tag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post7236216744632764347..comments2024-03-22T21:25:52.323+02:00Comments on ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: Για το σεξουαλικό ένστικτοΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟhttp://www.blogger.com/profile/02509837341423212543noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-10849119306749099142015-03-01T06:20:51.742+02:002015-03-01T06:20:51.742+02:00
******* συνεχεια απο το προηγούμενο σχολιο*******...<br />******* συνεχεια απο το προηγούμενο σχολιο**********<br /><br /><br />Αυτα απο μενα, συγνωμη εαν κούρασα κ ελπιζω να μην εχω πέσει σε θεολογικα ατοπήματα. Ας μας φωτιζει ολους ο Θεος, και να μην ξεχναμε, πως η Ορθοδοξια μας δεν ειναι φιλοσοφία, ιδεολογία ή διανόηση, αλλα Πιστη και μάλιστα βιωματική!<br />**********************************<br />το blog σου νεκρε για τον κοσμο το βρηκα κατα τυχη ψαχνωντας για τον Δ.Β.στο ιντερνετ. Τωρα που το ανακαλυψα, θα το ξεκοκκαλισω. Εκ πρωτης οψεως φαινεται πολυ αξιολογη η προσπαθεια σου. πολλα μπραβο.<br /><br />Και μην ξεχναμε, παντα στο ιντερνετ να κραταμε την κριτικη σταση που του αρμοζει.<br /><br />Με αγαπη<br /> Χρηστος. <br /><br />η Αγια Τριαδα σωσει κ διαφυλαξει υμας, αμήνAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-50330375105957225302015-03-01T06:19:52.254+02:002015-03-01T06:19:52.254+02:00*συνεχεια απο το προηγουμενο σχόλιο*
Στο δεύτερο ...*συνεχεια απο το προηγουμενο σχόλιο*<br /><br />Στο δεύτερο σκέλος, οπως είπες κ εσύ οι κατ'επάγγελμα χριστιανοί, σιγουρα απατούν εαυτους οικτρά οταν θαρρούν πως αγιάσαν επειδη απέχουν απο το σεξ. Αλλά ποιος απο αυτους τους επαγγελματιες ειχε Γνησια Παρθενια σε νου, διανοια και οφθαλμό. Ο Δ.Β. παντα τονίζει και μιλαει για τους ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ. Πως λοιπον κάποιος που ΔΕΝ επιθυμεί ούτε διανοητικα, ούτε οφθαλμολάγνα αλλά ούτε και φαντασιακα τον πλησίον του για δική του τέρψη κ ηδονη μπορεί να μισει τους συνανθρώπους του ? Αν λοιπόν η δική του ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ εγκράτεια ήταν για την αγαπη του για τον Χριστο, για Αυτον δούλεψε και από Αυτον πήρε το μισθο του.<br />*********************************<br />Για το ¨εγνω¨ νομιζω απο τα συμφραζομενα των προτάσεων βγαινει κ το νοημα του, και σιγουρα η Παρθενια της Παναγιας πριν και μετα τον Ιωσηφ ειναι αδιαπραγματευτη, και είναι θέμα Πιστης και όχι λογικής. Οσο για τις ερμηνείες των Γραφών θα σταθω στην Α΄επιστολη του Αγ Ιωάννη (κεφ β στιχ27) ¨και υμείς, το χρίσμα ο ελάβετε απ'αυτού, εν υμίν μένει, και ού χρείαν έχετε ίνα τις διδάσκη υμάς, αλλ΄ως το αυτό χρίσμα διδάσκει υμάς περί πάντων, και αληθές εστί και ούκ έστι ψεύδος, και καθώς εδίδαξε υμάς μένειτε έν αυτώ.¨ <br />************************************ <br />στην Ελένη: ο γέροντας Διονυσιος μας έλεγε πως ο Χριστος θα ερχόταν ακομα και αν δεν έπεφτε ο πρωτόπλαστος, και πως ο Αδάμ δεν έπεσε επειδη έφαγε τον καρπο, ούτε επειδη παράκουσε τον Θεό, αλλα επειδη δεν πήρε την ευθύνη του λαθους του. ΑΝ ζητουσε συγνωμη θα τελειωνε εκει το θέμα, αλλά εκεινος το έριξε στην Ευα, που ηταν σκάρτη κ ο Θεος Του την έδωσε άρα σκαρτος κ ο Θεος που την έφτιαξε αρα θεος ήταν ο ίδιος. Θεοποίησε δλδ τον εαυτό του κ έριξε το φταιξιμο στον Θεο. Επίσης δεν τον έριξε ο Θεος, ο ιδιος έπεσε επειδη κινήθηκε εγωιστικά γινόμενος έτσι μη συμβατός με την κτίση του Θεου. Να προσθέσω πως ο καρπος της Γνωσης του καλού κ του κακού δεν ήταν απογορευσιμος απο το θέο, απλα δεν ηταν ετοιμος ο πρωτοπλαστος να το λαβει σε εκείνον το χρόνο. Ελεγε ο γέροντας Δ.Β. πως ειναι ανελεύθερος ο ανθρωπος όταν έχει να επιλεξει αναμεσα στο καλό και στο κακό. Ο Θεός ειναι απο τη φυση του αγαθος (υπεραγαθος) οπότε η ελευθερια του ανθρώπου ειναι να κινηται μέσα στο αγαθο του Θεου, κ δεν εχει διαλείμματα τύπου καλο-κακο.<br /><br />Τελος για το¨αυξανεσθε και πληθύνεσθε¨, περα απο την βιολογικη του έννοια, εχει και πνευματικο κυριως λογο. Να Αυξανουμε, να πληνθυνουμε κ να κραταιωθουμε εν Πνευματι σε μια εσαει προοδο μεσα κ προς Τον Θεο που όντας Απειρος Αυτος, απειρη κ η πορεια μας μαζι Του.<br /><br />*************************************<br />αλλο βιβλιο του ιδιου<br />ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ » του ιερομονάχου Διονυσίου Βογλού. Εκδόσεις » ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ»<br />*************************************<br />Ο ιερομόναχος π. Διονύσιος Βογλός γεννήθηκε στο Βόλο στις 27 Ιανουαρίου 1954. Οι γονείς του Γεώργιος Βογλός και Γαρυφαλιά, είχαν άλλα τρία παιδιά μεγαλύτερα.<br /><br />Σε νεαρότατη ηλικία αναχώρησε για το Άγιο Όρος όπου εγκαταλείποντας τα πάντα, εμπιστεύθηκε τον εαυτό του στον Δεσπότη Χριστό και κάτω από την σοφή καθοδήγηση του Γέροντος Εφραίμ (μαθητή του Γέροντα Ιωσήφ του Σπηλαιώτου), ασκήθηκε στην υπακοή, την προσευχή και την ισάγγελο πολιτεία. Αρχικά ασκήθηκε στο κελλί του αγίου Αρτεμίου και αργότερα στην Ι. Μονή Φιλοθέου.<br /><br />Το 1990 χειροτονήθηκε στο Βόλο διάκονος και κατόπιν ιερέας από τον τότε Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού και μετέπειτα Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο. Συγχρόνως σπούδαζε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Θεολογία στην οποία αρίστευσε.<br /><br />Δύο χρόνια μετά τη χειροτονία του μετατέθηκε στην Αθήνα και τοποθετήθηκε στο παρεκκλήσιο του αγίου Δημητρίου Κυψέλης. Εκεί ανέπτυξε ευρύ πνευματικό έργο με πλούσια κηρυκτική και ανέπαυσε πλήθος κόσμου με την εξομολόγηση.<br /><br />Εκοιμήθη στις 27 Μαρτίου 2002 σε ηλικία 48 ετών μετά από σύντομη ασθένεια.<br /><br />*****************Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-51658563696066199122015-03-01T05:17:09.177+02:002015-03-01T05:17:09.177+02:00χαιρετώ την όμορφη παρέα σας, και τις εύλογες ¨ανη...χαιρετώ την όμορφη παρέα σας, και τις εύλογες ¨ανησυχίες¨ που αναφέρετε στα σχόλια.<br /><br />Είχα την τύχη να γνωρίσω τον Ιερομόναχο Διονύσιο Βογλό εν ζωή, και κατά γενική ομολογία των πνευματικοπαίδων του, δεν τον χορτάσαμε.Είμαστε όμως όλοι πεπεισμένοι πως είχε αγιάσει και πως είχε προσωπικό βίωμα τον Κύριο Ιησού Χριστό μας. Υπάρχουν πλήθος αναφορών για θαύματα που είχε κάνει όσο ήταν εν ζωή, αλλά και μετά την κοίμηση του. Ταπεινός χωρίς να ταπεινολογεί, προικισμένος με το προορατικό χάρισμα και πάντα με χιούμορ ανάπαυε τις ψυχές των πιστών.Ας μην κουράζω άλλο με την ταυτότητα του Ιερομονάχου Διονύσιου, άλλωστε αν κανείς θέλει να τον γνωρίσει, ποτέ δεν είναι αργά, αφού ο Χριστός είπε πως ειναι Θεός ζώντων και όχι νεκρών, οπότε φαντάζομαι και ο Ιερ. Διονύσιος συλλειτουργεί με τις αγγελικές δυνάμεις και την Αγια Εκκλησία ακόμα και σήμερα.<br /><br />Για να έρθω στις απορίες σας, ζητώ να με συγχωρέσετε εκ των προτέρων, ούτε ειδήμων είμαι, ούτε κατέχω τη Γνώση. Θα απαντήσω όπως προσωπικά δύναμαι και αντιλαμβάνομαι με το λειψό μου είναι. (Δυναστεύομαι ακόμα από το Εγώ μου, οποτε το¨ειναι¨ μάλλον σχήμα λόγου είναι).<br /><br />*************************************<br />Αδελφέ εν Χριστώ Μυρμηδόνα, γράφεις:<br /><br />1. Για τον τροπο αναπαραγωγής του ανθρώπου - εαν δεν επεφτε στην Αμαρτία - ο Αγιος Μάξιμος ο Ομολογητης, αυτος ο Γίγαντας της Ορθοδοξιας, γραφει:<br /><br />"Εμενα μου αποκαλυψε ο Θεός πως θα γινοτανε ο 'πολλαπλασιασμος' των ανθρωπων...αλλα δεν θα το πω"!<br /><br />Υποθέτω πως ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής το είχε προσωπική απορία το πως θα γινόταν ο ¨πολλαπλασιασμός¨ και ο Θεός του το αποκάλυψε. Δεν το ανεφερε ομως ο ίδιος ο Αγιος Μάξιμος επειδη δεν εχει καμιά σωτηριολογική σημασία όπως λεει και ο Ιερ.Δ.Β. Ισως αν το έλεγε να μπέρδευε περισσοτερο τον κόσμο παρά θα βοήθαγε, αφού για να κατανοήσεις κάτι πρέπει να το έχεις οικειοποιηθεί και σίγουρα τα ύψη αυτων των αντρών ειναί δυσθεώρητα για εμάς.<br /><br />***********************************<br />γραφεις πιο κατω : <br /><br />Επισης δεν μου αρεσει που ο Μοναχός ειναι 'ανυποψίαστος' της αληθινης φύσεως της Παρθενιας!<br /><br />Ετσι γράφει:<br /><br />"Διότι αυτός, ζώντας εν Χριστώ και φτάνοντας ήδη από την παρούσα ζωή στην θέωση, στην ένωση μετά του Τριαδικού Θεού, έχει νικήσει το θάνατο ο ίδιος."<br /><br />ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ως 'προσωπικο κατόρθωμα' η Παρθενια - ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!<br /><br />Οταν βεβαια μιλαμε για ΓΝΗΣΙΑ παρθενία, απόλυτη, σε σκεψη, οφθαλμο και διάνοια!<br /><br />Εδω την πάτησαν παρα πολλοι 'αγνοι' συναθρωποι μας, χριστιανοι 'στο επάγγελμα', που επειδή δεν 'κανουνε σεξ' - ΝΟΜΙΖΟΥΝΕ ΟΤΙ ΑΓΙΑΣΑΝΕ - και μεχρι να πεθανουνε, πολυ απλα: βασανιζουνε τους πλησιον τους!!!<br /><br /><br />Νομίζω πως διαβάλλεις λίγο τα λογια του Δ.Β. ενώ είναι πολυ σαφής στις διατυπώσεις του. <br />Οταν καποιος ζει εν Χριστο, σημαίνει πως είναι μέσα στο Χριστό και σε ένωση με τον Τριαδικο Θεο. Επειδή σίγουρα ο Θεος δεν έχει κακία και τελειοποιει ότι εισέρχεται σε Αυτόν πρέπει πρώτα να καθαρισθεί για να εισέλθει στους κόλπους Του. Σίγουρα για έμας τους ανθρώπους ο Χριστος το έκανε σαφες πως είναι αδυνατον να το κανουμε αυτό με τις δικές μας δυναμεις, αλλα για τον Θεο όλα είναι δυνατα. Ετσι σχηματικα θα λέγαμε πως ο άνθρωπος βαζει τη θέληση κ ο Θεός τη Δυναμη, ωστε κατόπιν ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ να έλθει η επιθυμητη ΣΥΝ-ΕΝΩΣΗ. Βλεπεις ο Θεος όντας ανενδεής(εννοώ οτι δεν μας έχει ανάγκη αλλά η Τελεια Αγάπη Του μας αναζητά διαρκώς), δεν θέλει δούλους αλλά συνεργάτες επιδεικνύοντας καθέ φορά την Ανοχή Του στην Ελευθερη βουληση του ανθρωπου που Αυτος τον προικισε. Ειναι λοιπον προσωπική υπόθεση να θέλεις εσύ να ταυτίσεις το θέλημα σου με το Θελημα του Θεου. <br />ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΥΤΟ ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-17824538987235817362013-05-28T16:52:11.445+03:002013-05-28T16:52:11.445+03:00Οι πρωτόπλαστοι έλαβαν την ευλογία αυξάνεσθε και π...Οι πρωτόπλαστοι έλαβαν την ευλογία αυξάνεσθε και πληθύνεσθε ενώ ήταν ακόμη στον παράδεισο. Άρα το ανθρώπινο γένος θα πολλαπλασιαζόταν. Πώς; Χωρίς σεξ; Με απαθές σεξ; Άγνωστο.<br />Οι άνθρωποι, οι απόγονοι των πρωτοπλάστων, σίγουρα θα μπορούσαν να αμαρτάνουν, όντας ελεύθεροι. Ασφαλώς όμως δεν θα ήταν παγιδευμένοι στα πάθη τους, όπως είμαστε εμείς, αφού η φύση μας έχει νοσήσει από το προπατ. αμάρτημα και έχει δωθεί έδαφος στα πάθη, με αποτέλεσμα την εξάρτησή μας από αυτά.<br />Γενικά πάντως είναι δύσκολο να φανταστούμε τον κόσμο χωρίς την πτώση. Εμείς στρεφόμαστε, με καρδιά και νου, προς τη βασιλεία του Θεού, όπου θα έχουμε άρση της πτώσης, και ήδη τη βλέπουμε αμυδρά στις ζωές των αγίων μας...ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟhttps://www.blogger.com/profile/02509837341423212543noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-4867630535576540682013-05-28T15:44:39.502+03:002013-05-28T15:44:39.502+03:00πολυ όμορφο και άκρως κατατοπιστικό το αρθρο...πολυ όμορφο και άκρως κατατοπιστικό το αρθρο. Εχω όμως<br />μία απορία:αν οι πρωτοπλαστοι δεν αποκτουσαν παιδια δεν θα μπορουσαν να σωθουν αφού μετανοησαν; να ερχοταν μονο για αυτους ο Χριστός στη γη και να τους εσωζε και μετά να πολλαπλασιαζονταν το ανθρωπινο γενος στον παράδεισο εκ νεου η θα επρεπε σε καθε ανθρωπο που θα γεννιοταν μετά να εμπαινε ξανά η απαγορευση του καρπού, όποτε καποιος από τους<br />απογόνους να πλανιοταν από το<br />διαβολο <br />Ελένη Μαντέhttps://www.blogger.com/profile/09618818060188336374noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-69602745630397158572012-06-16T03:23:15.588+03:002012-06-16T03:23:15.588+03:00Το όλο πρόβλημα με τη λέξη "έγνω" προέκυ...Το όλο πρόβλημα με τη λέξη "έγνω" προέκυψε μετά τη μετάφραση του ευαγγελίου του Ματθαίου στα ελληνικά. Στα εβραϊκά, στα οποία συνέγραψε ο Ματθαίος, αυτό που μεταφράστηκε "έως ου" είναι απλώς ένας τρόπος να προχωρήσει η αφήγηση. Σαν να υπήρχε άνω τελεία μετά το "αυτήν". Επειδή όμως στη μετάφραση των 70 η επίμαχη φράση είχε ήδη μεταφραστεί "έως ου", για λόγους ομοιομορφίας εφαρμόστηκε το ίδιο και στο κατά Ματθαίον (πιθανότατα δεν είδαν το μπέρδεμα γιατί κανείς δεν αμφέβαλλε για το αειπάρθενο της Παναγίας). <br />Άργησα ενάμιση χρόνο, Νεκρέ, αλλά νομίζω σε κάλυψα. Επ' ευκαιρίας, θερμά συγχαρητήρια για το μπλογκ σου. Σώζει κόσμο - σοβαρολογώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-3482999582107886022011-02-10T00:52:29.793+02:002011-02-10T00:52:29.793+02:00Δεν έχω λόγους να διαφωνήσω σε κάτι. Νομίζω είστε ...Δεν έχω λόγους να διαφωνήσω σε κάτι. Νομίζω είστε σαφείς & οι δύο αδελφοί.ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟhttps://www.blogger.com/profile/02509837341423212543noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-64985401336395105662011-02-09T23:26:11.300+02:002011-02-09T23:26:11.300+02:00Νεκρέ για τον Κόσμο και φίλε Κώστα
Εννοειται οτι ...Νεκρέ για τον Κόσμο και φίλε Κώστα<br /><br />Εννοειται οτι και μετα την Γέννηση του Ιησού ο Ιωσήφ 'δεν έγνω' την Θεοτόκο - οσον αφορα το 'σεξουαλικο' του θέματος.<br /><br />**********************************<br /><br />Εννοειται, οτι οι Πατερες ήθελαν να δωσουνε την ερμηνεία, οτι ΠΡΟ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ, ο Ιωσήφ "ΔΕΝ ΕΓΝΩ" την Θεοτόκο....<br /><br />...θελοντας ετσι να δωσουνε ΕΜΦΑΣΗ στην ΠΑΡΘΕΝΙΑ της Μαρίας!<br /><br />Θελοντας να τονισουνε ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι 'το παιδίον' δεν 'προήλθε' απο 'σύλληψη αντρός'.<br /><br />*********************************<br /><br />Θελω ομως να πω, οτι το "εγνω" μπορουμε να το περιορισουμε μονο στο καθαρα σεξουαλικό ζήτημα;<br /><br />*********************************<br /><br />Νεκρέ για τον Κοσμο,<br /><br />οχι, δεν εχω συγκεκριμένα εδάφια για την αποψη μου.<br /><br />Λοιπον..πριν το 'αναλυσουμε' και αλλο το θεμα...<br />...<br />θα ρωτήσω τον Αμέθυστο!<br /><br />Συμφωνοι;<br />:)<br /><br />ΜυρμιδόναςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-8807316422909933462011-02-09T22:56:27.575+02:002011-02-09T22:56:27.575+02:00Δεν νομίζω ότι οι Πατέρες έδωσαν αυτή την ερμηνεία...Δεν νομίζω ότι οι Πατέρες έδωσαν αυτή την ερμηνεία. Ερμήνευσαν το εδάφιο ως προς την σεξουαλική επαφή:<br /><br /><b>Μ. Βασίλειος</b>, <i>Ομιλία εις την αγίαν του Χριστού Γέννησιν</i>, <b><i>PG</i></b> <b>31,1468</b>:<br /><br /><i>"...μη καταδέχεσθαι των φιλοχρίστων την ακοήν, <b>ότι ποτέ επαύσατο είναι παρθένος η Θεοτόκος</b>, εκείνας ηγούμεθα τας μαρτυρίας αυτάρ κεις. Προς μεν το, ότι <b>Ουκ εγίνωσκεν αυτήν</b> έως ου έτεκε τον υιόν αυτής, ότι το, έως, πολλαχού χρόνου μεν τινα δοκεί περιορισμόν υποφαίνειν, κατά δε την αλήθειαν το αόριστον δείκνυσιν"</i>.<br /><br /><br /><b>Ιωάννης Χρυσόστομος</b>, <i>Υπόμνημα εις τον άγιον Ματθαίον τον ευαγγελιστήν</i>, <b><i>PG</i></b> <b>57,58</b>:<br /><br /><i>"Παραλαβών δε αυτήν, <b>ουκ εγίνωσκεν αυτήν</b>, έως ου έτεκε τον υιόν αυτής τον πρωτότοκον. Το, Έως, ενταύθα είρηκεν, ουχ ίνα υποπτεύσης ότι μετά ταύτα αυτήν έγνω, αλλ' <b>ίνα μάθης ότι προ των ωδίνων πάντως ανέπαφος ην η Παρθένος</b>"</i>.<br /><br />Εφόσον οι Πατέρες λένε αυτά, έτσι πρέπει και εμείς.ΚΩΣΤΑΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-55358215719047679042011-02-09T21:18:58.278+02:002011-02-09T21:18:58.278+02:00Πιστεύεις λοιπόν ότι το έγνω στην περίπτωση του δι...Πιστεύεις λοιπόν ότι το έγνω στην περίπτωση του δικαίου Ιωσήφ έχει καθαρά "γνωστική" σημασία: έγνω την Παναγία = κατάλαβε περί τίνος πρόκειται.<br />Η ερμηνεία αυτή είναι άκρως ενδιαφέρουσα, αλλά δεν την έχω συναντήσει πουθενά ώς τώρα. Μέχρι στιγμής έχω την ίδια εντύπωση με το συντάκτη του άρθρου, τον π. Δ. Β., ότι όλοι οι ερμηνευτές ερμηνεύουν το έγνω = γνώρισε = ενώθηκε ερωτικά. Και το σκόπελο των προτεσταντών τον υπερβαίνουμε με την απάντηση ότι το "ουκ έγνω έως ού" (=μέχρι που...) δίνει έμφαση στην προ της γεννήσεως του Κυρίου περίοδο & ΔΕ σημαίνει ότι μετά "έγνω". <br />Επειδή βέβαια είμαι ημιμαθής (αληθινά), δεν αποκλείω να υπάρχουν πατερικές ερμηνείες στο σημείο αυτό που να στηρίζουν την άποψη που αναφέρεις. Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις αν την αντλείς από κάπου (κάποιον άγιο π.χ.) ή αποτελεί δική σου ερμηνεία; Με ενδιαφέρει όντως, γιατί μπορεί να βγάλουμε λαγό εδώ - λαγό για μένα, επαναλαμβάνω, που ξέρω λίγα.<br />ΥΓ. Ευχαριστώ για την εκτίμησή σου, όπως και στο παρελθόν. Ανεβάζω κείμενα που νομίζω πως θα ωφελήσουν κάποιους, θα τους βοηθήσουν να καταλάβουν κάποια πράγματα που αξίζουν για την Ορθοδοξία. Αυτό το νομίζω και για το παρόν post. Ε, αν διαφωνεί κάποιος, δεν πειράζει. Όλοι οι καλοί χωράνε.ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟhttps://www.blogger.com/profile/02509837341423212543noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-87924672851913238742011-02-09T17:43:58.462+02:002011-02-09T17:43:58.462+02:00Αγαπητέ "Νεκρέ για τον κόσμο"
εκανες εν...Αγαπητέ "Νεκρέ για τον κόσμο"<br /><br />εκανες ενα μικρο λαθάκι, σε παρακαλω να το προσέξεις.<br /><br />Ετσι για το ρήμα έγνω:<br /><br />Ματθ. 1,25: "καὶ οὐκ ἐγίνωσκεν αὐτὴν ἕως οὗ ἔτεκε τὸν υἱὸν αὐτῆς τὸν πρωτότοκον"<br /><br />...διαβάζεις την μισή πρόταση.<br />Δεν την διαβάζεις ολοκληρη, παρολο που σου κανω την 'επισήμανση'.<br /><br />*********************************<br /><br />"ουκ εγνω...εως ου ετεκε" - ξερεις τι λενε οι Προτεσταντες;<br /><br />"Να οριστε, δεν την γνωριζε σεξουαλικά την Μαρια, μεχρι που γέννησε. Αφου γεννησε...μετα την γνωρισε".<br /><br />********************************<br /><br />Επισης αγαπητε εν Χριστώ αδερφέ, πεφτεις και σε δευτερο ΒΑΡΥΤΑΤΟ παράπτωμα...οταν στο ρημα "εγνω" - <br /><br />- στην περίπτωση του Ιωσήφ με την Παναγιά μας...<br /><br />..δινεις διάσταση καθαρα ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ!<br /><br />Ετσι γραφεις:<br /><br />"Το ρήμα "έγνω" σημαίνει σεξουαλική ένωση και στην περίπτωση Ιωσήφ και Θεοτόκου"<br />**********************************<br /><br />Ο Ιωσήφ 'δεν εγνω" την Θεοτόκο, μεχρι που γέννησε!<br />Δεν μπορεσε να αντιληφτει ο Ιωσήφ 'περι τινος προκειται'.<br /><br />Απλα εκανε υπακοή στον Άγγελο. <br />"Θα την παρεις για γυναικα σου και θα την εχεις υπο την προστασια σου".<br /><br />ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ να 'Πιστεψει" οτι η Θεοτοκος θα γεννήσει τον Ιησου!<br /><br />Μηπως θα εφερνε στον κοσμο εναν απλο προφητη;<br /><br />Που να ΓΝΩΡΙΖΕι ο Ιωσηφ ο μαραγκός, οτι η Θεοτόκος θα γεννησει το ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ;<br />ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑ;<br /><br />*********************************<br /><br />Ασε που επειδή δεν εβρισκαν 'δωματιο σε ξενοδοχειο', μπορει να του μπηκανε του Ιωσηφ και αμφιβολιες στο μυαλο!<br /><br />"Καλα, ο άγγελος μου ειπε οτι θα γεννησει τον υιο του Θεου - και εμεις δεν μπορουμε να βρουμε ουτε ενα δωματιο; Και θα παμε σε σταβλο;".<br /><br />**********************************<br /><br />Αφου ομως γεννησε η Παναγιά μας..<br /><br />..και αφου ειδε ο Ιωσηφ:<br /><br />1. Τους αγνωστους βοσκους, να ερχονται στο ξαφνικο και να προσκυνουνε τον Κύριο!<br /><br />2. τους 3 Μαγους, που ηρθανε απο την άλλη άκρη της γης, στο ξαφνικο επισης, και με πλουσια δωρα και πολυτελη ενδυμασιες και συνοδιες..να τιμήσουνε τον Ιησου....<br /><br />3. και αφου ειδε την Κλιμακα των Αγγελων, απο τον Ουρανο στην Γη να ψελνουνε το "ωσαννα".<br /><br />...τοτε αγαπητε εν Χριστώ αδερφε, "Νεκρε για τον κοσμο" - τοτε ο Ιωσηφ ΕΓΝΩ την Θεοτοκο!<br /><br />Αρα..ουδεμια σχεση με την σεξουαλικη επιθυμια!<br /><br />**********************************<br /><br />Νεκρέ για τον κοσμο,<br /><br />εχεις ενα πολυ αξιόλογο Ιστολογιο!<br /><br />Το επισκεπτομαι συχνά.<br /><br />Μονο σε παρακαλω αδερφέ, προσεχε καποια λαθάκια που κανεις.<br /><br />Να εισαι λιγο πιο 'αυστηρος'.<br />Δεν λεω ζηλωτης, ουτε φανατισμενος, αλλα λιγο πιο 'υποψιασμένος'.<br /><br />ΜυρμιδόναςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-20384515839756813462011-02-09T14:50:23.326+02:002011-02-09T14:50:23.326+02:00Δε γνωρίζω περισσότερα για τον π. Δ. Βογλό, αλλά ν...Δε γνωρίζω περισσότερα για τον π. Δ. Βογλό, αλλά νομίζω ότι η κριτική που του ασκείς είναι λίγο ακραία.<br />Το ρήμα "έγνω" σημαίνει σεξουαλική ένωση και στην περίπτωση Ιωσήφ και Θεοτόκου. Λέει "ουκ εγίνωσκεν" αυτήν, δηλ. δεν ενώθηκαν συζυγικά.<br />Όσο για τα υπόλοιπα, είναι θέμα ερμηνείας. Εμένα π.χ. δε μου "χτυπήσανε" άσχημα, γι' αυτό και ανέβασα το κείμενο.<br />Αν τα δεις έτσι, μπορείς να πεις π.χ. ότι ο π. Δ.Β. θεωρεί προσωπικό κατόρθωμα την αγιότητα, ή ότι δεν κάνει διάκριση ανάμεσα σε πραγματικούς αγίους παρθένους και σε μη αγίους που απέχουν απ' το σεξ για άλλους λόγους. Αν όμως τα δεις αλλιώς, τα εννοείς ορθόδοξα. Σε κάθε κείμενο, και δικό μου και δικό σου ενδεχομένως κ.λ.π. (ακόμη και στο Ευαγγέλιο), μπορεί να δοθούν ερμηνείες α΄ ή β΄.ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟhttps://www.blogger.com/profile/02509837341423212543noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-48899577873407440582011-02-09T13:58:10.750+02:002011-02-09T13:58:10.750+02:00Άκρως Ενδιαφέρον.Άκρως Ενδιαφέρον.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5254418094195071051.post-44672493182599309812011-02-09T02:10:43.418+02:002011-02-09T02:10:43.418+02:00Αγαπητέ φίλε "Νεκρέ για τον Κόσμο"
1. Γ...Αγαπητέ φίλε "Νεκρέ για τον Κόσμο"<br /><br />1. Για τον τροπο αναπαραγωγής του ανθρώπου - εαν δεν επεφτε στην Αμαρτία - ο Αγιος Μάξιμος ο Ομολογητης, αυτος ο Γίγαντας της Ορθοδοξιας, γραφει:<br /><br />"Εμενα μου αποκαλυψε ο Θεός πως θα γινοτανε ο 'πολλαπλασιασμος' των ανθρωπων...αλλα δεν θα το πω"!<br /><br />ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ!<br />Κυριολεκτικα ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ την αποψη του Αγιου Μάξιμου!<br /><br />********************************<br /><br />Βεβαια, χρειαζεται λιγο προσοχή στην αποψη του μοναχου για το ρήμα 'εγνω'.<br /><br />Ετσι γραφει χαρακτηριστικά:<br /><br />"Όταν λέγει η Γραφή «έγνω» εννοεί ότι γνώρισε αυτήν σεξουαλικά". <br /><br />Ελα ομως που το ιδιο ρημα χρησιμοποιει ο Ευαγγελιστής για τον Ιωσήφ, τον 'μνηστήρα' της Θεοτόκου!<br /><br />Ματθ. 1,25: "καὶ οὐκ ἐγίνωσκεν αὐτὴν ἕως οὗ ἔτεκε τὸν υἱὸν αὐτῆς τὸν πρωτότοκον"<br /><br />ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ: το ρήμα "εγνω" δεν σημαινει παντα το ίδιο!<br /><br />***********************************<br /><br />Επισης δεν μου αρεσει που ο Μοναχός ειναι 'ανυποψίαστος' της αληθινης φύσεως της Παρθενιας!<br /><br />Ετσι γράφει:<br /><br />"Διότι αυτός, ζώντας εν Χριστώ και φτάνοντας ήδη από την παρούσα ζωή στην θέωση, στην ένωση μετά του Τριαδικού Θεού, έχει νικήσει το θάνατο ο ίδιος."<br /><br />ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ως 'προσωπικο κατόρθωμα' η Παρθενια - ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!<br /><br />Οταν βεβαια μιλαμε για ΓΝΗΣΙΑ παρθενία, απόλυτη, σε σκεψη, οφθαλμο και διάνοια!<br /><br />Εδω την πάτησαν παρα πολλοι 'αγνοι' συναθρωποι μας, χριστιανοι 'στο επάγγελμα', που επειδή δεν 'κανουνε σεξ' - ΝΟΜΙΖΟΥΝΕ ΟΤΙ ΑΓΙΑΣΑΝΕ - και μεχρι να πεθανουνε, πολυ απλα: βασανιζουνε τους πλησιον τους!!!<br /><br />ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ο γραπτος θεολογικος λογος. <br />Οποιος δεν μπορει...ας το αφησει καλυτερα!<br /><br />*********************************<br /><br />Επισης ο Μοναχός γραφει πολλά 'ατοπα'.<br />Ναι μεν αναφερεται στους Αγιους, αλλα οταν γραφει:<br /><br />"Ο θεωμένος άνθρωπος έχει οικειωθεί τη ζωή του Χριστού κατά χάριν, γίνεται κύριος του θανάτου"...<br /><br />...δηλ εγω που δεν κανω σεξ (για αρρωστημενους λογους) - εχω ΘΕΩΘΕΙ;<br /><br />Και αν εγω εχω ΘΕΩΘΕΙ..κατα ποσο θα ειμαι προθυμος να ακουσω την αποψη του πλησιον μου;!<br /><br />Εδω σε θελω!<br />Εδω ειναι η 'αρχή των ωδινων"!<br /><br />**********************************<br /><br />Γραφει τοσα 'αλοκοτα' πραγματα ο μοναχος...δεν ξερω, ποιος ειναι;<br /><br />Δεν εχει νοημα να αναιρεσω ολες τις 'αστοχιες του".<br /><br />Ποιος ειναι ο Διονυσιος Βογλος;<br /><br />"Νεκρέ για τον Κοσμο" ...εχεις καποιες πληροφοριες ισως;<br /><br />ΜυρμιδόναςAnonymousnoreply@blogger.com