Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Για την κατάργηση της αργίας της Κυριακής...


Το περιμένουμε κι όπου νά 'ναι έρχεται ή έχει ήδη έρθει... Στην πράξη βέβαια: (α) η αργία της Κυριακής έχει ήδη αντικατασταθεί με κυλιόμενα ρεπό σε τυχαίες μέρες για πολλά επαγγέλματα, (β) οι περισσότεροι ορθόδοξοι χριστιανοί δε χρειάζονται την αργία αυτή - εξυπηρετούνται με τα ρεπό - γιατί απλούστατα δεν πηγαίνουν στην Εκκλησία. Ας φροντίσει λοιπόν, πατέρες μου, η διοικούσα Εκκλησία (κανονικά θα έπρεπε να πω "η ποιμαίνουσα Εκκλησία") να γίνει απαραίτητη η Κυριακή στον πιστό (;) λαό της / λαό μας, αλλιώς φοβάμαι πως φλυαρούμε μάταια και ανώφελα...

Θα χτυπηθούν: (α) οι λίγοι που απομένουν να πηγαίνουν στην Εκκλησία - και που τώρα θα γίνουν σκλάβοι στα μαγαζιά τους ή στα μαγαζιά των αφεντικών τους, αν οι ορθόδοξοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν αντιδράσουν ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ αργία την Κυριακή μας κι ας χάσουν μερικά ευρώ· θα κερδίσουν πάρα πολλά στον πνευματικό τομέα, αλλά είμαι βέβαιος ότι και σε χρήμα δε θα ζημιωθούν πραγματικά· (β) η ελληνική οικογένεια, ή ό,τι ελάχιστο έχει απομείνει απ' αυτήν, που χρειάζεται οπωσδήποτε μια μέρα που να είναι κοινή αργία για όλα τα μέλη της (ήδη δεν υπάρχει τέτοια μέρα), ώστε να μπορούν να συναντηθούν και να επικοινωνήσουν σαν άνθρωποι κι όχι αποσπασματικά και ευκαιριακά σαν ζώα/σκλάβοι, όπως μας θέλουν τα διεθνή και εγχώρια αφεντικά μας!
Για το θέμα:

Σκορδάς: «Σαθρό το επιχείρημα της θρησκείας για το μη άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές» (ΤΑ ΝΕΑ - εμείς από εδώ)
 
«Σαθρό» χαρακτήρισε την Παρασκευή ο υφυπουργός Ανάπτυξης Θανάσης Σκορδάς, το επιχείρημα όσων αντιδρούν στο άνοιγμα των καταστημάτων για περισσότερες Κυριακές ότι έτσι θα εμποδίζεται η εκδήλωση του θρησκευτικού συναισθήματος των πολιτών καθώς δεν θα μπορούν να πάνε στην εκκλησία.
Μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM 99,5 ο υφυπουργός Ανάπτυξης υπήρξε κάθετος απέναντι σε αυτό το επιχείρημα: «Είναι προσβλητικό και εμποδίζει την εκδήλωση οποιουδήποτε θρησκευτικού συναισθήματος όταν είναι ανοιχτά μια σειρά από καταστήματα αυτή τη στιγμή τις Κυριακές;
Είναι αντιθρησκευτικό ότι η βιομηχανία έχει τη δυνατότητα να είναι ανοιχτή και τις Κυριακές; Είναι αντιθρησκευτικό ότι τα νοσοκομεία, η Αστυνομία και οι μεταφορές δουλεύουν τις Κυριακές;» αναρωτήθηκε ο Θανάσης Σκορδάς και προσέθεσε: «Αυτά είναι πολύ σαθρά και φθηνά επιχειρήματα που δεν στέκουν και δεν έχουν καμία λογική. Είναι δικαιολογίες για εκείνους που είναι οπαδοί της ακινησίας, διότι το πραγματικό δίλημμα αυτή τη στιγμή στη χώρα δεν είναι ούτε η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές ούτε το κλείσιμο της ΕΡΤ. Είναι εάν μπορούμε να κάνουμε μεταρρυθμίσεις για να βγούμε από την ύφεση ή ακινησία», τόνισε.

Σημ. ιστολογίου: Δεν αντιλαμβάνεται ο Υφυπουργός τη διαφορά μεταξύ της λειτουργίας των νοσοκομείων ή της αστυνομίας και των εμπορικών καταστημάτων την Κυριακή; Δεν έχει ακούσει ποτέ τι δίδασκε ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός για το κέρδος της Κυριακής; ["Ν": Δίδασκε ότι είναι καταραμένο κέρδος και προκαλεί άλλες ζημιές, μεγαλύτερες].

Επιστολή Αιτωλίας Κοσμά προς τους βουλευτές (εδώ)

aitolias kosmas
Επιστολή - Διαμαρτυρία απέστειλε ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς προς τους Βουλευτές για την κατάργηση της αργίας της Κυριακής:

Ἀξιότιμοι κ.κ. Βουλευτές,
Μέ πόνο καί ὀδύνη παρακολουθοῦμε τήν ἐπιχειρούμενη κατάργησι τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς.
Ἡ εἴδησι δημοσιεύθηκε στά Μέσα Μαζικῆς Ἐνημερώσεως, τήν Κυριακή 7 Ἰουλίου.
Γιατί, κ.κ. Βουλευτές, ἐπιχειρεῖται αὐτό τό ἀνόσιο τόλμημα τῆς διά νόμου καταργήσεως τῆς ἰσχυούσης ἀργίας τῆς Κυριακῆς;
Ἐσεῖς πού ἀγωνίζεσθε γιά τό καλό τοῦ λαοῦ μας, ἐσεῖς, τούς ὁποίους ἀνέδειξε αὐτός ὁ γενναῖος καί πιστός λαός τῆς Αἰτωλοακαρνανίας, γιά νά ψηφίζετε τά καλά, τά ὠφέλιμα καί τά ἄριστα, θά ἀνεχθεῖτε, θά συμφωνήσετε μέ τό ἀντίθεο καί ἐπιζήμιο αὐτό ἐπιδιωκόμενο τόλμημα;
Ἡ κατάργησι τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς θά ἐξωντώσῃ τά μικρά ἐμπορικά καταστήματα γιατί οἱ ἰδιοκτῆτες τους δέν θά μποροῦν νά πληρώνουν ὑπερωριακές ἀπασχολήσεις προσωπικοῦ, οἱ ἴδιοι δέ δέν θά ἀντέξουν στήν συνεχῆ ἐργασία ἑπτά ἡμερῶν.
Ἔπειτα, ἡ Κυριακή εἶναι ἡμέρα λατρείας τοῦ Τριαδικοῦ μας Θεοῦ, ἡμέρα ἀφιερωμένη στόν Κύριο, στήν ἀνάπαυσι καί τήν καλλιέργεια ἔργων ἀγάπης τῶν χριστιανῶν.
Ἀλήθεια, ζοῦμε στήν ὀρθόδοξο χριστιανική Ἑλλάδα ἤ σέ κάποια ἀλλόθρησκη χώρα;
Ἄν καταργηθῇ καί ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς, πότε θά ἐκκλησιασθῇ ὁ χριστιανός; Πότε θά ζήσῃ τό μυστήριο τῆς Θείας Λειτουργίας, τό ὁποῖο τόν ἀναγεννᾶ, τόν φωτίζῃ, τόν χαριτώνῃ, τόν ἑνώνει μέ τό Θεό;
Πότε τά παιδιά μας, τά ὁποῖα δυστυχῶς εἶναι ἀκατήχητα καί ἕρμαια τῆς κάθε ἀνατρεπτικῆς καί διαστροφικῆς ἰδεολογίας, θά ἀκούσουν θεῖο κήρυγμα;
Πότε θά κατηχηθοῦν, ὅταν τήν Κυριακή ἡ οἰκογένεια ἐργάζεται; Δέν βλέπουμε πόσο ἀγρίεψε ὁ κόσμος μας; Ἐπιμένουμε ἀκόμη στήν αὐτοκαταστροφή μας;
Τήν ἀργία τῆς Κυριακῆς τήν ἐθέσπισε ἡ Α’ Οἰκουμενική Σύνοδος, ἀποτελουμένη ἀπό ἁγίους καί θεοφόρους Πατέρες καί προεδρευομένη ἀπό τόν ἅγιο Μέγα Κωνσταντῖνο.
Τήν ἀργία τῆς Κυριακῆς τήν σεβάσθηκαν τόσοι αἰῶνες καί οἱ πιό ἄσπονδοι ἔχθροί τῆς ὀρθοδόξου ἀληθείας!
Ἐμεῖς σήμερα θά τήν καταργήσουμε; Εἴμαστε τόσο σοφοί;
Ἀξιότιμοι κ.κ. Βουλευτές,
Ὁ συμπατριώτης μας μεγάλος ἅγιος, διδάχος, Ἐθνομάρτυς καί Ἱερομάρτυς Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ἔχυσε τό ἅγιο αἷμα του γιατί ἀγωνίσθηκε νά ἑδραιώσῃ στά Γιάννενα τήν ἀργία τῆς Κυριακῆς καί ἦλθε ἀντιμέτωπος μέ τούς Ἑβραίους.
Ἐμεῖς σήμερα θά συμμαχήσουμε μέ τούς δημίους του; Ἀλήθεια, πῶς θά ἀντικρύσουμε τόν μεγάλο μας προστάτη καί πολιοῦχο;
Ὡς πνευματικός πατέρας τῆς περιοχῆς μας, σᾶς παρακαλῶ νά ἀντισταθῆτε, νά ἀγωνισθῆτε νά ματαιωθῇ τό ἀντίχριστο αὐτό ἐπιχείρημα. Ἐφ’ ὅσον ἀγαπᾶτε τόν Χριστό, τήν Ὀρθοδοξία, τήν Ἑλλάδα καί τούς Ἕλληνες, νά τό ἀποδείξετε.
Περιμένω νά ἀκούσω τήν ὁμολογιακή σας φωνή καί νά σᾶς χειροκροτήσω.
Σταθεῖτε ὄρθιοι, ὁμολογητές. Ἀνακόψατε τήν πορεία πρός τήν φθορά καί τήν διάλυσι τῆς πατρίδος σας.
Ἡ κατάργησι τῆς Κυριακῆς ἀργίας εἶναι ἄρνησις τῆς ἁγιογραφικῆς, τῆς πατερικῆς, τῆς ὀρθοδόξου ἀληθείας, ἀπόδειξι τῆς περιφρονήσεως τῶν ἱερῶν καί τῶν ἁγίων τοῦ γένους σας.
Καιρός νά δώσετε μάχες γιά τόν Χριστό, τήν πίστι καί τοῦ πονεμένου  λαό σας. Αὐτό θέλει ἡ πατρίδα καί ὁ λαός ἀπό σᾶς.
Εἴμαστε ἐλεύθεροι καί δέν θέλουμε νά μᾶς ἀφαιρέσουν τό δικαίωμα νά λατρεύουμε τό Θεό σας. Καθῆκον ἔχετε νά διασφαλίσετε τό δικαίωμά σας.
Ἀναμένοντας τήν σθεναρά φωνή σας, διατελῶ       

Μετά πατρικῶν εὐχῶν
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
† Ο ΑΙΤΩΛΙΑΣ  ΚΑΙ  ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ  ΚΟΣΜΑΣ

Πειραιώς: Κατάργηση της Αργίας της Κυριακής από το Εβραϊκό λόμπι (από εδώ & εδώ - μέσα στα σχόλια ένα χαριτωμένο λέει: "Ο εθνοπροδότης Πειραιώς δε φτάνει που ταΐζει τους μουσουλμάνους, τους πληρώνει και τη ΔΕΗ". Καλά κάνει, λέμε εμείς. Δεν τον κάνει... προδότη αυτό. Απλά, τον κάνει ορθόδοξο χριστιανό. Προς γνώσιν για ευνόητους λόγους).


Ἐν Πειραιεῖ τῇ 12Ἰουλίου 2013
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
 
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΚΑΤ’ ΕΝΤΟΛΗΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΛΟΜΠΥ
 
mitropolitis-serafeim-600x400Τελικά ὁ Ὑπουργός Ἀνάπτυξης κ. Κ. Χατζηγάκης τό τόλμησε. Ἔγινε ὁ Ἠρόστρατος πού στό Ὀρθόδοξο Γένος τῶν Ἑλλήνων κατέθεσε νομοθέτημα γιά τήν ἀποϊεροποίηση τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου, τήν ὁποία καθόρισε στίς 7 Μαρτίου τοῦ 321 ὁ ἅγιος Ἰσαπόστολος καί Θεόστεπτος Αὐτοκράτωρ Κωνσταντῖνος ὁ μέγας. Ἀλλά ὁ σύγχρονος αὐτός Ἠρόστρατος δέν εἶναι μόνος του, οὔτε ἐνεργεῖ ἀπό ἰδίᾳ πρωτοβουλία. Ἔχει τήν συναίνεση τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς Χώρας καί τοῦ Ἀντιπροέδρου τῆς Κυβέρνησης καί δημιουργεῖ εὐλόγους συνειρμούς ἡ ταυτόχρονη ἀναγγελία τῆς προσκλήσεως τοῦ κ. Πρωθυπουργοῦ ἀπό τόν Πρόεδρο τῶν ΗΠΑ κ. Μπάρακ Ὀμπάμα στίς 8 Αὐγούστου ἐ.ἔ. γιά τήν ὁποία ἀγωνίζετο ἐπί μῆνες μέ μεσίτες τούς προύχοντες τοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ τῶν ΗΠΑ, ὅπως δημοσιοποιήθηκε στόν Τύπο. 

Τελικά ἡ πρόσκλησις ἦρθε καί τό ἀντίτιμο πληρώνεται καί εἶναι ἡ ἀποϊεροποίηση καί ἡ κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας γιά νά ἐπιτευχθῆ διπλός στόχος ἀφ’ ἑνός ἡ ἀπόμείωση τῆς Ὀρθόδοξης αὐτοσυνειδησίας τῶν Ἑλλήνων καί ἀφ’ ἑτέρου νά σαρώσουν ὅλα τά μικρομάγαζα καί τούς μικρομεσαίους ἐπιχειρηματίες οἱ ἑβραϊκῶν συμφερόντων μεγάλες πολυεθνικές ἁλυσίδες πού σέ λίγο καιρό θά δρέψουν τούς καρπούς τοῦ νομοθετήματος τοῦ κ. Χατζηγάκη καί τῆς συντροφίας του. Ἐντολοδόχοι λοιπόν οἱ ἀνωτέρω κ.κ., ὅπως προκύπτει ἀπό τίς ἐνέργειές τους πού βάλθηκαν μέ τό στανιό νά «σώσουν» δῆθεν τούς μικρομεσαίους ἐμπόρους ἐνῶ ἐκείνοι μέ ἀδιάψευστα στοιχεῖα στήν διαπασών ὀρύονται ὅτι θά καταστραφοῦν καί πού θά ἀποδειχθεῖ σέ κάποια χρόνια ὅπως ἀποδείχθηκε ἡ ἄθλια ἐνέργεια τοῦ Κώστα Σημήτη γιά τήν διαγραφή τοῦ θρησκεύματος ἀπό τίς ταυτότητες τῶν Ἑλλήνων ὅτι ἦταν ἐντολή τοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ, μέ τήν πρόσφατη ἀδιάψευστη μαρτυρία τῆς κ. Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου.

Ὁ ἑορτασμός μιᾶς ἡμέρας ἀναπαύσεως τῆς ἑβδομάδος ὅπως ἀπαιτεῖ ἡ ἀνθρώπινη φύση βασίζεται στό βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης «Γένεση» (β΄,2-3), ἔτσι τό Σάββατο διά τοῦ Νόμου τῆς ΠΔ εἰσῆλθε ὡς «ἡμέρα Κυρίου» στήν Καινή Διαθήκη μέ τά δύο βασικά στοιχεῖα, δηλ. ἀποχή ἀπό τίς ἐργασίες καί ἰδιαίτερη λατρεία τοῦ Θεοῦ. Τή θέση τοῦ Σαββάτου στόν Χριστιανισμό κατέλαβε ἡ Κυριακή (Ἀποκαλ. α΄,10) σάν πρώτη ἡμέρα τῆς ἑβδομάδος κατά τήν ὁποία ἀνεστήθη ὁ Κύριος ἐκ τοῦ Τάφου, δημιούργησε τό ἀναστάσιμο φῶς καί ἀπέστειλε τό Πανάγιο Πνεῦμα νά ἐπιφοιτήση στούς Ἀποστόλους. Ἡ Κυριακή σάν κατ’ ἐξοχήν «ἡμέρα τοῦ Κυρίου» ὑπενθυμίζει τόν ἐρχόμενο Χριστό σάν ἀνατέλλοντα ἥλιο, ὁ Ὁποῖος θά ἔλθῃ νά ἀποκαταστήση τήν χειμαζομένη δικαιοσύνη καί νά καταργήση τήν ἀφόρητη ὑποκρισία. Ἡ Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου λέγει ὁ Ἱ. Αὐγουστῖνος ὑπόσχεται σέ ὅλους μας τήν αἰώνια ἡμέρα καί τῆς δικῆς μας Ἀναστάσεως (Serm 15 deverbapost). Ἡ Κυριακή εἶναι ἡ ἀρχαιοτάτη ἑορτή τοῦ Χριστιανισμοῦ, ἡ ὁποία ἀποκαλεῖται στό Εὐαγγέλιο, ὡς ἡ «μία τῶν Σαββάτων» (Ματθ. κη΄1, Μαρκ. ιστ΄2, Α΄Κορ. ιστ΄2, Πραξ. κ΄7), στήν δέ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου ὀνομάζεται Κυριακή ἡμέρα (Ἀποκαλ. α΄10).

Οἱ μαρτυρίες γιά τόν ἑορτασμό τῆς Κυριακῆς συνεχίζονται καί μετά τήν Καινή Διαθήκη. Στήν ἐπιστολή Βαρνάβα ὀνομάζεται «8η ἡμέρα», ὁ δέ ἅγιος Ἰγνάτιος Ἀντιοχείας καταδικάζει τούς σαββατίζοντες καί μή συμμορφουμένους στήν καθολική πράξη τῆς Ἐκκλησίας γράφοντας: «Κατά Κυριακήν Κυρίου ζῶντες ἐν ᾗ καί ἡ ζωή ἡμῶν ἀνέτειλε δι΄ Αὐτοῦ» (Μαγν. κεφ. 9). Κατά τά μέσα τοῦ 2ου αἰ. ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ φιλόσοφος καί μάρτυς γράφει στήν Ἀπολογία του πρός τόν Ρωμαῖο Αὐτοκράτορα (Κεφ. 67) «Τήν δέ τοῦ ἡλίου ἡμέραν κοινήν τήν συνέλευσιν ποιούμεθα» χρησιμοποιῶν γιά τήν Κυριακή τόν ὅρο «ἡλίου ἡμέρα», ὁ ὁποῖος παρέμεινε σέ ὁρισμένες Εὐρωπαϊκές γλῶσσες ὅπως στήν Ἀγγλική Sunday, στήν Γερμανική Sonntag κλπ. Μετά τήν εἰρήνη τοῦ Μ. Κων/νου μέ τό διάταγμα τῶν Μεδιολάνων (313) καθορίζεται μέ τόν πρῶτο νόμο του στίς 7/3/321 ὅπως ἀναφέρθηκε ἤδη ὡς ἡμέρα ἀναπαύσεως, ἀγαλλιάσεως, θείας λατρείας καί ἀγαθοεργίας ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς, ἡ «σεβαστή ἡμέρα τοῦ ἡλίου» ὅπως τήν ἀποκαλοῦσε, ἡ δέ ἐν Λαοδικείᾳ Σύνοδος μέ τόν 29ο Κανόνα της ὥρισε «οὐ δεῖ χριστιανούς ἰουδαΐζειν, τήν δέ Κυριακήν προτιμῶντες σχολάζειν ὡς χριστιανοί». Τό νόμο τοῦ Μ. Κων/νου «Omnesjudicesurbanaequepledesetatriumofficiacunctarumvenerabilidiesolisquiescant» ἐπεκύρωσε καί ὁ διάδοχός του Μ. Θεοδόσιος, μέ τόν κωδ. VIII 8, 3 καί XV 5, 2.

Ὅλη αὐτή ἡ τόσο ἱερά ὑπόθεση, κατά τόν ἐκσυγχρονιστή Ὑπουργό κ. Χατζηδάκη «κρατᾶ τήν χώρα στό παρελθόν» ὅπως εἶχε δηλώσει καί ἔρχεται ὁ κ. Χατζηδάκης γιά νά τήν εἰσαγάγη στό μέλλον (!!!), ὑπενθυμίζων δυστυχῶς δι’ αὐτόν μέ τίς ἐνέργειες καί τά λόγια του ἀναποδράστως τό μαρτυρικό τέλος δι’ ἀπαγχονισμοῦ τοῦ διδάχου τοῦ Γένους Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ (1714-1779) ὁ ὁποῖος ὑπερασπιζόμενος πέραν τῶν ἄλλων τήν ἀργία τῆς Κυριακῆς ἐμισήθη θανασίμως ὑπό τῶν τότε Ἑβραίων τῶν Ἰωαννίνων. Ἔγραψε πρός τόν ἀδελφό του Χρύσανθο τό ἀποκαλυπτικό: «χιλιάδες ἑβραῖοι θέλουν τόν θάνατό μου καί ἕνας ὄχι» καί ἦταν τραγική ἀλήθεια γιατί χρηματίσαντες μέ ἱκανά ἀργύρια τόν Τουρκαλβανό Κούρτ Πασᾶ τοῦ Βερατίου ἐπέτυχαν τό μαρτυρικό τέλος τοῦ μεγάλου ἐθνεγέρτου καί ἰσαποστόλου ὁ ὁποῖος ἐτελειώθη «κρεμασθείς ἐκ δένδρου» τήν 24/8/1779. Αὐτοί οἱ συνειρμοί προκαλοῦνται ἐκ τῶν θέσεων τοῦ κ. Ὑπουργοῦ καί βέβαια οἱ ἰσχυρισμοί του καταρρίπτονται ἐκ τοῦ γεγονότος ὅτι ἡ ἀγορά δέν πάσχει ἀπό ὧρες λειτουργίας ἀλλά ἀπό ἔλλειψη ρευστότητος!!!   

Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω πού πλέον ἀποτελοῦν casusbeli γιά τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἡ καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Μητρόπολις Πειραιῶς, Φαλήρου καί Ἁγ. Ἰωάννου Ρέντη ἀνακοινώνει τά κάτωθι:
  1. Καλεῖ ἄμεσα τήν Κυβέρνηση νά ἀποσύρη τό ἐπαίσχυντο αὐτό προδοτικό κατά τοῦ Γένους καί ἀπαράδετο νομοθέτημα τό ὁποῖο ἔχει ἤδη καταδικάσει διά πεπαρρησιασμένων καί δυναμικῶν δηλώσεων ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ὁ Β΄ καί ἡ Σεπτή Διαρκής Ἱ. Σύνοδος διά τοῦ ἐκπροσώπου αὐτῆς Σεβ. Μητροπολίτου Κορίνθου κ.κ. Διονυσίου καταρρίπτοντες τά φλυναφήματα τοῦ δῆθεν ἐκσυγχρονισμοῦ.
  2. Καλεῖ ἄμεσα τούς Βουλευτές καί ἐκπροσώπους τοῦ λαοῦ, ἰδιαίτερα τῆς Α΄καί Β΄ Περιφερείας Πειραιῶς νά δηλώσουν ἄμεσα τήν πλήρη ἀντίθεσή τους στό νομοθέτημα-συμφορά πού θά προκαλέσει ὁπωσδήποτε τήν ὀργή τοῦ Θεοῦ καί θά γίνη αἴτιο μεγάλων δεινῶν τῆς Πατρίδος.
  3. Δηλώνει πρός πᾶσαν κατεύθυνσιν ὅτι Βουλευταί πού θά τό στηρίξουν μέ τήν ψῆφο τους παύουν νά ἔχουν ὁποιαδήποτε σχέση μέ τήν Ἱ. Μητρόπολη Πειραιῶς καί θά τούς ἀπαγορευθῆ ὁποιαδήποτε παρουσία τους, ὡς ἀκοινώνητοι πλέον, σέ ὁποιαδήποτε λατρευτική σύναξη τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς, διότι κατεπάτησαν τόν Νόμο τοῦ Θεοῦ.
  4. Καλεῖ τούς συγκεκριμένους Βουλευτάς νά ἀναλογισθοῦν τήν πολιτική τύχη τῆς τ. Ὑπουργοῦ κ. Μ. Κουτσίκου-Γιαννάκου καί τοῦ Πειραιώτη Ὑφυπουργοῦ κ. Γεωργίου Καλοῦ, τῶν «ἀρχιτεκτόνων» τῆς ἐκδιώξεως τῶν Κληρικῶν ἀπό τά Σχολεῖα μέ τήν πνευματικά ἐγκληματική Ἐγκύκλιο τοῦ εἰδικοῦ τους Γραμματέως κ. Ράμμα.
  5. Παρακαλεῖ ἀδελφικῶς τούς Ἁγιωτάτους Μητροπολίτας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νά πράξουν τά ὅμοια γιά τήν ἀποτροπή αὐτοῦ τοῦ κακουργήματος.
  6. Συγχαίρει δημοσίᾳ τόν ἀκάματο ἀγωνιστή καί φρυκτωρό Ἱεράρχη Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων καί Αἰγιαλείας κ.κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΝ, ὁ ὁποῖος ἤδη ἐζήτησε τήν ἔκτακτο σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας.  
 
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου