Αναζητώντας κάποιο post για τη μονή Λογγοβάρδας της Πάρου, για να βάλω link στο post μας για το Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο, πέφτω πάνω στον παρακάτω τίτλο, με ημερομηνία Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010: Οι καλόγεροι της Ζ. Πηγής Λογγοβάρδας θέτουν όρους για την κατασκευή του Νοσοκομείου Πάρου!!!!
"Αμάν!" σκέφτηκα. "Χάθηκε μετά την κοίμηση του Γέροντα το χριστιανικό πνεύμα από το μοναστήρι του;".
Το διαβάζω με αγωνία και διαπιστώνω πως ο ηγούμενος της Λογγοβάρδας, που δήθεν "θέτει όρους" για την κατασκευή του Νοσοκομείου σε έκταση της Μονής και δήθεν είναι ρατσιστής απέναντι στους μετανάστες κ.τ.λ., στην πραγματικότητα κάνει μια σπουδαία πράξη αντίστασης απέναντι στη γενική παρακμή που μας δέρνει και μας βωλοδέρνει!!!
Αναδημοσιεύω λοιπόν το post (από εδώ), με μικρά σχόλια, και το εντάσσω αδίστακτα στην ενότητα "Παπάδες που λένε", με την ευχή να βρεθουν κι άλλοι τέτοιοι "καλόγεροι" να υπερασπιστούν το συνάνθρωπο, κι ας τους πετάνε λάσπη "εκείνοι που ξέρεις"...
Οι καλόγεροι της Ζ. Πηγής Λογγοβάρδας θέτουν όρους για την κατασκευή του Νοσοκομείου Πάρου!!!!
Η κατασκευή νοσοκομείου στο νησί της Πάρου είναι ένα θέμα μείζονος σημασίας. Πολλοί το υποσχέθηκαν αλλά ακόμη ως έργο παραμένει στα χαρτιά, παρ’ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες. Το μοναστήρι της Ζ[ωοδόχου] Πηγής Λογγοβάρδας, που είναι ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης γης στο νησί, συμφώνησε να παραχωρήσει ένα οικόπεδο, που του ανήκει, και βρίσκεται λίγο έξω από την Παροικιά, προκειμένου εκεί να κατασκευαστεί το νοσηλευτικό ίδρυμα.
Οι διαβουλεύσεις και οι συζητήσεις πάνω σε αυτό το τόσο κρίσιμο θέμα, δίνουν και παίρνουν μεταξύ των αρμόδιων φορέων, (Δήμο Πάρου, 2η Δ.Υ.ΠΕ., υπουργείο Υγείας, Υπουργείο Εσωτερικών) ειδικά αυτή την προεκλογική περίοδο.
Όμως, οι όροι που θέτουν οι καλόγεροι, έστω και ανεπίσημα, μέσω του τοπικού Τύπου, προς τη 2η Διοίκηση Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου, έχουν ιδιαίτερη σημασία και........... αυτό γιατί αποδεικνύεται ότι ο χριστιανικός λόγος της αγάπης, που υποτίθεται ότι ευαγγελίζουν, επί της ουσίας πάει περίπατο, όταν πρόκειται για τις γυναίκες και τους μετανάστες… ["Νεκρός": το αντίθετο συμβαίνει, όπως θα φανεί πιο κάτω].
Σε επιστολή που δημοσιεύθηκε στις 6 Αυγούστου 2010 στην εφημερίδα «Φωνή της Πάρου» και φέρει τον τίτλο «Η αλήθεια για το νοσοκομείο της Πάρου», ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Πήχος, καθηγούμενος της Ι. Κοινοβιακής Μονής Ζ. Πηγής Λογγοβάρδας, αναφέρει ότι ένα μεγάλο πρόβλημα στις σχέσεις μεταξύ του Δήμου Πάρου και του μοναστηριού, δεν έχει επιλυθεί.
Ο κ. Χρυσόστομος εξηγεί ότι ο Δήμος Πάρου στο παρελθόν καταπάτησε έκταση που ανήκει στη μονή και ουδέποτε της την επέστρεψε. Αυτό, όπως φαίνεται στο κείμενο που δημοσιεύθηκε, είναι και το μεγαλύτερο «αγκάθι» για την παραχώρηση. Μεταξύ άλλων, ο καθηγούμενος αναφέρει ότι η μονή θέτει δύο ακόμα όρους, για την παραχώρηση του οικοπέδου. Με τον πρώτο όρο ζητά να είναι πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του νοσοκομείου ο εκάστοτε Μητροπολίτης Παροναξίας.
Στη Μονή της Ζ. Πηγής Λογγοβάρδας ανήκουν οι περισσότερες εκτάσεις γης της Πάρου ["Νεκρός για τον κόσμο": μπορεί να είναι κι έτσι - το θέμα είναι πώς αξιοποιούνται οι εκτάσεις αυτές (που δεν είναι κλεμμένες ασφαλώς) προς όφελος των συνανθρώπων, θέμα στο οποίο η Εκκλησία μάλλον υπερτερεί ένταντι του "α-θρησκευτικού" κράτους μας].
Οι διαβουλεύσεις και οι συζητήσεις πάνω σε αυτό το τόσο κρίσιμο θέμα, δίνουν και παίρνουν μεταξύ των αρμόδιων φορέων, (Δήμο Πάρου, 2η Δ.Υ.ΠΕ., υπουργείο Υγείας, Υπουργείο Εσωτερικών) ειδικά αυτή την προεκλογική περίοδο.
Όμως, οι όροι που θέτουν οι καλόγεροι, έστω και ανεπίσημα, μέσω του τοπικού Τύπου, προς τη 2η Διοίκηση Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου, έχουν ιδιαίτερη σημασία και........... αυτό γιατί αποδεικνύεται ότι ο χριστιανικός λόγος της αγάπης, που υποτίθεται ότι ευαγγελίζουν, επί της ουσίας πάει περίπατο, όταν πρόκειται για τις γυναίκες και τους μετανάστες… ["Νεκρός": το αντίθετο συμβαίνει, όπως θα φανεί πιο κάτω].
Σε επιστολή που δημοσιεύθηκε στις 6 Αυγούστου 2010 στην εφημερίδα «Φωνή της Πάρου» και φέρει τον τίτλο «Η αλήθεια για το νοσοκομείο της Πάρου», ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Πήχος, καθηγούμενος της Ι. Κοινοβιακής Μονής Ζ. Πηγής Λογγοβάρδας, αναφέρει ότι ένα μεγάλο πρόβλημα στις σχέσεις μεταξύ του Δήμου Πάρου και του μοναστηριού, δεν έχει επιλυθεί.
Ο κ. Χρυσόστομος εξηγεί ότι ο Δήμος Πάρου στο παρελθόν καταπάτησε έκταση που ανήκει στη μονή και ουδέποτε της την επέστρεψε. Αυτό, όπως φαίνεται στο κείμενο που δημοσιεύθηκε, είναι και το μεγαλύτερο «αγκάθι» για την παραχώρηση. Μεταξύ άλλων, ο καθηγούμενος αναφέρει ότι η μονή θέτει δύο ακόμα όρους, για την παραχώρηση του οικοπέδου. Με τον πρώτο όρο ζητά να είναι πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του νοσοκομείου ο εκάστοτε Μητροπολίτης Παροναξίας.
Στη Μονή της Ζ. Πηγής Λογγοβάρδας ανήκουν οι περισσότερες εκτάσεις γης της Πάρου ["Νεκρός για τον κόσμο": μπορεί να είναι κι έτσι - το θέμα είναι πώς αξιοποιούνται οι εκτάσεις αυτές (που δεν είναι κλεμμένες ασφαλώς) προς όφελος των συνανθρώπων, θέμα στο οποίο η Εκκλησία μάλλον υπερτερεί ένταντι του "α-θρησκευτικού" κράτους μας].
Η zougla.gr επικοινώνησε με τον υποδιοικητή της 2ης Δ.Υ.ΠΕ. Πειραιώς και Αιγαίου, Σωτήρη Ζώτο. Ο κ. Ζώτος μας εξήγησε ότι σε επικοινωνία που είχε με τον μητροπολίτη Παροναξίας κ. Καλλίνικο (κατά κόσμον Νικόλαο Δεμενόπουλο ["Νεκρός": βασικά, μόνο φανατικοί ή καρασνομπαρίες αθεΐσκοι αρνούνται να προσδιορίσουν έναν μοναχό με το καλογερικό του όνομα και τον λένε με το κοσμικό του, που ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΛΕΟΝ - τι να πω; λυπάμαι...]), εκείνος του δήλωσε ότι δεν έχει καμιά διάθεση να ασχολείται με τις εφημερίες.
Όπως συμπλήρωσε ο υποδιοικητής της 2ης Δ.Υ.ΠΕ, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο εκάστοτε μητροπολίτης Παροναξίας να έχει μια θέση στο διοικητικό συμβούλιου του νοσοκομείου.
«Την ευλογημένη πατρίδα μας» καταστρέφουν εκτρώσεις και μετανάστες (Αρχιμ. Χρυσόστομος - Καθηγούμενος Ι. Μονής Ζ. Πηγής Λογγοβάρδας).
Ο δεύτερος όρος που θέτει ο ηγούμενος της μονής είναι η απαγόρευση των εκτρώσεων! Στον 21ο αιώνα οι καλόγεροι επιμένουν σε ρητορείες μεσαιωνικές, προβάλλοντας ως επιχείρημα το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας! Απομακρυσμένοι από την ίδια την κοινωνία θα ήθελαν – αν ήταν στο χέρι τους – να «τιμωρήσουν» τις γυναίκες, που έχουν σεξουαλικές σχέσεις, εκτός γάμου! ["Ν": απίστευτη διαστρέβλωση της πραγματικότητας!!!!! Ποιος μίλησε για τιμωρίες; Άντε, να μην τα πάρω στο κρανίο!!!! Δε ντρέπεται καθόλου ή δεν καταλαβαίνει τίποτα απ' το φανατισμό του ο συντάκτης του άρθρου; Δες λοιπόν το σκεπτικό του για το ότι είναι ηθικό να γίνονται εκτρώσεις στο Νοσοκομείο, "όπως παντού", μπράβο!]:
Προφανώς αδιαφορούν για το τι συνεπάγεται η ανατροφή ενός παιδιού από έναν γονέα, όταν η ίδια η κοινωνία στιγματίζει την άγαμη μητέρα, δεν παρέχει επιδόματα άξια λόγου αλλά ούτε υπηρεσίες που να στηρίζουν τη μονογονεϊκή οικογένεια (παιδικούς σταθμούς κ.ά.). ["Ν": δηλ. γι' αυτό πρέπει να γίνονται ελεύθερα εκτρώσεις; Σκοτώστε τα τότε αφού γεννηθούν, ρε λεβέντες!!!!!!].
Μπορεί για κάποιους τα παιδιά να τα στέλνει ο θεός, αλλά κανείς δεν έχει το δικαίωμα, στην κοσμική κοινωνία στην οποία ζούμε, να στερήσει από καμιά γυναίκα, Ελληνίδα ή αλλοδαπή, να ορίσει εκείνη το πότε θα γίνει μητέρα ["Ν": ας το ορίσει πριν μείνει έγκυος - αν όμως μείνει, από "ατύχημα", τότε ορίζει τη ζωή ενός άλλου ανθρώπινου πλάσματος, που συμπτωματικά είναι και παιδί της (τι να πω πια για τα αυτονόητα;)].
Όπως συμπλήρωσε ο υποδιοικητής της 2ης Δ.Υ.ΠΕ, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο εκάστοτε μητροπολίτης Παροναξίας να έχει μια θέση στο διοικητικό συμβούλιου του νοσοκομείου.
«Την ευλογημένη πατρίδα μας» καταστρέφουν εκτρώσεις και μετανάστες (Αρχιμ. Χρυσόστομος - Καθηγούμενος Ι. Μονής Ζ. Πηγής Λογγοβάρδας).
Ο δεύτερος όρος που θέτει ο ηγούμενος της μονής είναι η απαγόρευση των εκτρώσεων! Στον 21ο αιώνα οι καλόγεροι επιμένουν σε ρητορείες μεσαιωνικές, προβάλλοντας ως επιχείρημα το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας! Απομακρυσμένοι από την ίδια την κοινωνία θα ήθελαν – αν ήταν στο χέρι τους – να «τιμωρήσουν» τις γυναίκες, που έχουν σεξουαλικές σχέσεις, εκτός γάμου! ["Ν": απίστευτη διαστρέβλωση της πραγματικότητας!!!!! Ποιος μίλησε για τιμωρίες; Άντε, να μην τα πάρω στο κρανίο!!!! Δε ντρέπεται καθόλου ή δεν καταλαβαίνει τίποτα απ' το φανατισμό του ο συντάκτης του άρθρου; Δες λοιπόν το σκεπτικό του για το ότι είναι ηθικό να γίνονται εκτρώσεις στο Νοσοκομείο, "όπως παντού", μπράβο!]:
Προφανώς αδιαφορούν για το τι συνεπάγεται η ανατροφή ενός παιδιού από έναν γονέα, όταν η ίδια η κοινωνία στιγματίζει την άγαμη μητέρα, δεν παρέχει επιδόματα άξια λόγου αλλά ούτε υπηρεσίες που να στηρίζουν τη μονογονεϊκή οικογένεια (παιδικούς σταθμούς κ.ά.). ["Ν": δηλ. γι' αυτό πρέπει να γίνονται ελεύθερα εκτρώσεις; Σκοτώστε τα τότε αφού γεννηθούν, ρε λεβέντες!!!!!!].
Μπορεί για κάποιους τα παιδιά να τα στέλνει ο θεός, αλλά κανείς δεν έχει το δικαίωμα, στην κοσμική κοινωνία στην οποία ζούμε, να στερήσει από καμιά γυναίκα, Ελληνίδα ή αλλοδαπή, να ορίσει εκείνη το πότε θα γίνει μητέρα ["Ν": ας το ορίσει πριν μείνει έγκυος - αν όμως μείνει, από "ατύχημα", τότε ορίζει τη ζωή ενός άλλου ανθρώπινου πλάσματος, που συμπτωματικά είναι και παιδί της (τι να πω πια για τα αυτονόητα;)].
Όμως ο μεσαιωνικός λόγος του αρχιμανδρίτη Χρυσόστομου δεν σταματά εδώ. Η αγάπη για τον πλησίον πάει περίπατο, όταν ο διπλανός μας είναι μετανάστης (από θρησκευτικής πλευράς αλλόθρησκος ["Ν": υπάρχουν και ορθόδοξοι μετανάστες - το ξέρει αυτό ο συντάκτης; Σημείωση: Η ορθοδοξία δεν είναι ρατσιστική]).
Προκειμένου να στηρίξει το επιχείρημά του περί απαγόρευσης των εκτρώσεων ο αρχιμανδρίτης εξηγεί:
«Η Μονή βλέπει τη γήρανση του πληθυσμού της Ελλάδος και την μεγάλη υπογεννητικότητα, και προτείνει την απαγόρευση των εκτρώσεων, αλλά βλέπει μετά λύπης να γίνεται επίκληση του νόμου, ο οποίος βεβαίως νομιμοποίησε τις εκτρώσεις».
Ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος δεν σταματά εδώ. Ισχυρίζεται μεταξύ άλλων ότι την «ευλογημένη πατρίδα μας» καταστρέφουν οι οικονομικοί μετανάστες στους οποίους δίνεται και ιθαγένεια! Το εξαιρετικά ρατσιστικό επιχείρημα, που χρησιμοποιεί ο αρχιμανδρίτης ταιριάζει άραγε στην θρησκεία της αγάπης, την οποία υποτίθεται ότι υπηρετεί;
Συγκεκριμένα αναφέρει στην επιστολή του προς την εφημερίδα «Φωνή της Πάρου»: «Από την άλλη μεριά παρατηρείται μεγάλη σπουδή στην απόδοση της Ελληνικής ιθαγένειας στους οικονομικούς μετανάστες με όλες τις εκ τούτου απορρέουσες καταστρεπτικές συνέπειες για την ευλογημένη πατρίδα μας». Επί της ουσίας, ο αρχιμανδρίτης λέει γεννάτε γιατί χανόμαστε και για να μην μας φάνε οι ξένοι! ["Ν": τα λόγια του ηγούμενου τα θεωρεί ρατσισμό το φτωχό μυαλό του δημοσιογράφου!!!!]
Ο κ. Ζώτος εξήγησε στη zougla.gr ότι οι εκτρώσεις στην Ελλάδα είναι νόμιμες. Συνεπώς και σε αυτό το νοσοκομείο, όταν κατασκευαστεί και λειτουργήσει, θα τηρηθεί αυτό που προβλέπει ο νόμος. Δείτε εδώ το πλήρες κείμενο της επιστολής του ηγούμενου Χρυσόστομου «Η αλήθεια για το νοσοκομείο της Πάρου».
Προκειμένου να στηρίξει το επιχείρημά του περί απαγόρευσης των εκτρώσεων ο αρχιμανδρίτης εξηγεί:
«Η Μονή βλέπει τη γήρανση του πληθυσμού της Ελλάδος και την μεγάλη υπογεννητικότητα, και προτείνει την απαγόρευση των εκτρώσεων, αλλά βλέπει μετά λύπης να γίνεται επίκληση του νόμου, ο οποίος βεβαίως νομιμοποίησε τις εκτρώσεις».
Ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος δεν σταματά εδώ. Ισχυρίζεται μεταξύ άλλων ότι την «ευλογημένη πατρίδα μας» καταστρέφουν οι οικονομικοί μετανάστες στους οποίους δίνεται και ιθαγένεια! Το εξαιρετικά ρατσιστικό επιχείρημα, που χρησιμοποιεί ο αρχιμανδρίτης ταιριάζει άραγε στην θρησκεία της αγάπης, την οποία υποτίθεται ότι υπηρετεί;
Συγκεκριμένα αναφέρει στην επιστολή του προς την εφημερίδα «Φωνή της Πάρου»: «Από την άλλη μεριά παρατηρείται μεγάλη σπουδή στην απόδοση της Ελληνικής ιθαγένειας στους οικονομικούς μετανάστες με όλες τις εκ τούτου απορρέουσες καταστρεπτικές συνέπειες για την ευλογημένη πατρίδα μας». Επί της ουσίας, ο αρχιμανδρίτης λέει γεννάτε γιατί χανόμαστε και για να μην μας φάνε οι ξένοι! ["Ν": τα λόγια του ηγούμενου τα θεωρεί ρατσισμό το φτωχό μυαλό του δημοσιογράφου!!!!]
Ο κ. Ζώτος εξήγησε στη zougla.gr ότι οι εκτρώσεις στην Ελλάδα είναι νόμιμες. Συνεπώς και σε αυτό το νοσοκομείο, όταν κατασκευαστεί και λειτουργήσει, θα τηρηθεί αυτό που προβλέπει ο νόμος. Δείτε εδώ το πλήρες κείμενο της επιστολής του ηγούμενου Χρυσόστομου «Η αλήθεια για το νοσοκομείο της Πάρου».
Β.Κ. Από www.zougla.gr
Επίλογος του blog μας: Διαβάζοντας το κείμενο της επιστολής, στο link που δίνεται πιο πάνω, βλέπω πως ο π. Χρυσόστομος γράφει και κάτι άλλο, που αποκρύπτει επιμελώς ο συντάκτης του post: ότι, παρά την απόρριψη των δύο αιτημάτων (δεν τα ονομάζει "όρους"), το μοναστήρι θα δώσει τη γη που χρειάζεται για την ανέγερση του Νοσοκομείου!!!! Κατά τα άλλα, οι "κακοί" & "μεσαιωνικοί" καλόγεροι δεν αγαπάνε το λαό!!!
Δεν ξέρω βέβαια πού βρίσκεται το θέμα τώρα - μήπως οι προοδευτικοί ιθύνοντες του όμορφου "κοσμικού κράτους" μας προλάβανε να φάνε το οικόπεδο πριν αξιοποιηθεί; Δε θα με εξέπλησσε...
Και κλείνω αφιερώνοντας στον προοδευτικό συντάκτη αυτό τον ιστότοπο, για να καταλάβει τι λέει όταν υπερασπίζεται τις εκτρώσεις. Άραγε, πώς δε σκέφτηκε κανείς ν' αγωνιστεί για να μπορέσουν να ζήσουν αυτά τα μωράκια (που συνήθως δεν τα θεωρούν μωράκια) αντί για την εύκολη λύση, το κλάδεμά τους;
Κανείς είπα; Όχι κανείς: υπάρχει κάποιος - να ποιος είναι στ' αλήθεια ανθρωπιστής και προοδευτικός.
Αυτά.
Διάβασα με προσοχή τα παραπάνω και προβληματίστηκα αρκετά. Ως γυναίκα να εκφράσω την αντίθεσή μου στις εκτρώσεις και θα αποδώσω μερίδιο ευθύνης και στους δύο συμμετέχοντες στη συγκεκριμένη διαδικασία(άνδρα και γυναίκα εννοώ. Ο γιατρός είναι άλλη περίπτωση). Από κει και πέρα έχω την πεποίθηση πως δεν είναι θεάρεστο να εκβιάζουμε τη θέληση του κάθε ανθρώπου. Η ελευθερία που δόθηκε από το Θεό στον άνθρωπο κανείς δεν έχει το δικαίωμα να την αφαιρέσει. Σε αυτό το πλαίσιο διαφωνώ με τους όρους που βάζουν οι καλόγεροι. Δεν θα αλλάξει κάτι στη στάση και τη συμπεριφορά των ανθρώπων με αυτούς τους όρους. Δεν ξέρω αλλα το όλο θέμα έχει πολλές προεκτάσεις και σηκάνωει μεγάλη συζήτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήυγ. πολύ ωραίο το μπλογκ σας..
Ώς ένα βαθμό συμφωνώ μαζί σας. Όμως η έκτρωση είναι φόνος, άρα η ελευθερία των αυτουργών έρχεται σε 2η μοίρα. Προέχει να σωθούν έστω λίγα (όσο πιο πολλά γίνεται) παιδάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ηγούμενος κάτι προσπάθησε να κάνει - ίσως άκομψα & ανεπιτυχώς, αλλά θεωρώ ανήθικο και ρατσιστικό να συκοφαντείται ως "μισογύνης" + "ρατσιστής". Αν πετύχαινε (1/1.000.000), θα σώζονταν κάποια παιδάκια και αυτό θα ήταν υπέροχο!!!
Ευθύνη για την εγκληματική αυτή πράξη έχω κι εγώ ακόμη, και όλοι, στο βαθμό που αδιαφορούμε για τον πλησίον... Αγάπη χρειάζεται κάθε ζευγάρι ή άγαμη έγκυος γυναίκα που πιέζεται να κάνει έκτρωση από τον α΄ ή β΄ λόγο. Ο γιατρός; Ο (αδρά) πληρωμένος εκτελεστής. Κι αν αυτό δεν αρέσει σε κάποιον γυναικολόγο, ας σταματήσει να το κάνει...
Ευχαριστώ για την επικοινωνία και με χαρά θα δημοσιεύσω και επόμενα σχόλιά σας.
diladi an mia gineka tin viasoune mini egios kai thelei na kanei ektrosi den tha mporei na kanei . kala iste sovaroi ??? fadastite na isastan esois.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό είναι να μη χρησιμοποιείται πληθυντικό ("είστε σοβαροί"), γιατί εδώ εκφράζω τη γνώμη μου και τίποτε άλλο. Ένας είμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε μπορώ να κρίνω τη γυναίκα που βιάζεται και θέλει να κάνει έκτρωση. Γενικά, δε μπορώ να κρίνω κανένα ως πρόσωπο, μόνο να πω τη γνώμη μου για την α΄ ή τη β΄ επιλογή, το ίδιο κάνω και στο παραπάνω post, άσχετα ότι εκεί (είναι αλήθεια) έγραψα εν βρασμώ, γιατί η στάση του δημοσιογράφου με εξόργισε. Κι αυτός άνθρωπος είναι και έχει τους λόγους του και τις δικαιολογίες του.
Ωστόσο μια βιασμένη κοπέλα πρέπει να υποστηριχθεί από όλη την κοινωνία & ειδικότερα από ειδικούς, από την οικογένειά της και (ας μου επιτραπεί) από τον πνευματικό της. Εκείνοι θα συζητήσουν μαζί της το αν θα κάνει έκτρωση ή όχι (υπάρχει κι αυτή η επιλογή), ανάλογα με την επιθυμία/ανάγκη της. Εννοείται πως ο βιασμός προκαλεί φρικτό τραύμα.
Αν ήμουν εγώ, πιστεύω πως το παιδί θα το κρατούσα, γιατί δε μου φταίει το μωράκι. Άνθρωπος είναι. Άνθρωπος κι εγώ φυσικά και θα χρειαζόμουν συμπαράσταση.
Ξέρετε, πολλές αντιδράσεις τις διαμορφώνει η έλλειψη αγάπης προς αυτόν που πονάει πιο πολύ από τα ίδια τα γεγονότα.
Αναδημοσίευσα αυτό το post: http://o-nekros.blogspot.com/2011/05/blog-post_09.html, λόγω του σχολίου σας.
Επαναλαμβάνω, δεν κρίνω κανένα.
Κάτι συμπληρωματικό: οι πιο πολλές εκτρώσεις δε γίνονται λόγω βιασμού, αλλά για ψεύτικους λόγους, όπως "δεν είμαι έτοιμη - δεν είμαστε έτοιμοι", "δεν το είχα προγραμματίσει" κ.τ.λ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μια έφηβη μείνει έγκυος, η οικογένειά της & ο σύντροφός της πρέπει να τη σπρώξει σε έκτρωση ή να την αγκαλιάσει, μαζί με το παιδάκι της;
Προσοχή: μιλάμε για ανθρωπινη ζωή, όχι για κάτι απλό. Αυτή η κοπέλα μετά από χρόνια θα έχει ένα παιδί, που θα έχει σωθεί από μια στιγμή αδυναμίας - στιγμή που θα το σκότωνε.
Σας ευχαριστώ.
Δηλαδη η αδελφη μου που προήλθε απο βιασμο επρεπε να πεθανει; εχετε ιδεα πως νιωθει η αδελφη μου καθε φορα που διαβαζει ή ακούει καποιον να φωναζει πως δικαιολογειται να κανεις εκτρωση αν σε βιασουν; εχει φανταστει κανεις πως νιωθει καθε φορα που ακουει οτι δε θα πρεπε να χε γεννηθει; και φυσικα δεν ειναι μονο η αδελφη η δικη μου. Διορθωνεται ποτε ενα εγκλημα με ενα νεο εγκλημα; εκδικουμαστε το βιαστη σκοτωνοντας μια ψυχη; αναιρειται ο βιασμος και η εμπειρια του σκοτωνοντας μια ψυχη; ισα ισα μπορει να πει κανεις οτι απο κατι πολυ ασχημο τουλαχιστον γεννηθηκε κατι καλο γιατι η γεννηση μιας ψυχης ειναι παντα κατι καλο και χαρμοσυνο οπως κι αν προηλθε αυτη. Δεν ειναι τυχαιο που οσες φορες κι αν δει τοκετο στην καριερα του ενας επαγγελματιας υγειας παντα οι ενδορφινες του ανεβαινουν στα υψη οπως την πρωτη φορα. Η γεννηση ειναι απο μονη της πραγματωση αγαπης του Θεου οπως και ολη η Δημιουργια Του. Η αδελφη μου παντα λεει οτι σε καθε περιπτωση μπορεις εστω να γεννησεις το παιδι και να το δωσεις για υιοθεσια αν δεν μπορεις να το αγαπησεις. Αν αρχισουμε να δικαιολογουμε το φονο σε καποιες περιπτωσεις τοτε θα ρθει και η σειρα μας να δικαιολογηθει ο δικος μας φονος δεν το καταλαβαινουμε αυτο;
ΑπάντησηΔιαγραφήTo ζήτημα βιασμού ή αιμομιξίας είναι τρομακτικά δύσκολο, γιατί η κυοφορία προκαλεί οδύνη στη βιασμένη μητέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί η μητέρα αυτή να αγαπήσει το παιδί που έχει μέσα της;
Σίγουρα η ίδια δεν μπορεί, πλην εκπληκτικών εξαιρέσεων. Η κοινωνία/εκκλησία μπορεί να την αγκαλιάσει με αγάπη και προσευχή, ώστε να γιατρέψει τις πληγές της;
Συνήθως -τολμώ να πω- δεν το κάνει. Αν το κάνει, τότε θα βρεθεί λύση, πρώτα ο Θεός.
Ποια θα είναι η λύση, ούτε ξέρω ούτε τολμώ να υποθέσω, γιατί είμαι έξω απ' το χορό. Πάντως η έκτρωση και τότε ακόμη νομίζω ότι θα προκαλέσει πάλι οδύνη και τύψεις.
Μεγάλα ζητήματα που δεν εξετάζονται με άλλο τρόπο παρά μόνο ατομικά. Η γενική αρχή πως η έκτρωση συνιστά αφαίρεση ανθρώπινης ζωής θαρρώ μας βρίσκει σύμφωνους όλους. Από κει και πέρα η κάθε περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά και είναι διαφορετική. Ωστόσο επιμένω πως οι καλόγεροι δεν είναι δυνατό και θεμιτό να παραχωρούν με όρους. Δικαίωμά τους να μην παραχωρήσουν αλλά ούτε ο Θεός δεν παρεμβαίνει στην ιστορία και στην προσωπική ελευθερία του καθενός από μας. Μας σέβεται. Αν εμείς θέλουμε να βοηθήσουμε τους άλλους μπορούμε με το παράδειγμα , την προσευχή και τη βιοτή μας να το κάνουμε(δεν εξαιρούνται οι καλόγεροι από αυτό).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλο θέμα πραγματικά.
υγ. Πάντα με ενοχλούσε στην εκκλησία και στους εκπροσώπους της η απόλυτη γλώσσα κι η αοφιρστική επίσης. Η αλήθεια που πρεσβεύει η εκκλησία μπορεί να ειπωθεί με πολλούς κι ουσιαστικούς τρόπους. Ποτέ όμως σκληρούς.Φταίει ίσως που η εκφορά του λόγου γίνεται και για γυναικεία θέματα από άνδρες!!! Πόσο μπορούν να πρσεγγίσουν την γυναικεία ψυχολογία; Τι βαθμό ωριμότητας έχουν; Άλλα μεγάλα θέματα( κι άλυτα επίσης ;-) ).
Ο Θεός είναι αγάπη, και η έκτρωση σαν πράξη απο μόνη της, δεν εκφράζει την αγάπη, το αντίθετο βέβαια. Σε μερικές περιπτώσεις η Εκκλησία κατ'οικονομία επέτρεψε τις εκτρώσεις (βλέπε 1974 Κύπρο) Τώρα η χώρα μας σε εκτρώσεις είναι δυστυχώς σε υψηλές θέσεις,πράγμα που δεν μας τιμά..Ας μας ελεήσει ο Θεός για αυτά τα λάθη μας και σταματήσουν κάποια στιγμή οι τόσες πολλές εκτρώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστός Ανέστη αδερφοί!
Αυτό που γράφεις, αδελφέ, για την Κύπρο είναι ουσιαστικά αυτό που γράφει η φίλη Ipap στα πρώτα σχόλιά της (εγκυμοσύνη από βιασμό). Μεγάλο θέμα. Αν κάποιος θέλει να πει την άποψή του, ας το κάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφή, συμφωνώ με αυτά που γράφεις στο τελευταίο σχόλιό σου... Επισημαίνω ωστόσο ότι η μονή Λογγοβάρδας, καθώς γράφει, θα έδινε (ή ήδη έχει δώσει) την έκταση για το Νοσοκομείο, παρά την απόρριψη των επιθυμιών της. Αυτό έχει σημασία ασφαλώς.
Επίσης, ως προς την εκφορά του εκκλησιαστικού λόγου για γυναικεία θέματα, ευτυχώς υπάρχουν κι εξαιρέσεις -όπως ασφαλώς αναγνωρίζετε κι εσείς- αλλά και (πολύ σπουδαίο) αγίες γυναίκες, Γερόντισσες (δείτε σχετική ενότητα στο blog μας, αλλά και τα links προς τα e-Μητερικά), που διδάσκουν κι εκείνες. Εσχάτως οι μορφές τους αναδεικνύονται περισσότερο και, νομίζω, μπορούν να βοηθήσουν τη σύγχρονη Γυναίκα να βρει το "δρόμο"...
Νομίζω πως εγώ δεν ανέφερα κάτι για βιασμό στα σχόλιά μου. Ωστόσο ειναι μια τρομερά δύσκολη κατάσταση κι εύχομαι να μη βρίσκεται καμιά γυναίκα σε αυτή. Ο βιασμός εξάλλου δε γίνεται πάντα με το γνωστό τρόπο αλλά και μέσα στο γάμο ακόμη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά τα χριστιανικά, μετά τόσα χρόνια ενασχόληση,διαπίστωσα πως ο καθένας κι η καθεμιά βλέπει ό,τι Θεό θέλει ή νομίζει. Πόσο τώρα ο πραγματικός Θεός είναι κοντά σε αυτό που εμείς νομίζουμε για Θεό είναι άλλο πράγμα. Το διαπιστώνουμε στην πορεία ή μπορεί κι όχι παρατηρώντας πόσο απελευθερωνόμαστε από τον εμπαθή εαυτό μας ή όχι.
Πολύ μεγάλα θέματα αυτά κι ατελείωτα.Κι ασφαλώς υποκειμενικά. Όχι όμως κατ' ανάγκην θεάρεστα.
Συμφωνώ. Αναφορά σε βιασμό γίνεται στο 2ο σχόλιο αυτού του post, από Ανώνυμο, που είναι με grekligh.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξομολογούμαι πως αρχικά νόμιζα πως ήταν δικό σας (μπερδεύτηκα). Κοιτώντας καλύτερα διαπιστώνω πως είναι άλλου αναγνώστη. Δεν υπάρχει παρεξήγηση, ελπίζω.
Αλίμονο!! Έχουμε τόσα άλλα να περεξηγηθούμε.Όχι και γι αυτό!!χαχχα ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά... Ευχαριστώ για όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Όσον αφορά τα χριστιανικά, μετά τόσα χρόνια ενασχόληση,διαπίστωσα πως ο καθένας κι η καθεμιά βλέπει ό,τι Θεό θέλει ή νομίζει. Πόσο τώρα ο πραγματικός Θεός είναι κοντά σε αυτό που εμείς νομίζουμε για Θεό είναι άλλο πράγμα."
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Άγιοι μας φανερώνουν τον Θεό... Η έκτρωση είναι φόνος σύμφωνα με Κανόνα του Μεγάλου Βασιλείου...
Στη πραγματικότητα είναι χειρότερη από φόνο επειδή το έμβρυο πεθαίνει αβάπτιστο. Στην προς Διόγνητο επιστολή ανωνύμου για τους χριστιανούς των πρώτων αιώνων μαθαίνουμε μεταξύ άλλων, ότι οι χριστιανοί είναι όπως όλοι οι άλλοι άνθρωποι αλλά δεν κάνουν εκτρώσεις...
Έχω την εντύπωση πως δεν έγινε από σας κατανοητό τι ακριβώς εννοούσα. Δεν πειράζει. Το να βάζετε απόσπασμα όσω έγραψα και να κάνετε το παρακάτω σχόλιο δεν είναι και το καλύτερο! Ποτέ δεν είπα πως είμαι υπέρ των εκτρώσεων. Το ακριβώς αντίθετο μάλιστα δήλωσα παραπάνω. Τέλος πάντων. Δεν θα συνεχίσω..
ΑπάντησηΔιαγραφή