Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Η ιστορία μίας από τις ιερόδουλες με AIDS


Εισαγωγή του blog μας

Το παρακάτω κείμενο νομίζω πως θα σε βοηθήσει να καταλάβεις, αδερφέ μου, γιατί η πορνεία είναι αμαρτία. Εννοώ, εδώ, την πορνεία που διαπράττει ο πελάτης της πόρνης κι όχι αυτήν που διαπράττει η πόρνη. Κι αυτή είναι αμαρτία (γι' αυτό ο Χριστός είπε στην πόρνη "συγχωρούνται οι αμαρτίες σου"), αλλά, αν προσέξω, θα δω πως ο Χριστός και οι άγιοι αντιμετωπίζουν με συμπάθεια τις πόρνες και ελέγχουν με αυστηρότητα τους πελάτες της πόρνης. Τυχαίο; Όχι ασφαλώς (δες την αντιμετώπιση της πόρνης από δύο αγίους, εδώ και εδώ).
Θα καταλάβεις κάπως, ελπίζω, γιατί είναι αμαρτία να χρησιμοποιείς το σώμα του άλλου ως εργαλείο για ηδονή, αδιαφορώντας γι' αυτόν τον ίδιο, για την ψυχή του και τη ζωή του - είτε είναι πόρνη είτε ο/η "ερωτικός σύντροφος". Θα δεις πώς ο πολιτισμός του Σήμερα (που πιθανόν θαυμάζεις, αλλά ίσως και ν' αηδιάζεις), που σέρνει από τη μύτη τους ανθρώπους των δυτικών χωρών μέσω της κατανάλωσης και του σεξ, κάνει τον κοινό άνθρωπο (δήθεν "αθώο, αναμάρτητο, συχωρεμένο") συνένοχο σε τρομερά εγκλήματα, σαν αυτά που θα διαβάσεις παρακάτω.
Υπόψιν πως ο Χριστός ήρθε στη Γη και γι' αυτή την πόρνη, όχι μόνο για σένα. Γι' αυτό, το κορμί της (και το δικό σου) και η ψυχή της (και η δική σου) είναι καλεσμένα να ενωθούν με το Χριστό και με το Άγιο Πνεύμα κι όχι να ξεπουλιούνται ή να περιφρονούνται. Οι άγιοι διδάσκαλοι της Ορθοδοξίας (και της αρχαίας Εκκλησίας, που η Ορθοδοξία είναι η συνέχειά της) αντιμετωπίζουν το σεξ και τον έρωτα με προσοχή, και ζητούν να προφυλάσσεται μέσω του γάμου, επειδή σέβονται το σώμα κι όχι επειδή το περιφρονούν, όπως ίσως νομίζεις. Περιφρονούν το σώμα αυτοί που βλέπουν τον άνθρωπο (ή τον εαυτό τους) κυρίως ως εργαλείο ηδονής.
Πρόσφατα έγινε πανικός με χιλιάδες άντρες που τηλεφωνούν έντρομοι στα ιατρικά κέντρα, μετά τη δημοσιοποίηση της ταυτότητας των ιερόδουλων που είναι φορείς του AIDS (είπα να τις βάλω, αλλά άλλαξα γνώμη - βρες τις μόνος σου, αν θέλεις). Στον εκπορνευτικό πολιτισμό μας (έναν πολιτισμό-νταβατζή, σε κάθε τομέα), κανείς δεν αναρωτιέται ΓΙΑΤΙ τόσες χιλιάδες άνθρωποι ήταν πελάτες κάθε πόρνης. Το να γίνει πόρνη μια γυναίκα θεωρείται ηθικά ουδέτερο (ένα επάγγελμα σαν τα άλλα, και μάλιστα χρήσιμο) και το να πηγαίνει στις πόρνες ένας άντρας θεωρείται αυτονόητο...
Σ' αυτά τα "φυσικά", "ηθικά" & "αυτονόητα", το σκουριασμένο μυαλό μου και η ανόητη καρδιά μου -για τα οποία δοξάζω το Θεό και μακάρι Εκείνος να τα διατηρήσει έτσι- θα 'θελα να ρωτήσω κάτι:
Εσύ, αδελφέ μου, που πηγαίνεις στις πόρνες (που πολύ σ' αγαπώ, γι' αυτό ασχολούμαι μαζί σου), είσαι παντρεμένος ή ανύπαντρος; Δεσμευμένος έστω;
Αν είσαι παντρεμένος (ή δεσμευμένος - καλά στέφανα), για ποιο λόγο πηγαίνεις στην πόρνη; Δε σου φτάνει το ταίρι σου; ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ πως το κορμί σου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, αλλά ανήκει και στη σύζυγό σου; Δες τι λέει για σένα ένας κορυφαίος σύμβουλος γάμου, ασυμβίβαστος και μεγάλος υπερασπιστής των γυναικών, ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (παίρνει αφορμή από τα λόγια ενός ισάξιού του, του μεγάλου αποστόλου Παύλου, στην Α΄ προς Κορινθίους, κεφ. 7, στ. 3: «Ο άνδρας να προσφέρει στη γυναίκα την εύνοια [=συζυγική αγάπη] που της οφείλει, το ίδιο και η γυναίκα στον άνδρα»):
«Το σώμα του άνδρα δεν ανήκει στον άνδρα, αλλά στη γυναίκα (του). Ας της διατηρεί λοιπόν ακέραιο το κτήμα και ούτε να της το μειώνει ούτε να της το καταστρέφει. … Αφού λοιπόν το σώμα του άνδρα είναι κτήμα της γυναίκας, ας δείξει αυτός το ενδιαφέρον του για τη διαφύλαξη αυτής της παρακαταθήκης. Το ότι βέβαια αυτό εννοεί (ο Παύλος) αποδεικνύεται από το εξής: Αφού είπε «ας αποδίδει τη συζυγική αγάπη», πρόσθεσε: «Η γυναίκα δεν εξουσιάζει το σώμα της η ίδια, αλλά ο άνδρας της. Παρόμοια και ο άνδρας δεν εξουσιάζει το σώμα του, αλλά η γυναίκα του» [Α΄ Κορ. ζ΄ 4]. Όταν λοιπόν δεις μια πόρνη να σε δελεάζει, να σκέπτεται το κακό σου, να επιθυμεί το σώμα σου, πες της: «Δεν είναι δικό μου το σώμα, αλλά της γυναίκας μου. Δεν τολμώ να το σφετερισθώ ούτε να το παραδώσω σε άλλη γυναίκα». Το ίδιο ας κάνει και η γυναίκα…
»Διότι η γυναίκα σου δεν ήλθε σε σένα για να ατιμάζεται, δεν εγκατέλειψε πατέρα και μητέρα και όλο το σπίτι της για να προσβάλλεται … Την πήρες συνοδοιπόρο και σύντροφο της ζωής και ελεύθερη και ισότιμη. Πώς λοιπόν δεν είναι παράλογο να δείχνεις κάθε ενδιαφέρον, όταν παίρνεις την προίκα, χωρίς να αφήνεις να ελαττωθεί καθόλου, ενώ αυτό που είναι πιο πολύτιμο από όλη την προίκα, δηλ. τη σωφροσύνη [=σωματική αυτοσυγκράτηση] και τη σεμνότητα και το δικό σου σώμα, που είναι δικό της κτήμα, να το διαφθείρεις και να το μολύνεις; Εάν ελαττώσεις την προίκα, δίνεις λόγο στην πεθερό σου, εάν όμως μειώσεις τη σωφροσύνη θα δώσεις λόγο στο Θεό, ο οποίος εισήγαγε το γάμο και σου παρέδωσε τη γυναίκα».
Το απόσπασμα από τη μελέτη Η θέση της Γυναίκας στο χριστιανισμό. Μπες να δεις και πολλά άλλα ωραία.
Τι είπες, δεν είσαι χριστιανός, άρα δε σε αφορά τι λένε ο Παύλος και ο Χρυσόστομος; Ευκαιρία και αφορμή λοιπόν να γίνεις χριστιανός, αδελφέ μου, για να σε αφορούν αυτά τα σοφά και ανθρώπινα -ή μάλλον θεανθρώπινα- λόγια, κι εσένα και τη γυναίκα σου, και τις κόρες σου και τους γιους σου. Είναι καλύτερα να σε αφορούν, παρά να σε αφορά μόνο το σύγχρονο όπιο του λαού, το δίπολο σεξ+δουλειά. Έτσι νομίζω, τουλάχιστον... Εσύ, σαν πιο σοφός από μένα, κρίνε ο ίδιος.
Αν δεν είσαι παντρεμένος, σε ρωτώ: τόσο απελπισμένος είσαι πως δε μπορείς να βρεις γυναίκα να φτιάξεις τη ζωή σου (ναι, φτιάχνεις τη ζωή σου έτσι, γιατί καλλιεργείς στην καρδιά σου την αγάπη και την έγνοια για τον άλλο), ώστε καταφεύγεις σε "εργάτριες του έρωτα";
Αν είναι έτσι, έχω μια πρόταση να σου κάνω. Σκέψου την, σε παρακαλώ.
Πάρε μια από τις πόρνες, με τις οποίες σμίγεις, και κάν' την γυναίκα σου.
Κάνε ένα μεγάλο καλό στον εαυτό σου και στον κόσμο, ένα τεράστιο καλό στην ψυχή σου, σώσε έναν άνθρωπο απ' το βούρκο. Μπορείς;
Μπορείς να ξεπεράσεις τα κοινωνικά και ηθικά στερεότυπα, να πάρεις μια πόρνη απ' το δρόμο ή απ' το "σπίτι" και να την κάνεις Κυρία; Μπορείς να κρύψεις την προηγούμενη ζωή της ή να μη νοιάζεσαι για το τι θα πει ο κόσμος και τι θα πει η οικογένειά σου;
Αν όχι, προσευχήσου στο Θεό να σου δώσει τη δύναμη. Αν ναι, μην αργείς. Κάνε το σταυρό σου και ρίξου στον αγώνα.
Δεν είπα πως θα 'ναι εύκολο. Μπορεί να δυσκολευτείς να βρεις - να σου λένε πολλές "εγώ θέλω να 'μαι πόρνη, μ' αρέσει, δεν το κάνω από ανάγκη". Αλλά μπορεί να βρεις και αμέσως εκείνη που σου 'χει ο Θεός φυλαγμένη.

Μπορεί να δυσκολευτείς να προσαρμοστείς στον τρόπο ομιλίας της, στο ντύσιμό της, στην καθημερινότητά της. Μπορεί να χρειαστεί να την κρύψεις από ένα νταβατζή ή ακόμη και να πας στην αστυνομία για να την προστατέψεις (λέω τώρα ένα ακραίο παράδειγμα;). Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΟΡΝΕΣ, ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ... Μην ξεχνάς να προσεύχεσαι σ' όλη τη διάρκεια του αγώνα σου. Κι αν μπορείς, να νηστεύεις όταν πρέπει, να εξομολογείσαι, να μεταλαβαίνεις - να 'χεις, δηλαδή, ανοιχτή γραμμή με το Χριστό και τους φίλους από τον ουρανό (είτε πιστεύεις είτε όχι, ειλικρινά δε με νοιάζει).
Μην ξεχάσω να σου πω πως εννοώ να τη βγάλεις απ' την πορνεία. Δεν εννοώ καθόλου να την παντρευτείς κι εκείνη να συνεχίσει να δουλεύει ως πόρνη. Αλλά να της προσφέρεις την αγάπη που ίσως της έλειψε, την ευκαιρία που ίσως της λείπει να ΑΛΛΑΞΕΙ ΖΩΗ. Και μαζί θ' αλλάξει και η δική σου ζωή και θα μπεις στον όμορφο (αν και δύσκολο) στίβο του γάμου. Και βέβαια μπορεί να χρειαστεί κι εδώ μάχη, για να πείσεις μια πόρνη πως αξίζει να γίνει γυναίκα σου (ακόμα κι αν είσαι πάμφτχωος) παρά να συνεχίσει να ζει ως πόρνη! Είναι όμορφη μάχη αυτή όμως, δε βρίσκεις; Είναι μια μάχη πέρα από τα όρια.
Φυσικά, δεν πρέπει ποτέ να της πετάξεις στα μούτρα πως είσαι "ευεργέτης της", γιατί τότε θα την πληγώσεις και θα σου αξίζει ό,τι κι αν κάνει. Ευεργέτης και των δυο σας είναι ο Χριστός, ευεργέτης και των δυο σας είναι η Αγάπη. Μόνο έτσι θ' αντέξετε ώς το τέλος - μόνο έτσι κάθε γάμος που αντέχει, αντέχει ώς το τέλος.
Διάβασε τώρα το κείμενο. Είναι αλήθεια ή όχι; Μήπως είναι ένα παζλ από γεγονότα που συνέβησαν στη ζωή περισσότερων από ένα κοριτσιών; Δεν το ξέρω. Αλλά δεν είναι εξωπραγματικό (η απόδειξη στο post Σκλάβες του σεξ στην Ευρώπη - Μαύρες σκλάβες στην Αθήνα). Ο Θεός να δώσει την αγάπη Του, τη στήριξη και τη συγχώρεσή του σε όλους, σε όλες, σε όλα, είτε την αξίζουμε είτε όχι.
Πηγή του κειμένου: ολόκληρη η μπλογκόσφαιρα. Το παίρνουμε από εδώ. Α, μετά, αν αντέχεις, δες εδώ μερικά links και τις αντιδράσεις φεμινιστριών, δημοσιογράφων κ.ά. ΥΠΕΡ των ιερόδουλων με το AIDS. Δεν είναι ήρεμες αντιδράσεις, αλλά εμένα μου είπαν κάτι... κάτι που βγάζει αγανάκτηση εναντίον της (δικής μου;) υποκρισίας και αμαρτίας.

Απίστευτη ΤΡΑΓΙΚΗ ιστορία για μια από τις ιερόδουλες στο Διαδίκτυο!


 

Μια απίστευτη, τραγική ιστορία που αναδεικνύει με σκληρό τρόπο το δράμα μιας χαμένης ζωής κυκλοφορεί εδώ και λίγες ώρες στο διαδίκτυο για μία από τις έντεκα ιερόδουλες με AIDS, τα πρόσωπα των οποίων δημοσιοποιήθηκαν σήμερα από την Αστυνομία.
Αναφέρεται σην Snezhana Ilieva από τη Βουλγαρία, και την παραθέτουμε, με την σημείωση ότι δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί - αν υποθέσουμε ότι μπορεί να επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο...!!

Η Snezhana...
ζούσε μέχρι τα 12 της στο Κazanlak, επαρχιακό χωριό της Βουλγαρίας.
Από μικρή την φώναζαν “Kazanlashka roza” γιατί δεν μάτωναν ποτέ τα δάκτυλά της όταν στους αγρούς, μαζί με την οικογένεια της, μάζευαν τριαντάφυλλα για τον Έλληνα τοπικό βιομήχανο αιθέριων ελαίων.
Την ημέρα των γενεθλιών της, γινόταν 12 κιόλας χρονών, ο τοπικός γιατρός του χωριού ανακοίνωσε στη μητέρα της πως το Ρόδο του Κazanlak ήταν 4 μηνών έγκυος.
Δράστης της παράνομης εγκυμοσύνης ήταν ή ο πατέρας ή ο αδερφός της 12χρονης Snezhana, σύμφωνα με ομολογία του κοριτσιού.
Το ίδιο βράδυ, η μητέρα του Ρόδου του Kazanlak μαζί με 4 άντρες της οικογένειας Ilieva, έδεσαν τα πόδια του κοριτσιού στις οπλές ενός αλόγου και την εγκατέλειψαν γυμνή, αφού πρώτα χάραξαν πάνω στην κατάλευκη στρογγυλή κοιλίτσα της με ένα μεταλλικό κοπίδι τη λέξη «срам» (ντροπή στα Ελληνικά) 60 χιλιόμετρα μακρυά από το Kazanlak.
Η Snezhana Ilieva και το αποσκελετωμένο γέρικο άλογο περισυλλέχθηκαν από ομάδα Ελλήνων στρατιωτών στα σύνορα Ελλάδας και Βουλγαρίας στον Προμαχώνα Σιδηροκάστρου.
Το άλογο είχε διασχύσει μέσα σε 10 ημέρες, με ασφαλισμένο γερά στις οπλές του το 12χρονο κορίτσι μια απόσταση 200 περίπου χιλιομέτρων.
Η άτυχη 12χρονη Snezhana παραδόθηκε στις ελληνικές αστυνομικές αρχές του Σιδηροκάστρου όπου και μετά από μια εβδομάδα τα ίχνη της εξαφανίστηκαν.
Κάτοικοι της περιοχής ακόμα θυμούνται τη φωτογραφία του 12χρονου κοριτσιού και το οικόσημο της ντροπής πάνω στην στρογγυλή κοιλίτσα του, από τις τοπικές ελληνικές εφημερίδες.
Την 12χρονη Snezhana εγκατέστησε σε υπόγειο διαμέρισμα της πλατείας Αμερικής Έλληνας από τας Σέρρας, ο οποίος διακινούσε στις γύρω από την Ομόνοια περιοχή παράνομα τσιγάρα made in Bulgaria κι άλλα βαριά κοινοφελή ναρκωτικά.
Τον Μάρτιο του 1996, δίπλα στο λεβητοστάσιο του υπογείου διαμερίσματος στην οδό Κυζίκου, γεννήθηκε ο γιος της Snezhana.
To κατάξανθο αγοράκι παραδόθηκε αμέσως σε ένα ζευγάρι άτεκνων πανεπιστημιακών γιατρών που περίμενε με ασθενοφόρο ιδιωτικού νοσοκομείου στη διασταύρωση Κυζίκου και Αχαρνών, το «ιερό λάφυρο».
Τον Αύγουστο του 1996, ανήμερα της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, η 13χρονη «Ελευθερία» εγκαταστάθηκε σε οίκο ανοχής που διατηρούσε επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως πρώην μεγαλοστέλεχος της Ελληνικής Αστυνομίας και πολιτευτής της Ρόδου.
Το όνομα «Ελευθερία» δόθηκε στην Snezhana από τον Έλληνα αστυνομικό καθώς την 12 Οκτωβρίου, ημέρα των γενεθλίων της, απευλεθερώθηκε η πόλη των Αθηνών από τους Γερμανούς.
Η «Ελευθερία» ή αλλιώς Snezhana Ilieva, πρώην «Ρόδο του Κazanlak», παραμονή των Ελληνικών βουλευτικών εκλογών του 2009, λίγες μέρες πριν από τα 23α γενέθλια της, υποβλήθηκε σε ολική αφαίρεση της μήτρας, σε ιδιωτικό θεραπευτήριο της οδού Ασκληπιού.
Είχε φέρει στον κόσμο άλλα 3 παιδιά τα οποία είχαν όλα δοθεί «bonus συναδελφικής προστασίας» σε άτεκνα στελέχη οικογενειάρχες της Ελληνικής Αστυνομίας.
«Ελευθερία, από σήμερα κάνεις sex με πελάτες ελεύθερα. Όχι προφυλάξεις. Ο.κ.; Τιμή κανονίζω εγώ. Κοίτα εδώ... Δώρο.»
Ο ιδιοκτήτης του οίκου ανοχής, ο κύριος «Μιχάλης» πρώην στέλεχος της Ελληνικής Αστυνομίας, ο «σωτήρας» της, της είχε τυλίξει ανάμεσα σε κυλοτάκια του ενός ευρώ από κινέζικο της οδού Αχαρνών 3 σύριγγες και 4 γραμμάρια καθαρή ηρωίνη.
«Κοίτα και τι άλλο σου βρήκα. Ροδέλαιο από το Κazanlak… Έλα, χαμογέλα να σε βγάλω μια φωτογραφία…»
Το βράδυ της Πρωτομαγιάς του 2012 στο σπίτι της Snezhana Ilieva, η Ilieva Ζivka (Ζωή ελληνιστί), αναγνωρίζοντας στο πρόσωπο του πρώην «Ρόδου του Kazanlak”, την κόρη της, εκείνη που πριν από 16 χρόνια είχε δέσει γυμνή και βαριά κακοποιημένη από 4 μέλη της οικογένειας Ilieva στις οπλές ενός γέρικου αλόγου, φωτογραφημένη τώρα από τις Ελληνικές Αρχές ως «καταδικασμένη ομογενής ιερόδουλος κίνδυνος για την ελληνική δημόσια υγεία» έφτυσε την οθόνη της τηλεόρασης κάνοντας ταυτόχρονα και με τα δυο χέρια το σταυρό της.
Τα ξημερώματα της δεύτερης μέρας του Μαίου του έτους 2012, βρήκαν το πτώμα της Ilieva Ζivka κρεμασμένο από ένα τσιγκέλι, το ίδιο που κρέμαγαν τα σφαγμένα οικόσιτα ζώα, στην αποθήκη του αγροτικού σπιτιού της οικογένειας Ιlieva στο Kazanlak της Βουλγαρίας. 


***
Τώρα, αν θέλεις, μπορείς να διαβάσεις κάτι απ' τα παρακάτω:

Ο άγιος της Ομόνοιας, οι χίππις και οι πόρνες
Και για μια λυτρωτική και ψυχοθεραπευτική σχέση διαρκείας, προτείνω Το Ζωντανό Ιστολόγιο!

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/5/12 23:01

    Έκλαψα διαβάζοντας αυτή την ιστορία!
    Καημένο κορίτσι, πόσα πέρασες στα χέρια αυτών των δίποδων ζώων !
    Συγχώρεσε μας Snezhana Ilieva...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/5/12 23:17

    Χριστός Ανέστη,

    Πραγματικά συγκλονιστική η ιστορία της κοπέλας, είχε μαρτυρική ζωή..όπως τόσο πολύ τυραννίστηκε σε αυτόν τον μάταιο κόσμο εύχομαι να βρεί ανάπαυση δίπλα στον σωτήρα Χριστό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρήστος16/7/16 10:51

    Χέρια μου ομορφα.
    Σε περιμένει ένας καινούριος πλανήτης στην αιωνια Ζωή.
    Με φως και την δικια σου ακρογιάλια.
    Φεγγαράκι μου λαμπρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή