ΙΕΡΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Συνέλαβαν τον μικρό ανόητο που διακωμωδούσε τον Γέροντα Παΐσιο με την σελίδα "Γέρων Παστίτσιος". Βέβαια, πολύ καλώς κατέβηκε η σελίδα και ευχόμαστε να κατέβουν κι άλλες, όμως εδώ θα προβούμε σε κάποιους προβληματισμούς.
Εκατοντάδες ήταν οι αναφορές από όλες τις χώρες του κόσμου για την βλάσφημη και προκλητική αυτή σελίδα πού διακωμωδούσε μία σεβαστή και πνευματική μορφή της Ορθοδοξίας. Τελικά, η Δίωξη του Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εισήκουσε σε σχετική επερώτηση ακροδεξιού βουλευτή και εδέησε να πράξει τα νόμιμα, επιτέλους.
Και εν παρενθέσει, είμαι αρκετα φιλύποπτος ως προς την όψιμη σπουδή των Αρχών να ενδιαφερθούν για το κατέβασμα της σελίδας, αμέσως μετά την ενεργοποίηση του συγκεκριμμένου κόμματος. Πώς είναι δυνατόν να κώφευε σε χιλιάδες αναφορές και να ενδιαφέρθηκε ακριβώς τώρα; Ο λογισμός μου, μου λέει πάρα πολλά και καθόλου κολακευτικά για το πώς επιχειρούν να προβάλλουν και να ταυτίσουν την δίκαια αγανάκτηση των χριστιανών με συγκεκριμμένους χρωματισμούς. Εκτός αν βάρυνε η πολιτική ιδιότητα των καταγγελόντων, γιατί έτσι συνήθως λειτουργούν οι σύγχρονες δημοκρατίες. Αδυνατώ να παίζω με τις πιθανότητες, όταν όλα τη σήμερον είναι πλέον πιθανά...
Ομολογώ , πώς η ύπαρξη και το "ήθος" της σελίδας έτρεφαν για καιρό την οργή μου. Φανταζόμουν πίσω από αυτήν την τεράστια διαδικτυακή βλασφημία τους γνωστούς- αγνώστους του διαδικτύου, πού επιδίδονται σε έναν αντίχριστο και αντεκκλησιαστικό πόλεμο, προερχομένους κυρίως από νεοπαγανιστικούς μασονικούς χώρους με το επίχρισμα του φιλελεύθερου ή αριστερού πολίτη. Όλους αυτούς πού ξερνούν τα μένεα εναντίον της Εκκλησίας και της πίστης με ρυπαρογραφήματα και troll παρωδίες, επικαλούμενοι την "ελευθερία της έκφρασης" και καταφέρνοντας να λησμονήσουν πώς η ελευθερία διαφυλάττεται με το να μην ξεπερνά κανείς τα όρια και να μην προσβάλει τα ιερά των άλλων.
Ή μάλλον ακριβέστερο είναι πώς είναι πολύ επιλεκτικοί στο όλο θέμα, υποστηρίζοντας μάλλον τα δίκαια ετεροθρήσκων, με την κοσμοθεωρία μάλιστα των οποίων, δεν θα ήταν δυνατόν να συμβαδίζει το ιδεολογικό τους προφίλ σε κανονικές συνθήκες. Φανταζόμουν λοιπόν κάποια καθάρματα πού φιρί φιρί το πήγαιναν να "φάνε τις ψιλές τους", από τους πιο θερμόαιμους και φανατικούς προσβληθέντες (κακώς σίγουρα) και ασφαλώς έχοντας προφανείς αντεκκλησιαστικούς λόγους για να προβάλλουν τα αίσχη τους.
Ένοιωσα ειλικρινά έκπληξη και πόνο όταν αποκαλύφθηκε πώς πίσω από την βλάσφημη σελίδα κρύβοταν ένας 27 χρονος, ο οποίος κατέστρεψε τα νιάτα του και την ζωή του, για μια τεράστια ανοησία. Ένας νέος άνθρωπος πού υποκινήθηκε από δαιμονική αφροσύνη και την πλέον κατώτατης υποστάθμης μισαλλοδοξία εναντίον ενός κεκοιμημένου Γέροντα που έζησε για να προσφέρει μόνον παράκληση, αγάπη και διακονία στο συνάνθρωπο.
Είναι οδυνηρό το πώς παρασύρονται από τα διαφθορεία της κοινωνίας , πού λέγονται τηλοψία, διαδίκτυο και κομματικά πορνεία οι νέοι και πώς πέφτουνε θύματα της πλέον ανίερης συνομωσίας, πού λέγεται αντεκκλησιαστική μανία. Οι παράφρονες πού δυνάστευσαν τους λαούς, οι πιο αιμοβόροι δικτάτορες προέβησαν στην εξης τακτική πού δηλητηρίασαν ολόκληρους λαούς και έθνη: ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ.Όποιος έχει στο χέρι την νεολαία είναι νικητής εκ των προτέρων, δήλωνε κυνικά ο πατέρας του ναζισμού. Και κάτι ανάλογο μαγειρεύεται και κατορθώνεται σήμερα.
Το πιο καίριο και ανησυχητικό; Οι εκατοντάδες υποστηρικτές του νεαρού, πού απαιτούν την αμνήστευση βλάσφημων πράξεων ως δημοκρατικών εκφράσεων και μάλιστα υγιών. Στην φυλακή βρίσκεται ένας, όμως οι ομοιδεάτες είναι πολύ περισσότεροι. Και οι πραγματικα ένοχοι απολαμβάνουν την ελευθερία και τα μεγαλεία τους πίσω από την υγιή ταυτότητα του δεφένσορα της δημοκρατίας και την ασυλία του άσπιλου λευκού κολλάρου.
Η Εκκλησία μας πρέπει να αγκαλιάσει και να προστρέξει άμεσα στο παραπλανημένο της παιδί. Είναι ανησυχητικό το πώς υποδέχτηκαν ορισμένοι "χριστιανοί" ή χριστιανοί την συγκεκριμμένη είδηση. Με εκδικητικους αλαλαγμούς που παραπέμπουν στις χτεσινές διαδηλώσεις των μελαψών ...φιλοξενουμένων μας. Καλλιεργείται, ενώ έλαβε πέρας το όλο θέμα, μια ρεβανσιστική ιεροεξεταστική αντιμετώπιση, η οποία επιφανειακά φαίνεται αιτιολογημένη, αν φανταστεί κανείς το ήθος και την μανία των υποστηρικτών της σελίδας και την άκρα υπομονή των πιο υγιών καταγγελόντων, αλλά ουσιαστικά δεν είναι. Και δεν δικαιολογείται κανένα συναίσθημα πέρα από ένα: την θλίψη.
Δεν θα ήταν φανταστικό, παρμένο σαν την πλέον συγκινητική ιστορία μέσα από την Καινή Διαθήκη και τις Αββάδικες Ιστορίες, η Εκκλησία να επλήρωνε την εγγύηση του φυλακισμένου νεαρού και να του παρείχε πνευματική βοήθεια; Μετά την αποφυλάκισή του αυτός θα βίωνε την μεγαλύτερη έκπληξη της ζωής του! Και ίσως την μετάνοια.
Πρόκειται για ένα χαμένο πρόβατο πού δεν γνώρισε ποτέ την αλήθεια, αλλά επέλεξε για πολλούς λόγους την μισαλλοδοξία και τον φανατισμό.Θα υπήρχε ιερότερο καθήκον, μεγαλύτερη πράξη αγάπης και ακακίας από αυτή;
Υπάρχει πιο πληρωμένη απάντηση σε όλους αυτούς που συκοφαντούν την Εκκλησία και μιλάνε για ταλιμπανισμό και μεσαίωνα , κατηγορώντας αυτούς ακριβώς πού προσέβαλαν, με το θράσος του θύτη που ενοχοποιεί το θύμα; Η Εκκλησία μας πρέπει να αγκαλιάσει και να προστρέξει άμεσα στο παραπλανημένο της παιδί. Ίσως αυτή η καίρια και υψηλότατη πράξη καθήκοντος να συνταράξει όλους αυτούς τους παραπλανημένους, κυρίως νεαρούς πού επιμένουν στην υπεράσπιση μιας βίαιης ασέβειας. Γιατί, μόνο αυτή αύτη η ύπαρξη τέτοιων ψυχών καταγγέλει την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ της εποχής μας. Και αυτό είναι το ΚΑΙΡΙΟ και ΦΛΕΓΟΝ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ.
Η Εκκλησία γνωρίζει να συγχωρεί, να αγκαλιάζει και να μεταμορφώνει. Άλλωστε ο άγιος Γέροντας Παΐσιος είχε πεί:
"Ο τρόπος της Εκκλησίας είναι η αγάπη, διαφέρει από τον τρόπο των νοµικών.
Η Εκκλησία βλέπει τα πάντα µε µακροθυµία και κοιτάζει να βοηθήσει τον καθένα, ό,τι και αν έχει κάνει, όσο αµαρτωλός και αν είναι."
Αυτή είναι η δυνατότερη και αποτελεσματικότερη "εκδίκηση"...
Σχόλιο "Νεκρού": Προσυπογράφουμε την παράκληση του αδελφού blogger π. Παντελεήμονα και προτείνουμε ήδη κινητοποίηση για το θέμα από κάποιον που ζει στην Αθήνα ή που μπορεί να έρθει σε επαφή με δικηγόρους κ.τ.λ.
Εμείς θα βοηθήσουμε οικονομικά, το κατά δύναμιν, αν χρειαστεί. Περιμένουμε σχετική ανακοίνωση.
Εικ. από εδώ |
Είναι καλύτερα, αν ένας βρίζει, βλασφημεί κ.λπ. καί είναι αναιδής, να κάνης ότι είσαι απασχολημένος καί δεν ακούς καί να λες την ευχή. Γιατί αν καταλάβει ότι τον παρακολουθείς, μπορεί να βρίζει συνέχεια, καί έτσι γίνεσαι αιτία να δαιμονισθεί. Όταν όμως δεν είναι αναιδής άλλα ευσυνείδητος, καί βρίζει από κακή συνήθεια, μπορείς κάτι να τού πεις. Αν πάλι είναι ευσυνείδητος, άλλα έχει πολύ εγωισμό, πρέπει να προσέξεις να μην τού μιλήσεις αυστηρά άλλα ταπεινά, όσο μπορείς, καί με πόνο. Τι λέει ό Άββας Ισαάκ; «Έλεγξον διά της δυνάμεως των αρετών σου τους φιλονεικοϋντας μετά σού… καί άποστόμωσον αυτούς διά της πραότητος καί της γαλήνης των χειλέων σου. Έλεγξον τους μεν ακόλαστους διά της ενάρετου συμπεριφοράς σου, τους δε αναίσχυντους κατά τας αισθήσεις διά της συστολής των ομμάτων σου».
Γεροντος Παϊσίου , “Λόγοι” τ. Β΄
Πώς μπερδεύουν τον κόσμο με τα ψέματα που λένε! Για να ξεγελάσει κάποιος μια κοπέλα της είπε: «Ο πατήρ Παΐσιος είδε όραμα ότι θα σε παντρευτώ· πάρε να φορέσεις αυτό χωρίς να εξετάσεις τι είναι», και της έδωσε κάτι που ήταν μαγικό αλλά εκείνη ευτυχώς δεν το φόρεσε. «Καλά ο πατήρ Παΐσιος με τέτοια ασχολείται!», είπε και πιάνει και μου γράφει ένα γράμμα, τέσσερις σελίδες με πυκνά γράμματα, γεμάτο βρισιές. Τέτοιο βρισίδι! «Δεν πειράζει, λέω, βρίσε με. Χαλάλι να γίνει το βρισίδι, αφού δεν ξεγελάστηκες να φορέσεις αυτό το σατανικό!».
«ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΙΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ τ. Γ΄»
Γέροντας Πορφύριος:
Αυτός ο άθεος που έπτυσε στο πρόσωπο του Χριστού , όταν χωρίσετε και πάη στο σπίτι του, μπορεί να σκεφθή και να πη καθ’ εαυτόν τα εξής: “Για δες, και τι δεν είπα σ’ αυτόν τον παπά, έπτυσα και ό,τι είναι γι’ αυτόν πλέον ιερόν και δεν μου είπε ούτε μία λέξη, δεν μου ανταπέδωσε, ενώ μπορούσε”. Και δεν αποκλείεται να έλθη να σε βρη και να πη: “Εσένα σε χρειάζομαι για την ψυχή μου”. Ετσι ενδέχεται να τον κερδίσης για τον Χριστόν, και αυτό είναι σπουδαιότερο παρά να δείξης κάποιον ηρωϊσμό και κάποια παρρησία.
"Γ. Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης, ορόσημο αγιότητας στον σύγχρονο κόσμο",
Ι. Μονή Χρυσοπηγής, Χανιά 2008, σελ: 287.
***
Προσθήκη από το ιστολόγιο Καρτέσιος (οδηγήθηκα εκεί από αυτό το post, που επίσης αξίζει να επισκεφτείτε):
Ο ΓΕΡΩΝ ΦΑΣΙΣΜΟΣ
Το να γελοιοποιείς την πίστη κάποιου είναι βλακώδες και δείχνει ασέβεια στο δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού του ατόμου. Το να διασκεδάζεις μ’ έναν νεκρό είναι φτηνό και πρόστυχο. Το να χρησιμοποιείς όμως την πίστη κάποιων για να επιβάλεις τον φασισμό είναι τραγικό κι επικίνδυνο χωρίς όρια.
Όσοι κυνήγησαν τη σελίδα του Παστίτσιου στο fb, όσοι χρυσαυγίτες έκαναν ερώτηση στη Βουλή, όσοι εισαγγελείς διέταξαν τη δίωξη, ένα είναι σίγουρο. Ότι δεν είχαν γνωρίσει τον γέροντα Παΐσιο. Ίσως να τον είχαν ακουστά, ίσως να τον είχαν στο μυαλό τους σαν μέντιουμ, σαν κάτι υπερφυσικό από αυτά που αρέσκονται τα στείρα μυαλά να φαντασιώνονται, όμως σίγουρα δεν τον είχαν γνωρίσει.
Τον γέροντα Παΐσιο τον είχα γνωρίσει σε πολύ δύσκολες προσωπικές μου στιγμές. Δεν πρόκειται να δώσω λογαριασμό σε κανένα επειδή τον σεβόμουν και τον αγαπούσα. Όταν κάποιοι μ’ έφτυσαν χοντρά για το πρόβλημά μου, εκείνος με παρηγορούσε κι όσοι μιλάνε θεωρητικά και με στόμφο για αλληλεγγύη, ας μάθουν ότι εκείνος μου έδειξε πώς είναι να τη βιώνεις.
Αυτοί λοιπόν που μ’ έφτυσαν στα δύσκολά μου, αυτοί τώρα τρέχουν σαν υστερικοί να υπερασπιστούν τη μνήμη του γέροντα Παΐσιου. Όμως αυτοί είναι απλώς υποκριτές. Οι χειρότεροι είναι οι μηχανισμοί του Κράτους. Αυτοί που επέβαλαν την αδικία, που αδιαφορούν για όσους αυτοκτονούν, που θεωρούν λογικό να εξαθλιώνονται οι άνθρωποι για τον πλουτισμό των τραπεζών, ανέλαβαν να υπερασπιστούν τον γέροντα Παΐσιο. Είναι γελοίο. Είναι γελοίοι. Όμως κυρίως είναι επικίνδυνοι γιατί παίζουν με τη μνήμη ενός ανθρώπου που υπηρέτησε την πίστη του δίχως να ενοχλήσει κανέναν, για να κάνουν επίδειξη δύναμης της κρατικής καταστολής.
Όλοι αυτοί που κερδοσκόπησαν πάνω στον γέροντα Παΐσιο εκδίδοντας βιβλία ακόμη και με φανταστικές ιστορίες που είχαν πρωταγωνιστή τον ίδιο, πλαστογραφώντας τα χαρίσματά του και μετατρέποντάς τα σε τσίρκο, είναι αυτοί που σήμερα «θίγονται» για την προσβολή του σε ένα social media. Οι κερδοσκόποι πάντα είχαν απύθμενο θράσος.
Δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσε σήμερα ο γέροντας Παΐσιος αν ζούσε. Μάλλον θα αδιαφορούσε, ίσως και να γελούσε. Άλλωστε, όσο ζούσε είχε ακούσει πολύ χειρότερα πράγματα για εκείνον όχι μόνο από άθεους αλλά κι από τους ζηλωτές της Εσφιγμένου και τους παλιοημερολογίτες ανά την Ελλάδα.
Για να το τελειώνω το θέμα, επειδή δε νιώθω άνετα να μιλάω για έναν άνθρωπο που μόνο ευγνωμοσύνη του χρωστάω, θα θυμίσω σε όλους αυτούς τους Ελληναράδες ότι ο γέροντας Παΐσιος μόνο νερό και λουκούμι είχε στην καλύβα του για να κερνάει. Λοιπόν, ποτέ δε στέρησε το κέρασμά του σε αλλόθρησκο ή ξένο. Με όλους μιλούσε και σε όλους έδινε νερό να ξεδιψάσουν. Ούτε τα λόγια του στέρησε από μουσουλμάνο, ούτε τη γαλήνη και την ξεκούραση από αλβανό.
Όσοι λοιπόν θέλουν να κάνουν καριέρα ελληνόψυχου και χριστιανού πάνω στον γέροντα Παΐσιο, ατύχησαν. Όσοι πάλι, αρέσκονται σε διαδικτυακούς ηρωισμούς απέναντι σε νεκρούς, είναι ήδη καταδικασμένοι από τη δειλία και το φόβο τους να τα βάλουν με τους ζωντανούς.
Όμως, παρ’ όλα αυτά, οι δεύτεροι είναι ελεύθεροι να το κάνουν. Οι πτωχοί τω πνεύματι δεν είναι πάντα μακάριοι και κανένα δικαστήριο δεν έχει δικαίωμα να δικάζει απόψεις.
Γεια σου, αδελφέ μου. Ξέρω πως δεν ανεβάζεις σχόλια, αλλά θα σε παρακαλέσω, αν κρίνεις ότι αξίζει τον κόπο, να δημοσιεύσεις την απόλυτη συμφωνία κι εμού της ελαχίστης με την πρόταση του π.Παντελεήμονος και με την δική σου βέβαια ως προς την οικονομική συμβολή(κατά το δυνατόν). Προσπάθησα να γράψω σχόλιο σχετικό στην σελίδα του, αλλά δεν τα κατάφερα. Η ευχή του οσίου ημών πατρός Παϊσίου να φέρει το παιδί και όλους μας εις επίγνωσιν αληθείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΝ ΑΚΟΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΔΕΛΦΙΑ, ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ
ΕΙΣ ΝΙΝΕΫΙΤΗΣ
Έπεσα στο αμάρτημα του ναρκισσισμού και ανέβασα (κρυφοκαμαρώνοντας με σεμνοτυφία) το παραπάνω σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ, αδελφέ. Έγραψες, στο τέλος, κάτι ελπιδοφόρο.
Πρέπει ωστόσο να πω ότι εμένα σχεδόν κανένα ορθόδοξο blog δε με έχει απογοητεύσει - ένα δυο μόνον, νομίζω, εκτός από κάποια που εξαρχής βλέπω πως δε μου ταιριάζουν και δεν τα επισκέπτομαι...
Η αριστερή στήλη της δικής μας μπλογκονησίδας περιέχει αρκετές παραπομπές σε αξιόλογα - κατά τη γνώμη μου - blogs, που νομίζω ότι, σε γενικές γραμμές, δεν απογοητεύουν. Έτσι δεν είναι;
Προσυπογράφω απολύτως το 1ο σχόλιο, για το γέροντα Παΐσιο και την ευχή του. Μακάρι να βοηθηθούν όλοι οι αδελφοί μας, που έχουν ιδιαίτερη πνευματική ανάγκη, και φυσικά κι εμείς... Ο Θεός μαζί σας.
Συγγνώμη αν έγραψα κάτι που σας στενοχώρησε, αδελφέ Νινεϋίτη. Ζητώ συγγνώμη. Ευχαριστώ & πάλι.
Α, τώρα καταλαβαίνω πως ο αδελφός αναφέρεται στο blog του π. Παντελεήμονος (απ' όπου πήραμε την αρχική ανάρτηση) ή στον Καρτέσιο και όχι στον ταπεινό "Νεκρό".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα - αποκαλύφθηκε και ο ναρκισσισμός μου. Ευχαριστώ και πάλι, αδελφέ. Δόξα τω Θεώ.
Πάντως το σημαντικό είναι να σωθεί ο νεαρός "Παστίτσιος" του fb. Αυτός τώρα περνάει την κόλασή του - του συμπαραστεκόμαστε, καθώς και σε κάθε άθεο ή υβριστή; Ας πούμε ένα Κύριε ελέησον, όπως έλεγε μια ψυχούλα. Ο Θεός να τους/μας ελεεί και φωτίζει.
Αντί να ενισχύετε οικονομικά όλες τις αντιβλασφημικές σελίδες και όλους όσους πολεμούν την βλασφημία εσείς τους εξομοιώνετε με τους μουσουλμάνους φανατικούς και ενισχύετε οικονομικά πωρωμένους ασεβείς. Αυτά κάνει η σύγχυση μεταξύ αμαρτωλού και χυδαίου ασεβή που κάνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήfiloi sobareftite kai balte tin "maxitikotita"(osoi exete) stin akri, giati prepei na diaxorizoume merika pragmata.
ΑπάντησηΔιαγραφήi sinxisi ginete tis perisoteres fores dioti sxedon oloi exoun "ligo" dikio, alla monoplevra den einai pote oli i alithia. (kai tha mou peite, kai pios tin kserei oli tin alithia)
se prosopiko epipedo mporei bebaia o kathe askitis kai kathe anthropos na askei tapinosi kai na kathete iremos apenanti se kathe ibristi tou.
mia koinonia den mporei na exei tin idia kritiki i ta idia antanaklastika, idi texnika adinato, kai idika otan prokite gia prosopa apodekta i sebasta se megalo meros tis koinonias.
kati allo ine kai i politiki pou emplekete tora kai pou sigoura "paizete politiki" edo pano apo ola. kai avto ofiloume na to ksexorizoume apo ta parapano.
oti afora ton nearo, ki eno ine apolitos aksiothrinito avto pou ekane, ki avtos distxos egine politiko thima.
avto pou eprakse prepei na katigoroume kai oxi to kinigi tou drasti pou egine istera (mi ksexname oti politikoi kai dimosiagrafoi dipsoun gia oti mporei na tous apospasei apo to stoxastro tou laou)
oute loipon na eimaste apatheis otan diakomodounte epangelmatika (p.x. se theatra) i eksibrizonte fthina ta prosopa pou tima kai sebete o laos (kai oxi mono thriskeftika alla kai istorika/ethnika) , alla oute na eimaste (kai oute imastan pote) opos oi fanatikoi allon thriskion pou trexoun na lintzaroun kapion me to paramikro.
i paradosi mas didaskei ksekathara: den polemame ton amartolo alla tin amartia.
to teleftaio omos skopos na to kanoume kiolas, kai distixos ,as min ipokrinomaste, anti avtou ginete to proto...
perita alla logia
Η σύλληψη του "Παστίτσιου" ήταν επιεικώς απαράδεκτη και πραγματικά ντρέπομαι που φασίζουσες λογικές έχουν διαποτίσει τόσο τον χώρο της εκκλησίας, ώστε να έχουν το θράσος να φοράνε την μουτσούνα του "φιλάνθρωπου" και "ελεήμονα" Χριστιανού και να χαριεντίζονται μεταξύ τους για το πόσο καλοί είναι που θέλουν αν φέρουν έναν "παραστρατημένο" νέο, στον "δρόμο του Κυρίου". Μα είμαστε σοβαροί; Μπορεί ο καθένας να λέει ελεύθερα την γνώμη του ή όχι; Αποφασίστε! Το αν θα συμφωνήσεις ή όχι, είναι άλλο ζήτημα, αλλά μήπως σε υποχρέωσε κανείς να επισκεφτείς την σελίδα; Πώς λοιπόν του στερείς το δικαίωμα της δημόσιας έκφρασης; Αυτά τα γελοία ιδεολογήματα ότι δεν επιτρέπεται κάποιος να υβρίζει τα ιερά και όσια κάποιων ανθρώπων, πρέπει να πεταχτούν εκεί που τους αξίζει! Το θέμα είναι ότι, δυστυχώς για σας, ο Παστίτσιος δεν βλασφημούσε τα Θεία. Δεν επιτίθονταν καν στον γεροντα Παίσιο, αλλά καυτηρίαζε την Παισιολατρεία, άρρωστα σημεία των καιρών μας. Θέλω να τονίσω ότι είμαι πιστός, σε περίπτωση που θέλουν οι κύριοι να με φέρουν στον ίσιο δρόμο, εμένα τον παραστρατημένο. Ξέρω φυσικά ότι δεν πρόκειται να δημοσιευτεί, γιατί χαλάει την σούπα σας, αλλά ας όψεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ για το σχόλιό σας. Πρέπει όμως να σας απαντήσω νηφάλια μερικά πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο σχόλιό σας δε βλέπω αγάπη, γι' αυτό και δε μπορώ να συμμεριστώ τη στάση σας.
Γιατί δηλαδή είναι ...φασίζουσα λογική να θέλουμε να έρθει στο δρόμο του Κυρίου ένας άνθρωπος, που - έστω! - εμείς τον θεωρούμε παραστρατημένο; Μήπως νομίζετε ότι το κάνουμε για να κερδίσουμε κάτι; Εκείνος θα κερδίσει, τη σωτηρία του.
Το τι πρέσβευε ο "Παστίτσιος" και τι όχι, ας πούμε ότι το ξέρει ο Θεός, αν και μάλλον έγινε σαφές και από δημόσιες δηλώσεις του. Δε θέλω να το κρίνω, ούτε και εσάς. ΜΑΚΑΡΙ να είναι ήδη στο δρόμο του Θεού ο άνθρωπος και να σωθεί, κι εκείνος κι εμείς και εσείς φυσικά.
Επίσης, ταπεινά σας πληροφορώ ότι blogs σαν αυτό εδώ έχουν αποκλειστικό σκοπό την ιεραποστολή, δηλαδή να βοηθήσουν (με αγάπη, όχι καταναγκαστικά) κάθε συνάνθρωπο να έρθει στο δρόμο του Κυρίου και να σωθεί. Ξέρω ότι δεν είμαι άξιος για κάτι τέτοιο και ίσως θα ήταν καλύτερα να κάθομαι στ' αβγά μου, αλλά πείτε από ανοησία ανέλαβα μια τέτοια πρωτοβουλία. Το ίδιο και χιλιάδες άλλοι ορθόδοξοι μπλόγκερς, ανάξιοι σαν εμένα ή ίσως λιγότερο ή περισσότερο... Σκουπίδια είμαστε, κατά τη γνώμη σας, εμείς και οι προθέσεις μας και ο όποιος αγώνας μας; (Μόνο οι προθέσεις και ο αγώνας του Παστίτσιου καταξιώνονται ως ειλικρινείς, αξιόλογες και αξιοσέβαστες;).
Φοβούμαι πως έτσι μπορεί να απαξιωθεί, εύκολα και συλλήβδην, και το ίδιο το έργο της ιεραποστολής, που συν τοις άλλοις είναι και εντολή του Χριστού και που άλλο σκοπό δεν έχει παρά να φέρει τους ανθρώπους στο δρόμο του Θεού και στη σωτηρία τους...
ΜΑΚΑΡΙ - το ξαναλέω - ο κόσμος να μην έχει ανάγκη από προσπάθειες όπως οι ανόητες και αδέξιες που κάνουμε εμείς. Πάντως υποκριτές δεν υπάρχουν εδώ πέρα, νομίζω, σ' αυτή τη μπλογκονησίδα δηλαδή. Ανόητοι ναι - υποκριτές, όπως υπαινίσσεστε, όχι. Γι' αυτό και δε μας χαλάει η σούπα αν δημοσιεύσουμε σχόλια σαν το δικό σας, που εξάλλου δεν κομίζει και κάτι φουλ ανατρεπτικό. Ελπίζω να μη σας έθιξε η τελευταία φράση μου.
Σας ευχαριστώ και πάλι. Δόξα τω Θεώ.
Καλησπέρα σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα απ' όλα, θα πω ότι εμένα προσωπικά, είτε σωστό μπορεί να θεωρηθεί αυτό, είτε λάθος,δε με πολυπείραξε που συνελήφθη ένας τέτοιος άνθρωπος.Καλό είναι να λέμε την άποψή μας, ακόμα και για την πίστη του άλλου, αλλά όταν αυτό γίνεται με υβριστικό τρόπο, τα όρια ξεπερνιούνται.
Με πείραξε όμως η υπερβολικότητα, να το πω τώρα έτσι, της ποινής του (θα μπορούσαν απλά να κατεβάσουν την ιστοσελίδα και να του κάνουν σύσταση να μην επιχειρήσει ξανά τίποτε παρόμοιο στο μέλλον!) και, βεβαίως, η υποκρισία της δικαιοσύνης στο όλο θέμα.Αν θέλουν η δικαιοσύνη να λειτουργεί σωστά, ας αντιμετωπιστούν με τον ίδιο τρόπο όλοι όσοι υβρίζουν σημαντικά και ιερά πρόσωπα της πίστης μας, διαφορετικά, ας μη ληφθούν μέτρα για κανενα.Και, πιστέψτε με, υπάρχουν πολλοί τέτοιοι...Πρώτες και καλύτερες,διάφορες νεοπαγανιστικές ή αθεϊστικές ιστοσελίδες παντός είδους, στις οποίες εγώ προσωπικά έχω δει πράγματα γραμμένα για τη Χριστιανική θρησκεία που με έκαναν να κοκκινίσω, να ντραπώ για λογαριασμό τους και να απορήσω, ταυτόχρονα, με την εμπάθεια αυτών των ανθρώπων...