Ισραήλ φροντίζει περισσότερο τους πολίτες του, απ’ ό,τι τους φροντίζουμε εμείς.

Και το επανέλαβε μάλιστα δυο φορές ότι έχει γίνει ειδική συμφωνία ανάμεσα στην Pfizer και το Ισραήλ για να γίνει αυτό το «πείραμα».

Δεν ξέρουμε σε ποιον «κόσμο» αναφέρεται, αλλά εμείς ξέρουμε έναν «κόσμο» που παραπονιέται ότι οι φαρμακευτικές με τη συναίνεση των κυβερνήσεων τους έχουν καταστήσει τους πολίτες πειραματόζωα της νέας τεχνολογίας εμβολίων. Κι αυτό πλέον δεν είναι θεωρία συνωμοσίας, είναι γεγονός που μόλις μας επιβεβαίωσε ο καθηγητής Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, που μόνο ιατρική δεν ασκεί, αλλά φέρνει γύρα τα κανάλια. [Ακολουθεί βίντεο στην αρχική ανάρτηση].

Φωτο από εδώ
 

Εισαγγελική παρέμβαση για τον καταγγελόμενο εικονικό εμβολιασμό πολιτικού

Νοσοκομείο Αργοστολίου: Διώχνουν νεφροπαθείς λόγω αναστολής εργασίας νοσηλευτριών

Ἀκολουθία τοῦ ἁγίου μάρτυρος Δράκονος (11 Νοεμβρίου)

 

Ο Άγιος Δράκωνας είναι άγνωστος στον Συναξαριστή του Αγίου Νικόδημου. Αναφέρεται στον Κώδικα 76 της Μεσσήνης, όπου λέγεται ότι έζησε επί Διοκλητιανού (284 - 304 μ.Χ.) και Δεκίου, ηγεμόνα Νικαίας, και καταγόταν από το χωριό Αραύρακα.
Βλέποντας ο Άγιος την άδικη σφαγή τόσων χριστιανών, αγανάκτησε και παρουσιάστηκε αυθόρμητα στον ηγεμόνα Δέκιο και ομολόγησε τον Χριστό αφού, από Ιερή αγανάκτηση, έβρισε τους θεούς των ειδώλων. Τότε συνελήφθη, βασανίστηκε σκληρά και ρίχτηκε στη φυλακή. Επειδή όμως συνέχισε να ομολογεί τον Χριστό, αποκεφαλίστηκε.

Κλικ εδώ παρακαλώ.

Την τύφλωσαν οι Ταλιμπάν και συγκλονίζει με όσα λέει: «Ταΐζουν τα σκυλιά με σώματα γυναικών, ήμουν τυχερή»!

 


ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Ταλιμπάν: Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις μιας Αφγανής μητέρας που οι Ταλιμπάν της έβγαλαν τα μάτια επειδή είχε πιάσει δουλειά.

«Στα μάτια των Ταλιμπάν, οι γυναίκες δεν είναι ζωντανά, ανθρώπινα όντα, παρά κρέας και σάρκα για ξυλοδαρμό», είπε η Khatera, που ζει πλέον στο Δελχί, στον ινδικό σταθμό News 18.

Την τύφλωσαν οι Ταλιμπάν και λέει πως ταΐζουν τα σκυλιά με σώματα γυναικών
Η 33χρονη μητέρα 5 παιδιών περιέγραψε τον εφιάλτη που έζησε στα χέρια των Ταλιμπάν, λέγοντας μάλιστα πως την έδωσε στους φονταμενταλιστές ο ίδιος της ο πατέρας. Πρώην μαχητής των Ταλιμπάν και ο ίδιος, δεν έβλεπε με καθόλου καλό μάτι το γεγονός ότι η κόρη του εργαζόταν και ήταν μάλιστα αστυνομικός.

Ως τιμωρία, οι Ταλιμπάν την πυροβόλησαν 8 φορές και την τύφλωσαν πέρυσι. Ο πατέρας της τους είχε δώσει αντίγραφο της ταυτότητάς της και τη μέρα που την έπιασαν, της είχε τηλεφωνήσει για να μάθει πού ακριβώς βρισκόταν η τραγική γυναίκα.

Εκπρόσωπός τους δήλωσε στο πρακτορείο Reuters πως δεν έχουν καμία σχέση με την υπόθεση, παρά το γεγονός ότι την ιστορία της επιβεβαίωσε ο εκπρόσωπος Τύπου της αφγανικής αστυνομίας.

«Πρώτα μας βασανίζουν και μετά πετούν τα πτώματά μας, ως είδος τιμωρίας. Κάποιες φορές με τα σώματά μας ταΐζουν τα σκυλιά», επιμένει εκείνη. «Ήμουν τυχερή που επιβίωσα. Πρέπει κάποιος να ζήσει στο Αφγανιστάν με τους Ταλιμπάν για να καταλάβει τι είδους κόλαση έχει χτυπήσει τις γυναίκες, τα παιδιά και τις μειονότητες», καταλήγει.

Τα 4 παιδιά της έχουν μείνει πίσω στο Αφγανιστάν. Εκείνη, ο σύζυγός της και το μωρό μπόρεσαν να πάνε στην Ινδία τον Νοέμβριο του 2020 για μια ιατρική θεραπεία. Και επειδή είχαν ακριβώς τα λεφτά.

«Αυτή την τύχη δεν την έχουν όλοι. Οι γυναίκες και όποιος δεν υπακούει στους Ταλιμπάν, πεθαίνει στους δρόμους. Οι Ταλιμπάν δεν αφήνουν τις γυναίκες να επισκέπτονται άντρες γιατρούς και την ίδια στιγμή δεν επιτρέπουν στις γυναίκες να διαβάζουν και να εργάζονται. Τι μένει λοιπόν για μια γυναίκα; Να πάει να πεθάνει; Ακόμα και αν πιστεύει κανείς πως είμαστε μόνο μηχανές αναπαραγωγής, δεν υπάρχει λογική εδώ, παρά μόνο καθαρό μίσος», καταλήγει.

"Ν": Στην ανάρτηση περιλαμβάνεται και βίντεο.

Κυριακή 29 Αυγούστου 2021

Οι θάνατοι από Covid-19 & τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ ― Προτεινόμενη αντιβίωση



pronews.gr / 7 Απριλίου 2021 (φωτο)

«Υπάρχει σκοπούμενος δόλος και απάτη πίσω από το covidbusiness». Αυτό αποκαλύπτει σε άρθρο - «κεραυνό» ο πρώην Επιμελητής Καρδιολογικής Κλινικής 251 Γ.Ν.Αεροπορίας, Γιώργος Καρυστινός και το αναλύει ως εξής:

«Με το θέμα του covid έχει γίνει το εξής: Η συγκεκριμένη ομάδα ιών τύπου corona (ΔΕΝ είναι 1 ιός, αλλά ομάδα, κάτι σαν να λέμε αιλουροειδή) υπάρχουν στη γη εδώ και εκατομμύρια χρόνια και προκαλούν λοιμώξεις αναπνευστικού.
Κάθε χρόνο μεταλλάσσονται, αφού τα προηγούμενα στελέχη έχουν ήδη προκαλέσει την παραγωγή αντισωμάτων σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό πληθυσμού κι αν δεν μεταλλαχθούν ώστε να μπορούν να ξαναπροσβάλουν, απλά θα εξαφανιστούν από τη γη γιατί ο γενικός πληθυσμός που έχει αναπτύξει αντισώματα δεν μπορεί να ξαναπροσβληθεί, ώστε να αναπαραχθεί ο ιός (δηλ. πρακτικά η ετήσια μετάλλαξή τους είναι μέθοδος επιβίωσής τους).

Οι ιοί προσβάλλουν μόνο ένα είδος κυττάρων ο καθένας, όχι πολλά είδη κυττάρων, έχουν δηλαδή "εξειδίκευση". Όταν εισβάλλουν, ρίχνουν το ανοσοποιητικό (ειδικά τα λευκά αιμοσφαίρια), όπως ξέρουμε από φοιτητές (θα θυμάσαι ότι αν σε γενική αίματος είναι λίγο χαμηλά τα λευκά, ο ιατρός ρωτάει: μήπως πέρασες γρίππη τελευταία?). Προκαλούν όμως ήπια ως ηπιο-μέτρια συμπτώματα. Όμως το ότι ρίχνουν το ανοσοποιητικό (λευκά), δίνει συχνά την ευκαιρία σε μικρόβια (εδώ: συχνότερα στο μυκόπλασμα) να εισβάλλουν και να προκαλέσουν μικροβιακή πνευμονία (το μυκόπλασμα προκαλεί την λεγόμενη άτυπη πνευμονία).

Η κομπίνα που έχει στηθεί είναι ότι τα χαρακτηριστικά της επιλοίμωξης με μικρόβια και ειδικά από μυκόπλασμα τα πλασσάρουν ότι δήθεν είναι του ιού ενώ ΔΕΝ είναι του ιού, αλλά των μικροβιακών επιλοιμώξεων (με πιο χαρακτηριστικές αυτές από μυκοπλάσμα)!
Τα μικρόβια μπορούν να προσβάλλουν πολλά όργανα, όχι οι ιοί! Ομοίως και να προκαλέσουν αιμορραγικά ή θρομβωτικά φαινόμενα, έκκριση κυτοκίνης κλπ, απότοκα υπερβολικής γενικευμένης αντίδρασης του ανοσοποιητικού (ενδεχομένως λόγω και "πανικού" του ανοσοποιητικού, αφού ενστικτωδώς το σώμα αντιλαμβάνεται ότι έχει προσβληθεί από πολύ ισχυρότερο λοιμογόνο αίτιο σε σχέση με ιό).
Τα μικρόβια όμως, χτυπιούνται με αντιβιοτικά. Πλασσάροντας ότι δήθεν τα συμπτώματα επιλοίμωξης (με ξαφνική επιδείνωση κλινικής εικόνας με δύσπνοια-πτώση κορεσμού) είναι του ιού, ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΝ τον κόσμο να πάρει αντιβιοτικά, με αποτέλεσμα τα μικρόβια και ειδικά το μυκόπλασμα που είναι πολύ επιθετικό, να αφήνονται ανεξέλεγκτα να δρουν!  Κάπως έτσι καταλήγουν οι ασθενείς σε διασωληνώσεις ή/και θανάτους!

Τι πρέπει να γίνει, είναι πολύ απλό:
Αντιβιοτικά με ΕΝΑΡΞΗ συμπτωμάτων:

  • Co-amoxiclav (Augmentin) 1gr ανά 12ωρο για 7-8 μέρες ΚΑΙ Azithromycin (Zithromax) 500mg 1 φορά τη μέρα για 5-7 μέρες (λαμβάνονται και τα δύο αντιβιοτικά ταυτόχρονα).
  • Επί αλλεργίας στο Augmentin, δίδεται clarithromycin 500 mg ανά 12ωρο για 5-7 μέρες.
  • Επί επιδείνωσης με δύσπνοια-πτώση κορεσμού: stop τα ανωτέρω και έναρξη moxifloxacin (avelox) 400mg 1 φορά ημερησίως για 5-7 μέρες (πολύ πιο αποτελεσματικό).

Υπ' όψιν ότι η υδροξυχλωροκίνη που "διαφημίστηκε", εκτός ότι έχει σοβαρές παρενέργειες (περαιτέρω μείωση λευκών αιμοσφαιρίων και πρόκληση παράτασης διαστήματος QT στο καρδιογράφημα-προκαλεί κοιλιακές ταχυκαρδίες που συχνά είναι θανατηφόρες) και δεν προσφέρει τίποτα, αν ληφθεί απαγορεύεται ο ασθενής να πάρει avelox (το πολύ δραστικό αντιβιοτικό)!
Πρέπει να διακοπεί η υδροξυχλωροκίνη για 2-3 μέρες και μετά μπορεί να δοθεί avelox (που θα είναι πολύ αργά, αφού τα μικρόβια και ειδικά το μυκόπλασμα, θα αφεθούν να δρουν ανεξέλεγκτα αυτές τις επιπλέον 2-3 μέρες, με καταστροφικές συνέπειες).
Βοηθητική επίσης των συμπτωμάτων επί μικροβιακής επιλοίμωξης είναι και η χορήγηση κορτιζόνης.

Υπ' όψιν ότι δεν χρειάζεται νοσηλεία, υπό την προϋπόθεση ότι τα αντιβιοτικά θα ξεκινήσουν ΕΓΚΑΙΡΑ και όχι καθυστερημένα!
Γι'αυτό από 1/9/20 αυστηροποίησαν τη συνταγογράφησή τους με κριτήρια (ακτινογραφία θώρακος + εξετάσεις αίματος + καλλιέργειες αίματος), που για να πληρούνται, ο ασθενής πρέπει να πάει νοσοκομείο να τα κάνει ή σε μεγάλο διαγνωστικό κέντρο, όπου όμως λόγω συμπτωμάτων ΔΕΝ θα του τα κάνουν, γιατί θα του πουν να πάει σπίτι του και να μείνει εκεί βάσει (αθλίων) οδηγιών του ΕΟΔΥ και να έρθει μόνο όταν εμφανίσει δύσπνοια (δηλαδή όταν πλέον θα έχει καταρρεύσει το αναπνευστικό από μικροβιακή επιλοίμωξη!).
Κάπως έτσι "πέτυχαν" την αύξηση των σοβαρώς επιδεινούμενων ασθενών αυτό το Φθινόπωρο-Χειμώνα. Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για ένα ακόμα έγκλημά τους (στα τόσα που έχουν διαπράξει ήδη).
Ελπίζω να βοήθησα να ξεκαθαρίσει το τοπίο».

Σημείωση του ιστολογίου μας: υπάρχει αντίλογος σ' αυτό το άρθρο, που δημοσιεύεται εδώ. Εμείς ομολογούμε ότι δεν μπορούμε να ξέρουμε ποια είναι η αλήθεια.

* Γιώργος Καρυστινός, βιογραφικό:


Ο άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος, Πολέμιος της διαφθοράς


Του Σεβ. Μητροπολίτου Ζιμπάμπουε Σεραφείμ

orthodoxianewsagency.gr (εικ. από εδώ)

Η μορφή του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου συνδέεται άμεσα με το πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Είναι ο Προφήτης που ήρθε στο κόσμο για να προετοιμάσει τον Δρόμο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, με αποκορύφωμα την θυσία της ζωής του, την άδικη και τραγική αποκεφάλιση του από το μεγαλύτερο διεφθαρμένο πολιτικό Ηγέτη της εποχής του. Η μεγάλη του «αμαρτία» για την αυθαίρετη θανατική του καταδίκη ήταν που δημόσια τόλμησε να πει στον βασιλιά Ηρώδη ότι η πράξη του να παντρευτεί τη γυναίκα του αδελφού του, ήταν ανήθικη.

Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος εκπροσωπεί την ηθική εκείνη όπου μπορεί να οικοδομηθεί μια κοινωνία, που χαρακτηριστικό της είναι ο σεβασμός στους θεσμούς έτσι ώστε να λειτουργεί δίκαια προστατεύοντας τα κοινωνικά δικαιώματα των ανθρώπων. Γι’ αυτό τα χαρακτηριστικά της Ηθικής του Ιωάννου του Προδρόμου, ως ο κορυφαίος Προφήτης που προετοιμάζει τον δρόμο του Ιησού, δίνοντας ακόμη και τη ζωή του, μας εισάγουν στην Ηθική του Χριστιανισμού, που διακρίνεται για την αγάπη μας προς όλους τους ανθρώπους ως αποτέλεσμα του θείου ελέους που δείχνει ο Δημιουργός μας Θεός προς όλους μας. Ο Θεός δηλαδή, όπως μας λέει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης είναι το «Φως το αληθινόν που φωτίζει πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον» (Ιωαν. 1,9).

Ο Ηρώδης ως ο επικεφαλής της Πολιτικής εξουσίας της τοπικής κοινωνίας εκπροσωπεί την ηθική των πολιτικών, που όταν ζουν ερήμην της παρουσίας του Θεού, η ηθική τους μετατρέπεται σε ανηθικότητα και διαφθορά. Ήταν έτοιμος να δώσει στην κόρη της Ηρωδιάδας μέχρι και το μισό του βασίλειο. Δεν είχε συνείδηση για τη πολιτική του ευθύνη να κυβερνά ένα ολόκληρο βασίλειο. Γι’ αυτό παρασυρόμενος από τα αμαρτωλά του πάθη, την ώρα της μέθης του, ήταν έτοιμος με ελαφρά τη συνείδηση να δωρίσει σε μια μισόγυμνη χορεύτρια μέχρι και το μισό του βασίλειο.

Αν η ανηθικότητα και η διαφθορά είναι έκφραση αδικίας και μάλιστα διάπραξη εγκληματικής πράξης, η ηθική έρχεται να μας απαντήσει στο ερώτημα τι πρέπει να πράττω στη ζωή μου. Η χριστιανική Ηθική στηρίζεται στη Χριστιανική Δογματική, στο περιεχόμενο δηλαδή της διδασκαλίας του Χριστιανισμού όπως αυτή διασώζεται στην Αγία Γραφή, στις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων και στα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας μας. Το περιεχόμενο της Χριστιανικής Δογματικής είναι η Ορθοδοξία της, δηλαδή η ορθή δόξα, η ορθή γνώμη, η ορθή διδασκαλία, γι’ αυτό και η Εκκλησία μας ονομάζεται Ορθόδοξη. Η Ορθοδοξία της Εκκλησίας μας οδηγεί τον ορθόδοξο πιστό στην ορθή πράξη, στην ορθή ηθική, δηλαδή στην ορθοπραξία.

Η χριστιανική Ηθική εκφράζει το περιεχόμενο της διδασκαλίας του Χριστιανισμού για τον άνθρωπο και τη δημιουργία του Θεού κι αναφέρεται στη σχέση μας προς τον Δημιουργό μας και Θεό μας, στη σχέση μας με τον εαυτό μας, στη σχέση μας προς τον πλησίον μας δηλαδή τον κάθε άνθρωπο που συναντούμε στη ζωή μας και στη σχέση μας με την Δημιουργία του Θεού.

Σε πρώτο στάδιο η σχέση μας με τον Θεό (αγαπήσεις Κύριον τον Θεό σου εξ όλης της καρδίας σου και εξ όλης της ψυχής σου και εξ όλης της διανοίας σου) μας οδηγεί στην μετοχή της ζωής του Χριστού, με το Βάπτισμα και τη συμμετοχή μας στην αγιαστική ζωή της Εκκλησίας μας η ζωή μας γίνεται χριστοκεντρική και τότε, σε δεύτερο στάδιο, βλέπουμε όλους τους συνανθρώπους μας ως αδελφούς μας (και αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν). Θεωρούμε τα προβλήματα των συνανθρώπων μας ως δικά μας προβλήματα και αγωνιούμε όπως ο Ιησούς Χριστός αγωνιούσε για τον κάθε άνθρωπο, και προσπαθούμε με τις προσευχές μας και τους αγώνες μας και τις θυσίες μας να τα λύσουμε. Αρχίζουμε να έχουμε ακόμη και τύψεις συνειδήσεως ότι για τα κοινωνικά προβλήματα που μαστίζουν τους συνανθρώπους μας κι αυτούς που είναι δίπλα μας κι αυτούς που ζουν μακριά μας, είμαστε σε κάποιο βαθμό υπεύθυνοι για τη δημιουργία τους και την αποτυχία μας να τα λύσουμε.

Το τρίτο στάδιο της χριστιανικής μας ηθικής αναφέρεται στην ευθύνη μας για τη προστασία της Δημιουργίας του Θεού, δηλαδή την προστασία του φυσικού Περιβάλλοντος. Όταν ο Θεός στο βιβλίο της Γενέσεως καλεί τον πρώτον άνθρωπο της Δημιουργίας του τον Αδάμ να δώσει ονόματα στα ζώα, εκεί φαίνεται η ηθική μας ευθύνη για την προστασία της δημιουργίας του Θεού. Τελικά ως μέλη του Περιβάλλοντος, προστατεύοντας το Περιβάλλον, προστατεύουμε τους εαυτούς μας.

Τα κορυφαία μέλη της Εκκλησίας μας που ζουν στον ύψιστο βαθμό σύμφωνα με την χριστιανική της ηθική τους ονομάζουμε αγίους και προφήτες. Μια τέτοια μεγάλη μορφή Προφήτη και αγίου είναι κι ο άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος που σήμερα η Εκκλησία μας τιμά και μας καλεί να μιμηθούμε τις αρετές του και το θάρρος του, να τολμούμε για παράδειγμα να λέμε δημόσια σ’ αυτούς που έχουν σχέσεις και δεν παντρεύονται να παντρευτούν. Έτσι προστατεύονται και τα αθώα παιδάκια που θα γεννηθούν, να έχουν όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα της προστασίας τους όπως όλα τα παιδιά του κόσμου. Δυστυχώς μέσα από μια σχέση που δεν υπάρχει το μυστήριο του Γάμου ως ισόβια ευθύνη για την οικογένεια, γίνονται και πολλές δολοφονίες αγέννητων παιδιών με τις εκτρώσεις, χωρίς να υπάρχει κάποια δικαιοσύνη που να προστατεύει τις ανυπεράσπιστες αυτές ψυχές.

Περιγραφή της εικόνας του Τιμίου Προδρόμου με την επιγραφή που αναφέρεται στον αποκεφαλισμό του 

Χρήστου Γκότση, από την ιστοσελίδα του Συλλόγου Ορθοδόξων Τυφλών Ελλάδος - φωτο από εδώ

Η εικών που θα περιγράψωμεν, εικονίζει τον Άγιον Ιωάννην, όπως τον παρουσιάζουν τα Ευαγγέλια και τον υμνεί η Εκκλησία. Δια την Εκκλησίαν ο Πρόδρομος και Βαπτιστής Ιωάννης είναι άγγελος, Απόστολος και Μάρτυς.

Ο Άγιός μας είναι κατ’ αρχάς άγγελος δια δύο λόγους: Πρώτον, λόγω της ασκητικής ζωής του. Ήτο «άνθρωπος μεν τη φύσει, Άγγελος δε τον βίον». Έτσι ανεδείχθη εις «επίγειον άγγελον και ουράνιον άνθρωπον». (Βλεπ. τροπάρια του Εσπερινού της εορτής της Γεννήσεώς του).

Ο Τίμιος Πρόδρομος είναι, δεύτερον, άγγελος διότι έφερε το μήνυμα της Βασιλείας των ουρανών ως αγγελιαφόρος του Κυρίου. Αυτός είναι ο λόγος που η εικών τον παρουσιάζει ως ένα ασκητήν, που φέρει πτέρυγας. «Ζωγραφίζεται δε ο Άγιος κάτισχνος και κεραμόχρους εκ του καύσωνος, φορών το δέρμα της καμήλου και περιβεβλημένος επάνωθεν ιμάτιον. Η κεφαλή του είναι λιπόσαρκος, με το όμμα πλήρες πίστεως και εγκαρτερήσεως. Οι βόστρυχοι της κόμης και του γενείου του είναι ανατεταραγμένοι από τον άνεμον της ερήμου ως όφεις, Οι βραχίονες και οι πόδες του είναι λεπτοί και άσαρκοι ως των πτηνών. Φέρει δε πτέρυγας ως οι άγγελοι, κατά την ρήσιν του προφήτου Μαλαχίου «Ιδού εγώ αποστέλλω τον άγγελόν μου προ προσώπου σου, ος κατασκευάσει την οδόν σου έμπροσθέν σου». Το ιερόν τούτο όρνεον ίσταται επί αποτόμου βραχώδους κορυφής, εν τω μέσω φάραγγος μεταξύ δύο συντετριμμένων ορέων, δι’ ων υποδηλούται το άγριον της ερήμου» (Φ. Κόντογλου).

Ο Τίμιος Πρόδρομος, εκτός από άγγελος, είναι και Απόστολος. Όπως οι Απόστολοι έτσι και αυτός έλαβεν από τον Θεόν την εντολήν να κηρύττη και να βαπτίζη τους ανθρώπους. Ο,τι έπραξε και εκήρυξε, το έκαμε κατ’ εντολήν του Κυρίου, του Θεού μας. Προς αυτόν είναι εστραμμένον το βλέμμα του Βαπτιστού. Ο Κύριος εικονίζεται εντός ημικυκλίου, που συμβολίζει τον ουρανόν, εις το άνω αριστερόν μέρος της εικόνος. Με την δεξιάν Του χείρα ευλογεί τον Απόστολόν Του και με την αριστεράν κρατεί ειλητάριον. Εις την ιδίαν στάσιν ευρίσκεται και ο Βαπτιστής. Η δεξιά του χειρ είναι εις σχήμα παρακλητικόν και η αριστερά του κρατεί ειλητάριον, το οποίον γράφει:

«Οράς οία πάσχουσιν, ω Θεού Λόγε, οι πταισμάτων έλεγχοι των βδελυκτέων. Έλεγχον και γαρ μη φέρων ο Ηρώδης,τέτμηκεν, ιδού, την εμήν κάραν, Σώτερ». δηλαδή:

Βλέπεις, Κύριε, που είσαι ο Λόγος του Θεού, τι υποφέρουν όσοι ελέγχουν τα πταίσματα των βδελυρών. Διότι και ο Ηρώδης, επειδή δεν μπορούσε να βαστάση τον έλεγχον (της ανηθικότητός του), ιδού, Σωτήρ μου, απέκοψε την κεφαλήν μου.

Εις την δεξιάν γωνίαν της εικόνος ζωγραφίζεται δρυς, που έχει μεταξύ των κλάδων της μίαν αξίνην. Μας υπενθυμίζει τους αναφερθέντας λόγους του Βαπτιστού προς τους Φαρισαίους και Σαδδουκαίους: «Ήδη δε και η αξίνη προς την ρίζαν των δένδρων κείται…». Οι θρησκευτικώς εντυπωσιακοί άρχοντες των Ιουδαίων και οι όμοιοί των θα έχουν την τύχην των άκαρπων, που κόπτονται ως άχρηστα.

Ο Άγιος Ιωάννης είναι, τελευταίον, και ένας Μάρτυς. Το βλέπομεν και αυτό εις την εικόνα. Μας το υπενθυμίζει η αποτμηθείσα κεφαλή του, που εικονίζεται εντός λεκάνης εις το κάτω αριστερόν μέρος της εικόνος. Φέρει εις τον νουν των πιστών το μισητόν συμπόσιον του Ηρώδου, που έγινεν αφορμή να διαπραχθή το ανοσιούργημα της αποτομής της Τιμίας Κεφαλής του θεοκήρυκος Προδρόμου.

Η εικών που περιεγράψαμεν, εικονίζει τον Τίμιον Πρόδρομον με την τριπλήν του αποστολήν: του αγγέλου, του Αποστόλου και του Μάρτυρος. Έτσι τον υμνεί ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γερμανός εις το πρώτον τροπάριον της Λιτής του α’ ήχου (29 Αυγούστου):

«Τι σε καλέσωμεν Προφήτα; Άγγελον, Απόστολον η Μάρτυρα; Άγγελον, ότι ως ασώματος διήγαγες• Απόστολον, ότι εμαθήτευσας τα έθνη• Μάρτυρα δε, ότι σου η κεφαλή υπέρ Χριστού ετμήθη. Αυτόν ικέτευε, ελεηθήναι τας ψυχάς ημών».

Από το βιβλίο: Ο μυστικός κόσμος των Βυζαντινών εικόνων,
Έκδοσις Αποστολικής Διακονίας

Συμπλήρωμα

Η διδασκαλία του αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, η δραματικά επίκαιρη!...

Τίμιος Πρόδρομος: ο καλύτερος φίλος του Ηρώδη - Η ιστορική πορεία της τιμίας κεφαλής του αγίου Ιωάννη του Προδρόμου

Προδρομικά, του Αγιασμού & της Φυλακής, και όταν οι μάρτυρες τελούσαν τη θεία λειτουργία πάνω στο στήθος τους...

***** 

Προδρομικά και επίκαιρα...

 

Εικ. από την ανάρτηση:  

Παρακαλώ, ένα κλικ αγάπης & ορθόδοξης αυτοσυνειδησίας και κοινωνικής ευαισθησίας στα: 

Η διδασκαλία του αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, η δραματικά επίκαιρη!...

Τίμιος Πρόδρομος: ο καλύτερος φίλος του Ηρώδη - Η ιστορική πορεία της τιμίας κεφαλής του αγίου Ιωάννη του Προδρόμου

Oxford Historians Find The Bones of St John the Baptist - Επιστημονικές επιβεβαιώσεις σε λείψανα του τιμίου Προδρόμου - Ποια τα σωζόμενα σήμερα λείψανά του


Εικ.: Άγνωστη εικόνα της Κρητικής Σχολής Αγιογραφίας, έργο ενός από τους σημαντικότερους Κρητικούς αγιογράφους του δεύτερου μισού του 17ου αιώνα, του Εμμανουήλ Τζάνε (γεννήθηκε στο Ρέθυμνο το 1610, πέθανε στη Βενετία το 1690), αποκαλύφθηκε στη διάρκεια εργασιών συντήρησης στο ναό του Αγ. Ιωάννη του Προδρόμου Κρανιδίου. Περισσότερα εδώ (από τον "Ριζοσπάστη", παρακαλώ)

Προδρομικά, του Αγιασμού & της Φυλακής, και όταν οι μάρτυρες τελούσαν τη θεία λειτουργία πάνω στο στήθος τους...

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ: Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ...

Χαιρετισμοί & Παράκληση του αγίου Ιωάννη του Προδρόμου

ΤΟ ΙΩΑΝΝΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑ  
 
 
 
Ας έχουμε τις πρεσβείες και τη βοήθεια του αγίου προφήτη Ιωάννη του Προδρόμου και Βαπτιστή & πάντων των αγίων, όλοι μας και όλος ο κόσμος.
Αμήν.