Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Ο πανεπιστημιακός Δημήτρης Πατέλης για την προώθηση της ομοφυλοφιλίας


Παρακολουθείστε απόσπασμα από εισήγηση του Αναπλ. Καθ. του Πολυτεχνείου Κρήτης Δημήτρη Πατέλη στο 4ο μάθημα από τη σειρά "10 απλά μαθήματα Σύγχρονης Επαναστατικής Θεωρίας. Κλασικός μαρξισμός και Λογική της Ιστορίας." Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Νοέμβριος 2015.
Από το αγαπητό ιστολόγιο Σαντορινιός.
Σημείωση αρχικής πηγής: Βρείτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ χρόνο (12 λεπτά) να δείτε το παρακάτω σημαντικό βίντεο και διαδώστε το με οποιοδήποτε τρόπο σε κάθε γωνιά του Ελληνισμού, σε γνωστούς και αγνώστους. Είναι ζήτημα Εθνικής και Ηθικής Υπόστασης και αφορά το μέλλον των παιδιών μας. Εφόσον τέτοιες άκρως ωφέλιμες και διαφωτιστικές ομιλίες ΔΕΝ προβάλλονται από τα ελεγχόμενα Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης έχουμε εμείς τεράστια ευθύνη ενώπιον του Θεού να τα μεταδώσουμε στους αδελφούς μας ως ένδειξης του ελάχιστου βαθμού αγάπης προς αυτούς.


Σημείωση του ιστολογίου μας:
Το βίντεο ελήφθη από το ΥΤ, από το κανάλι Πολύχρωμο Σχολείο, που το δημοσιεύει μέσα στα πλαίσια της (επιτρέψτε μου) νεοταξίτικης πολιτικής ορθότητας, χαρακτηρίζοντάς το "τρανσφοβική ρητορική", και δίνει κάποια links προς απαντήσεις για το θέμα, εν πολλοίς άσχετες (γενικές αναφορές θεσμών στα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων και στην καταπίεσή τους - μπείτε να τις δείτε).
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θεωρώ πως έχει η απάντηση του αριστερού πολιτικού σχηματισμού ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τα μέλη του οποίου σπεύδουν να ξεκαθαρίσουν ότι ο εν λόγω καθηγητής δεν έχει σχέση μαζί τους, προσθέτοντας αρκετά λόγια υπέρ της ομοφυλοφιλίας. Ασφαλώς νομίζουν ότι υπερασπίζονται το λαό, ενώ στην πραγματικότητα υπερασπίζονται τη Νέα Τάξη.
Αξίζει ίσως να δούμε το παρακάτω εξωφρενικό - κατ' εμέ - απόσπασμα:
Αγνοεί εσκεμμένα ότι οι ομοερωτικές συμπεριφορές αλλά και η πολυμορφία του κοινωνικού και του βιολογικού φύλου αποτελούν φαινόμενα διαχρονικά, τα οποία εμφανίζονται σε ποικίλες χρονικές περιόδους και σε πολύ διαφορετικές κοινωνίες. Ο όρος «ομοφυλόφιλος» είναι δημιούργημα του καπιταλισμού. Επινοήθηκε σαν ψυχιατρικός όρος στα τέλη του 19ου αιώνα για να στιγματίσει όχι μόνο μια ομοερωτική πράξη αλλά και το ίδιο το άτομο που την ασκεί. Αυτό τον τρόπο επέλεξε τότε η κυρίαρχη τάξη για να καταστείλει τη διαφορετικότητα. Ο στόχος της ήταν να περιθωριοποιήσει τους ανθρώπους που δεν χωρούσαν στα στενά πλαίσια του «ετεροφυλόφιλου μονογαμικού ζευγαριού». Η ύπαρξή τους και μόνο έθετε σε αμφισβήτηση τον «ιερό θεσμό» της οικογένειας – η πυρηνική μορφή της είναι άλλο ένα δημιούργημα του 19ου αι.
Ναι, η πυρηνική μορφή της οικογένειας είναι ένα καπιταλιστικό δημιούργημα, το οποίο απομονώνει και εξουθενώνει τους ανθρώπους. Στον πολιτισμό μας ανήκει η πολυμελής (& πολύτεκνη) οικογένεια με παππούδες και γιαγιάδες, όπου όλοι οι συγγενείς έχουν σχέση μεταξύ τους (κι αυτό βέβαια χρειάζεται προσοχή, για να μη γίνει καταπιεστικό - ο Χριστός έσπασε την απολυτοποίηση του θεσμού της οικογένειας, με αυτά τα λόγια Του).
Η ομοφυλόφιλη "οικογένεια" όμως (καθώς και η "οικογένεια" με "συντρόφους" κι όχι με συζύγους) τίνος δημιούργημα είναι; Του λαού ή της κυρίαρχης τάξης; Δηλαδή δεν παίζει κανένα ρόλο το ότι στην πλουτοκρατία έχουν εξέχουσα θέση και εξέχουσα προβολή πλήθος ομοφυλόφιλοι; Συνάνθρωποί μας, ασφαλώς, αλλά παιδιά του λαού είναι όλοι αυτοί;
Δηλαδή, επίσης, το παιδί δεν έχει ανάγκη από μία μάνα κι έναν πατέρα, κατά τους φίλους φωστήρες "αριστερούς" (αν δεν βάλω εισαγωγικά, αυτό θα σημαίνει ότι είναι αυθεντικά αριστερό να λέμε τέτοιες ανοησίες), αλλά είναι μια χαρά να μεγαλώνει σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Τι να πω;
Περί ομοφυλοφιλίας και ψυχιατρικής, συγχωρέστε με, ολίγα εδώ.
Αναδημοσιεύουμε επίσης την απάντηση της προέδρου του Σωματείου Υποστήριξης Διεμφυλικών, Μαρίνας Γαλανού (φωτο):
Η επαναστατική τρανσφοβία

Ως τρανς γυναίκα έχω κατηγορηθεί για μία πλειάδα πραγμάτων στη ζωή μου: ως καρικατούρα γυναίκας, ως περιθώριο, ως ανώμαλη, ό,τι θέλετε. Έχω μάθει να έρχομαι πρόσωπο με πρόσωπο με την πιο συντηρητική και μισαλλόδοξη πλευρά της κοινωνίας. Εσχάτως, αν και στην πραγματικότητα αυτές οι απόψεις έχουν παρελθόν στη σταλινική και πέριξ αυτής Αριστερά, σε μία σειρά διαλέξεων στο Πολυτεχνείο της Κρήτης με τίτλο: «Σύγχρονη επαναστατική θεωρία. Κλασικός μαρξισμός και λογική της Ιστορίας», έως και μίσθαρνος πράκτορας του ιμπεριαλισμού.
Πρόκειται φυσικά για ένα ανερμάτιστο και εντελώς ασυνάρτητο παραλήρημα που, πέραν της μισανθρωπίας και του ρατσιστικού, ακραίου τρανσφοβικού λόγου του, εν τοις πράγμασι εντάσσει όλη την προβληματική του στη βιολογική θεώρηση και σε ό,τι χειρότερο γέννησε η ανθρώπινη σκέψη με βάση τις απάνθρωπες βιολογικές θεωρίες. Αν θέλουμε στην πραγματικότητα να αναλύσουμε την ομιλία του καθηγητή Δημήτρη Πατέλη με βάση τη «λογική της ιστορίας», όπως ο ίδιος τιτλοφορεί την ομιλία του, θα πρέπει να οδηγηθούμε σε στρασερικού* τύπου θεωρήσεις, που ανάγουν τα πάντα στην πούρα βιολογική θεώρηση: σ’ αυτήν που γέννησε το πιο φρικτό τέρας στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Πέραν της άγνοιας, καθώς πουθενά στον κόσμο δεν επιβάλλονται οι επεμβάσεις επαναπροσδιορισμού φύλου (παρά μόνο σε ίντερσεξ νεογνά ή σε μικρής ηλικίας παιδιά ["Ν": !!!! Μα για παιδιά μίλησε κι ο καθηγητής. Δηλ. σε παιδιά μικρής ηλικίας είναι θεμιτό να τους αλλάζουν φύλο οι γονείς τους;;;;] — και έχει σημασία πώς εξαιρεί τους ίντερσεξ ανθρώπους στην ομιλία του ο Πατέλης ["Ν": εδώ μια αναφορά στους ίντερσεξ, πάλι "πολιτικά ορθή", δηλαδή με την άποψη ότι κακώς ένας ίντερσεξ παιδί χειρουργείται για να αποκτήσει συγκεκριμένο φύλο (παραθέτει μάλιστα και τη σημαία της... ίντερσεξ υπερηφάνειας!!!]), οι έννοιες εδώ αντιστρέφονται και διαστρεβλώνονται πλήρως. Η ελεύθερη βούληση και η ελεύθερη διάθεση του νου και του σώματος —που, για όσους προχωρούν σε επεμβάσεις επαναπροσδιορισμού, αποτελεί αδήριτη εσωτερική ανάγκη (μια ανάγκη που όχι απλώς δεν τους επιβάλλεται, αλλά που για να κάνουν τις απαιτούμενες επεμβάσεις πληρώνουν και ένα σκασμό λεφτά, δικά τους λεφτά, καθώς δεν καλύπτονται ασφαλιστικά οι επεμβάσεις αυτές — τόσο πολύ τούς επιβάλλονται…)— αντιστρέφονται σε χειραγώγηση. Η συντηρητική θεώρηση που αντιμετωπίζουν οι τρανς άνθρωποι με την ετικέτα της ψυχικής διαταραχής αναβαπτίζεται σε αλλοτρίωση. Από τον λόγο του κυρίου καθηγητή, δε, προκύπτει μια απόλυτη έκφραση μίσους προς την πιο μεγάλη κατάκτηση του πολιτισμού μας: τα ατομικά δικαιώματα (που εδώ μεταφράζονται σε φιλοτομαρισμό).
Δεν υπάρχει ανάγκη να σχολιαστούν οι θεωρίες συνωμοσίας, που χρόνια τώρα κατατρώνε κάθε προσπάθεια ορθολογικής αντιμετώπισης της πραγματικότητας. Κάθε απόπειρα να αντιταχθεί ο ορθός λόγος πάει στράφι. Και η σιγουριά για το τι μπορεί να κρύβεται «από πίσω» (τρέχα γύρευε: πολυεθνικές εταιρείες, η Microsoft, μπορεί και ολόκληρο δίκτυο πρακτόρων που θέλουν να διαβρώσουν το «έθνος»…) δείχνει να επικρατεί όχι μόνο στους ακροδεξιούς κύκλους, αλλά και σε μία εθνολαϊκιστική Αριστερά, στους κόλπους της οποίας βρίσκουν όλες αυτές οι συνωμοσιολογικές θεωρίες γόνιμο έδαφος.
Και δεν συμφωνώ καθόλου με όσες και όσους αντιμετωπίζουν τη ρητορική αυτή με τα χαρακτηριστικά της γραφικότητας ή του γελοίου. Ή, αν θέλετε να το πούμε διαφορετικά, ναι, μπορεί να υπάρχουν έντονα αυτά τα χαρακτηριστικά, ωστόσο εδώ έχουμε να κάνουμε με καθαρή ρητορική μίσους, που αποδίδει αρνητικά, μειωτικά χαρακτηριστικά σε ανθρώπους με βάση μόνο μία ιδιότητα: την ταυτότητα φύλου — ή, για να το πούμε πιο απλά, με βάση την τρανς κατάσταση.
Ας προσπαθήσουμε να φανταστούμε πώς μπορεί να ένιωσε ένας φοιτητής ή μία φοιτήτρια αυτού του ανθρώπου, αν ήταν γκέι, λεσβία, τρανς ή ίντερσεξ. Πόσο φρικτά θα αισθάνθηκε, ποιες πιθανές ενοχές, αυτοθυματοποίηση ή και ακόμη χειρότερα συναισθήματα, που δεν θέλω να τα περιγράψω γιατί, όπως είναι γνωστό, τα κρούσματα αυτοκτονιών είναι ιδιαίτερα υψηλά ανάμεσα στους τρανς ανθρώπους. Φανταστείτε να άκουγε αντίστοιχα πράγματα κάποιο παιδί που ακόμη παλεύει με τον εαυτό του και την ταυτότητά του σε μία σχολική αίθουσα.
Ούτε συμφωνώ με όσες και όσους, θέλοντας να τον υποβιβάσουν, μιλούν για «καθηγητάκο» ή χρησιμοποιούν όποιον άλλο μειωτικό χαρακτηρισμό. Γιατί απέναντι στη ρητορική του μίσους, τον ρατσιστικό λόγο, τη μισαλλοδοξία, πρέπει να προτάξουμε πολιτικές και όχι χαρακτηρισμούς: τις πολιτικές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τον ορθολογισμό. Το οφείλουμε απέναντι σε όλα τα παιδιά που μεγαλώνουν σήμερα, για να μην αντιμετωπίσουν την ίδια μισαλλοδοξία, τις ίδιες διακρίσεις, τον ίδιο ρατσισμό.
Πριν από λίγες ημέρες, η τρανς κοινότητα τίμησε τη Διεθνή Ημέρα Τρανς Μνήμης. Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη διοργανώθηκαν ημερίδες προς τιμήν των 272 τρανς ανθρώπων που δολοφονήθηκαν μέσα στη χρονιά λόγω της μισανθρωπίας που αντιμετωπίζουν οι τρανς. ["Ν": τους σεβόμαστε και ευχόμαστε για την ανάπαυσή τους. Κάθε βίαιη πράξη κατά του συνανθρώπου (και όχι μόνο) είναι απαράδεκτη]. Υπολογίζεται ότι κάθε 36 ώρες ακόμη ένας τρανς άνθρωπος, σε κάποια γωνιά του πλανήτη μας, προστίθεται στον βωμό αυτού του μίσους. Και οι καταγραφές αυτές αντικατοπτρίζουν στο ελάχιστο το πραγματικό πρόβλημα, καθώς σε πολλές χώρες δεν υπάρχουν καν καταγραφές, ή οι τρανς δεν καταγράφονται με την πραγματική τους ταυτότητα.
Γι’ αυτούς τους ανθρώπους οφείλουμε να σταθούμε με σθένος και ισχυρό πολιτικό λόγο απέναντι στη ρατσιστική ρητορική που δίνει τροφή στο φονικό φίδι. "Ν": Δηλαδή κάθε 36 ώρες δολοφονείται ένας τρανς άνθρωπος; Ποια είναι τα στοιχεία; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω, όπως δυσκολεύομαι και να πιστέψω ότι είναι τόσο πολλοί. Παρεμπιπτόντως, στις μέρες μας έχουν εκατόμβες χριστιανικού αίματος - ας μην το ξεχνάμε και αυτό.

* Ο στρασερισμός υπήρξε αποκλίνουσα τάση του εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος της Γερμανίας, που είχε μία πιο «ριζοσπαστική», πιο «επαναστατική» και, όπως είχε χαρακτηριστεί, μία πιο «αριστερή» θεώρηση στους κόλπους του εθνικοσοσιαλισμού με βάση την «αντικαπιταλιστική» ρητορική. Οι εκφραστές της, Ότο και Γκεόργκ Στράσερ, εκδιώχθηκαν από το εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα το 1930 και εξορίστηκαν στην Τσεχοσλοβακία.
"Νεκρός για τον κόσμο": Τι παρατηρώ; Ουδεμία ουσιαστική απάντηση στους ισχυρισμούς του καθηγητή, μόνο μειωτικές αναφορές. Γιατί θεωρείται γραφικός ή επικίνδυνος καθηγητάκος; Επειδή λέει αυτά που λέει (τα οποία είναι άκρως αντισυμβατικά, αφού πλέον η πολιτική ορθότητα είναι να εκφραζόμαστε ΥΠΕΡ της ομοφυλοφιλίας και κάθε είδους "απελευθέρωσης"). Αν έλεγε τα αντίθετα, θα ήταν "καθηγητάρα".
Δε χρειάζονται σχόλια.
Το ιστολόγιό μας είναι υπέρ των ομοφυλόφιλων, γι' αυτό είναι κατά της προπαγάνδισης της ομοφυλοφιλίας που εξυπηρετεί τη Νέα Τάξη Πραγμάτων. Από την ενότητά μας για την ομοφυλοφιλία νομίζω ότι θα πειστούν οι ενδιαφερόμενοι για την αγάπη μας προς τους αδελφούς μας ομοφυλόφιλους και προς κάθε άνθρωπο. Ας είναι όλοι καλά κι ας έχουν την ευλογία του Θεού της αγάπης, του Ιησού Χριστού.
Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου